BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Lucas> Nu ved jeg godt det er din smag, men personligt synes jeg Brad Pitt er alt, alt, ALT for tynd. Reelt har han jo ikke mere muskelmasse end en alm. person. Han er bare defineret.

Må (til dels ;) ) give dig ret. Synes ikke selv billedet er specielt godt. Han er meget skinny, og mangler efter min mening lidt brystkasse og en smule masse på overarmene, ellers synes jeg den er ved at "være i skabet".

Synes bare ikke det der gigantiske, olierede look er særligt pænt, men imponerende, ja, på sin egen måde!

Kan bedre lide udseende på de klassiske bodybuildere.

Link to comment
Share on other sites

Hvor er de søde :wub: Der er nu ikke noget som to fyre i g-streng der holder i hånden. Især ikke når det er Cutler og Coleman der begge er store som en kampvogn! Underligt billede....

Nu er det godt nok Cutler og CHRIS CORMIER. Og det er da ikke et underligt billede, det er sekunder fra at vinderne bliver udråbt, det er meget aldmindeligt i sport at vinderen får hævet sin arm i luften.

Det er forøvrigt fra Arnold Classic 2003.

Bortset fra det tror jeg IKKE at Cutler kan vinde og Coleman til Mr. Olympia, men det skal blive spændende! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

---->TJ

Vi ser på billeder af bodybuildere og bør anskue dem fra et bodybuilding perspektiv.

Din opfattelse af, at du kan fastlægge, hvad andre skal og bør gøre i en debat-tråd på internettet er mig helt absurd. Det er rigtigt, at tråden omhandler BB-billeder, men hvilke kommentarer det foranlediger må da være op til den enkelte indlægsskriver at afgøre.

Hvis dine associationer går i retning af deres størrelse og resultatet af næste Mr O konkurrence, så er det da fint. Mine går i retning af doping og en forskruet kropskultur.

At kalde BB'ere for atleter synes jeg også er noget af en tilsnigelse. Atleter har som regel en færdighed af en slags. For BB'ere begrænser den sig vel til at kunne ordinere AS'et korrekt samt at smøre sig selv ind i baby-olie. ;)

Link to comment
Share on other sites

At kalde BB'ere for atleter synes jeg også er noget af en tilsnigelse. Atleter har som regel en færdighed af en slags. For BB'ere begrænser den sig vel til at kunne ordinere AS'et korrekt samt at smøre sig selv ind i baby-olie. ;)

En meget meget nedladende kommentar synes jeg. :sneaky:

Det lader til at Crawdaddy kan finde ud af at ordinere AS korrekt, det vidst jeg dog ikke. :retard:

Link to comment
Share on other sites

At kalde BB'ere for atleter synes jeg også er noget af en tilsnigelse. Atleter har som regel en færdighed af en slags. For BB'ere begrænser den sig vel til at kunne ordinere AS'et korrekt samt at smøre sig selv ind i baby-olie.

Ja diddely det er smadder smart. Man tager bare noget as og smører sig ind i baby olie og så er man straks prof BB`er på 125kg. No prob. Det ved vi alle jo.

Helt ærligt mester. Nå vi taler gutter oppe i den klasse så kræver det altså lige så hårdt arbejde for dem at nå de 125kg med as som de gør for de fleste af os andre at nå 100kg uden. (100kg med en BF på 3%)

Så uanset hvordan man vender og drejer det så kræver det et kæmpe forarbejde, og en masse tung og hård træning iden. Lige som i alle andre sports grene ja.

Link to comment
Share on other sites

--->Blackice

Så uanset hvordan man vender og drejer det så kræver det et kæmpe forarbejde, og en masse tung og hård træning iden. Lige som i alle andre sports grene ja.
Jeg har aldrig påstået andet. Men, hårdt arbejde er ikke en færdighed i sig selv. Taktisk forståelse, planlægning og en række tekniske færdigheder er i mine øjne det der gør en atlet.

At gå i centeret 6 gange om ugen og så docere sit AS kræver ikke den store tekniske færdighed.

Det lader til at Crawdaddy kan finde ud af at ordinere AS korrekt, det vidst jeg dog ikke. 

Så vidt jeg ved tager Craw slet ikke AS. Han har valgt at fokusere på det sunde aspekt af AS, vel vidende at han aldrig når til tops internationalt med det valg. Men, det er jo heller ikke folk af Craw's størrelse vi kigger på her i tråden !

Link to comment
Share on other sites

For BB'ere begrænser den sig vel til at kunne ordinere AS'et korrekt samt at smøre sig selv ind i baby-olie.  ;)

Fuuck så var det der jeg gik galt i byen.

Nu har jeg i flere uger gået og taget babyolie og smurt mig ind i AS, og kunne ikke forstå hvor resultaterne blev af.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg ved tager Craw slet ikke AS. Han har valgt at fokusere på det sunde aspekt af AS, vel vidende at han aldrig når til tops internationalt med det valg.

Hmm, du bemærkede vel ikke sarkasmen i det?! ;) Ved da godt at Craw ikke tager AS.

Iøvrigt, hvad er det sunde aspekt ved AS? :blink:

Men, det er jo heller ikke folk af Craw's størrelse vi kigger på her i tråden !

Det kan da godt være, men du skrev blot BB'ere, så jeg gik ud fra at du mente generelt.

