BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

--->Xax

Du får det til at lyde som om at blot fordi man anvender doping, så vinder man helt automatisk.  Det gør man da muligvis hvis man er den eneste som anvender noget, men hvis ikke, så er det andre ting man skal satse på.
Nej, det gør jeg ikke - jeg besvarede dit spørgsmål om, hvorvidt det har nogen betydning for vurdering af folks præstationer, om de har dopet sig eller ej. Og, det har det helt afgjort i mine øjne. Hvad du vil tolke ind i den kommentar må stå for din regning.
Hvis det er din indstilling til sport generelt, bør du så ikke afholde dig fra at se sport? Så vidt jeg ved følger du med i amerikansk fodbold. Det er INGEN hemmelighed at dopingbrug findes i amerikansk sport, specielt i football. Hvis jeg skal følge din logik, så mener du altså ikke at det at vinde Superbowl er noget værd, eftersom spillerne nok alligevel har anvendt doping?

Nej, for det første - så er der stadig en række sportsgrene hvor forbruget af doping stadig er begrænset, og hvor der gøres et forsøg på at komme det til livs. BB hører ikke til her.

Hvad angår NFL, så er det korrekt at der er et dopingproblem i sporten. Den har i det hele taget mange problemer at slås med rent moralsk. Jeg opfatter ikke spillerne som store atleter, selv om de både er hurtige og stærke. Sporten har derimod en række andre momenter, som jeg synes er interessante. Derfor følger jeg den. AF er i højere grad et show end en sport - det samme gælder for SB og vinderne af den. Jeg nærer ingen naive opfattelser af sporten som sådan.

Hvad så med forbund hvor man ikke tester for doping? Hvor det er legalt at anvende doping? Er det så også snyd??

Er det ikke ved lov forbudt at bruge doping i DK ? Har endnu ikke hørt om en sportsgren hvor man kunne sætte sig ud over den nationale lovgivning.

Link to comment
Share on other sites

Et andet suverænt godt billede af Cutler. Han ser så fucking massiv og vild ud... :devil:

jay5.jpg

Hans stats (hvorvidt de er pålidelig kan man jo så selv vurdere)

VITAL STATS

Name:  Jay Cutler

Location:  Aliso Viejo, CA, USA

Born:  August 3, 1973

Height:  5'9"

Off Season Weight:  300 lbs

Competition Weight:  260 lbs

22 1/2" arms

30" thighs

20" calves

34" waist

19 1/2" neck

Statsene er taget fra denne side : Cutler

I øvrigt med flere billeder af ham!

Edited by panser
Link to comment
Share on other sites

Nej, for det første - så er der stadig en række sportsgrene hvor forbruget af doping stadig er begrænset, og hvor der gøres et forsøg på at komme det til livs. BB hører ikke til her.

Kan man pludselig gradbøje brugen af doping? Er det ok, hvis det kun er begrænset brug? Hvad er begrænset brug så? :blink: Man prøver da i det mindste i DK at komme det til livs, men set i et større internationalt perspektiv har du nok ret.

Hvad angår NFL, så er det korrekt at der er et dopingproblem i sporten. Den har i det hele taget mange problemer at slås med rent moralsk. Jeg opfatter ikke spillerne som store atleter, selv om de både er hurtige og stærke. Sporten har derimod en række andre momenter, som jeg synes er interessante. Derfor følger jeg den. AF er i højere grad et show end en sport - det samme gælder for SB og vinderne af den. Jeg nærer ingen naive opfattelser af sporten som sådan.

Er det ikke også atleter? Det er stadig en sport, hvor man kan noget med teknik og som kræver noget fysisk, men fair nok. Det er din anskuelse ;)

Er det ikke ved lov forbudt at bruge doping i DK ? Har endnu ikke hørt om en sportsgren hvor man kunne sætte sig ud over den nationale lovgivning.

Nu tænkte i første omgang lige ud over Danmarks grænser, for der findes f.eks. styrkeløftsforbund i udlandet, hvor der ikke testes.

