Sweetypippi 2


sweetypippi
 Share

Recommended Posts

Hvis nu du lige tager dig sammen, og overbeviser dig selv om du kan løfte de 100, så skulle det jo slet ikke være noget problem

Tak Jan.

Og er SLET ikke i tvivl om at du forventer 100 :tongue: Jeg skal nok göre et forsög i det mindste. 100kg, huuuhh jeg bliver helt nervös bare ved tanken :freaked:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 838
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 x 92,5kg

1 x 95kg PR ikke noget pänt löft, ramte metallet på vej op, men op kom den og pausen var god :firebounce:

3 x 102,5kg -->3"

1 x 110kg -->4" :crazy:

Hård omgang, trisserne og skuldrene var helt färdige bagefter :blink:

Det ser jo rigtig godt ud det der :4thumbup:

jeg regner med at få en smug-kig på 100 d.20 i HyKe.

har de forresten brug for folk eller kan jeg komme og bare dingle lidt rundt og hygge mig?

Er programmet så småt ved at forme sig? Det ville jo väre rart at få et lille smugkig inden det går lös...

Edited by Garrish
Link to comment
Share on other sites

Det ser jo rigtig godt ud det der :4thumbup:

Jeg regner med at få en smug-kig på 100 d.20 i HyKe.

Takker. :smile:

Det kan jo desvärre ikke blive ved med at gå fremad hele tiden :cry:

Nope, ingen träning den dag, sorry.

Harri skal forsöge at lave krav til SM, så jeg må hellere koncentrere mig 100% om ham. Får han hovedet drejet rigtigt på (som herkules plejer at sige til mig :tongue: ) og får en god squat, så skulle den gerne väre inden for räkkevidde.

har de forresten brug for folk eller kan jeg komme og bare dingle lidt rundt og hygge mig?
Jape fik helt julelys i öjnene da jeg spurgte om der er noget du kan hjälpe med. Som regel er det HAM der skal spörge folk om de kan hjälpe. Han ved ikke endnu med hvad, men der er jo altid et eller andet at lave. Giver dig besked senere. :4thumbup:
Er programmet så småt ved at forme sig? Det ville jo väre rart at få et lille smugkig inden det går lös...

Squat og dödlöft er vist ok. Skal bare lige have det skrevet ind. Skal nok sende i det mindste squatten i morgen, resten lördag. Bare i din log eller hvad???

Og hvad med bänken??? Kan du ikke lige sende en PM om hvad det var du ville have ändret i forhold til sidst ???

Link to comment
Share on other sites

TRÄNING TORSDAG D. 4/1

KL 10.00: 20 MIN med begge vovser (hvilket betyder ikke så hurtigt :tongue:)

KL 15.30: 45 MIN MED SOFFI :superman: OG 10 MIN UDSTRÄKNING

:dry:TRÄNING FREDAG D. 5/1 :dry:

KL 11.00: 20 MIN med hundene

KL 16 - 18

UDSTRÄKNING 20 MIN

DÖDLÖFT

2 x 8 x 50kg

3 + 6 x 70kg

5 x 85kg

3 x 100kg

+1/2 DRAGT, Japes str 42 super +

2 x 3 x 107,5kg

6 x 1 x 115kg

ca 10 singler på 110 og 100 :crazy:

Seppo var i coach humör og så er det jo med at höre efter. Det blev vist ikke meget bedre, men nu har jeg da noget at arbejde med :smile:

T-BAR ROW

4 x 8 x +20kg

6 sät abs

Så var der ikke energi til mere og jeg havde også brugt 2 timer.

Min dödlöft er bare PIS for tiden og jeg ved ikke hvorfor. Seppo gav mig nogle tips til at öve hvordan jeg bedre kan lägge presset på hälene inden jeg begynder at löfte i stedet for på täerne :innocent:Jeg blev sat til at pröve at löfte 160 og når jeg faldt bagover, var der 1 der greb mig Så nu er det bare om at öve, öve,öve. Jeg VED at jeg har kräfter til meget mere og det er derfor vildt frustrerende at teknikken ikke kan fungere. :devil:

KL 20.00: 25 MIN MED SOFFI

:tongue:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Kender følelsen. :dry: Sådan har jeg det med min squat - mega træls!! :sneaky2::devil:Men i år må være året, hvor vi lærer det. :innocent:

Ja, det KAN kun väre året hvor vi ser lyset :w00t:

Tänker dog nogengange på om jeg simpelthen bare er blevet for gammel til at läre det :blush: Men den undskyldning kan du jo ikke bruge :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:bruce: TRÄNING LÖRDAG D. 6/1 :bruce:

KL 10.30: 20 MIN MED BEGGE HUNDE

KL 13.15 - 15.00

UDSTRÄKNING OG :blahblah: 25 MIN

SMAL BÄNKPRES m. benene oppe

2 x 8 x 20kg

2 x 8 x 27,5kg

2 x 6 x 32,5kg

2 x 6 x 37,5kg

2 x 5 x 42,5kg

Skulle kun have värt på 37,5 (2,5 mere end sidst) men jeg glemte at tälle skiver og sät, så det blev lidt mere :nonono:

SKULDERPRESS I MASKINE

8 x +10kg

2 x 8 x +15kg

2 x 8 x +20kg

SUPERSETTET MED:

TRÄK TIL BRYST spadegreb

8 x 30kg

8 x 35kg

8 x 40kg

2 x 8 x 45kg

REVERSED FLYES

5 x 8 x 5kg

SUPERSETTET MED:

DECLINE DB FLYES

8 x 12kg

8 x 14kg

2 x 8 x 16kg

6 sät abs

Let omgang, med en del sät og godt pump :4thumbup:

KL 15.30: 30 MIN MED SOFFI :superman: idag med 2 indlagte spurter :w00t:

Nu, lördags afslapning :4mewantfood: :wub::bubblebath:

:smile:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Takker. :smile:

Det kan jo desvärre ikke blive ved med at gå fremad hele tiden :cry:

Nope, ingen träning den dag, sorry.

Harri skal forsöge at lave krav til SM, så jeg må hellere koncentrere mig 100% om ham. Får han hovedet drejet rigtigt på (som herkules plejer at sige til mig :tongue: ) og får en god squat, så skulle den gerne väre inden for räkkevidde.

Jape fik helt julelys i öjnene da jeg spurgte om der er noget du kan hjälpe med. Som regel er det HAM der skal spörge folk om de kan hjälpe. Han ved ikke endnu med hvad, men der er jo altid et eller andet at lave. Giver dig besked senere. :4thumbup:

Squat og dödlöft er vist ok. Skal bare lige have det skrevet ind. Skal nok sende i det mindste squatten i morgen, resten lördag. Bare i din log eller hvad???

Og hvad med bänken??? Kan du ikke lige sende en PM om hvad det var du ville have ändret i forhold til sidst ???

Det lyder helt fint hvis du smider den i loggen (nu er det jo ikke umuligt at den allerede er der :smile: )

Link to comment
Share on other sites

TRÄNING SÖNDAG D. 7/1

KL 10.00: 15 MIN med den gamle hund og 50 MIN med Jape og Soffi

Resten af dagen gik med at pakke nisser ned :cry3: plyndre juleträ og ikke mindst lave bänkprogram til Stig ( Garrish )

TRÄNING MANDAG D. 8/1

KL 15.00: 35 MIN MED SOFFI

20 MIN UDSTRÄKNING

Jeg havde fået ären af at hjälpe med at göre värelser rent på det hotel hvor jeg arbejder og det betöd at jeg skulle rede senge..... I 4,5 TIMER :devil:

OH MY GOD min ryg er smadret, HELT smadret!!!! Jeg har sovet ca 3 timer i nat og det endda EFTER at have strukket ud, väret i sauna OG spist smertestillende :cry:

Mandagens squat blev derfor udsat til onsdag og jeg pröver at bänke lidt i dag :tongue:

:dry:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

:hmmm: TRÄNING TIRSDAG D. 9/1 :hmmm:

Ryggen var stadig HELT elendig, så det blev en noget kort träning.

