Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Dagens træning:

Bænkpres - (12x20kg, 10x60kg), 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x130kg, 3x135kg, 3x140kg, 3x145kg, 6x100kg, 6x100kg (Alle med pause på brystet og konkurrence greb. De 2 sidste 6ere var med Dimitry pause i bunden og fødderne oppe på bænken. Min nakke var dog ved at tage livet af mig :crazy: )

Kabel Rows - 3-4sæt x 20reps (Bare for at få lidt blod til øvre ryg og nakke. Gjorde pisse naller)

Squat - 6x100kg, 3x100kg, 3x130kg (Olymisk stil, da jeg ikke kunne få den langt nok ned pga. mit skide hold i nakken. På med dragten)

2x160kg(Kun dragt. ikke nede)

2x160kg (Kun dragt. ikke nede)

2x180kg (Kun dragt. Ikke nede)

2x200kg (Kun dragt. Ikke nede)

2x220kg (Fuldt udstyr. Ikke nede)

2x230kg (Fuldt udstyr. Ikke nede)

2x230kg (Fuldt udstyr. Ikke nede)

2x230kg (Fuldt udstyr. Ikke nede)

(Der er var pænt store uenigheder blandt folk, hvor meget jeg manglede på dybden. En ting er dog helt sikkert. Jeg var længere nede end jeg nogensinde har været før i denne dragt, så nu giver jeg den en chance til Dm. Så må det bære eller briste. Tak, for hjælpen til spotterne. :smile: . )

Det det det!! Skulle ud og kigge på ny lejlighed, så måtte gå lidt tidligere idag. Desuden var min nakke og fucked, så trænede med smerter hele tiden. Håber det når at gå iorden til Dm. Regner med at træne lidt hjælpeøvelser imorgen, da der ikke var tid til det idag.

Link to comment
Share on other sites

Tak tak, Betterøv :w00t: Og så ville du ikke engang snakke med mig idag :nonono: Så det var Norah der gav mig klaps i måsen til dagens træning istedet for dig :tongue:

Jeg skulle nå hurtigt hjem, så desværre kunne jeg ikke afse tid til den lækre Onkel T. :unhappy:

Meen bare rolig, jeg skal nok nå at få klappet dig lidt i røven i næste weekend, hvor du skal løfte. :shades:

Link to comment
Share on other sites

ALTID :wub:

:wub: Og jeg takker ydmygt :blush:

Jeg skulle nå hurtigt hjem, så desværre kunne jeg ikke afse tid til den lækre Onkel T. :unhappy:

Meen bare rolig, jeg skal nok nå at få klappet dig lidt i røven i næste weekend, hvor du skal løfte. :shades:

Hehe, Ja, du bevægede dig jo i Dobbelt JanSiders Hastighed. Har aldrig set dig bevæge dig så hurtigt :w00t:

Får nok brug for klappene i røven, så den kan huske at den skal helt ned :4thumbup:

Det er et stykke tid siden, at jeg har kigget forbi, kan se at du er gået meget frem især i squat :4thumbup: Held og lykke til DM :smile:

Mange tak, Faber! :smile: Jo, squatten har jeg haft god fremgang i, desværre ser det ud til at du har godt og grundigt overhalet mig i dødløft efterhånden. Har ikke haft fremgang her i et par år. Men håber da det kommer :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak, Faber! :smile: Jo, squatten har jeg haft god fremgang i, desværre ser det ud til at du har godt og grundigt overhalet mig i dødløft efterhånden. Har ikke haft fremgang her i et par år. Men håber da det kommer :smile:

Vi ligger vel ca. på det samme. Du skal vel bare finde dig en dragt, der kan give dig lidt i bunden, og så laver du sikkert 300 :smile:

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Endnu et af mine dårlig kvalitets billeder taget med mobiltelefonen :bigsmile: ;

Ser som altid rigtig fint ud :4winkkiss::slut::tongue:

Får nok brug for klappene i røven, så den kan huske at den skal helt ned :4thumbup:

Godt jeg har tænkt mig at kigge forbi :4whistling: :w00t::tongue::laugh:

Har du ikke :poking: lidt til Thomas med massagen, synes godt lige han ka' ta' sig sammen :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Vi ligger vel ca. på det samme. Du skal vel bare finde dig en dragt, der kan give dig lidt i bunden, og så laver du sikkert 300 :smile:

Naa, dog ikke. Ville dog ønske at det var sådan :bigsmile: Men du har en pointe i at jeg skulle lærer at udnytte en dragt bedre, da jeg pt. ikke få nogle kg ud af den, Men 300kg er nok lige i overkanten. Er slet ikke så topstærk som dig. Men håber da på snart at kunne rykke lidt i kongeøvelsen igen :superman:

Ser som altid rigtig fint ud :4winkkiss::slut::tongue:

Godt jeg har tænkt mig at kigge forbi :4whistling: :w00t::tongue::laugh:

Har du ikke :poking: lidt til Thomas med massagen, synes godt lige han ka' ta' sig sammen :4whip:

Taaark, søde Cat :bigsmile:

Jo, har snakket med Thomas og han vil også gerne give noget massage. Vi skal dog lige aftale tidspunkt. Det kunne fanme være nice at få løsnet lidt op for det skidt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagstræning i Kageklubben OBBC:

Goodmornings (Smal stand +Bælte) - (20x20kg, 6x60kg), 6x100kg, 6x125kg, 6x145kg(PR :smile: ), 6x105kg (Prøvede for første gang i lang tid goodmornings med bælte. Det gav lige den ekstra støtte. Min gamle PR var 3rep med 140kg som det tungeste jeg har løftet før, så 6rep med 145kg må siges at være rigtig god fremgang. Det skal dog siges at de var TUNGE :crazy: )

Læg - 4sæt x 20reps

Gluteham Raises - 2sæt x 8reps (Den her øvelse og goodmornings så behøver man aldrig at træne dødløft :bigsmile: )

Mave - 2sæt x 20reps

Peck deck Flyers - 3sæt x 8-10reps (Da min nakke/øvre ryg ikke er glad for bænkpres så må man jo være alternativ :innocent: )

French press - 10x50kg, 10x60kg, 8x70kg(Pr :bigsmile: ), 3x75kg(PR. Failede på nummer 4), 10x50kg (Betterøv mente at stangen vejede lidt mindre end de 10kg som jeg normalt har regnet med, så man skal nok lige trække et par kg fra mine tal. Men det er detalje :innocent: )

Da jeg ankom til klubben sad posset og smaskede kage i sig. Så måtte lige sidde ned og tanke op med kage og kaffe inden jeg gik ind og brændte. Det var ganske hyggeligt :bigsmile:

Træningen var relativt hurtigt overstået, men var faktisk betydeligt mere effektiv end mine lørdagstræninger normalt er. Måske fordi jeg ikke havde tømmermænd idag :innocent:

Link to comment
Share on other sites

French press - 10x50kg, 10x60kg, 8x70kg(Pr :bigsmile: ), 3x75kg(PR. Failede på nummer 4), 10x50kg (Betterøv mente at stangen vejede lidt mindre end de 10kg som jeg normalt har regnet med, så man skal nok lige trække et par kg fra mine tal. Men det er detalje :innocent: )

Tsk tsk, jeg vil godt påpege at den stang vejer 7,1 kg lige så ingen kan være i tvivl. :4signme:

Link to comment
Share on other sites

Kom ikke op i OBBC idag. Svært at motivere sig til at tage derop når det alligevel bare er Deload. Det kunne være man bare skulle lave Strategic Dekonditioning, det giver alligevel også mere Maaaaa' :4thumbup:

Naa, tror jeg får trænet lidt let imorgen, men min nakke har sgu også godt af lidt ro. Jeg fik noget behandling af min fys kollega idag, og noget massage fra Tossen i fredags. Begge ting har hjulpet umiddelbart men smerten er desværre vendt tilbage igen, så nu tyr jeg til en ting som jeg ellers aldrig gør :blink: Nemlig KEMI :devil:

Har lige købte nogle Iprener, så må vi se om det kan få has på min lille irriterende nakke / ryg problem. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kom ikke op i OBBC idag. Svært at motivere sig til at tage derop når det alligevel bare er Deload. Det kunne være man bare skulle lave Strategic Dekonditioning, det giver alligevel også mere Maaaaa' :4thumbup:

Naa, tror jeg får trænet lidt let imorgen, men min nakke har sgu også godt af lidt ro. Jeg fik noget behandling af min fys kollega idag, og noget massage fra Tossen i fredags. Begge ting har hjulpet umiddelbart men smerten er desværre vendt tilbage igen, så nu tyr jeg til en ting som jeg ellers aldrig gør :blink: Nemlig KEMI :devil:

Har lige købte nogle Iprener, så må vi se om det kan få has på min lille irriterende nakke / ryg problem. :smile:

Smertestillende er godt :tongue: Prøv evt. ibutop creme direkte på nakken. Det har hjulpet min nakke som også gik i udu i sidste uge :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share