Bambi1981


Bambi1981
 Share

Recommended Posts

:firebounce:Løb :firebounce:

Det går fortsat den rigtige vej med opgaven. :smile: Vi mødtes tidligt i morges og fik skrevet lidt tilføjelser her og der. Ved middagstid tog jeg til Malling, da jeg skulle et smut forbi min læge. :smile: Herefter tog jeg hjem til mine forældre, da det i dag er store "bage brunkage dag" :w00t: Men først skulle løbeskoene lige støves af og ud at luftes. Pyhaaaa det holdt sgu hårdt i dag. :gal:

Distance: 5.3 km

Tid: ca. 30 minutter

Hastighed: ca. 10.6 km/time

Jeg fik ikke tage den præcise tid, men det tog max 30 minutter. :yo:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ryg, Biceps og Baglår

Ihhhhh altså så kom der juletema på MOL - Det er jo super dekorativt. :4heart: :4winkkiss: Jeg havde en rigtig godt eftermiddag og aften hjemme hos mine forældre i går. :inlove: Desværre havde jeg en noget dårligere nat. Tror desværre bare der er nogle ting her i livet, jeg aldrig kommer til at forstå mig på. :unhappy: Træningen foregik tidligt idet jeg skulle nå ned i byen og købe mig en ny kjole, da pigerne og jeg skal holde julefrokost i aften. :slut: Jeg havde selvfølgelig glemt mine straps derhjemme, så jeg kørte lidt færre kg i nogle af øvelserne i dag end jeg ellers plejer. :blush: Ellers var der en super smuk pige i centret her til formiddag. Rigtig godt skruet sammen. Flotte ben og i særdeleshed flotte skuldre. :tongue4: Gid det var mig. :laugh:

Barbell Bent Over Row

1x20 (20 kg)

1x10 (50 kg)

1x12 (50 kg)

1x10 (50 kg)

1x10 (50 kg)

Cable Row

1x12 (50 kg)

1x12 (60 kg)

1x12 (60 kg)

1x12 (60 kg)

1x12 (60 kg)

Cable Pull Down - Wide Grip Proneret

1x12 (100 Lbs)

1x12 (100 Lbs)

1x12 (100 Lbs)

1x12 (100 Lbs)

Cable Pull Down - Close Grip Neutral

1x8 (87.5 Lbs)

1x10 (75 Lbs)

1x10 (75 Lbs)

1x10 (75 Lbs)

Hyperextension

1x10 (bw + 15 kg)

1x15 (bw + 15 kg)

1x15 (bw + 15 kg)

1x15 (bw + 15 kg)

Dumbbell One Arm Preachers Curl

1x12 pr. arm (7 kg)

1x8 pr. arm (8 kg)

1x8 pr. arm (8 kg)

1x8 pr. arm (8 kg)

Dumbbell Stiff Legs Dødløft - Kg pr. arm

1x12 (18 kg)

1x12 (18 kg)

1x12 (18 kg)

1x10 (18 kg)

One Leg Kneeling Legcurl

1x8 pr. ben (5 kg)

1x8 pr. ben (5 kg)

1x8 pr. ben (5 kg)

1x8 pr. ben (5 kg)

Det må siges at være en godkendt omgang for i dag, til trods for at mine hænder er totalt ømme nu efter at have kørt uden straps. :crazy: Ellers smider jeg lige et lille billede af ryggen fra i dag. :smile: Synes efterhånden der er ved at være en del fedt på armene og vingerne. :blink:

Ryg08122007.jpg

- Pia (Bambi) :inlove:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Skulder og Bryst

Weekenden bød på julefrokost sammen med pigerne lørdag. :Mrs_Claus: Vi startede med at tage ud og spise, hvorefter vi tog på train. :rudolph: Her løb jeg ind i Nillepigen som den første og derefter den gode Anders Holm, som jeg vist fik udvekslet et par knus med i løbet af natten. :laugh: Jeg fik vist nok så rigeligt den aften :4drunk: Kæft jeg havde hovedpine hele søndag. :puke2: Ellers er vi i fuld gang med at få afrundet opgaven, så det er en super lækker følelse. :yo: Inden turen gik mod Equinox nåede jeg lige at få mig en "kort" :pleasantry: snak med Anita i telefonen.

