Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Deload:

Squat - 5sæt x 5reps med 100kg

Bænkpres - 5sæt x 5reps med 100kg

Dødløft - 5sæt x 5reps med 100kg

Kabel laterels - 3sæt

Kabel Rows - 2sæt

Træningen foregik i Slagelse. Vægtene var virkeligt LETTE. Især i squatten. Desuden har det meget bedre med min nakke efterhånden. Det er ikke helt væk endnu, men mærkede ikke noget til den under dagens træning, og bevægeligheden er næsten perfekt igen.

Der var en gut som udspurgte mig om en masse angående ernæring osv. Som han sagde.

"Ja, nu er du jo elitesportsudøver, så må du jo spise alt det rigtige, kan du ikke fortæller mig lidt..osv"

Elite og elite er nok så meget sagt og min kost... :laugh:

Ja, han skulle bare vide hvad jeg får at spise :laugh: I søndags fik jeg:

1stor pose Estrella Osterejer

1pose Kim Chips

1liter Mathilde Cacao

1½liter Faxe Kondi

2pakker Gajol

1 stor Protein Shake

1 Dürum Kebab

I lørdags bestod de fleste kj af Kaffe og kage til træning, en protshake da jeg kom hjem, og 10-15bajer mens jeg var ude og spille og så et par stykker pizza slice da jeg skulle hjem.

:blush:

Link to comment
Share on other sites

Det er rigtig styrkeløfter kost, leeeeee og beskidt :devil: :4thumbup:

Nemlig, Jens :4thumbup: Godt vi skal kører i samme bil op til Dm, så må vi lige have købt et lager Trøfler og Faxekondi ind. Så bliver vi slet ikke til at styre på podiet :devil::laugh:

Om jeg fatter at du kan fungere på dén kost... :blink:

Har i det sisdste stykek tid spist rigtigt god kos,t og har det fantastisk. Vilel adrig overleve på det dér :crazy:

Ville da også ønske mig lillemors kødgryder engang imellem, men er simpelthen for doven til at lave sund mad. :blush:

Når jeg har penge lever jeg ikke af andet :innocent::tongue:

Haha! Det tror jeg gerne, Jens :4thumbup: Hvis du så var rigtig seriøs og ikke brugte alle dine penge i Polen så ville du jo hurtigt komme i 125kgs klassen :devil:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Ja, han skulle bare vide hvad jeg får at spise :laugh: I søndags fik jeg:

1stor pose Estrella Osterejer

1pose Kim Chips

1liter Mathilde Cacao

1½liter Faxe Kondi

2pakker Gajol

1 stor Protein Shake

1 Dürum Kebab

I lørdags bestod de fleste kj af Kaffe og kage til træning, en protshake da jeg kom hjem, og 10-15bajer mens jeg var ude og spille og så et par stykker pizza slice da jeg skulle hjem.

:blush:

For dælen da nogle alternative fødekilder du har dig :w00t:

Men resultaterne taler jo for sig selv, så måske man skulle genoverveje om fedtfattigt kød, komplekse kulhydrater og grønt virkelig er den rigtige vej frem :tongue:

Edited by Limited
Link to comment
Share on other sites

Nemlig, Jens Godt vi skal kører i samme bil op til Dm, så må vi lige have købt et lager Trøfler og Faxekondi ind. Så bliver vi slet ikke til at styre på podiet
Ja vi holder lige et pit stop et eller andet sted og får tanket op :devil:
Haha! Det tror jeg gerne, Jens Hvis du så var rigtig seriøs og ikke brugte alle dine penge i Polen så ville du jo hurtigt komme i 125kgs klassen

Ja det er den SU :innocent: det er også som om at jeg gainer mest kropsvægt de første dag i måneden også går det i stå til sidst :laugh:

Edited by p1kz0r
Link to comment
Share on other sites

For dælen da nogle alternative fødekilder du har dig :w00t:

Men resultaterne taler jo for sig selv, så måske man skulle genoverveje om fedtfattigt kød, komplekse kulhydrater og grønt virkelig er den rigtige vej frem :tongue:

Hehe! Tror bare du skal holde dig til den sunde mad, men fyld gerne på med lidt tavelige Carbs engang imellem hvis du har svært ved at gaine :4thumbup:

Trolle du er heldig at du har den genmutation der omdanner alkohol og tarvelig æde til testosteron :mad::nonono::sneaky2:

Haha! Der er ihvertfald Kcal i skidtet :w00t:

Hey OT

Held og lykke på Lørdag det bliver squ spændende..

