Tinapigens log!


Tinapigen
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Hej :smile:

Alt står godt til - på trods af lidt mindre træning end håbet :wink:

Efter 1½ uge, hvor diverse aftaler, Sverigesbesøg m. fejring af midsommer, kom et par dage, hvor Lauge ikke gjorde det helt nemt at få træningen passet ind - og siden har varmen øget ammehyppigheden samt nedsat træningsenergien, hvilket ikke har gjort det nemmere...

Men, SKØNT er det jo, at have en ekstra mand i huset :4thumbup: :wink:

Tirsdag d. 16. juni

Kajakklubben

Ca. 3 km kajakroning i kap-kajak - 1. tur i kap-kajak siden december - så følte mig temmelig usikker - men det gik rimeligt - og uden vandtur :smile:

Dødløft

3x10x50

Squat

1x12x30

3x10x45

Så tillod den lille mand ikke mere træning, men forlangte mad - NU :tongue:

Tirsdag d. 23. juni- Skt. Hans aften

Ca. 15 min's KB-træning med 16 kg KB

Onsdag d. 24. juni

Investering i flere KB's i anledning af gode tilbud og ophørsudsalg hos Kenneth Jay - og så bliver det jo ikke nemt at skaffe sig flere :nonono:

Lidt blandet KB-træning og teknik - ca. 20 min

Torsdag d. 25. juni

Pullups

1x15xbw

3x10xbw

Mandag d. 29. juni

Træning i HSF

Leg extensions

1x15x15

1x10x20

2x10x25

Leg curls

1x15x10

3x10x15

Squat

1x10x20

4x8x50

ss med

Bænkpres

1x12x30

1x10x40

2x10x45 m. stop

DL

2x10x50

Superhygligt at være i hulen igen - og Lauge var eksemplarisk :4thumbup:

Tirsdag d. 30. juni

Chinups

3x10xbw

1x5xbw+12 kg

2x4xbw+12 kg

Push-ups på KB's

3x15

Torsdag d. 1. juli

Kajakklubben

Kajakroning: 3 km i kapkajak

Military press

3x8x25

Lateral raises

1x10x6

ss med

Mave-skråbænk

5+8 dybe - motivationen ikke i top...

Træk til hage

3x8x30

ss med

Back extensions

2x15

Fredag d. 2. juli

Kajakklubben

Kajakroning: 3 km i kapkajak

Skrå db press

1x12x9

3x8x16

ss med

Maveøv. på gulv - to forskellige

3x20+20

Bænkpres

1x10x30

2x6x45

Søndag d. 5. juli

Kajakklubben

Pullups

1x15xbw

1x5xbw+10 kg

1x3xbw+15 kg

Chins

1x5xbw+15 kg

1x7xbw+10 kg

1x8xbw+5 kg

ss med

Pistols

1x5+5 Lidt hjælp på h. (støtte fra stol)

2x5+5 Uden nogen hjælp på h. denne gang - dog ikke helt så pæne som på v.

1x3+3

Supp. rows

1x10x40

3x6x45

ss med

Squat

1x10x30

3x6x50

Back extensions

2x15

Lunges

1x10+10

2x10+10xbw+2x5 kg db

ss med

Ståendende db curls

3x6x13,5

Dødløft

1x10x50

3x6x60

Dejligt endeligt med en ordentlig træning igen :bigsmile:

Det er ikke nemt med denne svingende træningsrytme... :blush:

Nå, må hellere prioritere lidt søvn nu - mange varme hilsner til alle log-læsere!

Edited by Tinapigen
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din lille mand...

Han ser rigtig dejlig ud :wub:

Hej Mona,

Tusind tak - og han ER også rigtig dejlig :bigsmile:

Håber du selv har det godt?

KH Tina

:smile: Hejsa

Kæmpe stort TILLYKKE med jeres lille Lauge, selvom det er mere end en måned siden. Han ser rigtig fin ud. Glæder mig til at se ham. Er det ikke bare fedt.

Tag det nu roligt med de tunge øvelser (squat og dødløft). Din krop skal lige have lov at hele.

Hilsen Sneglen

Hej M.