Dumbbell Skulderpres

1x20 (10 kg)

1x8 (15 kg)

1x10 (15 kg)

1x10 (15 kg)

1x10 (15 kg)

Dumbbell Lateral Raise

1x12 (8 kg)

1x12 (8 kg)

1x10 (8 kg)

1x10 (8 kg)

Seated Dumbbell Front Raise

1x10 (8 kg)

1x12 (8 kg)

1x12 (8 kg)

1x12 (8 kg)

Dumbbell Bent Over Lateral Raise

1x15 (5 kg)

1x10 (7 kg)

1x12 (7 kg)

1x10 (7 kg)

Dumbbell Bænkpres

1x20 (12.5 kg)

1x12 (15 kg)

1x10 (16 kg)

1x10 (16 kg)

1x8 (16 kg)

Dumbbell High Incline Brystpres

1x10 (15 kg)

1x10 (15 kg)

1x10 (15 kg)

1x8 (15 kg)

Dumbbell Low Incline Flyers

1x12 (8 kg)

1x12 (8 kg)

1x12 (8 kg)

1x12 (8 kg)

Motivationen for træning i dag var ikke så høj, så det var hvad det kunne blive til. :bigsmile: Nu skal der spise aftensmad og så har en af mine veninder lidt impulsivt inviteret mig på æbleskiver i aften. :nissetunge:

- Pia (Bambi) :kiss2:

Link to comment
Share on other sites

Inden turen gik mod Equinox nåede jeg lige at få mig en "kort" :pleasantry: snak med Anita i telefonen.

Super hyggeligt at sludre med dig idag... Hvor er det også bare lang tid siden... men vi har jo også begge haft rigeligt om ørene de sidste måneder :rudolph:

Glæder mig til vi kan sludre løs en weekend i januar :santa2:

Krammer Nita

Link to comment
Share on other sites

Weekenden bød på julefrokost sammen med pigerne lørdag. :Mrs_Claus: Vi startede med at tage ud og spise, hvorefter vi tog på train. :rudolph: Her løb jeg ind i Nillepigen som den første og derefter den gode Anders Holm, som jeg vist fik udvekslet et par knus med i løbet af natten. :laugh: Jeg fik vist nok så rigeligt den aften :4drunk: Kæft jeg havde hovedpine hele søndag. :puke2:

Pia lørdag nat = :4drunk: :cheer::crazy_pilot:

:nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Super hyggeligt at sludre med dig idag... Hvor er det også bare lang tid siden... men vi har jo også begge haft rigeligt om ørene de sidste måneder :rudolph:

Glæder mig til vi kan sludre løs en weekend i januar :santa2:

Krammer Nita

Jeps det var rigtig hyggeligt at få sludret og ja meget længe siden. :blink:

Vi må lige tjekke kalenderen ud. Det eneste jeg ved, jeg skal i Januar er forsvar af min bachelor opgave, men det ligger sgu nok ikke i en weekend. :4slap:

Knus Pia (Bambi) :4winkkiss:

Pia lørdag nat = :4drunk: :cheer::crazy_pilot:

:nissetunge:

:tease:

Var det så tydeligt? :laugh: Jeg synes nu vi havde det vældig hyggeligt. :hehe:

Det er sku da ret godt løbet... Siger en der ville blive blå i hovedet hvis hun skulle løbe halvdelen af den tid i den hastighed.. :rudolph:

Hvad tid plejer du at træne på dagen i Equinox?

Mange tak Nillepigen og tak for sidst. :rudolph: Faktisk løb jeg vist ruten i en dårligere tid end jeg plejer. Føltes som om min lunger skulle komme med op. :gal:

Hmmmm hvad tid plejer jeg at træne i Equinox? Det er faktisk meget forskelligt, men du kan få 3 gratis træninger deroppe inden den 6. januar, hvis det var noget? :santa2:

Knus Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Ryg og Biceps

Jeg skulle egentlig have været til E´Power i dag sammen med min studieveninde, men hun aflyste i sidste øjeblik, så jeg tog i stedet en almindelig omgang træning. :smile: Min motivation kan virkelig ligge på et meget lille sted for tiden og den bliver bestemt ikke bedre af at der vimser masser af totalt cuttede fitnesspiger rundt i Equinox, så er det man tænker: "Okay fra i morgen af er der fast løb på programmet igen" :blink:

Morgenvægt: 60.9 kg

Pulley Row - Close Grip Neutral

1x15 (30 kg)

1x15 (60 kg)

1x15 (60 kg)

1x15 (60 kg)

1x12 (65 kg)

Dumbbell One Arm Row

1x12 pr. arm (25 kg)

1x8 pr. arm (30 kg)

1x8 pr. arm (30 kg)

1x8 pr. arm (30 kg)

Chest Supported Row - Proneret

1x15 (blok 6)

1x10 (blok 10)

1x10 (blok 9)

1x10 (blok 9)

Dumbbell Preachers Curl

1x12 (7 kg)

1x10 (8 kg)

1x10 (8 kg)

1x8 (8 kg)

Machine Curl

1x12 (blok 2)

1x8 (blok 4)

1x8 (blok 4)

Cardio

Crosstrainer: 15 minutter.

Cykel: 15 minutter.

- Pia (Bambi) :wub:

Lige et lille billede af mavsen. Ret dårlig kvalitet.

DSC01203.jpg

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Ryg og Biceps

Jeg skulle egentlig have været til E´Power i dag sammen med min studieveninde, men hun aflyste i sidste øjeblik, så jeg tog i stedet en almindelig omgang træning. :smile: Min motivation kan virkelig ligge på et meget lille sted for tiden og den bliver bestemt ikke bedre af at der vimser masser af totalt cuttede fitnesspiger rundt i Equinox, så er det man tænker: "Okay fra i morgen af er der fast løb på programmet igen" :blink:

[

Du skal bare tænke ligesom mig. Cuttet kan man sku altid blive.. Det svære er sku at vokse. Det er det der kræver motivation og vilje. Enhver kan jo tabe sig, det er bare at lade være med at spise. Klø bare på med kosten og træningen og så se frem mod DM...

Link to comment
Share on other sites

Du skal bare tænke ligesom mig. Cuttet kan man sku altid blive.. Det svære er sku at vokse. Det er det der kræver motivation og vilje. Enhver kan jo tabe sig, det er bare at lade være med at spise. Klø bare på med kosten og træningen og så se frem mod DM...

:blink::blink::blink:

Det kommer da an på så mange ting... Nogle har ekstrem nemt ved at tage på og andre skal virkelig presse sig selv og omvendt mht at tabe sig.. !! Og hvad der kræver motivation og vilje er da bestemt også meget individuel, nogen mister hurtigt motivationen under en diæt, hvor andre finder det motiverende at følge kroppens forandring.. !!

Og vil man være cut hjælper det jo ikke altid bare at lader være med at spise, i hver fald ikkk hvis man samtidig vil bevare sin muskelmasse.. !!

I bund og grund er alle forskellige og man bør da gøre det der virker mest naturligt og rigtig for en selv.. !!

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

:wacko:Ben1.gif:wacko:

Så blev det tid til den ugentlige fællestræning sammen med Casper. :smile: Motivationen var lidt bedre i dag og det samme med energien, men nu er jeg også fuldstændig færdig. :gal:

Crosstrainer: 5 minutter. :wootdance:

Decline Legpress

1x15 (170 kg)

1x12 (210 kg)

1x12 (220 kg)

1x12 (220 kg)

1x12 (220 kg)

- I sidste sæt kom jeg simpelthen til at grine, så pressen sank helt ned over mig. :blink: Dette kombineret med mit grin resulterede i en hvæsen, ligesom når du langsomt presser luften ud af en ballon. :laugh:

Hack Squat

1x10 (20 kg)

1x8 (50 kg)

1x12 (50 kg)

1x12 (55 kg )

1x12 (60 kg)

1x12 (65 kg)

Dumbbell Walking Lunges

1x20 pr. ben (bw + 8 kg)

1x20 pr. ben (bw + 8 kg)

1x20 pr. ben (bw + 8 kg)

Legpress - Bred Fodstilling

1x12 (210 Lbs) - dropsæt - 1x12 (150 Lbs)

1x10 (210 Lbs) - dropsæt - 1x10 (150 Lbs)

1x8 (210 Lbs) - dropsæt - 1x12 (150 Lbs)

