TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

Laaaaaaaaaaaaaang tiden siden sidst.. Har ikke rigtig haft motivationen til at poste længe. Min fiber i lægen plager mig stadig on/off :mad: .. Mit løb var ellers blevet bedre, jeg løb 10 km på 45 min. Skal løbe Coastzone om 2 uger, og vi har intentioner om en top3 :devil: ..

Træning 15/5:

10 mins let løb. Mærkede intet i lægen!

3 runder af:

10 L-sit chins i ringe.

10 kb snatch med hver arm (24kg)

10 C&P med hver arm (24kg)

10 OH swings (24kg)

Tid 18:15

Hård omgang, er nødt til at få pulsen op med crossfit nu hvor løb er lidt standby!¨

Aften:

Coc1 (v+h): 10, 9, 8, 7, 6

Coc1 (v+h) reverse: 5, 4, 3, 2, 1

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Træning 16/5

:devil: Sweet 16 :devil:

(20 sek on / 10 sek off x 32):

- Tabata sandsæk prygl

- Tabata burpees

- Tabata sandsæk prygl

- Tabata bw squat

Alt i alt 16 min arbejde på fuld skrue!

60 mins MTB i Hedeland, punkterede efter 30 min så turen blev kort afbrudt af turbo lapning :superman: ..

Mit nyeste skud på stammen :w00t:

post-5504-1210949814.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Har lige set billedet på fonen champ... Super lækker slæde :4thumbup:

Må hellere komme til Tunen i sommerferien og prøve en tur :wink:

Edited by colaze
Link to comment
Share on other sites

Colaze ---> Ja for fan, så arrangere jeg strongman event. Det er bare ikke helt nemt og finde et ordenligt stykke tovværk med den rette længde.

Træning 17/5

Snatch:

24kg (v+h) @ 3x10

Sandbag shoulderring:

70kg @ 3x6

HSPU (hænderne hævet 6 cm):

5 singles

Sandbag zercher squat:

70kg @ 5x5

Rope pullups:

BW+24kg @ 5 singles

TGU (v+h):

24kg @ 2x3

30kg @ 2x2

40kg @ 1x1

Udemærket træning i sommersolen :4thumbup: .. Har været på jagt efter 30-40 m. tov til slæden i Bauhaus, de havde desværre ikke noget i den rette tykkelse :sneaky2: ..

Workout no 2:

Sledge hammer levering + lidt andet underarms gejl..

Lidt blandede kropshævninger i klatregreb med forskellig rep range, i alt 73 stk!

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Ond sandbag shouldering og TGU med 40'eren :devil: Røg den lige op i himlen?

"Båd Jens" i Klarup burde have tykt tov, får lige Tobias til at tage derned forbi her i ugen!

Link to comment
Share on other sites

Col ---> ja du ska prøve 40eren.. Vi ska også ha fingre i bæstet..

Træning 19/5

Ring dips:

10x10

Chins (overhånd):

10x10

Udemærket træning hjemme i crib´n..

Det er sguda en patenteret DBM-træning. Prøv at tage tid på den næste gang! :devil: Endnu engang congrats med you know what...

Link to comment
Share on other sites

Machine ---> Ja den ku til forveksling godt ligne en workout fra din log, men tvivler på jeg ka slå dine 19 min... Mange tak :superman: :4thumbup: :tongue: ..

Træning 20/5

15 min løb, næsten ingen probs med læg..

Kødløft:

120kg @ 5x3

Pistoler:

BW+15kg @ 5x6

20 min kondi bike!

3 runder fiskespil på C2 af 4 min!

Stille og rolig træning.. I morgen står den på svøm og burpees from hell :w00t: ..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Colaze ---> Ja det fedt med en tur i vandet. Du var også vild i ringene idag.. Du ka jo snart ta flere muscle ups i streg end jeg ka banke chins a :devil: ..

Træning 22/5

21-15-9:

Barbel thrusters 40kg

Kipping chinups

Burpees

Tid: 10:30

Modbydelige hård omgang, følte mig møg uoplagt inden jeg overhovedet var kommet igang.

Sluttede af med lidt MU´s ... Kan mærke kroppen snart trænger til rest..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Træning 23/5 REST DAY

- Let restitutions træning!

5 chinups

20 strækkere

25 rygbøjninger

25 maverul

20 squat

300 m. brystsvømning!

Træning 24/5

Opvarmning:

3x bronzecirkel

3 rounds for time of: (alle øvelser med 32kg kb)

3 militarypress (v+h)

5 snatch (v+h)

8 swings (v+h)

450 meter løb

Tid: 13 min. Rocker hård omgang! Sådan en circuit gir mig samme fornemmelse i kroppen som efter 90 mins fodbold kamp på fuld skrue :devil: ..