Hvor dejligt med en hilsen fra dig herinde :bigsmile:

Det er super fedt! :4thumbup:

Skal nok prøve at tage det nogenlunde roligt... :blush: , føler kroppen er ved at være helet (og mærker efter hvordan øvelsen føles på dagen) - det er mere den konstant afbrudte søvn og uregelmæssige træning, der "koster" - og er jo stadig nærmest på opvarmningsvægte i adskillige øvelser.

de sidste par måneder med overskud til kun ganske få styrketræningsøvelser i ny og næ - er jeg lige ved at finde ud af, hvilket niveau jeg starter på denne gang. Da jeg overvejende har brugt min tid og energi på kajakroningen.

------------------------------------

Tale KærlighedSted

????

- hvem er du - forstår ikke helt din kommentar - mangler der noget?

Edited by Tinapigen
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Onsdag d. 8. juli

Træning i kajakklubben

Squat

1x20x0

1x15x30

3x8x52,5

ss med rot.øv

Pistols

1x3+3

3x4+4

ss med milipres

Military press

3x10x25

Lunges

1x10+10x2x5 (db)

2x8+8x2x6

ss med lat.raises+rot.øv. skrå

Lateral raises

2x10x6

1x8x7

Dips

3x10xbw

ss med maveøv. skråbænk - helt ned

Maveøv - skråbænk

3x10 helt ned langt under vandret, der er noget at træne op, det føles lidt for hårdt :tongue:

Ca. 45 min's træning i alt, var lidt flad herefter - sovet dårligt dels pga. mareridtx2 - men passede også perfekt inden bettemanden krævede sin mor igen.

Fredag d. 10. juli

Morgenpullups

1x15xbw

1x10xbw

Gåtur x 2

Træning i kajakklubben

Pullups

Forsøgt til brystet - men der er teknikken endnu temmelig langt fra...

4x2

samt 1-2 x 5 holdende i reb

Bænkpres

1x10x20

1x10x40

3x10x50

Sup.rows

1x6x50

3x8x50

Træningerne bliver hele tiden udskudt adskillige dage og afkortede, men sådan er det jo bare lige for tiden - hvor jeg ikke har lyst til at give det højeste prioritet.

Men, hvor er det dejligt, det der nåes :smile:

Mandag d. 13. juli

Er taget til Jylland i weekenden og en uges tid frem for at besøge mutti'en (hvorfor er hun dog flyttet så langt væk :nonono::wink: ) for at nyde selskabet, holde lidt ferie i det jyske land og selvfølgelig lære Lauge denne side af sin familie at kende :bigsmile:

En lille smule improviceret træning udover traveturene blev det til denne dag...

"Chins"

Bred stang, med flettede hænder foran ansigtet - i tørrestativsstangen :laugh:

1x10xbw

1x8xbw

3x6xbw

KB-træning

En 16 kg kb'er havde sneget sig med i bagagerummet... :innocent:

50 to-håndssvings

2x10h+10v+10h+10v en-håndssvings

4x8xhigh pulls

2x3h+3v+3h+3v snatches Håndfladerne ved at være pressede, hvis de skal holdes uden for meget vabelværk...

2x3x1 clean and military pres

Pyha - denne lille smule var sindsygt hårdt - og nok til at give pæne doms næste dag.

KB-teknikken er langt fra god, men bliver da bedre og bedre efterhånden. Men, hvor 12'eren var let er 16'eren desværre lidt for hård til hvad den burde...

Tirsdag d. 14. juli

Push-ups

100 stykker på 5:29 min (20-10-5'ere...)

Smalle tricepsstyle, på knoerne, på græsplæne.

Var blevet udfordret....desværre vandt jeg ikke, øv :tongue:

Men, så er der motivation til at træne lidt igen :devil:

Det er ellers farligt at opholde sig for længe i Jylland - al den lækre mad og kagerne kaster sig jo over én :4mewantfood: :laugh:

Edited by Tinapigen
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 17. juli

Pistols

1x5+5 skiftevis på h. og v.