1x10 (200 Lbs) - dropsæt - 1x10 (140 Lbs)

Lying Legcurl

1x12 (30 Lbs)

1x8 (35 Lbs)

1x10 (35 Lbs)

1x10 (35 Lbs)

Seated Legcurl

1x10 (30 Lbs)

1x10 (35 Lbs)

1x10 (35 Lbs)

Standing Calf Raise

1x15 (60 Lbs) - dropsæt - 1x15 (20 Lbs) - dropsæt - 1x20 (bw)

1x15 (60 Lbs) - dropsæt - 1x10 (20 Lbs) - dropsæt - 1x20 (bw)

1x15 (60 Lbs) - dropsæt - 1x10 (20 Lbs) - dropsæt - 1x10 (bw)

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

:blink::blink::blink:

Det kommer da an på så mange ting... Nogle har ekstrem nemt ved at tage på og andre skal virkelig presse sig selv og omvendt mht at tabe sig.. !! Og hvad der kræver motivation og vilje er da bestemt også meget individuel, nogen mister hurtigt motivationen under en diæt, hvor andre finder det motiverende at følge kroppens forandring.. !!

Og vil man være cut hjælper det jo ikke altid bare at lader være med at spise, i hver fald ikkk hvis man samtidig vil bevare sin muskelmasse.. !!

I bund og grund er alle forskellige og man bør da gøre det der virker mest naturligt og rigtig for en selv.. !!

//Anita

Altså nu er det ikke for at bitche, men jeg gør det lige alligevel...

Jeg er jo ikke dum og jeg ved godt at det er meget forskelligt fra person til person Anita og derfor startede jeg min sætning med at Pia kunne prøve at tænke ligesom mig.. Altså dermed også sagt at det virker for mig at tænke sådan.. Så er jeg da bedøvende ligeglad med hvordan folk har det med diæt, bulk osv.. Hvis det hjælper mig at tænke at det er meget lettere at cutte end det er at gaine så er det altså det jeg gør :wink:

Hvis det så kunne hjælpe på Pias humør at tænke ligesom mig så er der vel ingen skade sket ved det, eller hvad?

- Daniel

Link to comment
Share on other sites

Du skal bare tænke ligesom mig. Cuttet kan man sku altid blive.. Det svære er sku at vokse. Det er det der kræver motivation og vilje. Enhver kan jo tabe sig, det er bare at lade være med at spise. Klø bare på med kosten og træningen og så se frem mod DM...

Hello Daniel

Jeg kan sagtens følge dig, specielt når jeg nu kender dig og ved at du selv kæmper lidt med at få kalorier nok. :blush: Jeg siger også nogle gange til mig selv: "Pia hvis du vil have noget ud af din træning, så er du nødt til liiiige at hænge i og få spist lidt ekstra, ellers kan du jo ligeså godt bare være hygge-motionist ligesom så mange andre" :wink:

- Pia (Bambi) :4winkkiss:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Altså nu er det ikke for at bitche, men jeg gør det lige alligevel...

Jeg er jo ikke dum og jeg ved godt at det er meget forskelligt fra person til person Anita og derfor startede jeg min sætning med at Pia kunne prøve at tænke ligesom mig.. Altså dermed også sagt at det virker for mig at tænke sådan.. Så er jeg da bedøvende ligeglad med hvordan folk har det med diæt, bulk osv.. Hvis det hjælper mig at tænke at det er meget lettere at cutte end det er at gaine så er det altså det jeg gør :wink:

Hvis det så kunne hjælpe på Pias humør at tænke ligesom mig så er der vel ingen skade sket ved det, eller hvad?

- Daniel

Det var bestemt heller ikke ment som noget hvor der skulle bitches.. !!

Og jeg forstår godt dit budskab, men du fik det frem på en meget uheldig måde, hvor det kom til at virker meget provokerende og nedladende overfor dem der faktisk har store problemer med at tabe sig, og jeg ved Pia har en del loglæsere der sidder i den situation :blush: Så mit opråb var i stor sympati med dem, da jeg selv engang har siddet og været i den situation, den dag idag rører det mig ikke da jeg uden problemer kan strye min vægt selv.... !!

