Sweetypippi 2


sweetypippi
 Share

Recommended Posts

:eh: TRÄNING TORSDAG D. 18/1 :eh:

KL. 10.30: 30 min med Soffi

KL 17.00 - 19.00:

UDSTRÄKNING 20 MIN

DÖDLÖFT sumo

2 x 6 x 50kg

6 x 70kg

5 x 85kg

3 x 100kg

+ LÖS INZER DRAGT

3 x 110kg

1 x 120kg

1 x 125kg :superman:

1 x 115kg

Teknikken sutter stadig max! Er dog ret godt tilfreds med at få 125 op i den dragt :4thumbup:

TRÄK TIL BRYST spadegreb

4 x 8 x 40kg

T-BAR ROW

10 x 30kg

4 x 8 x 40kg

Sideböjninger og abs: 8 sät

Jeg kämpede med en Titan dragt i over 20 min, men den var for lille og jeg måtte have 2 af de store drenge til at hive den af mig :innocent: Kom ellers nogenlunde let på, men de gamle Titan squat dragter har åbenbart kortere ben emd de nyere og den var nästen umulig at få af igen :devil: Der er stadig en syning i siden jeg kan åbne, men hvis det ikke er nok har jeg ingen dödlöft dragt til Finsk mesterskab om 1 måned :mad: Eneste mulighed er så at sy Den gamle löse Inzer dragt ind og så löfte i den. :nonono::nonono::nonono: ikke optimalt :sneaky2:

Det ödelagde lidt motivationen for resten träningen :unhappy:

:cry:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 838
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:baaa: TRÄNING FREDAG D. 19/1 :baaa:

KL 12.00: 40 MIN MED HUNDEN

KL. 15.15 - 17.30:

UDSTRÄKNING 20 MIN

BÄNKPRES

2 x 10 x 20kg

2 x 6 x 35kg

2 x 3 x 50kg

3 x 57,5kg -> 2"

3 x 65kg -> 3"

1 x 72,5kg -> 3"

+TRÖJE F6 str 36

2 x 80kg ->3/2"

1 x 87,5kg med press signal :4thumbup:

3 x miss på 92,5kg :sneaky2:

Först hev vi for meget ned i tröjen så den ikke kom til brystet og på de 2 sidste fik jeg krampe i ryggen når jeg skulle presse :nonono:

INCLINE FLYES

8 x 8kg

3 x 8 x 10kg

DIPS

4 x 6 x bw

PUSH DOWN

8 x 40kg

3 x 8 x 45kg

Ikke nogen overväldende omgang :tongue: faktisk närmere noget :devil: men så lpejer det jo at gå godt til stävnet :innocent: Gläder mig HELT vildt til at komme hjem og löfte til ER!!!! Det bliver midt sidste stävne for AK Frem. Fra näste uge er jeg medlem i Team Nordic Thunder og löfter for dem til Finsk mesterskab både bänk og 3-kamp.

:wub:

Link to comment
Share on other sites

Jeg hepper herfra - er sikker på at det kommer til at gå helt super til ER :bigsmile:

- din bænk er jo fantastisk :w00t::superman:

Tusind tak :4thumbup:

Jeg skal nu vist väre meget heldig hvis jeg ikke ender på sidstepladsen. Det er jo en NOGET leeee klasse jeg er i :dry: Kunne jo väre man skulle hoppe i 75 for at väre sikker på medalje :innocent:

Link to comment
Share on other sites

:nahnah: TRÄNING SÖNDAG D. 21/1 :nahnah:

KL 10.00: 50 MIN MED HUNDEN

KL 14.00 - 16.00:

UDSTRÄKNING 15 min

SQUAT

2 x 10 x 20kg

6 x 35kg

5 x 50kg

3 x 65kg

+LÖS INZER DRAGT

3 x 85kg

3 x 100kg + wraps

TITAN DRAGT og WRAPS

3 x 117,5kg

3 x 127,5kg

2 x 135kg :4thumbup:

[Dårlig teknik, men kom alligevel ret let igennem

LEG EXTENSION

5 x 6 x 30kg

GOOD MORNINGS

8 x 20kg

4 x 6 x 30kg

I rigtig söndags humör og ville MEGET hellere väret blevet hjemme på sofaen :innocent: Meeeen :nonono: det bliver jeg jo ikke leee af, så måtte pänt fölge medmanden til träning :cry:

Teknikken var ikke värd at skrive om, men det hele kom da op og med god dybde. Mere näste uge :4thumbup:

:wub:

Link to comment
Share on other sites

:tease: TRÄNING MANDAG D. 22/1 :tease:

KL 11.00: 20 MIN MED BEGGE HUNDE OG 30 MIN MED SOFFI i -16 grader :cold:

KL 17 - 18.45

UDSTRÄKNING OG ABS 30 MIN

BÄNKPRES

2 x 10 x 20kg

2 x 5 x 35kg

5 x 45kg

3 x 50kg

3 x 55kg

1 x 60kg

UPRIGHT ROW

8 x 12kg

8 x 17kg

3 x 6 x 19,5kg

CABEL PUSH DOWN

3 x 8 x 40kg

Armene var MEGET trätte, så let träning for at väre på toppen til lördag :4thumbup:

:smile:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Ser rigtigt fint ud med træningen - Super Squat :4thumbup:

Held og lykke på lørdag - Gi den gazzzzzzzzzzzzz :weight_lift::cheer::cheer::cheer::superman:

-16 grader :surrender::cold:

Thanx, diverse mesterskaber er jo lige om hjörnet, så tid til de tunge vägte :devil:

Jeg er vist nået dertil hvor jeg/min krop gläder sig til det er overstået, så der kan komme gang i off season träningen :4thumbup:

Skal nok give maaaaax gaz lördag :superman: Men lad os nu se mht de nye regler :innocent:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

:wink:TIRSDAG D. 23/1 :wink:

KL 10.20: 20 MIN MED HUNDENE

KL 11.00: 45 MIN MASSAGE, ryg skuldre nakke og arme AV!!! :crazy:

KL 15.00: 35 MIN MED SOFFI + 15 MIN UDSTRÄKNING

:4jumpy: TRÄNING ONSDAG D. 24/1 :4jumpy:

20 MIN UDSTRÄKNING

DÖDLÖFT sumo

2 x 8 x 50kg

2 x 5 x 70kg

3 x 85kg

2 x 1 x 100kg

+TITAN DRAGT

1 x 112,5kg 1/2dragt

1 x 122,5kg

2 x 1 x 130kg

alm DÖDLÖFT

3 x 70kg

1 x 80kg

1 x 85kg

1 x 90kg

1 x 95kg

1 x 100kg

1 x 105kg PR

Er stadig trät og öm i armene, så ingen träkke övelser for ryggen i dag. I stedet testede jeg styrken i alm dödlöft og det gik faktisk ret godt :superman: Tänk hvor godt kunne väre hvis jeg faktisk begyndte at träne det :blink:

:tongue:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

alm DÖDLÖFT

3 x 70kg

1 x 80kg

1 x 85kg

1 x 90kg

1 x 95kg

1 x 100kg

1 x 105kg PR

Er stadig trät og öm i armene, så ingen träkke övelser for ryggen i dag. I stedet testede jeg styrken i alm dödlöft og det gik faktisk ret godt :superman: Tänk hvor godt kunne väre hvis jeg faktisk begyndte at träne det :blink:

:tongue:

Ja tänk en gang :tongue:

Kan du så sätte mors fläskestegen ned og komme med nogle resultater fra ER :4whip:

Edited by Garrish
Link to comment
Share on other sites

Ok, here we go. Har haft travlt på arbejde de sidste par dage, så ikke tid til at nette den af på jobbet som jeg plejer :innocent: Og så har der väret lidt sövn at indhente fra week enden, en omgang Leee squat og så lige en hyggelig koncert :4thumbup:

Körte fra Finland torsdag ved 18 tiden torsdag eftermiddag. Sejlede hele natten og körte i land i Stockholm kl 6.30 fredag morgen. SNESTORM :crazy: de förste 400 km og jeg havde fået 1. köretjans. :mad: Ikke fedt i mörke og himmel og vej stod i et :nonono:

Efter 2 timer overtog Mepa og hun körte til Malmö og så fik jeg ellers lov at finde Randers, så hurtigt som muligt :superman: Solen skinnede og radioen spillede dansk musik.... Det er sku klasse :4thumbup:

Landede i Frem 17.05 og så gik der vist x antal timer med at :blahblah::blahblah::blahblah:

Masser af mennesker og masser af fede löft i löbet af aftenen :4thumbup: Mine 2 favoritter: Jan Knudsen med 3 godkendte 245kg, 252,5kg og 275kg :devil: og Sune Bak med ny dansk rekord i 110 :4thumbup: Fanderme godt löftet drenge :4jumpy:

Vägten havde väret på 67,0 fredag morgen, men havde overvejet at gå i 75, da der var 5 nominerede i 67,5 og ingen i 75 :wink: Jan havde også allerede sagt til avisen at jeg var i 75, så ingen grund til at gå glip af mors fläskesteg kl 22.30 fredag aften. Hele TNT var samlet til spisning hos mor og det var rigtig hyggeligt :4thumbup: :wub:

Lördag morgen drak jeg en kop kaffe og et glas kakao mälk inden jeg GIK op i klubben og så stod vägten på 67,65.