4x4+4

Hjemad mod Sjælland igen. Har ud over diverse sociale stunder :wub::bigsmile: , der tager en del tid (så tid og overskud til mere KB-træning var der ikke til i denne omgang, desværre)- desuden fået travet lidt rundt disse dage, inkl. ved Himmelbjerget og Sukkertoppen - af og til med Lauge i viklen på maven, som ekstra vægt :wink::devil:

Tirsdag var der desuden dømt et par dukkerter i Vesterhavet :4thumbup:

Lørdag d. 18. juli

Kajakklubben

BW: stadig omkring 63,5-64 kg morgenvægt.

Chins

1x17xbw (den sidste hård, der var ikke til flere)

1x8xbw+10 kg i bæltet (ditto)

1x2xbw+20 kg i bæltet

1x6xbw+10 kg i bæltet

Sup.rows

1x3x50 stadig mærket af chins'ne

1x5x50

3x6x50

ss med

Squat

1x10x20

4x6x55

Træningen i dag på bare tæer...skulle nok overveje at tage sko på, men det er jp så dejligt og nemt at tøffe rundt og få luft på fødderne :blush:

Lunges

1x10+10

1x10+10x2x6

1x10+10x2x7

ss

Maveøv - skråbænk

3x15

Lidt kb med 16 kg kb

lidt tohånds-swings og en-håndsswings, nogle to'ere i snatches - synes ikke det kørte super med snatchene - dels pga våde håndflader...og var ikke lige i humør til at gå udenfor i menneskemængden ("havnefest")

Mandag d. 21. juli

Push-ups

8x15

Tirsdag d. 22. juli

Træning i HSF

Efter hygge med mødregruppen kunne det endelig lige passes ind med en træning - på egen hånd kun i selskab med Lauge...

Bænkpres

1x15x20

1x10x40

1x10x50

5x6x55 føltes rimelig tungt :dry:

ss med squat

Front squat

1x10x20 - føltes ikke godt i knæene i dag, så droppet

Squat

1x10x20

4x8x50

De næste tre øvelser supersættet

Military press

1x12x20

3x10x25

Leg curls

2x15x15

2x12x15

Leg extensions

1x12x20

1x10x25

2x12x25

Rot.øv med elastik - udad

3x10

Så var der en der var sulten og behøvede sin mor :4mewantfood: Den "bette" har nu suget så meget næring til sig, at han lige har rundet de 6 kg, 62,5 cm lang, ca. 2 mdr gammel, han synes det er supersjovt og interessant at være til (og vågen!), og er lige begyndt at opdage, hvor sjovt det er at stikke tungen ud af munden :wink:

Edited by Tinapigen
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 23. juli

Pullups

1x15-16xbw Hagen kom ikke helt over i sidste rep

1x5xbw+12 kg kb i bæltet

1x5xbw+12 kg

1x4xbw+12 kg

3x3xbw med towel grip - den ene hånd støder ubehageligt mod kanten og dørkarmen, så sammen med et svagt greb, bliver det ikke til mange reps - der er lidt mere at arb. med :wink:

kb tohåndsswings

1x30x16

One arm rows med kb

3x15x16

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fredag d. 24. juli

Hmm...min notes-lap forsvundet...

Men ihvertfald lidt hjemmetræning med TGU's, pistols og "overhead squat med kb".

Travetur med Lauge i viklen - i tordenvejr på Vestvolden samt aftentur senere med "vognen".

Lørdag d. 25. juli

Lang (ca. 10 km) travetur i kuperet teræn i skoven langs Furesøen, ½ med Lauge på maven - totalt lækker tur - og bl.a. med masser af hindbærstop undervejs :4mewantfood: :4thumbup:

Søndag d. 26. juli

Træning i kajakklubben

KB-træning med 16 kg kb:

50 db.sw

3x10+10 s.sw

3x5v+5h+5v+5h high pulls

1x10+10 skiftevis clean and pres

2x5+5 snatches

Pullups

3+2+1+1+1+1.... prøvede at øve pullups til brystet - men det gik ikke helt superbt...

