Sweetypippi 2


sweetypippi
 Share

Recommended Posts

Der er virkelig fart over feltet :superman: :4thumbup:

Thanx, gör jo mit bedste for at fölge med de andre töser heroppe :innocent:

Fin aften underholdning du sendte igår :wink: Jeg kan desvärre i svare, den har väret lidt "screwed-up" siden den lördag i Kontula.

:tongue:

Ja, ikk´! Synes jo lige at det var lidt morsomt at sende en finsk joke til en dansker :4thumbup:

Og HVAD?!?!?! Har du ikke kunne sende beskeder i SÅ lang tid #¤$:sneaky2: %& ! Det er sku da noget af en ussel telefon du har dig. FÅ SÅ hurtigt den byttet til en finsk model ssshhh NOKIA

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 838
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Og HVAD?!?!?! Har du ikke kunne sende beskeder i SÅ lang tid #¤$:sneaky2: %& ! Det er sku da noget af en ussel telefon du har dig. FÅ SÅ hurtigt den byttet til en finsk model ssshhh NOKIA

Nope... der mangler nr. på messege-center i set-uppet og jeg har ikke lige fået taget mig sammen til at finde ud hva' fanden det er.

Link to comment
Share on other sites

:4whip: TRÄNING TORSDAG D. 16/11 :4whip:

UDSTRÄKNING 15 MIN

DECLINE BÄNKPRES

2 x 10 x 20kg

6 x 40kg

6 x 47,5kg

4 x 55kg

4 x 62,5kg

1 x 70kg PR

DB FLIES

10 x 6,5kg

3 x 8 x 9,5kg

REVERSED FLIES

4 x 8 x 6,5kg

FRONT RAISE

3 x 8 x 6,5kg

LYING FRENCH PRESS

10 x 12kg

3 x 8 x 17kg

Ok träning med endnu en PR i decline. Nu varer det vist også noget tid inden jeg skal så höjt op igen. Triceps var stadig NOGET brändt af, fra i mandags, så alle support övelser blev kört på loooow weight :4thumbup:

FREDAG skulle have väret dödlöft dag, men jeg har ligget i sengen med de LEDESTE mavekramper det meste af dagen. Det er nu heldigvis ved at gå i sig selv, men dödlöften må nu vente til söndag :mad:

GOD WEEK END :wub:

Link to comment
Share on other sites

FREDAG skulle have väret dödlöft dag, men jeg har ligget i sengen med de LEDESTE mavekramper det meste af dagen. Det er nu heldigvis ved at gå i sig selv, men dödlöften må nu vente til söndag :mad:

GOD WEEK END :wub:

Det var jo skidt... det skyldes vel ikke den små beskidte talende hamster som jeg har sendt dig :tongue: den mms er altså en video af en talende hamster (hvis den ikke taler så er der noget galt)... vi har haft en enkelt sådan gnaver for nogle år siden men ikke mere.

tak og i lige måde,

her fra en små sövnigt Helsinki-Vantaa Airport

Link to comment
Share on other sites

Det var jo skidt... det skyldes vel ikke den små beskidte talende hamster som jeg har sendt dig :tongue: den mms er altså en video af en talende hamster (hvis den ikke taler så er der noget galt)... vi har haft en enkelt sådan gnaver for nogle år siden men ikke mere.

tak og i lige måde,

her fra en små sövnigt Helsinki-Vantaa Airport

Nää, den sagde altså ikke noget :blink: Så havde je nu nok også hoppet en meter :tongue:

fra et MEGET sövnigt og kedeligt hotel i Riihimäki :cry:

Link to comment
Share on other sites

:w00t: TRÄNING SÖNDAG D. 19/11 :w00t:

UDSTRÄKNING 10 MIN

DÖDLÖFT

8 x 50kg

8 x 60kg

6 x 70kg

6 x 77,5kg

6 x 85kg

3 x 90kg

3 x 95kg

1 x 100kg

LOW ROW maskine

10 x +20kg

10 x +30kg

2 x 8 x +40kg

ALM DÖDLÖFT

5 x 5 x 60kg

Og det var det :tongue: Virkelig slöv omgang, men jeg havde da SLET ikke lyst til at träne på en söndag :mad: men der var jo ingen vej uden om, når jeg nu ikke fik det gjort fredag.

30 MIN PW MED MIN LILLE ULDTOT :4thumbup: :wub: Wiiihhh hun er ved at väre hurtig nu. Vi skal nok komme i god form til foråret, når hun er stor nok til at fölge med på de längere ture :w00t::bigsmile:

:wub:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Og det var det :tongue: Virkelig slöv omgang, men jeg havde da SLET ikke lyst til at träne på en söndag :mad: men der var jo ingen vej uden om, når jeg nu ikke fik det gjort fredag.

at det er söndag er ingen undskyldning :nonono: det er bare at tage sig selv i nakken :superman:

Nu skulle jeg har fået ryddet den sidste forhindring af vejen for d. 2. dec. Så jeg kommer som et minimum til Hyvinkää og giver hånd med. Resten skal jeg lige ha' forhandlet färdig först.

