Return of the Rogue Warrior


Musashi
 Share

Recommended Posts

  • Replies 823
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hello Mr. MRRRRRUUUUSASHIII :devil:

Tusind tak for opvisning og instruktion i dag :bigsmile:

Folk var rigtig glade for at du kiggede forbi og der var vist et par stykker, der fik blod på tanden efter mere :4thumbup:

Jeg landte vist den ene 32'er lidt hård i det ene clean - der er ihvertfald et fint blåt mærke på hø. skulder :laugh: :laugh:

Hvaaa' de der cleans med dobbelt 40 klokker, hvorfor fa'en presser du dem ikke helt op, nu du er igang? :tongue::wink:

Vi ses i morgen tidlig til noget abetræning, you evil Sith Lord, you :chopper:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

2x40 kg.

Fy for helvede - der er ingen pæn måde at sige det på.

:4mewantfood:

Yaaaah... De er EVIL :devil:

Never underestimate the power of the Dark Force!
Oh, Thou art as wise as thou art strong :wink:
hahahahhahahahhah Sith lord become you will

Thank you, Master :laugh:

Hello Mr. MRRRRRUUUUSASHIII

Tusind tak for opvisning og instruktion i dag

Folk var rigtig glade for at du kiggede forbi og der var vist et par stykker, der fik blod på tanden efter mere

Jeg landte vist den ene 32'er lidt hård i det ene clean - der er ihvertfald et fint blåt mærke på hø. skulder

Hvaaa' de der cleans med dobbelt 40 klokker, hvorfor fa'en presser du dem ikke helt op, nu du er igang?

Vi ses i morgen tidlig til noget abetræning, you evil Sith Lord, you

Mr. KRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUFFFFFFF :laugh:

Super at folk kunne lide det. Det var en rodet omgang, men hvis folk fik et indtryk af konceptet er det jo bare kanon, og der røg jo lige en fin kontakt af også. det blvier sgu spændende hvis det bliver til noget. :hands:

Så du giver bare lyd hvis skal stille noget på benene en anden gang..

post-11321-1179073658_thumb.jpg

post-11321-1179073535_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Det blev til lidt forevisning af div. kettlebell øvelser sammen emd Mr. Krrrrraaaauuff og hans crew, hvorefter jeg hyggede mig i fælledparken med en masse swipes, mills og hjemmestrikkede øvelser med mine 24lbs clubbells... Damn, de river i grebet, mine underarme er max stegt nu. Kunne helt vildt godt tænke mig en et kursus i proper anvendelse af "Cirkular Strength Training" principperne...

Da jeg kom hjem synes jeg ikke rigtig mit kredsløb havde været belastet, så jeg besluttede mig for at gå en tur med sækken :wink: ... Sækken er 65kg grødris i en køjesæk, som er fyldt så den er maksimalt uhåndterbar. Virkelig nasty at gå med den på skulderen eller hvordan man ellers kan få fat. Det blev til ca. 400 meter med en enkelt bakke. Det tog ca. 10minutter og kredsløbet var helt oppe og ringe efter det første minut. Næste gang skal det prøves med pulsur.. Nu skal der :4mewantfood:

Kan I hygge jer med en "outstanding" søndag aften :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Grødris - det kan man da også kalde hende...

Nå menøh, hvordan fylder du risene i sækken (!) - er de løse eller pakkede i poser eller hur?

Uha, det første skal man passe på med. Den slags udsagn kan koste rigtig dyrt... :laugh:

Jeg har pakket dem i to tykke plastikposer og tapet efter med gaffetape. På den måde ligger de i ét stort rum uden luft, så den er rigtig bastant at flytte rundt på. Et super stykke legetøj...

Guarden og DBM: Tja, mod den rette betaling pimper jeg gerne sækken ud :w00t:

Dagens tip: Tjek lige det her... Ser sgu ud som en fin måde at bruge en fridag på.

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Uha, det første skal man passe på med. Den slags udsagn kan koste rigtig dyrt... :laugh:

Jeg har pakket dem i to tykke plastikposer og tapet efter med gaffetape. På den måde ligger de i ét stort rum uden luft, så den er rigtig bastant at flytte rundt på. Et super stykke legetøj...

Guarden og DBM: Tja, mod den rette betaling pimper jeg gerne sækken ud :w00t:

Affaldssække, I take it?

Har do et billede af sækken...(:blush:)

Link to comment
Share on other sites

Here's the fat bitch, with her mean brother Ivan :cool: .. They make one hell of a tag team :devil:

post-11321-1179078551_thumb.jpg

Fy for helvede (nå nu gentager jeg vist mig selv). Hun er noget stor og spændt. Jeg kan regne ud du ikke lige laver burpees med den?

Jeg er lidt ude i en Fitbag eller hvad det er MZ kalder dem han sælger, for jeg har den samme sæk (dame bitch different name) som du - og en 65kgs sæk er ikke så anvendelig for mig. Jeg foretrækker mine til den lidt slankere side, og så bliver køjesækken totalt uhåndlterlig - min i hvert fald så jeg fik vabler->sår på oversiden af fingrene - og det var IKKE rart.

