Sweetypippi 2


sweetypippi
 Share

Recommended Posts

  • Replies 838
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

så fik du bænket de 90 kilo :4thumbup: så gir jeg øllet på tante olga :wink: hihi

Tusind tak :bigsmile:

Jeg er sikker på at det ikke varer mange måneder inden du bänker det samme, hvis du hänger i med träningen og så må jeg jo betale tilbage :wink:

Ellers tak for sidst :smile: det var virkelig hyggeligt :4thumbup:

og dine kager :superman: jeg spiste 2 mere om söndagen :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det skal nok blive sjovt at dyste mod jer igen :4thumbup: Men er I ikke begge 2 i 60??? Jeg fylder jo som du kan se 67,5 ud nu :smile: og det kan jeg jo ikke nå at pille af inden dec :innocent: Men på point kan vi da sagtens tage en dyst :superman:

Mange tak Bozne bom stärk :bigsmile:

Er du blevet så tung, det var da ikke så godt :blush:

Ligger selv omkring de 63kg som altid... Så jeg har selv par kilo, som jeg skal af med inden DM-bænk og Cph-cup... Men det bliver nu spændende at se hvilket tøse hold som vinder liga finalen i år :tongue:

Selv om jeg sagde til mig selv, at JM var sidste gang jeg stillede op i 60kg klassen :wink:

Edited by mona
Link to comment
Share on other sites

Nästen ingen DOMS fra lördag :tongue: , men jeg venter med benträningen til i morgen.

Vil de näste 5 uger köre squat mandag, bänk tirsdag og fredag og dödlöft torsdag. Styrken i bänken er helt i top for tiden :superman: og jeg kan derfor lägge ben og ryg dagene inden bänken for at bruge styrken mere på de muskler som mest tränger til opmärksomhed.

CARDIO SÖNDAG: 20 min med begge hunde OG mand :4thumbup: og 30 min snerydning :devil:

CARDIO MANDAG: 20 min med begge hunde og 90 min snerydning :devil::devil:

Nu er det så blevet tövejr, så forhåbentligt forsvinder noget af al den sne. Vi har fået tät på 1/2 meter nu, den sidste uge :mad: DET ER FOR TIDLIGT!!!! Jeg håber de smelter väk nu og så kommer tilbage 1 uge för jul :4thumbup: Vi skal jo have hvid jul :wub:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Squatten og dödlöften så rigtig godt ud :4thumbup: jeg må väre enig med Jape, der er mindst til 15kg mere i DL.

btw. har du hört noget fra VM om hvorfor Sanna ikke har noget resultat?

Ja, hun ringede lige hun var färdig.... og sad og ventede på at skulle til doping test. :cry3:

Hun fik alle squat op, men de var vist höje. :nonono:

Bänken var lidt et sats. Hun havde en helt ny tröje med, som det var meningen hun ville skifte til til 3. löft, men eftersom hun allerede havde bommet tog hun den på fra starten. Den var for stram, så hun kunne ikke styre den på de 2 förste og på 3. var hovedet vist stået af.

Hun var i en meget hård gruppe. 2 fra 48 havde vi regnet med gik i 44, men nej. Så hun kunne kun väre blevet nr 5 alligevel og det var jo en medalje hun gik efter, så ikke SÅ ärgeligt som det kunne have väret.

Mepa löfter i dag kl 4 og mon ikke hun gör det lidt bedre. Hun er sku sej, selv til et VM er hendes hoved det stärkeste...... og det siger ikke så lidt!!!

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Squatten og dödlöften så rigtig godt ud :4thumbup: jeg må väre enig med Jape, der er mindst til 15kg mere i DL.

Og tak forresten :blush:

Ja, der var da til lidt mere i hvert fald, meeeen nok ikke 15 kilo. Så var hovedet nok stået af :crazy:

Jeg ärger mig dog over at jeg ikke prövede de 140 i det mindste. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Og tak forresten :blush:

Ja, der var da til lidt mere i hvert fald, meeeen nok ikke 15 kilo. Så var hovedet nok stået af :crazy:

Jeg ärger mig dog over at jeg ikke prövede de 140 i det mindste. :dry:

Det er sikkert det der som er nöglen...

Husk! impossible, is nothing :devil:

btw. kan jeg godt slå let squat sammen med min bänk-dag?? Mit arbejde har spillet mig et puds så jeg har pludselig kun 5 dage til 4 träninger :sneaky2: og det er en smule i underkanten.

Link to comment
Share on other sites

btw. kan jeg godt slå let squat sammen med min bänk-dag?? Mit arbejde har spillet mig et puds så jeg har pludselig kun 5 dage til 4 träninger :sneaky2: og det er en smule i underkanten.