Link to comment
Share on other sites

at det er söndag er ingen undskyldning :nonono: det er bare at tage sig selv i nakken :superman:

Nu skulle jeg har fået ryddet den sidste forhindring af vejen for d. 2. dec. Så jeg kommer som et minimum til Hyvinkää og giver hånd med. Resten skal jeg lige ha' forhandlet färdig först.

Jeg hader bare at träne alene om söndagen. Vil meget hellere väre hjemme sammen med mand og "börn". Og isär denne söndag hvor solen skinnede for en gang skyld.

Mht. d. 2., så skal jeg arbejde fra kl 17 og det er lidt sent at ändre det nu. Jeg kan evt gå tidligt (23??) eller komme lidt senere (19) men det hjälper jo ikke meget :dry:

Er du klar på at väre spotter til stävnet??? Mangler nemlig en, så Jape var noget glad for at du kommer :4thumbup:

Du går da til den i bænkpres for tiden. Det ser ud til der er god fremgang :4thumbup:

Ja, jeg er ved at väre dus med at kunne presse 90+ op fra brystet, så nu er det kun finpusninger frem mod Copenhagen cup (pause, röv osv.)

Har du fundet ud af om du kommee og hiver os i tröjer??? PLEEEAASEEE :wub:

Link to comment
Share on other sites

:4sport: TRÄNING MANDAG D. 20/11 :4sport:

UDSTRÄKNING 15 MIN

BÄNKPRES

MED FÖDDERNE OPPE:

2 x 10 x 20kg

6 x 30kg

6 x 40kg

3 x 45kg

ALM m stop:

3 x 3 x 50kg

KANINBÄNK

4 x 6 x 42,5kg

INCLINE DB PRESS

10 x 11kg

8 x 15kg

2 x 6 x 17,5kg

TRICEPS PUSH DOWN

10 x 40kg

10 x 45kg

2 x 8 x 50kg

Det var alt for i dag. I morgen lidt skulder, abs og lats. Onsdag light squat.

Desuden: 30 min PW med hunden :4thumbup:

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Er det nu også sikkert for löfterne at ha' en begynder som mig m som spotter :blush: men hvis manden mener det går så hjälper jeg da gerne...

Der er 2 grupper, så du kan jo hjälpe til i förste gruppe. Det er damer og de mindste klasser for mändene, så der er der ikke så mange kilo på stangen. Det er jeg da sikker på du kan klare. :4thumbup:

TNT skal jo afholde SM for hold näste år, så det er bare med at få noget erfaring til de små stävner inden, så vi har mange gode hjälpere näste år :smile: Så kan du få lov at väre spotter, når Ove squatter 430 kg :w00t::crazy:

Link to comment
Share on other sites

:newtongue: TRÄNING TIRSDAG D. 21/11 :newtongue:

UDSTRÄKNING 20 MIN

DB SKULDER PRES

10 x 6,5kg

10 x 9,5kg

8 x 11kg

8 x 13kg

6 x 15kg

SUPERSETTET MED:

DB FRONT RAISE

3 x 8 x 6,5kg

SIDEBÖJNINGER

(2x) 3 x 12 x 15kg

CABEL LOW ROW

10 x 30kg

10 x 35kg

10 x 40kg

10 x 45kg

SUPERSETTET MED:

EZ-BAR UPRIGHT ROW

10 x 12kg

3 x 8 x 17kg

TRÄK TIL BRYST

4 x 8 x 45kg

HANGING LEG RAISE

4 x 12 x bw

30 min med vovsen. Hun er ved at väre hurtig den lille uldtot :smile::wub:

:bigsmile:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

:baaa: TRÄNING ONSDAG D. 22/11 :baaa:

UDSTRÄKNING 20 MIN

SQUAT

2 x 10 x 20kg

2 x 6 x 35kg

2 x 5 x 50kg

2 x 5 x 60kg

LEG PRESS

10 x 80kg

10 x 105kg

10 x 120kg

2 x 6 x 140kg

STIFF LEG DEADLIFT

8 x 20kg

8 x 25kg

8 x 30kg

8 x 35kg

LEG EXTENSION

2 x 10 x 20kg

2 x 8 x 25kg

ca 10 sät abs :4thumbup:

25 min med :4dog: :wub:

:4jumpy:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

:yahoo: TRÄNING TORSDAG D. 23/11 :yahoo:

UDSTRÄKNING 15 MIN

BÄNKPRES

BEN OP:

2 x 10 x 20kg

8 x 35kg

6 x 45kg

ALM:

3 x 52,5kg

3 x 60kg

1 x 67,5kg PR

TRÖJE:

2 x 77,5kg --> 2"/1"

1 x 85kg Meget let :4thumbup:

1 x 90kg også let

0 x 95kg :mad: ramte helt forkert og kom kun halvt op.