Link to comment
Share on other sites

Din opfattelse af, at du kan fastlægge, hvad andre skal og bør gøre i en debat-tråd på internettet er mig helt absurd.
Ja, det kunne jeg tænke mig. Men ikke desto mindre har de lidt latterlige kommentare som "AS-vrag", "de er grimme" osv. det med at trække debatten ned på et usageligt plan. Hvis man ikke har noget at sige til billederne rent bodybuilding mæssigt, så burde man efter min mening holde mund. At du så vælger IKKE at følge dette råd, må du jo så selv om. Nogen er interesseret i en god sagelig debat. Andre er ikke.
At kalde BB'ere for atleter synes jeg også er noget af en tilsnigelse. Atleter har som regel en færdighed af en slags.

Ja, det viser jo så bare hvor meget du ved om det. Det er da i ALLER HØJESTE GRAD også en færdighed, at få kroppen klar til konkurrence. Det kræver benhård træning og ekstrem diæt disciplin.

Taktisk forståelse, planlægning og en række tekniske færdigheder er i mine øjne det der gør en atlet.

Du siger det jo så godt selv. Det kræver taktisk forståelse at time formen 100 % til dagen. Det kræver planlægning af både træning og diæt, at opnå dette. Og det kræver tekniske færdigheder at sætte et solidt poseringsprogram sammen. ERGO EN ATLET :)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Beklager min sætning om at Craw har valgt at fokusere på den sunde side af AS, det skulle selvfølgelig have været BB. Jeg har stor respekt for hans indsats.

De BB'ere jeg refererer til er den internationale "elite". Der er vel ingen der vil påstå at de ikke er på AS ?

Link to comment
Share on other sites

Men, det er jo heller ikke folk af Craw's størrelse vi kigger på her i tråden !

lige præcis!

99,9% af alle mandlige BB'ere og 100% af :puke2: kvinderne i denne tråd er på AS.

Man skal høre meget før ørerne falder af - skal en bodybuilder som vist i tråden nu også krediteres for deres "bedrifter i træningslokalet"? :blink: Fakta er at der findes individer der ikke gør brug af medikamenter der træner ligeså hårdt som AS brugerne der er afbilledet her og som som aldrig vil opnå det samme uden brugen af AS.

Jeg håber inderligt at mange af AS-narkomanerne i denne tråd dør eller invalideres af deres steroide misbrug :devil:

Muskler opbygget med AS er ligeså imponerende som muskelimplantater!

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Bortset fra det med, at BB'ere på AS sku dø, er vi enige, Sas.

----

Elite-BB'ere = atleter? No way! Jeg ved godt, man kan omtale en muskuløs person som "atletisk", men de fyre og damer, vi har set her, har intet med atletisk eller atletik at gøre.

Atletik er sportsgrene, som omfatter discipliner inden for kast, løb og spring. BB har intet med atletisk kropsbygning eller atletik at skaffe.

Link to comment
Share on other sites

Jamen jeg forstår heller ikke hvorfor folk synes at BB ikke er athleter, men SL og vægtløftere er, på baggrund af hvad man laver til konkurrencer. 99% af alle athleternes tid tilbringes da med almindelig træning, og og der squatter, bænkpresser, cleaner etc BB da ligeså meget som de andre. Der er da færdigheder involveret i at bænke 180kg, squatte 220kg, dødløfte 270 etc for reps, som nogle topBB kan. Der er da mange sportsgrene, hvor fx taktik ikke betyder noget, som fx kunstskøjteløb, riffelskydning, golf, ridning etc og alle disse udøvere ville da blive fornærmede hvis ikke man kaldte deres idræt for en sport.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber inderligt at mange af AS-narkomanerne i denne tråd dør eller invalideres af deres steroide misbrug

Sikke en medmenneskelig kommentar at komme med :retard: Jeg synes da tværtimod man må håbe at de IKKE invalideres og dør af deres misbrug. Jeg synes tværtimod at det er synd for de mennesker. For det er da ret tydeligt at personer som udsætter deres krop for så udtalte medicinske eksperimenter, et eller andet sted har en psykisk brist. De lever jo i en besættelse de ikke kan komme ud af. Skal alkoholikere og narkomaner også bare kradse af og dø ??

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jsc << Det er da indlysende! En vægtløfter optræder med at løfte vægte. En BB'er optræder med at flexe muskler. Derfor er en vægtløfter en atlet, mens en BB'er er en slags performer.

Balletdansere og murere dyrker sikkert også styrketræning - men det gør dem altså ikke til atleter, når de udfører deres ballet- eller murerarbejde.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ikke diskussionen skal drejes over på hvorvidt AS er acceptabelt eller ej. Jeg tror 99 % af alle MOL medlemmerne kan være enige om at brugen af doping er tåbelig, uanset hvad sportsgren der er tale om. Men xax har da en pointe.....

Thomas

Edited by Thomas J
Link to comment
Share on other sites

Jsc << Det er da indlysende! En vægtløfter optræder med at løfte vægte. En BB'er optræder med at flexe muskler. Derfor er en vægtløfter en atlet, mens en BB'er er en slags performer.

På et eller andet plan er jeg da næsten enig med mdk i dette.

Bodybuilding forekommer mig mere som en kunstart end en egentlig sportspræstation. Man udstiller sig selv nærmest en skulptur, til og med "hakket" også. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share