Olympia 2006


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 717
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det ligger meget tæt, men jeg syntes at Ronnie står bedst. Det er dog imponerende som Cutlers ryg og glutes er kommet med siden sidste år Han owner Coleman i rear double biceps - impressive....

Cutler og Ronnie lå faktisk ikke tæt, for Cutler vandt med 22-38. Han vandt desuden alle 4 runder :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så skal vi blive ved med at se på det der rædselsfulde Cutler-garn. :tongue:

Vi kan jo håbe på, at han får tilstrækkelig meget mandsblod i sig, at han gror det i en anstændig længde. Det drengegarn han render rundt med holder jo ikke. :nonono:

Pandehår går til albuerne. Sådan er det. Det ved alle. :superman::devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes BB er gået drastisk ned ad bakke siden 90'erne. Stort set hele lineuppen ser ringe ud. Det er muligt de vejer mere end for 10 år siden, men hvor er formen henne? Cutler er totalt blød på siden af røven og både ham, Ronnie og stort set alle andre mangler seperation mange steder på kroppen, f.eks. på siden af armene og man kunne blive ved :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Har lige hørt den, må (igen) tone rent flag og melde mig som n00b. Hvad mener han med "It's Miller time" ? :blush:

Miller er en amerikansk øl i stil med Bud, så han henviser til at han skal drikke sig stiv og sanseløs(hvilket jo nok er løgn :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Miller er en amerikansk øl i stil med Bud, så han henviser til at han skal drikke sig stiv og sanseløs(hvilket jo nok er løgn :tongue: )

Ahhh... tænkte nok det var ét eller andet han skulle have i kæften, men tænkte nu mere om det var en is (ala Ben&Jerry's) eller noget andet tarwelig carb... men øl er jo go' stil! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Som en Cutler fan tillader ejg mig lige at uddybe Miller Time. Da manden ikke drikker betyder det bare at han skal feste og spise blueberry-pancakes til morgenmad og sådan... Lidt velfortjent tid uden diæt

som jeg også skrev i min parentes :cool:

Link to comment
Share on other sites

havde nu ellers hørt han holder helt op til 3mdr pause efter hver olympia.. Så hvorfor skulle han ikke drikke lidt efter

sidste år holdt han en uges pause og siger i hans sidste video at han ikke drikker så den er nok god nok. Det er Coleman der holder de lange pauser efter mr. olympia

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes BB er gået drastisk ned ad bakke siden 90'erne. Stort set hele lineuppen ser ringe ud. Det er muligt de vejer mere end for 10 år siden, men hvor er formen henne? Cutler er totalt blød på siden af røven og både ham, Ronnie og stort set alle andre mangler seperation mange steder på kroppen, f.eks. på siden af armene og man kunne blive ved :unhappy:

Du har ret. Den eneste grund til Jay owner Coleman, er at Coleman's form progressivt er blevet ringere. resten af lineuppen er heller ikke for imponerende på den front.

De skulle snakke med Andreas' Munzers dealer, istedet for at vade rundt med det lede deca bloat på scenen :wink:

Link to comment
Share on other sites

De skulle snakke med Andreas' Munzers dealer, istedet for at vade rundt med det lede deca bloat på scenen :wink:

Så ville de fleste af dem jo stå af i løbet af nogle få år, hvis ikke de ville dejse om med det samme af de doser.. :laugh::crazy:

Link to comment
Share on other sites

Det giver jo lige pludseligt et nyt perspektiv til træningen, at man kan være den bedste og samtidig være en punk. No offense men cutler er jo ikke ligefrem stærk af en mand på hans størrelse.

havde helst set Coleman vinde en 9 gang, blot for at slå fast at han er bedre end lee haney, som er en endnu større slapssvans end cutler.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Stiller King Kamali op? :tongue:

Nah - Ronnie ser sku fin ud, tror han løber med sejren igen. Men, en fyr som Phil Heath, er han kvalificeret?

Fin?

Det kan du da ikke mene i fuldt alvor?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jørgen Storm/JS

Krænker du nu ejendomsretten igen? Du er jo blevet banned fra MOL :nonono:

??

Jeg ville ønske, at jeg havde den mindste anelse om, hvad du taler om, men det har jeg ikke.

Betyder dit indlæg, at du mener, at det har nogen som helst interesse, hvad der foregår i såkaldt proff. bodybuilding og/eller at du synes, at de kroppe, som det gigantiske dopingmisbrug producerer, er noget som helst andet end forfærdeligt deforme, latterlige og grimme?

Og kan du slutteligt slet ikke se noget problem i, at unge dreng vælger så uheldige rollemodeller?

Disse spørgsmål kunne man muligvis få en interessant debat ud af i stedet for den mærkværdige bogstavleg du af uforståelige årsager lægger op til.

mvh. GBT

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Enig. Jeg synes heller ikke at Gustavo havde fortjent sin 6. plads, hans lår var godt nok bløde.

Hvis "pænhed", eller bare harmoni, æstetik og veltrænethed var væsetlige parametre, så kunne alle deltagerne i Weiders freakshow da godt pakke sydfrugterne og gå hjem, eller hvordan?

Sjældent har så mange deforme mænd med kuglemaver indtaget så meget doping for at imponere så smalt et segment af 12 til 16 årige drenge med usikker selvfølelse og tvivlsom smag i rollemodeller.

Hvis der ikke var så sørgeligt, ville det bare være uhyre latterligt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share