//Anita

Link to comment
Share on other sites

LbogMave1.gif

Vi var til vejledning i morges og det gik heldigvis rigtig godt, så nu er vi efterhånden ved at være klar til at få skrevet konklusionen og perspektiveringen. :yo: Jeg glæder mig efterhånden ubeskriveligt til at få den opgave ud af verden og komme videre i tilværelsen. Det er sgu ikke det mest ophidsende at sidde og skrive et helt semester. :annoyed: Ellers har jeg gjort mig en del tanker i forhold til min form i dag eller rettere i den seneste tid. Jeg er godt klar over at det ikke just er tid til et kæmpe vægttab lige nu, men jeg vil i det mindste forsøge at holde vægten stabil den næste periode. :nissetunge:

Løb på løbebånd

Tid: 1 time

Distance: 9.25 km

Hastighed: 9.25 km/time

Jeg tog bare en stille og rolig omgang i det mine ben er temmelig ømme efter bentræningen i går. :gal: Heldigvis tyder alt på at min kondition ikke fejler noget. :yahoo:

Mave

Swiss Ball Sit Ups

1x20 (bw)

1x20 (bw)

1x20 (bw)

Cable Crunch - Fra Bænk

1x15 (blok 13)

1x15 (blok 13)

1x15 (blok 13)

1x15 (blok 13)

Jeg er meget tilfreds med mit løb. :nissetunge: Desværre har jeg det max underligt lige nu, som om jeg har tømmermænd. :blink: Tror vist bare sofaen snart kalder. zzzzz1.gif

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Skulder, Triceps og Løb

Vi skulle have været til et fordrag vedr. Foreningen for Klinisk diætister, men da vi kom op på skolen, viste det sig at det kun var mig og min studieveninde der var mødt op. :nonono: Så det blev aflyst og rykket til engang i januar. Derefter tog vi hjem til mig i Grønnegade og fik taget hul på vores konklusion, samt lavet nogle fine finesser på opgaven. :yo: Nu er den meget snart færdig. :yahoo:

Dumbbell Skulderpres

1x20 (8 kg)

1x10 (15 kg)

1x10 (15 kg)

1x8 (15 kg)

1x8 (15 kg)

- Rigtig god styrke i dag. :smile:

Dumbbell Lateral Raise

1x12 (8 kg)

1x10 (9 kg)

1x10 (9 kg)

1x8 (9 kg)

Dumbbell Arnold Press

1x15 (9 kg)

1x8 (12.5 kg)

1x8 (12.5 kg)

1x6 (12.5 kg)

Barbell Front Raise - Underhånd

1x15 (15 kg)

1x10 (20 kg)

1x10 (20 kg)

1x8 (20 kg)

Cable Push Down - Med Ryglæn

1x10 (blok 9)

1x10 (blok 8)

1x8 (blok 8)

1x8 (blok 8)

Smith Close Grip Bænkpres

1x10 (37.5 kg)

1x8 (40 kg)

1x8 (40 kg)

1x8 (40 kg)

Dumbbell Kick Back

1x15 (8 kg)

1x12 (10 kg)

1x8 (12.5 kg)

1x8 (12.5 kg)

Dips

1x12 (bw)

- Skulle bare liiiige se hvad jeg kunne nappe. :4flex:

Løb på løbebånd

Tid: 30 minutter

Distance: 5.74 km

Hastighed: 11.5 km/time

Nu er jeg lige taget hjem forbi mine forældre, idet jeg skal have scannet et billede fra en af mine bøger, som skal bruges til vores forside på opgaven. :santa2:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Ryg, Bagskulder og Baglår

Jeg har været nede i byen i dag og købe nogle julegaver. Pyhaa der var proppet med mennesker :blink: Ved 13.00 tiden tog jeg til træning, som i dag var i selvskab med Casper. :smile:

Crosstrainer: 5 minutter. :cooldance:

Chins

1x6 (bw) :nissetunge:

Dødløft

1x10 (50 kg)

1x10 (60 kg)

1x10 (70 kg)

1x6 (80 kg)

1x6 (80 kg)

1x6 (80 kg)

- Fin styrke i dag. :cool:

Pull Down - Wide Grip Proneret

1x15 (40 kg)

1x10 (55 kg)

1x8 (60 kg)

1x8 (60 kg)

1x8 (60 kg)