20 MIN UDSTRÄKNING.

SQUAT

2 x 8 x 20kg

2 x 6 x 40kg

6 x 55kg

3 x 65kg

Det var helt elendigt, så stoppede her :mad:

LEG PRESS

2 x 10 x 80kg

3 x 8 x 130kg

LEG EXTENSION

5 x 8 x 25kg

5 sät abs

Er stadig ikke helt klar over om det bare er ömhed/overbelastning der gör et jeg hverken kan ligge eller sidde uden at länden gör HELT afsindigt ondt. Manden har lovet lidt massage i dag (onsdag), det kan forhåbentlig hjälpe lidt. Kan slet ikke se lige nu, hvordan jeg skulle kunne dödlöfte mere end 20 kilo i denne uge :crazy:

:nonono:

Link to comment
Share on other sites

Er stadig ikke helt klar over om det bare er ömhed/overbelastning der gör et jeg hverken kan ligge eller sidde uden at länden gör HELT afsindigt ondt. Manden har lovet lidt massage i dag (onsdag), det kan forhåbentlig hjälpe lidt. Kan slet ikke se lige nu, hvordan jeg skulle kunne dödlöfte mere end 20 kilo i denne uge :crazy:

:nonono:

Det er jo noget skidt det der. Har du läst den her artikkel på voimaharjoittelu. Der er ganske mange nyttig idéer og ret mange sjove anekdoter.

God bedring

Link to comment
Share on other sites

:hmmm: TRÄNING TIRSDAG D. 9/1 :hmmm:

Ryggen var stadig HELT elendig, så det blev en noget kort träning.

20 MIN UDSTRÄKNING.

SQUAT

2 x 8 x 20kg

2 x 6 x 40kg

6 x 55kg

3 x 65kg

Det var helt elendigt, så stoppede her :mad:

LEG PRESS

2 x 10 x 80kg

3 x 8 x 130kg

LEG EXTENSION

5 x 8 x 25kg

5 sät abs

Er stadig ikke helt klar over om det bare er ömhed/overbelastning der gör et jeg hverken kan ligge eller sidde uden at länden gör HELT afsindigt ondt. Manden har lovet lidt massage i dag (onsdag), det kan forhåbentlig hjälpe lidt. Kan slet ikke se lige nu, hvordan jeg skulle kunne dödlöfte mere end 20 kilo i denne uge :crazy:

:nonono:

Sikke da noget skidt med lænden

Nu må du lige være god ved dig selv nogle dage, så du kan være i top form er ER Open

Link to comment
Share on other sites

Det er jo noget skidt det der. Har du läst den her artikkel på voimaharjoittelu. Der er ganske mange nyttig idéer og ret mange sjove anekdoter.

God bedring

Thanks. :bigsmile:

Altså så godt er mit finske ikke endnu at jeg kan komme igennem SÅ lang en artikel :crazy:

Og ham der har skrevet den er mildest talt IKKE lige min kop te :nonono: Han er en kanon squatter, andet godt kan jeg vist ikke lige komme i tanke om :innocent:

Sikke da noget skidt med lænden

Nu må du lige være god ved dig selv nogle dage, så du kan være i top form er ER Open

Jeg skal göre mit bedste. Men mig og slappe af er jo ikke så gode venner :tongue:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Thanks. :bigsmile:

Altså så godt er mit finske ikke endnu at jeg kan komme igennem SÅ lang en artikel :crazy:

Og ham der har skrevet den er mildest talt IKKE lige min kop te :nonono: Han er en kanon squatter, andet godt kan jeg vist ikke lige komme i tanke om :innocent:

Jeg har jo så ingen anelse om hvem han er, men det er vel heller ikke hovedsagen. Hvad angår det finske så er det bare at komme i gang, hvis jeg kan hakke mig igennem den så er jeg sikker på at du kan :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke blevet til meget träning denne uge. Selv mine elskede daglige ture med hundene har jeg väret nödt til at forkorte pga ryggen. :cry: I dag kan jeg dog märke at det er en del bedre, så mon ikke jeg fra i morgen af kan köre på normalt blus igen :innocent: Har jo ikke tid til det her pjat längere :nonono:

De seneste dage har jeg lavet fölg:

ONSDAG D. 10/1

2 x 20 min med hunden

Udsträkning 25 min

BÄNKPRES: ca 8 sät op til 5 x 45kg. Alt sammen med benene oppe.

6 sät abs og 6 sät calves

TORSDAG D. 11/1

15 MIN UDSTRÄKNING

15 MIN MASSAGE

15 + 30 min med hundene

FREDAG D. 12/1

30 + 20 med hundene

UDSTRÄKNING 20 MIN

BÄNKPRES

BEN OP:

2 x 8 x 20kg

2 x 6 x 40kg

5 x 50kg

ALM TIL 3" KLODS:

3 x 60kg

3 x 70kg

TRÖJE Fury customs str 36/34 kun 2. gang jeg har den på, så stadig MEGET stram!!!!