Pistols

3x7+7 Det går godt for h.knæ nu mht. pistols! :bigsmile:

Squat

1x20x0

1x10x30 ammepause

1x20x0

4x6x55

ss med

Lateral raises

3x12x7

DL

1x8x50 kunne efterfølgende anes i lænden på trods af fokus på teknik, så stoppet her

Leg raises på dipstativ

2x10

ss med

Back extensions

2x15

Ingen "styrke" i kroppen i dag...

Tirsdag d. 28. juli

Lidt KB-træning og lidt bentræning i kajakklubben

Onsdag d. 29. juli

Hmmm...mere rod i sedlerne...dårligt system :tongue: Ingen dato - tror den passer ind her...

Pulups/chinups

1x10xbw p

1x10xbw c

1x10xbw p

1x10xbw c

1x6xbw p

ss med

Bænkpres

1x12x20

1x10x40 fødderne på bænken herfra

1x10x45

1x10x47,5

1x6x50

Skrå bænk, db

1x12x11

1x10x16

1x10x16

2x5x18,5

Sup.rows

4x8x50

Torsdag d. 30. juli

Agerede "flyttemand" for lillesøster om morgenen... fra 3. sal ... intensivt i ca. 40 min - (nåede at få doms i læggene, dagen efter)

Derefter på "dobbelt baby-svømmedate" med Lauge og farmand sammen med Dennis (Musashi), Sarah og Magne i Vestbadet.

Skøn oplevelse - men lidt af et stunt at komme gennem omskiftningsfaciliteterne - for der var godt fyldt op med folk i alle aldre lige netop denne dag.

Lauge hyggede sig et helt kvarter i det varme vand inkl. 3 dyk :smile: (Hele proceduren tager dog VÆSENTLIGT længere tid :laugh: )

Er glad for lige at have prøvet "skifte-facilliteterne", hvor man er to - inden jeg skal nå det selv til et fastlagt tidspunkt med ca. 11 andre....:tongue: Det er jo lidt nyt for både mor og baby - og skal samtidig gøres fornøjeligt for alle og times mellem amningerne!

Starter til baby-svømning-hold om 2 uger :bigsmile:

Fredag d. 31. juli

Pullups

1x16xbw

5x4xbw+12 kg kb i bæltet

Travetur i Vigerslevparken

Tjah, som så mange gange før blev den ønskede træning udsat... :nonono::wink:

Dagen endte med at være store besøgsdag hele dagen med både planlagte og uventede gæster :wub:

Lørdag d. 1. august

Har fået købt en cykeltrailer - og sat beslag på cyklen, så den skulle selvfølgelig indvies!

Det gik superfint (Lauge syntes også om det :4thumbup: )- Distance: 7 km, ½ med trailer på - hvor er det SKØNT at cykle igen!!!

Baby-indsatsen skulle ifølge cykelhandleren gå på til 9 mdr - men Lauge fylder "næsten" den hele som 2½ mdr... :blink: men mon ikke han kan sidde "rigtigt" inden han vokser ud af den. Synes han har udmærket kropsstyrke/kontrol allerede - og han er vokset temmelig meget på det sidste :superman: Det er åbenbart noget lignende kraftgødning, der sprøjtes ud :wink:

20 airsquats

Pistols

1x8+8

2x7+7

1x6+6

Gulvøv.-baglår,inder+yderlår

3x10-20-20

KB overhead squat

1x10x12

3x8x16

Holder i KB'en med begge hænder - fik kæresten til lige at tjekke sidste sæt, om det så ok ud "teknisk" - da jeg fik at vide, at man kun skal holde med én hånd - og at han ikke troede det kune lade sig gøre at holde med begge hænder...

Har ikke lige fået undersøgt nærmere, hvordan det er "meningen" den skal køres med KB..., men det virkede ihvertfald fint for mig og 8 reps med 16 kg var ca. max.

Søndag d. 2. august

Cykling: Via Vestvolden og stisystemet ned til søerne, vende ved Vallensbæk - en dukkert tæt på Brøndby havn - og forbi svigerforældrene.

Flere stops undervejs

I alt ca. 23 km.

Delvist med trailer på.

Det går ikke så stærkt med trailer på, men hygligt er det og lækkert med frisk luft - og lidt udvidet aktionsradius.

