BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Jeg håber inderligt at mange af AS-narkomanerne i denne tråd dør eller invalideres af deres steroide misbrug

Sikke en medmenneskelig kommentar at komme med :retard: Jeg synes da tværtimod man må håbe at de IKKE invalideres og dør af deres misbrug. Jeg synes tværtimod at det er synd for de mennesker. For det er da ret tydeligt at personer som udsætter deres krop for så udtalte medicinske eksperimenter, et eller andet sted har en psykisk brist. De lever jo i en besættelse de ikke kan komme ud af. Skal alkoholikere og narkomaner også bare kradse af og dø ??

Thomas

Det er disse forvrængede AS kroppe i denne streng der er med til at rykke standarden for det ideele kropsideal - en standard der til stadighed bliver sværere og sværere at leve op til - hvorfor en masse unge håbefulde starter et misbrug på AS.

Et par kendte BB'ere ofret på steroidernes alter - ville tjene som en udemærket skræmme kampagne der kunne få flere til at tænke sig om.

Mig bekendt udvikler man ikke fysisk afhængighed af steroider som ved f.eks ved alkohol og narkomisbrug. Imodsætning til narkomaner og alkoholmisbrugere tror jeg at de fleste AS misbrugere ikke selv ønsker at komme ud af deres AS misbrug. Jeg tror at de i langt højere grad har truffet deres valgt bevidst. Alt kan ikke katagoriseres og undskyldes med at det er sygdom.

Link to comment
Share on other sites

Muskler opbygget med AS er ligeså imponerende som muskelimplantater!

Hvad så med styrkeløftere og vægtløftere som har anvendt doping? Er deres præstationer lige så (u)imponerende?

Ja!

Jeg ville være ligeså uimponeret over løftene som hvis de var foretaget af genmodificerede menneske-kroppe der var udstyret med kunstige robot-arme (you get the picture).

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville være ligeså uimponeret over løftene som hvis de var foretaget af genmodificerede menneske-kroppe der var udstyret med kunstige robot-arme (you get the picture).

Uanset hvor meget eller lidt doping der er blevet brugt, så ser jeg ingen grund til at forklejne en præstation. Bag de fleste af dem ligger der massere af hårdt og dedikation, og det ved du da også godt selv. Selv om den store Valexeyev kunne ikke sige så fri for at benyttet doping, men det gør vel ikke hans præstationer/bedrifter mindre?

I keep a bottle of testosterone sitting on a triple­ layer bench press shirt in the back of my gym, but I have yet to see it bench 5 pounds.
Link to comment
Share on other sites

--->XAX

Selv om den store Valexeyev kunne ikke sige så fri for at benyttet doping, men det gør vel ikke hans præstationer/bedrifter mindre?

Jo, det gør den stort set værdiløs. Hvis han var så stor en atlet, så havde han valgt at opnå ringere resultater clean.

Det afgørende er ikke, hvor mange timer man tilbringer i træningsrummet. Det afgørende, er at man viser sporten, sine konkurrenter og sig selv respekt. Det gør man ikke ved at snyde sig til resultaterne.

Link to comment
Share on other sites

tjaaa men lige gyldigt hvad modstanderne siger er doping kommet for at blive og det er bare et spørgsmål om tid før alle eliteidrætsfolk benytter sig af det. De har ikke råd tilat lade være!! Det bliver jo sværere og sværere at afsløre, hvis man (som mange af de professionelle idrætsfolk) har en "dopinglæge" og en kemiker til at hjælpe sig.

Det er jo ikke så svært at omformulere for eksempel anabolske steroider, så de ikke kan spores.

Det bliver gjort i mange sportsgrene!!!

Visse ting kan jo heller ikke afsløres medmindre man tager atleten me sprøjten i låret. Her tænkes især på insulin og væksthormon, som kan gøre "underværker" for restitutionen, hvis det bruges rigtigt. Insulin kan også slå ihjel hurtigere end nogen steroider, men det er et faktum at det alligevel bruges i stor stil.

Det er meget sørgeligt, at sporten er kommet op på et så "højt" plan, at man ikke kan klare sig uden doping!!! :retard:

hvad jeg så som motionist måtte gøre brug af er mit eget valg for jeg snyder ikke andre end mig selv. Og nej jeg kan ikke stå til ansvar for at nogen ser op til mig og kopiere min adfærd...........

Link to comment
Share on other sites

Det afgørende er ikke, hvor mange timer man tilbringer i træningsrummet. Det afgørende, er at man viser sporten, sine konkurrenter og sig selv respekt. Det gør man ikke ved at snyde sig til resultaterne.
Undskyld mig, men jeg kan simpelhen ikke se hvordan det skulle være at snyde hvis alle andre gør det, og det således er lige for alle. Noget andet er naturligvis hvis der var tale om konkurrence hvor der blev testet.

Du får det til at lyde som om at blot fordi man anvender doping, så vinder man helt automatisk. :thumb_down::thumb_down: :thumb_down: Det gør man da muligvis hvis man er den eneste som anvender noget, men hvis ikke, så er det andre ting man skal satse på.

Hvis det er din indstilling til sport generelt, bør du så ikke afholde dig fra at se sport? Så vidt jeg ved følger du med i amerikansk fodbold. Det er INGEN hemmelighed at dopingbrug findes i amerikansk sport, specielt i football. Hvis jeg skal følge din logik, så mener du altså ikke at det at vinde Superbowl er noget værd, eftersom spillerne nok alligevel har anvendt doping?

Hvad så med forbund hvor man ikke tester for doping? Hvor det er legalt at anvende doping? Er det så også snyd??

Jo, det gør den stort set værdiløs. Hvis han var så stor en atlet, så havde han valgt at opnå ringere resultater clean.

Se ovenstående.

Link to comment
Share on other sites

Visse ting kan jo heller ikke afsløres medmindre man tager atleten me sprøjten i låret. Her tænkes især på insulin og væksthormon, som kan gøre "underværker" for restitutionen, hvis det bruges rigtigt. Insulin kan også slå ihjel hurtigere end nogen steroider, men det er et faktum at det alligevel bruges i stor stil.

Væksthormon kan afsløres med en muskelbiopsi, ganske upraktisk til test, men ikke desto mindre så er det muligt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share