3 x 80kg --> ingen af dem rörte klodsen :dry:

3 x 85kg --> 3" sidste 2 rörte men dårlig bane

3 x 90kg --> 3" nu begyndte det at gå godt :4thumbup:

2 x 95kg --> 3/2" sidste rep rörte igen ikke klodsen, men flöj op :superman:

2 x 100kg --> 2" Kun den sidste var nede, begge 2 meget nemme :4thumbup:

TRICEPS PUSH DOWN: 5 sät

INCLINE FLYES: 4 sät

6 sät abs

7 sät knäbind :crazy:

4 timer var vi i bunkeren :dry:

Både juniorer, masters og os alm dödelige forbereder Finsk mesterskab for tiden, ER-bänk er lige on hjörnet og Jape forbereder sit come back d. 26/2. :firebounce: Så der er gang i de tunge vägte, udstyr og laaaaange träninger de näste par måneder.

Denne dag var dog extra slem. 2 töser i tröje, Jape på 320 i dödlöft i ny dragt ( Titan dödlöftdragt, som han så pisse godt ud i :wub: men ikke virkede en skid :tongue: ) og derefter 2 drenge med nye squatdragter som skulle testes :4whip:

LÖRDAG D. 13/1

15 + 25 min med hundene

20 min udsträkning

DÖDLÖFT

4 x 8 x 20kg smal stand

SUMO:

3 x 6 x 40kg

3 x 6 x 60kg

2 x 5 x 70kg

3 x 3 x 80kg

LOW ROW maskine: 5 sät

Noget hårdt at komme i gang, men derefter gik det faktisk helt godt.

Dödlöften gjorde virkelig godt for ryggen, så nu tror jeg der er mulighed for at squatte lidt mere näste uge end jeg gjorde i tirsdags :mad:

:superman: GO söndag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke blevet til meget träning denne uge. Selv mine elskede daglige ture med hundene har jeg väret nödt til at forkorte pga ryggen. :cry: I dag kan jeg dog märke at det er en del bedre, så mon ikke jeg fra i morgen af kan köre på normalt blus igen :innocent: Har jo ikke tid til det her pjat längere :nonono:

D

BÄNKPRES

BEN OP:

2 x 8 x 20kg

2 x 6 x 40kg

5 x 50kg

ALM TIL 3" KLODS:

3 x 60kg

3 x 70kg

TRÖJE Fury customs str 36/34 kun 2. gang jeg har den på, så stadig MEGET stram!!!!

3 x 80kg --> ingen af dem rörte klodsen :dry:

3 x 85kg --> 3" sidste 2 rörte men dårlig bane

3 x 90kg --> 3" nu begyndte det at gå godt :4thumbup:

2 x 95kg --> 3/2" sidste rep rörte igen ikke klodsen, men flöj op :superman:

2 x 100kg --> 2" Kun den sidste var nede, begge 2 meget nemme :4thumbup:

4 timer var vi i bunkeren :dry:

Både juniorer, masters og os alm dödelige forbereder Finsk mesterskab for tiden, ER-bänk er lige on hjörnet og Jape forbereder sit come back d. 26/2. :firebounce: Så der er gang i de tunge vägte, udstyr og laaaaange träninger de näste par måneder.

Denne dag var dog extra slem. 2 töser i tröje, Jape på 320 i dödlöft i ny dragt ( Titan dödlöftdragt, som han så pisse godt ud i :wub: men ikke virkede en skid :tongue: ) og derefter 2 drenge med nye squatdragter som skulle testes :4whip:

LÖRDAG D. 13/1

Rart at ryggen er ved at väre iorden og det ser jo rigtig godt ud med bänken :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Rart at ryggen er ved at väre iorden og det ser jo rigtig godt ud med bänken :4thumbup:

Jo jo, jeg har haft vinflasker i ärmerne af min tröje i 5 dage, så nu var den til at holde ud at have på mere end 5 min. :4thumbup: Og styrken er også helt fin for tiden, når nu ryggen altså lige kommer helt i orden.

