Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Bænkpres - 10x60kg, 6x90kg, 3x110kg, 1x120kg, 1x130kg, (På med trøjen) 1x155kg, 1x160kg, 1x165kg(Ny PR :devil: Overraskende nem), 1x170kg(Ny PR :devil::devil: ) (Af med trøjen) 6x100kg, 6x100kg

Incline dumbell press - 8x38kgs, 8x42kgs, 0x54kgs(Jeg skulle lige prøve, men de var for tunge :w00t: ), 12x40kgs

Standing one arm Dumbell triceps extension - 4sæt x 6-12reps med 14-20kgs håndvægt

Laterels på maskine - 3sæt x 10reps med 60-70kg

Jeg mødte til træning med tømmermænd, og da jeg kørte mine første 10 reps med 60kg føltes de overraskende tunge, men det var ligesom om at jo flere kg der kom på stangen jo lettere føltes de :rolleyes:

Både min makker, Xax og jsc var i huset, og min makker var den første der skulle i trøjen. Han fik først 140kg dernæst 145kg rimeligt let men missede 150kg i første forsøg, men han tog dog revanche og fik den i andet forsøg dog ikke med pause på brystet.

Mit første løft i trøjen var ikke så godt da jeg havde problemer med at få stangen ned til brystet, men de 160kg kørte rigtigt godt, så inden jeg havde sagt noget havde min makker smidt 165kg på stangen og dermed rekordforsøg :unsure: :)

De kørte faktisk overrasskende nemt. Ny Pr uden problemer :) Jeg tænkte af det måtte være fint men Xax og min makker mente at jeg skulle prøve på 170kg :w00t:

Efter en masse oppsykning fik jeg også løftet den pr i hus! Det ser ud til at jeg er ved at lærer at bruge trøjen rigtig godt.

I Dumbell press blev jeg lidt for kæk og ville prøve at kører med 54kgs håndvægtene, men efter ny PR i bænkpres var de simpelhen alt for tunge :retard:

En god træningsdag hvor der udover Pr i bænk også blev til en del kæbetræning med jsc, Xax og min makker :)

Imorgen står den på squat og dødløft :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Infestedass<< Tak tak :) Men nu tror jeg at de fleste kg er hentet af en bedre teknik og evne til at ydnytte trøjen end der er tale om desideret styrkeøgning. Men der er forhåbentligt endnu flere rare kg at hente i trøjen endnu :)

Tenace<< Tak :)

Mass<< Det navn kunne jeg godt leve med :D Og tak :)

Kreasvin<< Tak :)

Infestedass<< hmm, måske! Men der er nu laaang vej endnu ;)

Link to comment
Share on other sites

Squat - 8x60kg, 6x90kg, 3x110kg, 1x140kg, 1x150kg, 1x160kg, 1x150kg(Med knæbind), 3x130kg, 3x130kg, 3x130kg, 3x130kg, 3x130kg.

Dødløft - 10x60kg, 6x100kg, 4x140kg, 1x150kg, 1x160kg, 1x170kg,1x170kg,1x170kg, 1x180kg, 1x190kg, 1x150kg, 1x150kg.

Goodmornings - 8x60kg, 6x90kg, 6x110kg, 6x100kg.

Pullups - 1sæt x 16reps

Dumbell Rows - 8x44kg, 8x50kg, 6x54kg, 8x44kg.

Jeg trænede idag med Xax og min makker, og der skulle køres tung squat og speed dødløft! Amoured Female skulle prøve min bænkpres trøje, men den sad alt for løst på hende men fik dog alligevel en 10kgs øgning i bænken! Bare vent til hun får en trøje der passer, så er der en ny dansk rekord i vente :devil:

Squat var tung, men det lykkedes mig da og lave en udligning af min Raw maks!

Der var rigtig god fart på dødløften idag! De 170kg føltes ihvertfald rigtig nemme og ekslosive :)

Men vi squattede kom Baardi builder også lige hen og demostrede hvordan man lige nakker 170kg i squat uden opvarmning :devil: Jeg sammenlignede også lige ben med Baardi, og vi kunne konstatere at det ikke var så mærkeligt, at han squatter så megte mere end mig <_< :)

Træningen trak virkeligt i langdrag idag, da der mellem sættene blev trænet virkeligt seriøst kæbetræning! Men alt ialt en hyggelig dag med power posset i OBBC :)

Og forresten så fik min makker en ny maks i squat på 170kg med knæbind B)

Link to comment
Share on other sites

Kreasvin<< Her må jeg jo nød til at gå til bekendelse..! Jeg bruger nogle sådan nogle tynde skumgummi ting til at sætte rundt om stangen :rolleyes: Så sikre man sig da at blodkredsløbet til underarmene er nogenlunde under øvelsen :huh:

Jeg troede ellers du var hardcore :chicken: :kj:

Tillykke med den flotte PR i bænk :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share