Pull Down - Close Grip Neutral

1x8 (50 kg)

1x8 (50 kg)

1x8 (50 kg)

1x8 (50 kg)

Yates Row

1x10 (50 kg)

1x8 (60 kg)

1x8 (60 kg)

1x8 (60 kg)

Seated Bent Over Lateral Raise

1x10 (5 kg)

1x12 (5 kg)

1x12 (5 kg)

1x12 (5 kg)

Chest Supported Row - Proneret

1x12 (blok 8)

1x12 (blok 8)

1x10 (blok 8)

Stiff Legs Dødløft - Kg pr. arm

1x10 (20 kg)

1x10 (20 kg)

1x10 (20 kg)

One Leg Kneeling Leg Curl

1x10 (5 kg)

1x10 (5 kg)

1x10 (5 kg)

Fuldstændig kvæstet nu. :sleeping: I aften er jeg og min storebror inviteret på andesteg hos de gamle, så det ser jeg virkelig frem til :inlove:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

CardioogMave1.jpg

Så blev det sgu vinter i lille Danmark :cold: Der ligger jo rim over alt. :blink: Jeg har virkelig mange doms i ryggen i dag, men fik nu alligevel slæbt mig selv ned i Equinox til lidt cardio halløj. :nissetunge:

Løb på løbebånd

Distance: 5 km

Tid: 26 minutter, 48 sekunder

Hastighed: 11.3 km/time :yo:

Mave

Cable Crunch

1x15 (blok 10)

1x20 (blok 12)

1x20 (blok 12)

1x20 (blok 12)

1x20 (blok 12)

Roning

Distance: 500 meter

Tid: 1.56 minutter

- Det så faktisk ud som om jeg kunne have sluttet på 1.51, men af en eller anden grund så jeg forkert på displayet, så da der var små 100 meter tilbage, troede jeg de 500 meter var nået, så jeg begyndte at sænke tempoet, indtil jeg opdagede fejlen. Tunge2.gif

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

BrystogSkulder1.jpg

Hvorfor er det lige at jeg ikke formår at få lavet en dyt-fis i disse dage? :blink: Dagen i dag er gået med at sove længe, for herefter at sidde og stene over at min pc tilsyneladende syntes, den ville gå i koma. :mad: Da jeg kom hjem fra træning, var den heldigvis "back to normal" igen. :nissegrin: Træningen i dag bød på skulder efterfulgt af bryst og i dag var der fornemt besøg af Christian, Daniel og Danny. :cheer:

Dumbbell Skulderpres

1x20 (10 kg)

1x8 (16 kg)

1x8 (16 kg)

1x8 (16 kg)

1x8 (16 kg)

- De 16 kg kørte super og endda uden skyggen af hjælp. :yo: Gid mine skuldre så også bare gad at vokse lidt. :santa2:

Dumbbell Lateral Raise

1x8 (9 kg) - dropsæt - 1x12 (5 kg)

1x8 (9 kg) - dropsæt - 1x12 (6 kg)

1x8 (9 kg) - dropsæt - 1x10 (6 kg)

1x8 (9 kg) - dropsæt - 1x10 (6 kg)

Dumbbell Front Raise - Hammergreb

1x12 (7 kg) - dropsæt - 1x12 (5 kg)

1x10 (7 kg) - dropsæt - 1x10 (5 kg)

1x10 (7 kg) - dropsæt - 1x10 (5 kg)

1x10 (7 kg) - dropsæt - 1x10 (5 kg)

Barbell Incline Bænkpres

1x12 (30 kg)

1x8 (35 kg) :gal:

1x10 (32.5 kg)

1x8 (32.5 kg)

1x8 (32.5 kg)

- Helt færdig i denne øvelse i dag. :crazy:

Dumbbell Bænkpres

1x15 (12.5 kg)

1x12 (16 kg)

1x8 (18 kg)

1x6 (18 kg)

Machine Flyers

1x10 (blok 5)

1x8 (blok 5)

1x8 (blok 5)

1x6 (blok 5)

Løb på løbebånd

Tid: 20 minutter

Distance: 3.30 km

Hastighed: 9.9 km/time

Ganske fornuftig omgang i dag, hvor jeg dog synes smerterne i kravebenet og håndleddet, så småt er vendt tilbage igen. :unhappy:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