Måske hellere droppe den anden bänk dag og hvis du så har tid, så lav lidt decline eller smal bänk og en enkelt tricepsövelse, sammen med dödlöften. Din bänk er ved at väre så hård nu, at du ikke behöver så mange support övelser. Skader i hvert fald ikke at du tager en slapper. :4thumbup:

Dag 1, 2 og 4 er de mest vigtige. Hvis du har nok energi i benene, så kan du jo köre lidt flere/hårdere support övelser i denne uge.

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Måske hellere droppe den anden bänk dag og hvis du så har tid, så lav lidt decline eller smal bänk og en enkelt tricepsövelse, sammen med dödlöften. Din bänk er ved at väre så hård nu, at du ikke behöver så mange support övelser. Skader i hvert fald ikke at du tager en slapper. :4thumbup:

Dag 1, 2 og 4 er de mest vigtige. Hvis du har nok energi i benene, så kan du jo köre lidt flere/hårdere support övelser i denne uge.

det blev så ikke nödvendig alligevel.. jeg klemte bänken ind i et "koulutus"-ophold på arbejde... men det var helt under bordet :mad::blush:

... det lyder ok m benene.

Edited by Garrish
Link to comment
Share on other sites

:wink: TRÄNING TIRSDAG D. 8/11 :wink:

CONDICYKEL 10 MIN

UDSTRÄKNING 15 MIN

LEG EXTENSION

3 x 10 x 20kg

3 x 10 x 25kg

GOOD MORNINGS

3 x 15 x kosteskaft

3 x 15 x 10kg

:chicken:förste gang i laaaang tid, så starter lige roligt ud ik´ :4whistling:

LEG PRESS

2 x 10 x 55kg

2 x 10 x 80kg

10 x 105kg

HACK SQUAT

6 x 8 x 50kg

3 sät sideböjninger og 4 sät abs.

:tongue:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

:flipa: TRÄNING ONSDAG D. 8/11 :flipa:

25 MIN MED :4dog:

10 MIN CONDICYKEL

15 MIN UDSTRÄKNING

BÄNKPRES

BEN OP, LILLEFINGER PÅ RINGEN:

2 x 10 x 20kg

8 x 27,5kg

6 x 35kg

5 x 42,5kg

ALM M. STOP:

3 x 47,5kg

3 x 52,5kg

3 x 57,5kg

TIL 3" M. STOP:

3 x 62,5kg

3 x 67,5kg

Alt sammen meget let! Kan slet ikke märke at jeg har maxet i lördags :blink:

INCLINE DB PRESS

10 x 10kg

10 x 14kg

2 x 8 x 18kg

KANINBÄNK

4 x 6 x 42,5kg

ROPE PUSH DOWN

10 x 25kg

10 x 30kg

10 x 35kg

3 x 8 x 40kg

Masser af reps i dag, så der er sikkers doms i morgen :crazy:

Let vägt i bänken, men fra näste uge går jeg hårdt igen. Tröje löft hver 10. - 12. dag frem mod Copenhagen cup. :superman:

:tongue:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

:4flex: TRÄNING FREDAG D. 10/11 :4flex:

UDSTRÄKNING 15 MIN

DÖDLÖFT sumo

8 x 50kg

8 x 55kg

8 x 60kg

6 x 65kg

6 x 70kg

6 x 75kg

5 x 80kg

5 x 85kg

FRA BOX, 14 cm höj

3 x 90kg

3 x 95kg

3 x 100kg

3 x 105kg

3 x 110kg

Light weight og fokus på teknikken HELE vejen :blink:

ALM DÖDLÖFT

3 x 5 x 50kg

TRÄK TIL BRYST

10 x 30kg

10 x 35kg

2 x 8 x 40kg

SEATED ROW maskine

10 x +10kg

10 x +20kg

2 x 8 x +30kg

Og så gik det vist op i fredagssnak :innocent::blahblah:

Ellers ok träning, med maaaaange sät dödlöft og en masse teknik snak :tongue:

God week end :smile:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: LÖRDAG D. 11/11 :firebounce:

10 MIN UDSTRÄKNING

DECLINE BÄNKPRES

2 x 10 x 20kg

8 x 30kg

6 x 40kg

5 x 50kg

5 x 55kg

5 x 60kg PR :4thumbup:

3 x 65kg PR :4thumbup: :4thumbup:

DECLINE DB FLIES

4 x 8 x 8kg

SKULDER PRES i maskine

2 x 10 x +5kg

10 x +10kg

10 x +15kg

2 x 8 x +20kg

REVERSED FLIES

3 x 8 x 6kg

LYING FRENCH PRESS ez-bar

10 x 12kg

10 x 17kg

3 x 6 x 22kg

Udover dc bänken som körte helt kanon i dag, så var det stille og rolig träning, overstået på 5 kvarter.