Så skal bagen lige trænes op til at sidde længere tid på sadlen igen :tongue:

Mandag d. 3. august

BW: ca. 63 kg

Kajakklubben

Kajakroning

Ca. 4 km i kapkajak - Ej planlagt, men vejret var blevet tørt og vandet næsten havblik :smile:

Chins

1x12xbw

1x2xbw+20 kg

3x3xbw+20 kg

ss

Incline db press

1x15x9

1x12x16

4x4x18,5

Sup.rows

4x6x50 2 sidste på 1. og sidste sæt ej helt op...

Dips

3x12xbw Pyha, der er lidt at arb. på mht dipsformen :tongue:

One arm "træk til hage.."

3x5x25

Edited by Tinapigen
Link to comment
Share on other sites

Baby-indsatsen skulle ifølge cykelhandleren gå på til 9 mdr - men Lauge fylder "næsten" den hele som 2½ mdr... :blink: men mon ikke han kan sidde "rigtigt" inden han vokser ud af den. Synes han har udmærket kropsstyrke/kontrol allerede - og han er vokset temmelig meget på det sidste :superman: Det er åbenbart noget lignende kraftgødning, der sprøjtes ud :wink:

Hvad måler og vejer han efterhånden? :w00t:

Cornelia og jeg snakkede forresten om for et stykke tid siden, om ikke vi snart skulle komme ud at træne sammen med dig og Lauge i HSF. Tror desværre ikke, jeg kan finde tid før engang efter WEC (midt september). :unhappy: I er selvfølgelig også allesammen meget velkomne i TSK, men jeg ved ikke lige, hvor fedt det er at skulle så langt med en lille størrelse?!

Link to comment
Share on other sites

Hvad måler og vejer han efterhånden? :w00t:

Cornelia og jeg snakkede forresten om for et stykke tid siden, om ikke vi snart skulle komme ud at træne sammen med dig og Lauge i HSF. Tror desværre ikke, jeg kan finde tid før engang efter WEC (midt september). :unhappy: I er selvfølgelig også allesammen meget velkomne i TSK, men jeg ved ikke lige, hvor fedt det er at skulle så langt med en lille størrelse?!

Hej Kathrine :bigsmile:

Det er jo altid hygligt med selskab til træning :wub: Vi ser bare, hvornår det passer sammen...

Endnu er det klart lettere for mig, hvis I kan komme til Hvidovre - da der stadig ikke går lang tid mellem amningerne og sovestunderne er heller ikke alt for langvarige, hvilket gør det lidt vanskeligere både at nå hen til træningsstedet og træne, inden ens fulde opmærksomhed kræves af den opmærksomme gut :wink:

I onsdags vejede han 6,6 kg og var ca. 63,5 cm (længdemålene er temmelig upræcise...), 11,5 uge gammel - (vokset fra 3,5 kg og 52 cm)

Han smiler rigtig meget nu - det er bare svært at få taget billede af, da han opdager kameraet hver gang og kigger meget alvorligt og fokuseret på det... - nå, nu vågnede han, smutter igen :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 4. aug.

Cykling 4 km m. trailer - så skal der passes hus og 3 hunde i ca. 14 dage...inkl. vores egne 2 katte og baby!

Og den skønne fader er samtidig startet på (nyt) arbejde... det har ellers været skønt at være to "voksne" hele dagen her i sommerferien :wub:

Onsdag d. 5. aug.

Noget træt til morgen...

Cykling ca. 6 km m. trailer. Mødregruppemøde.

Gåtur med 3 hunde, vogn og baby - multitasking, især da lillemanden selvfølgelig blev både ked af at ligge (hurra for vikler) og blev sulten undervejs (praktisk at have maden med og klar)... :blink::tongue:

Hundelufteturene bliver fremover kun med baby i viklen, når jeg er alene på tur :devil:

Torsdag d. 6. aug.

Pistols

9-8-8

Push-ups på kb's

3x20

Flere gåture

Fredag d. 7. aug.

Gåtur med baby i vikle og hunde.