RygBagskulderogBiceps1.jpg

Juhuuuu så har vi fået lavet et udkast til vores konklusion og resumé, så nu mangler vi egentlig kun perspektiveringen og oversættelsen af resumeét. :yahoo: På fredag skulle vi gerne være klar med et udkast til hele opgaven, som så skal gennemlæses mellem jul og nytår, hvorefter den skal afleveres. :4smartass: Jeg mødtes med min mor nede i byen i dag, for at købe nogle julegaver, samt spise frokost på café Viggo :inlove: Her fik jeg lige hils på den hårdtarbejdende Steffen (mini-fisker) inden turen gik hjemad og videre til træning.

Morgenvægt 61 kg

Rotator Cuff Øvelser

1x20 pr. arm vandret (3 kg) + 1x20 pr. arm lodret (3 kg)

1x20 pr. arm vandret (3 kg) + 1x20 pr. arm lodret (3 kg)

Cable Pull Down - Wide Grip Neutral

1x15 (40 kg)

1x12 (50 kg)

1x10 (55 kg)

1x10 (55 kg)

1x10 (55 kg)

Cable Pull Down - Close Grip Neutral

1x10 (50 kg)

1x8 (55 kg)

1x8 (55 kg)

1x8 (55 kg)

Pulley Row - Wide Grip Supineret

1x10 (50 kg)

1x10 (55 kg)

1x10 (55 kg)

1x10 (55 kg)

- Tror hellere jeg vil kører øvelsen proneret en anden gang, da jeg syntes det nev lidt i håndleddene.

Chins

1x4 (bw)

1x3 (bw)

1x3 (bw)

Hyperextension

1x20 (bw + 15 kg)

1x20 (bw + 15 kg)

1x20 (bw + 15 kg)

Bagskuldermaskine - Stående

1x10 (blok 4)

1x10 (blok 4)

1x10 (blok 4)

1x8 (blok 4)

Dumbbell Bent Over Lateral Raise

1x12 (7 kg)

1x12 (7 kg)

1x12 (7 kg)

1x12 (7 kg)

Pull Ups - Underhåndsgreb

1x4 (bw)

1x4 (bw)

Cable Biceps Curl

1x10 (blok 8)

1x10 (blok 8)

1x8 (blok 9)

1x8 (blok 9)

Dumbbell Preachers Curl

1x8 (8 kg) - dropsæt - 1x12 (5 kg)

1x10 (8 kg) - dropsæt - 1x8 (6 kg)

Cardio

Cykel: 15 minutter.

Rigtig god omgang, synes jeg havde god kontakt til alle 3 muskelgrupper i dag. :yo:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Ben

Jeg skulle rigtig have haft pigerne på besøg i aften, så jeg stod tidligt op og fik bagt boller og gjort rent. :smile: Desværre måtte de aflyse pga. tidspres med opgaven. :unhappy: Det gjorde så at jeg her til aften har været nede i byen og få købt mine to sidste julegaver for i år. :yo: Mht opgaven går det planmæssigt. Vi skulle gerne være klar med et udkast på fredag :yahoo: Vi var også lige så heldige at Casper har en kammerat som er englænder, så han rettede lige vores abstract igennem. :yo: Kæft det var en kæmpe stor hjælp. Nå men træningen i dag foregik sammen med Casper og til dels med Danny og Marc. :nissetunge:

Opvarmning

Crosstrainer: 10 minutter. :grindance:

Smith Squat

1x15 (7.5 kg)

1x12 (27.5 kg)

1x12 (37.5 kg)

1x12 (40 kg)

1x12 (40 kg)

Hack Squat

1x12 (40 kg)

1x6 (60 kg) - Jaaaa okay "Keep on dreaming Pia" :gal:

1x12 (55 kg)

1x12 (55 kg)

1x12 (55 kg)

One Leg Legpress

1x12 pr. ben (70 Lbs)

1x12 pr. ben (75 Lbs)

1x8 pr. ben (85 Lbs)

Lying Legcurl

1x10 (30 Lbs)

1x10 (35 Lbs)

1x10 (35 Lbs)

1x10 (35 Lbs)

Legextension

1x20 (50 Lbs)

1x20 (55 Lbs)

1x15 (55 Lbs)