Men tak for billedet

Link to comment
Share on other sites

Fy for helvede (nå nu gentager jeg vist mig selv). Hun er noget stor og spændt. Jeg kan regne ud du ikke lige laver burpees med den?

Jeg er lidt ude i en Fitbag eller hvad det er MZ kalder dem han sælger, for jeg har den samme sæk (dame bitch different name) som du - og en 65kgs sæk er ikke så anvendelig for mig. Jeg foretrækker mine til den lidt slankere side, og så bliver køjesækken totalt uhåndlterlig - min i hvert fald så jeg fik vabler->sår på oversiden af fingrene - og det var IKKE rart.

Men tak for billedet

Hver sin smag :4thumbup: ... Kan sgu godt lide at "hun" er så fed at man ikke rigtig kan få fat med et rigtig greb, men derimod skal holde "hende" med åbne hænder.. Det er rigtig nasty :pimp: Og nej, der går sgu nok lige lidt før jeg laver burpees med "hende", men nu er det ikke fordi jeg mangle grej til den slags spas

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Ja, for hulen - det kunne være helt kanon, hvis den kontakt kommer op at køre - lad endelig høre fra dig :smile:

Og nu til den fede sæk.... Jeg vil nøjes med at sige:

Grødris???? GRØDRIS??????

Hvor fanden er det lige man støver 65 kg. GRØDRIS op henne??????? :blink: :blink: :blink:

Altså, sand kan man få fra stranden, men GRØDRIS???

Jeg fatter ikke en bjælde :blink::clown2::wacko:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: ... Tja, det kræver vel egentlig en forklaring. Har luret på at man kan lave diverse former for restituerende grebstræning i ris, samtidig med at jeg har syntes at en sæk med sand pakker sig lidt for nemt, altså bliver stenhård og derfor lidt for "nem" at flytte rundt på. Så derfor valgte jeg at kombinere det.

Grebstræningen handler om at åbne og lukke hånden i risene, og kan kombineres på rigitg mange måder. det virker super afstressende.

Min mor er indkøbschef for et hospitalskøkken, så hun kunne nemt og billigt bestille en masse ris til mig. På sigt er det planen at øge vægten med blyklodser inde midt i sækken, så den bliver tungere uden at blive større.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, det forklarer den med grødrisene :laugh:

Så har du også et lager, når civilisationen bryder sammen :wink:

hahahaa... Ja, det er sådan en slags alt-i-én-sæk... :laugh::laugh: ... Men motto'et om at ikke at blive afhængigt af noget man ikke kan bære holder sgu efterhånden ikke rigtigt.. har efterhånden svært ved at skulle slæbe vægtveste, grødsæk :laugh: , ca. 2ookg kettlebells, clubbells, ringe, sledgehammer osv.... Men hvad hulen... Skidtet er jo sjovt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
hahahaa... Ja, det er sådan en slags alt-i-én-sæk... :laugh::laugh: ... Men motto'et om at ikke at blive afhængigt af noget man ikke kan bære holder sgu efterhånden ikke rigtigt.. har efterhånden svært ved at skulle slæbe vægtveste, grødsæk :laugh: , ca. 2ookg kettlebells, clubbells, ringe, sledgehammer osv.... Men hvad hulen... Skidtet er jo sjovt :laugh:

Du mangler bare et traktordæk til samlingen - det kan du bære om maven, medmindre at du spiser som en afbleget collegeboy :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Dagens foreløbige træning:

Rebklatring + ringdips; udefineret antal. Er begyndt konsekvent at starte klatringen fra sidende stilling jvf. konkurence regler. Det giver lige 3-4 armtag mere.

Derefter en god portion udstrækning efter lidt vejledning fra Healer Kandidat KRRRAAAUUFFFF.

Senere: Clubbells, Be breathed rutine, højintensitet aerob og udstrækning... :4thumbup: I like having time of... :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

I går:

Blandet kettlebell gøjl

I dag:

GTG: CnP 32kg x ca 150 reps fordelt på sæt af 1 -5 reps i div. varianter: traditionel, bottom up, seesaw etc. :pumpin:

plus pistols bw+32kg x 150 reps fordelt på sæt af 1-5 reps. :firebounce:

Hyggeaftenmarch med hund og kæreste med 20kg vægtvest... :alright:

I morgen: Max gas på konditest... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning feat. Mr. KRRAAAAUUUUFFFFF på Wonderfull Center for Idræt

Først en lille rundvisning med intro til Militær og Marine forhindringsbane med lidt sjov på Firebommen, klippevæggen og Irs Bænk, hvorefter det blev til et enkelt gennemløb på Marinebanen med fuld tryk på "AAARGGHH" (Sagt på ægte piratmanér :laugh: ). Altid fedt at lege på de to baner.