De 2 näste uger körer jeg FULD POWER :superman: i det hele og så ned i tempo igen frem til Copenhagen cup. Jeg starter med squat på omkring 120- 130 mandag, hård bänk tirsdag og torsdag dödlöft til ca 130 fra box, RAW :devil:

:wink:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Hvad er frenck press?? :tongue:

ellers en fin DC :4thumbup:

läste lige at Pullinen er på vej ned i -100 kg for at nakke Japes finske rekord... ska blive spändende at se hvor meget et vägttab på +10 kg koster på stangen. Hvis det lykkes ham så er der i det mindste lidt extra motivation til Jape

Link to comment
Share on other sites

Hvad er frenck press?? :tongue:

ellers en fin DC :4thumbup:

Ha ha, er rettet :mad:

og, tak :smile: 5 kilo mere näste uge :4thumbup:

läste lige at Pullinen er på vej ned i -100 kg for at nakke Japes finske rekord... ska blive spändende at se hvor meget et vägttab på +10 kg koster på stangen. Hvis det lykkes ham så er der i det mindste lidt extra motivation til Jape

Ja, ja han kan da bare komme an :superman: No change!!!! Det kommer til at koste ALT for meget at tabe sig så hurtigt!!! Men jeg er sikker på at han nok skal göre et godt forsög. :4thumbup: Tror nu nok at det er junior rekorden han er ude efter. Han bliver jo senior näste år, så det er ved at väre sidste chance :wink:

Har du set det nye BODOUS? Der er en artikel om Pullinen. Interssant träningsprogram han körer :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ha ha, er rettet :mad:

og, tak :smile: 5 kilo mere näste uge :4thumbup:

Ja, ja han kan da bare komme an :superman: No change!!!! Det kommer til at koste ALT for meget at tabe sig så hurtigt!!! Men jeg er sikker på at han nok skal göre et godt forsög. :4thumbup: Tror nu nok at det er junior rekorden han er ude efter. Han bliver jo senior näste år, så det er ved at väre sidste chance :wink:

Har du set det nye BODAUS? Der er en artikel om Pullinen. Interssant träningsprogram han körer :blink:

Jo jo, det der jeg har det fra... han er ikke meget for tung tränning :w00t:

Det er jo så nok ikke helt umuligt at det er junior rekorden :blush:

Link to comment
Share on other sites

:crazy: TRÄNING MANDAG D. 13/11 :crazy:

UDSTRÄKNING 15 MIN

BÄNKPRES

BEN OP:

2 x 10 x 20kg

8 x 30kg

6 x 40kg

5 x 50kg :4thumbup:

ALM:

3 x 57,5kg

1 x 65kg

TRÖJE:

2 x 75kg --> 3"/2"

2 x 80kg --> 2"/bryst

1 x 85kg

1 x 90kg

3 x 100kg --> 3"

2 x 110kg --> 3" PR :smile::superman:

KANINBÄNK

4 x 6 x 42,5kg

INCLINE DB

8 x 12kg

8 x 16kg

2 x 6 x 20kg :crazy:

PUSH DOWN

8 x 35kg

8 x 45kg

8 x 50kg

8 x 55kg

Og så var armene helt färdige :w00t: Rigtig god omgang og 2 perfekte löft til bryst i tröjen :4thumbup: Det går virkelig godt i bänken for tiden, både med power og styrke :bigsmile: Skal blive sjovt at se hvordan det kan gå til Copenhagen cup :smile:

Link to comment
Share on other sites

:4whip: TRÄNING TIRSDAG D. 14/11 :4whip:

UDSTRÄKNING 15 MIN

SQUAT

2 x 10 x 20kg

6 x 40kg

5 x 55kg

3 x 70kg

+WRAPS

3 x 85kg

+1/2DRAGT

3 x 100kg

3 x 115kg

1/2DRAGT

1 x 130kg dårligt löft teknisk, men nemt nok.

1 x 140kg meget bedre og stadig let

LEG EXTENSION

2 x 10 x 25kg

2 x 8 x 30kg

SEATED LEG CURL :4thumbup:

2 x 10 x 20kg

2 x 10 x 25kg

4 sät abs i maskine

Smerterne i siderne var ENDELIG :4thumbup: forsvundet og det gjorde det NOGET nemmere at "styre" de tunge kilo :smile: Det sidste löft var virkelig godt og det var med egne knäbind, så jeg er MEGET tilfreds!!

Näste uge light weight og så ca 150 ugen efter.

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share