Seated Legcurl

1x12 (30 Lbs)

1x8 (40 Lbs)

1x10 (35 Lbs)

Legpress

1x30 (110 Lbs)

1x30 (150 Lbs)

1x20 (170 Lbs)

Supersættet med

Standing Calf Raise

1x20 (60 kg) - dropsæt - 1x20 (bw)

1x20 (60 kg) - dropsæt - 1x20 (bw)

1x20 (60 kg) - dropsæt - 1x20 (bw)

Cardio

Roning

Distance: 2000 meter

Tid: ca. 9.5 minutter

Hastighed/500 meter: 2.38 minutter

- Jeg tror jeg vil prøve at ro med max belastning næste gang, for at se om det kan kompensere lidt for mine korte ben. :innocent:

Jeg tør næsten ikke sige det, for ved at Casper tog hjem og havde det skidt efter træningen, men jeg følte altså at jeg godt liiiiige kunne have nip-nappet en 3 sæt i decline legpressen med let vægt, bare for at brænde popoen helt af. :blush::laugh:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Cardio og Mave

Jeg har haft mig en rigtig god dag i dag. Det går som det skal med opgaven, så i morgen bliver det første udkast til den endelige opgave udskrevet :yahoo::4smartass: Det er virkelig en kæmpe lettelse at være nået hertil... pyhaaaaa... :satisfied: Så da jeg troppede op i Equinox ved 14.30 tiden, var det i højt humør. :nissegrin:

Løb på løbebånd

Tid: 45 minutter

Distance: 7.40 km

Hastighed: 9.9 km/time

- Super form :yo: Det kører bare derudaf. :grindance: Jeg skal forholdvis højt op i hastighed før jeg rigtig begynder at føle mig presset. :heartpump:

Mave

Cable Crunch - Fra Bænk

1x15 (blok 12)

1x15 (blok 14)

1x15 (blok 14)

1x15 (blok 14)

Raman Chair

1x15 (bw)

1x15 (bw)

1x15 (bw)

1x15 (bw)

Crosstrainer: 15 minutter :headphonedance:

Her til aften har jeg haft en veninde hjemme til lidt aftenhygge, hvorefter vi tog os en strøgtur. :nissegrin:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Skulder og Triceps

Juhuuuuuuu vi har i dag fået udskrevet vores første udkast til bacheloropgaven, så nu skal den bare læses igennem og finpudses her og der. Respekt.gif

Her er den så.....!

:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Nr1.jpg

Opvarmning

Crosstrainer: 5 minutter :grindance:

Dips

1x18 (bw)

Smith Skulderpres

1x15 (7.5 kg)

1x6 (27.5 kg)

1x6 (37.5 kg)

1x6 (40 kg)

1x6 (40 kg)

1x6 (40 kg) - dropsæt - 1x12 (27.5 kg)

Rotator Cuff Øvelser

1x20 pr. arm vandret (3 kg) + 1x20 pr. arm lodret (3 kg)

1x20 pr. arm vandret (3 kg) + 1x20 pr. arm lodret (3 kg)

Machine Skulderpres

1x15 (10 g)

1x12 (15 kg)

1x8 (17.5 kg)

1x8 (17.5 kg)

1x8 (17.5 kg)

Dumbbell One Arm Lean Away Lateral Raise

1x15 pr. arm (8 kg)

1x12 pr. arm (9 kg)

1x12 pr. arm (9 kg)

1x12 pr. arm (9 kg)

Cable Front Raise - Overhåndsgreb

1x10 (blok 5)

1x8 (blok 5)

1x8 (blok 5)

1x8 (blok 5)

Cable Push Down - Med Ryglæn

1x10 (blok 8)

1x10 (blok 8)

1x10 (blok 8)

1x8 (blok 8)

Barbell Fransk Pres

1x15 (15 kg)

1x15 (20 kg)

1x6 (25 kg) :gal:

1x10 (22.5 kg)

1x10 (22.5 kg)

Dips

1x4 (bw + 10 kg)

1x6 (bw + 8 kg)

Jeg poster lige et sammenligningbillede af min ryg. Det til venstre er fra den 6. maj 2007

og det til højre er fra den 16. december 2007 (ca. 7 månedrs forskel)

PiaBackSaml.jpg

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share