Træning i kajakklubben

cykling 4 km

Pullups

1x10xbw

1x8xbw+10 kg

1x6xbw+10 kg

1x5xbw+10 kg

Chinups

2x2xbw+20 kg

ss med

Bænkpres

1x15x20

1x10x40 m.stop

4x8x55 m. stop

One arm pull downs

2x7x25

2x5x27,5

ss med

Incline db press

1x12x10

4x5x18,5

Lørdag d. 8. aug.

Gåtur med baby i vikle og hunde.

I CSA

Klubben er meget savnet - uh, det er ikke let at se på de dygtige træne BJJ - det kribler i kroppen for at få lov at være med! :devil:

10 mins kb-træning i CSA - + en smule eftertræning. Lauge ville desværre først sove der på trods af alle "forberedelser"... :dry: (kæresten fået 1. prioritet til træning i dag)

("skrå kast", 5 runder med 16 kg kb i strakt arm over hovedet med 5 burpees efter hvert sæt a h.+v.)

Pistols

1x3+8 kg kb

1x4+8 kg kb

1x1+12 kg kb

1x3+8 kg kb

Enkelte snatch...

Søndag d. 9. aug.

1½ times gåtur med fam. og hunde

BJJ-træning på græsplænen i haven med lillebror som "instruktør" :4thumbup:

Meget belejligt kom en veninde lige på besøg også til hjælp som både babypasser og træningsmakker :smile:

Nøj, hvor var det fedt!

Har heldigvis ikke glemt alt - og fik lige lært og genopfrisket et par nye moves.

Håber på at kunne få flettet flere træninger med ham ind til lige at komme igang igen... og ikke risikere for mange skader af andre "nybegyndere" - nu ser vi.

Mandag d. 10. aug.

Gåtur med baby i vikle og hunde.

Træning i haven

Pistols

3x9

Over head squat

1x10x16 kg kb

4x6x2x12 kg kb

Walking lunges

4x12 skridt med 2x12 kg kb

Statisk baglårsøv. på gulv

2x6 med 10 sek

Lauge-pause m.m....

Clean and press

1-1-2-3-4-5-4-3-2-1 med 12 kg kb. Huden i håndfladerne stadig ikke hærdet :tongue:

Snatch

2x5x12 kg - tja hænderne synes ikke om mere

Gårunde i haven med 16 kg kb - med hver arm

mini-runde med 24 kg kb - pyha, den er tung at stabilisere

Double-swings

1x10x24

Tirsdag d. 11. aug.

Gåtur m. baby i vikle og hunde x 2

Cykling ca. 12 km med cykeltrailer.

Edited by Tinapigen
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 12. aug.

Gåtur med hunde - og babyen i viklen

Have-træning

Renegade rows med KB

4x6x16 med 2 push-ups imellem - Er ikke vandt til denne øvelse, så skal lige koncentrere mig lidt om balancen og stabiliteten :tongue: - men en god øvelse :4thumbup:

ss med

Chinups

i æbletræ - lidt bredere greb, så lidt sværere :devil: - utroligt hvor meget "stangen" betyder...

4x10

Floor press - (see saw style)

4x20x12

KB curls

1x4x12

3x6x12

ss (triplesættet) med

KB triceps extensions

4x6x16

og med

Planken

2x90 sek x mig

Push-ups

1x33 Lige efter ovennævnte - helt færdig i armene :blink::laugh:

Pullups

i æbletræet

1x6xbw - lige efter

Torsdag d. 13. aug.

Gåtur med hunde og baby x 2 - selskab på 2. tur :4thumbup:

Fredag d. 14. aug.

Gåtur med baby og hunde.

Til baby-svømning med Lauge :4thumbup:

Det er sødt og sjovt - og så synger vi sange om at plaske og om små skibe etc. - lol

Edited by Tinapigen
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Halløj igen :bigsmile:

Tjah, masser af aftaler, godt vejr, en ret forstyrret nattesøvn, især siden mandag og en mere "opmærksomhedskrævende" lille en, så har energien og tiden til visse ting været lidt begrænset.

Det er heldigvis utroligt, hvad baby-smil og grin kan opveje :wub:

Lørdag d. 15. august

Til KB-træning i CSA

:4thumbup: Denne lørdag var det "min tur" - det er ikke helt nemt at "tilpasse" baby-sove og spisetider til faste træningstidspunkter ...