1 x 92,5kg ramte igen for höjt oppe, men den kom let nok op

1 x 92,5kg PERFEKT! :w00t: :4thumbup:

2 x 105kg -->3"

Så fik jeg ikke lov til mere for coachen :unhappy:

DECLINE DB PRESS

10 x 8kg

3 x 6 x 10kg

DIPS

3 x 5 x bw

5 sät abs

40 min med vovsen :wub: :4thumbup:

Rigtig god omgang, hvor jeg fik övet mig noget med nogle löft til bryst. Den sidste på 92,5 var med kun 1 min pause og det var klart det bedste löft. Godt opspänd og ramte lige hvor den skulle, så var MEGET nem at presse op.

Fredag fri og lördag dödlöft. :tongue:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

:yahoo: TRÄNING TORSDAG D. 23/11 :yahoo:

UDSTRÄKNING 15 MIN

BÄNKPRES

BEN OP:

2 x 10 x 20kg

8 x 35kg

6 x 45kg

ALM:

3 x 52,5kg

3 x 60kg

1 x 67,5kg PR

TRÖJE:

2 x 77,5kg --> 2"/1"

1 x 85kg Meget let :4thumbup:

1 x 90kg også let

0 x 95kg :mad: ramte helt forkert og kom kun halvt op.

1 x 92,5kg ramte igen for höjt oppe, men den kom let nok op

1 x 92,5kg PERFEKT! :w00t: :4thumbup:

2 x 105kg -->3"

Så fik jeg ikke lov til mere for coachen :unhappy:

DECLINE DB PRESS

10 x 8kg

3 x 6 x 10kg

DIPS

3 x 5 x bw

5 sät abs

40 min med vovsen :wub: :4thumbup:

Rigtig god omgang, hvor jeg fik övet mig noget med nogle löft til bryst. Den sidste på 92,5 var med kun 1 min pause og det var klart det bedste löft. Godt opspänd og ramte lige hvor den skulle, så var MEGET nem at presse op.

Fredag fri og lördag dödlöft. :tongue:

Du er jo ved at lære det

Tillykke med det

Link to comment
Share on other sites

Du er jo ved at lære det

Tillykke med det

Ja, nu begynder de ligefrem at väre let at bänke 90kilo :blink: :4thumbup: Det er gået noget stärkt de sidste par måneder :smile: men tröjen er jo også blevet GODT stram :innocent:

Det ser sgu godt ud med bænken!! :4thumbup:

Takker :wink:

Nu skal jeg så bare have det til at virke til stävne også :superman:

Link to comment
Share on other sites

:blush: TRÄNING LÖRDAG D. 25/11 :blush:

UDSTRÄKNING 15 MIN

DÖDLÖFT sumo

2 x 6 x 50kg

6 x 70kg

5 x 85kg

3 x 95kg

1 x 105kg

1/2 DRAGT:

1 x 115kg

1/2 DRAGT

1 x 125kg

1 x 132,5kg

Den sidste var noget tung, så ingen grund til at pröve mere.

Alm DÖDLÖFT

5 x 60kg

4 x 4 x 65kg

10 sät abs

25 min med vovsen :4thumbup: :superman: FAAAST!!!!

Ikke så meget energi. Min ryg er låst fast nede i länden, så når jeg får det trykket på plads skal der nok väre til lidt mere :smile:

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

:strat: TRÄNING MANDAG D. 27/11 :strat:

35 MIN MED HUNDEN

UDSTRÄKNING 15 MIN

BÄNKPRES

BEN OPPE:

2 x 10 x 20kg

6 x 30kg

5 x 40kg

3 x 50kg

3 x 55kg PR

ALM:

3 x 60kg

1 x 65kg ville have taget 2, men Sanna havde rykket stangen på plads inden jeg nåede at sige noget :dry:

INCLINE DB PRESS

10 x 11kg

10 x 13kg

2 x 8 x 15kg

Liiigght weight :tongue:

LYING FRENCH PRESS

10 x 12kg

10 x 17kg

2 x 8 x 19,5kg

igen meget let

KANINBÄNK

3 x 6 x 45kg

6 sät abs

:wub:

Link to comment
Share on other sites

:4eat: TRÄNING TIRSDAG D. 28/11 :4eat:

30 MIN I SKOVEN MED SOFFI :4thumbup: whhiiii, det var en dejlig tur :bigsmile:

UDSTRÄKNING 15 MIN

Det var meningen jeg skulle squatte for fuld drön i dag. :superman: Havde syet min dragt en smule ind i siderne, så der ville väre extra godt tryk i bunden. Det var også ok, men den var så bare MEGET for stram i stropperne og jeg måtte 2 GANGE :devil: åbne en syning for at have en chance for at komme bare i närheden af parallel :crazy: For sat.. helv... og alt muligt andet jeg var gal i skralden til sidst.