Herefter ind i gym-salen til rebklatring, sandsæksjov og ringe, heriblandt:

Rebklatring til tops: 1 x BW, 2 x BW+10kg (brugte benene på vej ned)

Kropshævninger i Reb: 5r x 2s x BW+10kg

Lille sæk: Clean n' Press, front squat

Stor sæk: Clean n' press, shouldering, shoulderwalk, TGU

Ringe: Muscle ups, serie med muscle up - tuck plance - L-sit - tucked back lever til tucked front lever... :crazy:

Herefter forlod Mr. Kauf desværre selskabet, og jeg fortsatte i vægtrummet med:

Dødløft: Opvarmning m/ 100kg, 15 Singler med 150kg Easy, men lidt hårdt for potterne

Derpå forlod jeg de smukke grønne arealer og satte kursen med Greve på min splinternye jernhest. Stadigt ganske høj på endofiner satte jeg begejstret tempoet så højt som muligt med kølige solbriller og lækkert hår ganske uvidende om at verden havde planlagt en lille lektion i færdselssikkerhed.

Med høj fart og vind i ansigtet drøner jeg ud af jagtvej og skal til at krydse Tagensvej, da lyden af sirener rammer mit øre. Jeg kigger til højre og når lige at se 4 politimotorcykler og en brandbil i høj fart på vej ind i krydset. Takket være mine "lynskarpe" reflekser griber jeg bremserne, og lærer nu at en skivebremse på forhjulet er særdeles effektiv, hvilket betyder at jernhsten stejler på forhjulet og sender mig i en efter sigende ganske imponerende bue ud over cyklen, og asfalten tager varmt omend en smule håndfast imod mig. Pointen er at takket være krigertræningen tager Mr. Musashi fra med et lækkert rullefald med lidt skrammer på venstre hånd, albue og knæ som eneste konsekvenser... Jeg takker træningen og mine gener for et sæt solide knogler. Og granit er jo gudskelov hårdere end asfalt :laugh:

Derfra og til Greve foregik lidt mere årvågent, og ved den første cykelhandler investerede jeg i en cykelhjelm.... :blush:

PS: Status på Tactical Strength Challenge er at datoen nu er snævret ind til 1. september og lokalerne bliver enten ved Combat Sports Academy eller på Center for Idræt.

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Morgentræning feat. Mr. KRRAAAAUUUUFFFFF på Wonderfull Center for Idræt

Først en lille rundvisning med intro til Militær og Marine forhindringsbane med lidt sjov på Firebommen, klippevæggen og Irs Bænk, hvorefter det blev til et enkelt gennemløb på Marinebanen med fuld tryk på "AAARGGHH" (Sagt på ægte piratmanér :laugh: ). Altid fedt at lege på de to baner.

Herefter ind i gym-salen til rebklatring, sandsæksjov og ringe, heriblandt:

Rebklatring til tops: 1 x BW, 2 x BW+10kg (brugte benene på vej ned)

Kropshævninger i Reb: 5r x 2s x BW+10kg

Lille sæk: Clean n' Press, front squat

Stor sæk: Clean n' press, shouldering, shoulderwalk, TGU

Ringe: Muscle ups, serie med muscle up - tuck plance - L-sit - tucked back lever til tucked front lever... :crazy:

Herefter forlod Mr. Kauf desværre selskabet, og jeg fortsatte i vægtrummet med:

Dødløft: Opvarmning m/ 100kg, 15 Singler med 150kg Easy, men lidt hårdt for potterne

Derpå forlod jeg de smukke grønne arealer og satte kursen med Greve på min splinternye jernhest. Stadigt ganske høj på endofiner satte jeg begejstret tempoet så højt som muligt med kølige solbriller og lækkert hår ganske uvidende om at verden havde planlagt en lille lektion i færdselssikkerhed.

Med høj fart og vind i ansigtet drøner jeg ud af jagtvej og skal til at krydse Tagensvej, da lyden af sirener rammer mit øre. Jeg kigger til højre og når lige at se 4 politimotorcykler og en brandbil i høj fart på vej ind i krydset. Takket være mine "lynskarpe" reflekser griber jeg bremserne, og lærer nu at en skivebremse på forhjulet er særdeles effektiv, hvilket betyder at jernhsten stejler på forhjulet og sender mig i en efter sigende ganske imponerende bue ud over cyklen, og asfalten tager varmt omend en smule håndfast imod mig. Pointen er at takket være krigertræningen tager Mr. Musashi fra med et lækkert rullefald med lidt skrammer på venstre hånd, albue og knæ som eneste konsekvenser... Jeg takker træningen og mine gener for et sæt solide knogler. Og granit er jo gudskelov hårdere end asfalt :laugh:

Derfra og til Greve foregik lidt mere årvågent, og ved den første cykelhandler investerede jeg i en cykelhjelm.... :blush:

PS: Status på Tactical Strength Challenge er at datoen nu er snævret ind til 1. september og lokalerne bliver enten ved Combat Sports Academy eller på Center for Idræt.

Lækker krigertræning.

MarineFHB lyder fedt, hvordan skal det tolkes? Kunne godt lokkes til en omgang marinebane. Ud fra tekst kan jeg se, at du befinder dig på Østerbroområdet er det korrekt?

Krigerhilsner :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share