Lækker trænng med Musashi som instruktør.

Træningen udført med 2x12 kg's KB.

En masse fokus på to-håndssnatch, en del clean, press and squat, "makker-kravl", monkey-tagfat...

...kan ikke lige huske mere nu

Walk with the dogs.

Søndag d. 16. august

Gåtur med vovserne.

Til Magnes navnefest :wub: Superhygligt - og meget børnerigt :smile:

Lauge er nu 3 måneder - og har fordoblet sin fødselsvægt til ca. 7 kg samt er sprunget op i top-10 %-kurven mht. længde (ca. 67 cm, vokset 15 cm) og vægt - startede ud på "average"-kurven. Så han er blevet en lang, glad, pludrende baby :laugh:

Mandag d. 17. august

Vovsetur

Have-træning

opvarmning: 20 airsquats - rotation af led...

Pistols

4x6 Fokus på ej at tabe modsatte ben for meget.

Over head squats med kb's

4x8x2x12 kb Ret hårde...

Walking lunges

3x20 skridtx2x12 kb Pyha, også hårdt

KB-DL

3x20 ?x 32

ss med

Statisk baglårsøv.

2x10x10 sek

Standing calf raises - på trappetrin

3x14x16

Tirsdag d. 18. august

Morgenvægt: 62,8 kg

Gå-ture m. L. i viklen.

L. vaccineret.

Besøgte min arb.s-plads.

Onsdag d. 19. august

Lidt søvn...

Mødregruppen på besøg hos mig.

Torsdag d. 20. august

Chins

1x16-17xbw (video-men der er vist ikke nogen grund til at uploade den..)

Pullups

1x10xbw Lidt mere "eksplosivt"

Chins

1x12xbw

Senere nede på græsset:

KB-renegade rows

4x6x16

Clean, press and swing

10x1x16

Triceps extensions med kb

3x?(10?)x16

Snatch

1x5

DB swings

1x5x2x16 kb

2x10x2x16 kb

ss med

Press

3x12x12

Planken

2x120 sek -PR tror jeg

Fredag d. 21. august

Til baby-svømning med Lauge.

Gik derhen og hjem igen - med stop i HSF til en træning på vejen hjem.

Lauge båret på maven noget af tiden

Træning i HSF

Squat

1x15x20

2x10x50

2x8x55...v.knæ "knirker" lidt, men gør ikke ondt

ss med

Bænkpres

1x15x20 I konkurrence-stativet :laugh:

1x10x40

1x10x50

1x10x55

2x6x60 med unge N., der var dukket op, som spotter :smile:

Leg curls

1x15x10

3x10x15

Dips

2x10xbw

Leg extensions

3x10x25 Mens, jeg ammede - lol, at det kan lade sig gøre-men, det var der, det så ud til at jeg kunne side mest behageligt :laugh:

Fik snakket en hel del med N. Det var dog lidt skræmmende at høre, at inkl. ham, så var de kun 3 i hans klasse (på teknisk skole) - der IKKE "tog hormoner m.v." - samt HVOR nemt, det er, at få fat på for de unge gutter!

Lørdag d. 22. august

Var en tur oppe og se på "Evolution-race-banen" ved Isterød højskole.

Spændende sted!!!!

Fik prøvet en lille smule...meget lidt reb-klatring, armgang i slapt reb ½ bane sidelæns, armgang på træstamme ½ stamme, løft af 45 kg sten over rækværk 1 gang - dl-style, gå-tur til henet og tilbage med 2x25 kg dunke (jeps, der var et mountain bike-hold derude at lege - så de stod fremme og vi fik lov at prøve :smile:), træk af traktordæk 75 kg frem og tilbage til ditto hegn, balancebomme, løfte træstamme op på nakken.

Trækningen af dækket trak godt nok tænder ud - gik i stå mange gange og syrede til i baglårene - gik overaskende død på denne disciplin :laugh:

Det var super sjovt at snuse til - men der er godt nok en del teknik at lære til noget af det! Har aldrig rigtig prøvet reb-klatring eller været glad for eller god til armgang!