Derudover så mener jeg ikke at det er ulovligt som sådan at anvende doping, men blot at hvis man skal være under DIF og derved få penge, så er man nød til at have dopingtests. Det kan selvfølgelig være at jeg tager fejl på lige det punkt her.

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

Som det bliver nævnt, han bøjer armene.

Jeg tænkte nu nok det var det. Men det har ikke meget med snyd at gøre. Faktisk er det en meget mere effektiv måde at køre shrugs på. Bill Starr anbefaler sågar at man går lidt ned i knæ inden man trækker. Jane Fonda shrugs med helt stive arme giver tæt på intet, hvis man sammenligner med en mere dynamisk power shrug. Trapezius muskulaturen trives særdeles godt med tunge vægte og dynamisk udførsel.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

--->Xax

Kan man pludselig gradbøje brugen af doping? Er det ok, hvis det kun er begrænset brug? Hvad er begrænset brug så?  Man prøver da i det mindste i DK at komme det til livs, men set i et større internationalt perspektiv har du nok ret.
Når jeg skriver begrænset er det alene fordi jeg aldrig kan være 100% sikker. Beach Volleyball som i mine øjne er en spændende og spektakular sport har endnu ikke ( så vidt jeg ved) haft doping tilfælde. Men, jeg kan ikke garanterer at der ikke er en eller anden obskur spiller i det amerikanske midtvesten, der synes det kunne være sjovt at eksperimentere.

Brug af doping er ikke OK, uanset om det er meget eller lidt. Men, jeg vil nu alligevel mene at der er forskel på de ungersvende der i dres vildfarelse hiver tre Red Bull ned før et cykelstævne og så på det massive veltilrettelagte forbrug der florerer i BB-kredse.

(Diddley @ sometime)
Hvad angår NFL, så er det korrekt at der er et dopingproblem i sporten. Den har i det hele taget mange problemer at slås med rent moralsk. Jeg opfatter ikke spillerne som store atleter, selv om de både er hurtige og stærke. Sporten har derimod en række andre momenter, som jeg synes er interessante. Derfor følger jeg den. AF er i højere grad et show end en sport - det samme gælder for SB og vinderne af den. Jeg nærer ingen naive opfattelser af sporten som sådan. 

Er det ikke også atleter? Det er stadig en sport, hvor man kan noget med teknik og som kræver noget fysisk, men fair nok. Det er din anskuelse

´

Jeg skriver at jeg ikke opfatter dem STORE atleter. AF er en krævende sport både fysisk, teknisk og taktisk og havde spillerne været clean, ville de være store atleter. Desværre er de fleste af dem det ikke.

Nu tænkte i første omgang lige ud over Danmarks grænser, for der findes f.eks. styrkeløftsforbund i udlandet, hvor der ikke testes.

Så vidt jeg ved falder AS og andre stoffer under narko-lovgivningen, og så kan man vel næppe påstå at de er lovlige.

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg ved falder AS og andre stoffer under narko-lovgivningen, og så kan man vel næppe påstå at de er lovlige.

Nu tror jeg du snakker lidt uden om det xax snakker om. Han sagde UDEN for landets grænser. Og der er stor forskel på reglerne i de forskellige lande. Tag f.eks et smut til Thailand. Her kan du gå ind på et hvilket som helst apotek og købe AS i håndkøb. Hvis vi antager at bodybuilding konkurrencer ikke testes i Thailand, og at der ikke er noget forbudt i at købe dem. Er der så noget snyd i dette ??

Iøvrigt skal man huske på at de bodybuildere i USA, som startede brugen af AS, og som muligvis har været med til at forme det vi ser idag, tog AS på et tidspunkt hvor det ikke var ulovligt at tage. Der var på daværende tidspunkt ingen regler for AS. Og der blev ikke testet. Det vil altså sige, at det udfra dine definitioner, var OK at Arnold og Franco tog AS ?? De vidste ikke det var farligt dengang. Det var ikke ulovligt. Der blev ikke testet. Alle tog det. Ergo ingen problemer udfra din definition ??

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share