Moooon ikke jeg kan overtale Manden til lidt massage senere. Jeg har lige serveret varm kakao med vanille is til ham, det burde hjälpe :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hej Sweety,

Har lige et par spørgsmål angående det program du gav mig:

1: 3 x 8 x 50kg, 3 x 8 x 65kg, 3 x 8 x 80kg

2: 3 x 8 x 50kg, 3 x 8 x 70kg, 3 x 8 x 90kg

3: 3 x 8 x 50kg, 3 x 8 x 75kg, 3 x 6 x 100kg

4: 2 x 8 x 60kg, 2 x 8 x 80kg, 3 x 6 x 95kg, 3 x 6 x 110kg

5: 2 x 8 x 60kg, 2 x 8 x 80kg, 3 x 6 x 100kg, 3 x 6 x 120kg

6: 2 x 8 x 60kg, 3 x 6 x 90kg, 3 x 6 x 110kg, 2 x 6 x 130kg

7: 2 x 8 x 60kg, 6 x 80kg, 6 x 100kg, 6 x 110kg, 6 x 120kg, 6 x 130kg, 6 x 135kg

8: 2 x 8 x 60kg, 6 x 80kg, 6 x 100kg, 6 x 115kg, 6 x 125kg, 6 x 135kg, 6 x 140kg

9: 2 x 8 x 60kg, 6 x 80kg, 6 x 100kg, 6 x 120kg, 6 x 130kg, 6 x 140kg, 6 x 145kg

10: 8 x 60kg, 8 x 80kg, 6 x 100kg, 6 x 120kg, 6 x 130kg, 6 x 140kg, 6 x 150kg, 8 x 125kg

11: 8 x 60kg, 8 x 80kg, 6 x 100kg, 6 x 120kg, 6 x 135kg, 6 x 145kg, 6 x 155kg, 6 x 140kg

12: 8 x 60kg, 8 x 80kg, 6 x 100kg, 6 x 120kg, 6 x 140kg, 6 x 150kg, 6 x 160kg, 6 x 145kg

Efter jeg har set din total sindsyge træning :devil: , er jeg kommet i tvivl om hvor mange dage de enkelte uger skal køres over ?

Hvis jeg føler lænden eller teknikken ikke rigtigt er kommet med - kan jeg så evt. kører en uge flere gange ?

Og vil da ske det store ved måske at skære ca. 20 kg ned på top løftene indtil jeg sikre mig jeg ikke får problemer - Eller skal der noget load på med det samme for at opbygge en fornuftig styrke ?

Endnu engang tak for hjælpen :4thumbup: Og vild træning du får fyret af :4thumbup: . 4 timer i hulen - Crazy :crazy:

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Hej Sweety,

Har lige et par spørgsmål angående det program du gav mig:

Efter jeg har set din total sindsyge træning :devil: , er jeg kommet i tvivl om hvor mange dage de enkelte uger skal køres over ?

Hvis jeg føler lænden eller teknikken ikke rigtigt er kommet med - kan jeg så evt. kører en uge flere gange ?

Og vil da ske det store ved måske at skære ca. 20 kg ned på top løftene indtil jeg sikre mig jeg ikke får problemer - Eller skal der noget load på med det samme for at opbygge en fornuftig styrke ?

Endnu engang tak for hjælpen :4thumbup: Og vild træning du får fyret af :4thumbup: . 4 timer i hulen - Crazy :crazy:

Svarede vist lige hurtigt nok i din egen log. Havde ikke set dit indläg her :sorry:

Du körer dödlöft 1 gang om ugen (6 - 8 dages mellemrum, ved ikke hvordag du strukturerer din träning???) . Altså uge 1 3 sät på 50, 3 på 65 og 3 på 80. Det burde da ikke väre for meget :tongue: Det er jo SUPER low weight her i starten. Eller hvad???

God ide med at köre samme uge 2 gange hvis du föler det er nödvendigt. Det er absolut ingen skade til. Du kan evt også tage en let uge ind imellem hvis du vil. F.eks kan du köre 4 uger af programmet, så köre uge 1 eller 2 igen og så fortsätte fra uge 5.... forstår du det??? Lidt svärt at forklare :blink:

Er det de mange reps du er bange for eller hvorfor vil du skäre ned??? Du trak jo let 150 i sidste uge, så jeg ved ikke hvorfor du tror programmet er for hårdt??? Det varer jo mange uger inden du er så höjt igen og til den til vil jeg tro at du sagtens kan klare det :superman:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: SÖNDAG D. 14/1

60 min med hund og mand i dejligt snevejr :4dog: Soffi looooves snow :wub:

TRÄNING MANDAG D. 15/1

KL 11.00: 20 MIN MED BEGGE HUNDE

UDSTRÄKNING 20 MIN

Jeg har overtaget en gammel Inzer dragt fra en af vores junior löftere og den er helt super :4thumbup: Den er meget större end min Titan dragt og meget blödere i stoffet, men den hjälper stadig 20 - 25 kg tror jeg. Det bedste er faktisk at man uden problemer kan holde en rigtig god teknik på de mellem tunge löft. Det er lidt et problem i den stramme dragt.