Jan

Mange tak, Jan :smile: Jeg skal gøre mit bedste til at gøre god reklame for dragten ved at gå hårdt :superman:

Onkel frakka' bli'r massiv på tarvelige carbs, intet prot og lee' brææænderarghh pas.... :blink: that's downright SICK!! :w00t:

jeg syntes troels er pisse lee, og et mirakkel at han kan levere beskidte løft på den kost.... :4thumbup:

Hehe, hvad ville der ikke ske hvis jeg hoppede på Maskiiiiiiiines kostprogram i 2 måneder :w00t::superman:

Og mange tak dit store bekidte uhyrer :cool:

Ja vi holder lige et pit stop et eller andet sted og får tanket op :devil:

Ja det er den SU :innocent: det er også som om at jeg gainer mest kropsvægt de første dag i måneden også går det i stå til sidst :laugh:

Yes yes, Sukkervand og Romkugler er essentielt som precarb food til et styrkeløft stævne :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Deload:

Squat - 5sæt x 5reps med 100kg

Bænkpres - 5sæt x 5reps med 70,90,100,110 og 120kg

Facepulls + Lat pulls - 3-4højreps sæt hver.

Træningen foregik i Studio 82 i Holbæk, og tog ikke meget mere end ½times tid. Så skulle jeg være klar til Dm på lørdag. :smile:

Havde DOMS i ballerne efter squatten igår :blink: Påtrods af at det hele var vildt let.

Lat pulls bliver stadig trænet højrep og ganske let. Det skal blive rart at komme igang med noget tungt rygtræning igen efter DM.

Link to comment
Share on other sites

Hey Master Troels :4thumbup:

Giv den alt hvad remmer og tøj kan holde til i weekende :devil:

Får du flyttet lidt, eller er det begrænset?

Jacob.

Det skal jeg nok :devil:

Jeg har ikke været flyttemand siden jeg fik mit fys - job i Slagelse, men nu ser det ud til at jeg går ned i timer i Slagelse igen, så kunne det da godt være man skulle kontakte dem i flyttefirmaet så man kan få lidt timer engang imellem :smile:

Link to comment
Share on other sites

DM i styrkeløft Anno 2006:

Indvejning: 102,4kg

Squat

1forsøg: 235kg (Underkendt på dybden)

2forsøg: 240kg (Underkendt på dybden)

3forsøg 240kg (Underkendt på dybden)

Det var så det stævne :laugh: Endnu engang kom jeg ikke ned til godkendt i dragten. Følte sgu ikke at jeg kunne komme længere ned og troede reelt at den sidst var helt nede. Bankede den ihvertfald helt derned hvor kg'ene hang i dragten.

Men ingen tvivl om at det er et teknikspørgsmål så skulle jeg gerne kunne ramme dybden.

Fik også trænet lidt:

Bænkpres - 6-8sæt x 2-3reps med 115kg + 3singler med 145kg

Dødløft - 3x100kg, 3x100kg, 1x150kg, 1x190kg, 1x210kg, 1x230kg, 1x250kg, 1x205kg

P1kZ0r og Hippo fra klubben gjorde det rigtigt fint med nye PR's, men som den kyndige fysioterapeut og mangeårige vægttræner jeg er måtte jeg lige vise det unge drenge hvordan man squattede så man ikke kom under en 90graders vinkel i knæet, da dette selvfølgeligt er yderst sundhedsskadeligt og bliver frarådet af alle Fitnessinstuktører med respekt for sig selv. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share