Et par timer efter kørte jeg lidt håndstandstræning, og det begynder og se rigtig fornuftigt ud..

pukie-ripped-2c.jpg

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Laze --> Ja CF trækker altid tænder ud.. Jeg er MAX coast klar.. Glæder mig til pre-overnatning og forplejning udendørs i næste uge :w00t: ..

Dagens "træning" blev til lidt let leg med 24kg kb og lidt håndstands halløj i strålende solskin :cool: ...

Link to comment
Share on other sites

Træning 26/5

5x10 kropshævninger fordelt over hele dagen.. Planen er og give kroppen ro og hvile hele ugen så jeg er max klar til CZ i weekenden :4thumbup: ..

Træning 27/5

Fordelt over hele dagen:

OAPU (v+h):

4x5

Kb snatch (v+h):

24kg @ 3x10

Neck extensions:

2x10

Inden aftensmaden prøvede jeg understellet af med følgende:

- 10 min jog

- 10 min gang

- 10 min jog

- 5 min gang

Håber virkelig min læg (og baglår) når at blive fit for fight til weekenden. Har længe set frem, og trænet til løbet, så ville være MØG bittert og udgå pga skade...

Humøret er dog højt og der bliver krydset fingre :bigsmile: ..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Træning 28/5:

Fordelt over hele dagen:

5x10 chinups + håndstandstræning!

Til aften havde min løbemakker og jeg pakket tasken som den skal pakkes til CZ. Vi løb et par km i skoven, slog teltet op, foldede soveposen ud og smagte på de nyindkøbte jægerportioner fra frilufsland :4mewantfood: . Et alt for lille 2mandstelt, det 2mm tykke liggeunderlag og 1.000.000 krager var skyld i, at jeg ik fik sovet mere end 3-4 timer :crazy: .. Men det hele blev gennemtestet og vi føler os klar til dette års Extrem maraton!! YEAAAAAAHHHHH :superman: ..

Link to comment
Share on other sites

Træning 28/5:

Fordelt over hele dagen:

5x10 chinups + håndstandstræning!

Til aften havde min løbemakker og jeg pakket tasken som den skal pakkes til CZ. Vi løb et par km i skoven, slog teltet op, foldede soveposen ud og smagte på de nyindkøbte jægerportioner fra frilufsland :4mewantfood: . Et alt for lille 2mandstelt, det 2mm tykke liggeunderlag og 1.000.000 krager var skyld i, at jeg ik fik sovet mere end 3-4 timer :crazy: .. Men det hele blev gennemtestet og vi føler os klar til dette års Extrem maraton!! YEAAAAAAHHHHH :superman: ..

Hvilken distance løber I?

Link to comment
Share on other sites

DBM ----> Det er vores jomfru tur, så vi lægger ud med X35. Ses vi på startlinien!?

:laugh: Det kan du være helt sikker på..................................... at vi IKKE gør!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Weekenden 31/5 - 1/1 COASTZONE extreme maraton x35 gennemført!

SUPER fedt løb med en masse fede feautures. Sammenlagt løb vi 50 km på de 2 dage. Terrænet var ekstremt kuperet med en masse vandpassager. Succes kriteriet var at gennemføre uden skader, og det opfyldte vi :4thumbup:

Der tilgår billeder senere...

Træning 3/6

Chins (overhånd):

5x10

Ring dips:

5x10

1 arms swings (v+h):

32kg @ 5x5

Pistols:

16kg @ 4x4

TGU (v+h):

32kg @ 5 singles

Godt ristet i kroppen efter CZ!

Træning 4/6:

50 km landevejscykling på min nye racer :superman: . Genial transportform, og så slipper jeg for at betale 11,50 kr literen i brændstof :w00t: ..

Træning 5/6:

Chins (overhånd):

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1

Løb om damhussøen + engen i selskab med fruen. Undervejs blev det til 3x10 bar dips, 3x10 knees 2 elbows og lidt mavegejl med benene op og hovedet ned :wink: ..

Link to comment
Share on other sites

Col --> Tak, og lige over kriger! Ja for fan.. Snakkede lige med coast drengene, det løb der kommer i Aarhus inden længe skulle være SUPER fedt, det hedder også Coastzone..

Hey totalt fede billeder!

Tillykke med løbet!

Ja løbet hedder Århus CoastZone Challenge - jeg var med til det sidste år - ægte adventure race med loads of action!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share