SQUAT

2 x 8 x 20kg

6 x 40kg

5 x 55kg

3 x 70kg

+WRAPS:

1 x 90kg

+1/2DRAGT:

1 x 110kg mega dårlig balance

+1/1DRAGT:

1 x 125kg ca 1/2meter for höj :devil:

1 x 135kg mega let og ok dybde

Jeg lagde selv knäbind og de var aldeles ikke stramme i dag. Dragten er så stram om maven at jeg ikke kan få luft når jeg böjer mig ned til at lägge dem ordentligt på. PIS OK KANEL!

LEG EXTENSION

4 x 8 x 25kg

Det gik jo ikke helt som planlagt, men så må det bare gå HELT efter bogen näste lördag. :superman: Starter på 130, hvilket burde vare MEGET let.

Vägten er som den skal väre, så det behöver jeg ikke tänke på denne gang :4thumbup: KANON!!

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg lagde selv knäbind og de var aldeles ikke stramme i dag. Dragten er så stram om maven at jeg ikke kan få luft når jeg böjer mig ned til at lägge dem ordentligt på. PIS OK KANEL!:

Så så lille dame, kanel höre kun til på risengröden.... :tongue::laugh:

du må jo bare holde vejret :wink:

Edited by Garrish
Link to comment
Share on other sites

:4eat: TRÄNING TIRSDAG D. 28/11 :4eat:

30 MIN I SKOVEN MED SOFFI :4thumbup: whhiiii, det var en dejlig tur :bigsmile:

UDSTRÄKNING 15 MIN

Det var meningen jeg skulle squatte for fuld drön i dag. :superman: Havde syet min dragt en smule ind i siderne, så der ville väre extra godt tryk i bunden. Det var også ok, men den var så bare MEGET for stram i stropperne og jeg måtte 2 GANGE :devil: åbne en syning for at have en chance for at komme bare i närheden af parallel :crazy: For sat.. helv... og alt muligt andet jeg var gal i skralden til sidst.

SQUAT

2 x 8 x 20kg

6 x 40kg

5 x 55kg

3 x 70kg

+WRAPS:

1 x 90kg

+1/2DRAGT:

1 x 110kg mega dårlig balance

+1/1DRAGT:

1 x 125kg ca 1/2meter for höj :devil:

1 x 135kg mega let og ok dybde

Jeg lagde selv knäbind og de var aldeles ikke stramme i dag. Dragten er så stram om maven at jeg ikke kan få luft når jeg böjer mig ned til at lägge dem ordentligt på. PIS OK KANEL!

LEG EXTENSION

4 x 8 x 25kg

Det gik jo ikke helt som planlagt, men så må det bare gå HELT efter bogen näste lördag. :superman: Starter på 130, hvilket burde vare MEGET let.

Vägten er som den skal väre, så det behöver jeg ikke tänke på denne gang :4thumbup: KANON!!

:tongue:

Godt squattet

Det problemmer med dragten, løser jo sig selv, når du er tilbage i 67,5 :w00t::w00t::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Så så lille dame, kanel höre kun til på risengröden.... :tongue::laugh:

du må jo bare holde vejret :wink:

HAARH. Meget morsomt :nonono:

Vent du bare til vi en dag får dig puttet i sådan en dragt, så pröver du bare at holde vejret :tongue:

Godt squattet

Det problemmer med dragten, løser jo sig selv, når du er tilbage i 67,5 :w00t::w00t::w00t::w00t:

Ved nu ikke helt hvor godt det var, men det kom da op uden problemer :smile: Jeg håber bare at du kan sige det samme efter squatten på näste lördag :wink: Vil SÅ gerne have alle 3 godkendt :4thumbup:

Og ang min vägt: SHUT SÅ UP!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

:music: TRÄNING ONSDAG D. 29/11 :music:

UDSTRÄKNING 15 MIN.

SKULDERPRESS maskine

10 x +5kg

10 x +10kg

8 x +15kg

3 x 6 x +20kg

TRÄK TIL BRYST

10 x 30kg

10 x 35kg

8 x 40kg

2 x 8 x 45kg

REVERSED FLYES

4 x 8 x 6kg

UPRIGHT ROWS bb

10 x 15kg

3 x 8 x 22kg

LOW ROW

8 x 30kg

8 x 35kg

2 x 8 x 40kg

4 sät sideböjninger, 6 sät abs og 6 sät läg.

30 min med hundene :4thumbup:

:sleepy: X 100

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share