SQUAT

2 x 10 x 20kg

8 x 35kg

6 x 50kg

5 x 65kg

+ LÖS 1/2 INZER DRAGT

5 x 80kg

+ WRAPS

5 x 95kg

5 x 105kg :4thumbup:

2 x 115kg :tongue:

5 x 100kg

Rigtig god omgang med en masse reps :4thumbup: Teknikken körte helt perfekt og alle löft var med god dybde :superman:

LEG EXTENSION

5 x 6 x 30kg

GOODMORNINGS

8 x 20kg

2 x 8 x 30kg

2 x 8 x 35kg så begyndte ryggen at brokke sig :tongue:

7 sät abs

Ingen problemer med ryggen under squatten, så der kom 10 kg mere på stangen end planlagt :4thumbup: 5 rep på 110 og 2 på 120 i samme dragt, må väre planen näste uge :superman:

KL 20.30: 25 MIN MED SOFFI

:wink:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Svarede vist lige hurtigt nok i din egen log. Havde ikke set dit indläg her :sorry:

Du körer dödlöft 1 gang om ugen (6 - 8 dages mellemrum, ved ikke hvordag du strukturerer din träning???) . Altså uge 1 3 sät på 50, 3 på 65 og 3 på 80. Det burde da ikke väre for meget :tongue: Det er jo SUPER low weight her i starten. Eller hvad???

God ide med at köre samme uge 2 gange hvis du föler det er nödvendigt. Det er absolut ingen skade til. Du kan evt også tage en let uge ind imellem hvis du vil. F.eks kan du köre 4 uger af programmet, så köre uge 1 eller 2 igen og så fortsätte fra uge 5.... forstår du det??? Lidt svärt at forklare :blink:

Er det de mange reps du er bange for eller hvorfor vil du skäre ned??? Du trak jo let 150 i sidste uge, så jeg ved ikke hvorfor du tror programmet er for hårdt??? Det varer jo mange uger inden du er så höjt igen og til den til vil jeg tro at du sagtens kan klare det :superman:

JA, fy skamme :nonono::laugh:

Yes, er enig - Dumme mig havde bare set forkert og troede jeg skulle kører op til 54 sæt på en runde - Men det var reps :laugh: Så No problem - prøver, at følge det så målrettet som muligt - men hopper som du siger evt. lidt tilbage igen hvis jeg får problemer :wink: Napper, første dag igen imorgen - da jeg misforstod og kun køret 3 sæt. Men der er 110% styr på det nu :wink:

FLOT Squat serie :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:4crutches: TIRSDAG D. 16/1 :4crutches:

KL 10.15: 25 min med begge hunde

KL 11.00: 45 min massage :crazy: Ny massör og han kunne #%¤&%(/?+! sörme godt nok tage ved. Mit ansigt var totalt opsvulmet og fyldt med väske da han var färdig. :blink: Godt nok noget federe at betale for massage når det er en der kan göre det ordentligt (ööhh, måske lidt mindre hårdt näste gang :tongue: )

KL 17.30: 20 min med Soffi :4thumbup:

25 min udsträkning

6 sät abs og 6 sät läg

:tomaatit: TRÄNING ONSDAG D. 17/1 :tomaatit:

KL 13.30: 15 min med begge hunde + 30 min med Soffi

KL.14.30:

20 udsträkning

SMAL BÄNKPRES

2 x 10 x 20kg

2 x 6 x 30kg

2 x 6 x 35kg

2 x 6 x 40kg

eeeasyyyy :smile:

DECLINE DB PRESS

8 x 12kg

3 x 8 x 16kg

også super light

BB UPRIGHT ROW

5 x 8 x 15kg

8 sät abs

Super hurtig og light träning. Hele bagsiden er GODT öm fra gårsdagens massage og fredag står den på tough bench, så tog det derfor helt roligt i dag.

I morgen dödlöft med Sanna.

:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share