Det endte naturligvis med at vi var 2 i 75 og 2 i 67 :tongue: men pyt, medalje BURDE da väre til at få med hjem :smile:

Opvarmningen gik som planlagt og jeg startede på 90kg

1. FORSÖG 90KG UNDERKENDT 3 - 0

Fik först start signal efter 10 sek fordi mine födder åbenbart ikke var helt i gulvet :blink: Det kom lidt bag på mig, havde ikke troet det ville blive et problem. Den blev derfor for tung :tongue:

2. FORSÖG 90KG UNDERKENDT 3 - 0

start signalet var stadig lidt langsomt, men den kom nu fint op..... det gjorde röven så åbenbart også :devil: PIS!!!!

3. FORSÖG 90KG GODKENDT 3 - 0

Lige i skabet :smile: Lige så nem som til TSK cup :4thumbup:

Anette fik 95 i sidste, så jeg fik den forventede sölv medalje. Er helt klart tilfreds, men ville nu meget gerne have haft et forsög på de 95 :wink: Styrken er der til det, skal bare lige have helt styr på de der nye regler. Presse signalet synes jeg er en positiv ändring, resten kräver lige et sko skift og lidt bly i bukserne :tongue:

Kanon stävne, kanon week end :4thumbup: Jeg gläder mig allerede til näste år :wub:

Dette var også sidste stävne som dansk styrkelöfter :cry3: Fra denne uge er jeg på licens listen i Finland og löfter for TNT fra nu af. Näste stop er SM (finsk mestedrskab) d. 24/2

:wub:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med stævnet :smile:

Håber udløftene var ok. :wink:

Jeg skylder dig stadig en omgang vand, dog :tongue:

Tak Moos.

Udlöftene var perfekte :4thumbup: Det er sku bare ikke nemt at lige der med 90kr i armene og ikke vide hvorfor FANDEN de ikke siger start :dry:

Vand???? Kender jeg ikke noget til :tongue::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hjemme igen og nu er der virkelig blevet vinter :cold: masser af sne som og der kommer mere nästen dagligt. Ikke så let at gå lange ture med hunden som jeg plejer, men jeg gör da et forsög :wootdance:

:tongue: TRÄNING TIRSDAG D. 30/1 :tongue:

KL 11.00: 40 min med hundene og 30 min skovlen sne :gal:hader det!!!!

KL 17.15 - 19.30:

20 MIN UDSTRÄKNING

SQUAT

2 x 10 x 20kg

2 x 6 x 40kg

5 x 60kg

3 x 75kg

+WRAPS

3 x 90kg

+1/2 SUIT

3 x 110kg

FULD UDSTYR

2 x 120kg

2 x 130kg

2 x 140kg

0 x 147,5kg PIS :devil:

Hovedet var vist ikke rigtigt styret ind til SÅ tunge vägte og er ret godt tilfreds med at få de 2 på 140. Fra näste uge er det kun singler, så forhåbentlig kan jeg få sat hovedet rigtigt på :superman:

LEG EXTENSION

4 x 6 x 30kg

BACK EXTENSION

4 x 8 x +10kg

6 sät abs

ALT for mange der havde tung träning!!!! det er sku ikke nemt at koncentrere sig om at squatte nästen max, når man også skal lägge knäbind på nogen, hive i tröjer, väre DJ og så liiiiige spotte en löfter i squat med 240 på nakken, som IKKE kom op :crazy: Damn jeg fik et chok!!!! :nonono:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

:smilerock: TRÄNING TORSDAG D. 1/2 :smilerock:

KL 10.00: 45 MIN MED SOFFI + 30 MIN SKOVLEN SNE :dry:

KL 17.00 - 19.00:

20 MIN UDSTRÄKNING

BÄNKPRES

2 x 10 x 20kg

2 x 8 x 30kg

6 x 40kg

5 x 50kg

6 x 45kg

5 x 52,5kg

2 x 60kg

3 x 55kg

1 x 62,5kg

3 x 57,5kg

mange sät, men egentlig ikke specielt hårdt.

INCLINE FLYES

8 x 6,5kg

3 x 6 x 9,5kg

LYING FRENCH PRESS

8 x 12kg

8 x 17kg

2 x 8 x 22kg

6 sät abs og 4 sät cabel push down - light weight

Ikke så meget at sige. Körte ok, men trisserne var en smule ristede :cry:

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share