Søndag d. 23. august

Cykling (og lidt walk i blandt, når Lauge trængte til selskab) med familien. I alt 17 km

Mandag d. 24. august

Gå-tur i KVL-haven. Der er SÅ SKØNT!

Pullups

1x10xbw

1-2-3-4-4-3-2-1xbw+12 kg kb i bælte

1x10xbw

Fokus på at holde skulderen tight i skulderleddet.

Chins

1x10xbw

1-2-2-1xbw+16 kg kb i bæltet - Var tungere end forventet, men pullups er jo også hård "opvarmning" :tongue:

Lidt senere:

One arm kb-rows på sofabord

1x18x16

1x16x16

1x14x16

KB curls

3x5x12 Tungt!

Planen var mere og lidt anderledes træning, men sådan blev det nu (heller) ikke lige denne dag :nonono:

Natten bød på vækning hver time :blink:, så har været lidt træt på det sidste...

Torsdag d. 27. august

Gåtur til samt træning i kajakklubben

Sovet en smule bedre - og trænger til at komme ud at træne, hvis muligt og være (mere) udenfor i solskinnet!

Så prioriterede frisk luft til mor og søvn og frisk luft til barn :wink:

Hvilket blev belønnet med over en times træningstid og en skøn gåtur - for skulle jo også lige derhen :4thumbup:

Lidt airsquats - knæene skal lige varmes lidt mere op.

Pistols

1x6xbw

2x8xbw

Squat

1x10x20

1x10x50

2x4x60 Tungt

1x10x50

"lunges med db's- bare op og ned"

Kan ikke huske hvad denne variant hedder og har ikke tid til at finde ud af det nu...

2x10x2x9

2x10x2x13,5

ss med

Bænkpres

1x12x30

1x10x50

2x8x55

Dips

1x20xbw

2x15xbw

Push-ups

Udstrækning - gøres alt for sjældent :blush: Og det er faktisk så dejligt :smile:

Fredag d. 28. august

Til baby-svømning med dyk - Lauge rigtig i hopla - og fik ros for at have god balance :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

"lunges med db's- bare op og ned"

Kan ikke huske hvad denne variant hedder og har ikke tid til at finde ud af det nu...

Split squat, siger ptpoul, så det kalder jeg den i hvert fald. :bigsmile:

Det lyder som om, det går super godt med alting! :4thumbup: Jeg glæder mig meget til at møde Lauge. :wub: Jeg vil gerne komme til træning i HSF engang snart. Måske ugen efter WEC (18.-19. september), hvor jeg alligevel ikke skal træne noget tungt.

Link to comment
Share on other sites

Split squat, siger ptpoul, så det kalder jeg den i hvert fald. :bigsmile:

Det lyder som om, det går super godt med alting! :4thumbup: Jeg glæder mig meget til at møde Lauge. :wub: Jeg vil gerne komme til træning i HSF engang snart. Måske ugen efter WEC (18.-19. september), hvor jeg alligevel ikke skal træne noget tungt.

Tak :smile:

Mht. træning, kunne jeg forestille mig mandag passede bedst...

Søndag d. 30. august

Lang gåtur med Lauge.

Chins

1x18xbw

1x12xbw

3x10xbw

Tirsdag d. 1. septemer

Pistols

1x7

3x8

ss med

Push-ups

1x30

3x25

Statisk baglårsøv.

2x6x10 sek

"Hilsende hund"

3x20

Udstrækning

Alt imens Lauge sov sødt ved siden af et skyggefuldt sted på græsset.

Gåture...

Og så må vi snart til at tælle turene med Lauge, diverse indkøbsvarer og andet grej op og ned til og fra 2. sal med, nu der ikke er så meget andet at logge -men der kan man godt nok også få læsset nogle kg på benene :tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Torsdag d. 3. september

Pullups

1x12xbw

1-2-3 xbw+12 kg med 30 s pause

-4-4 xbw+12 kg med 60 s pause

-3-2-1 xbw+12 kg med 30 s pause

(Trak tænder ud fra 2. sæt med 4 reps!)

1x10xbw

Søndag d. 6. september

Atter en tur oppe ved evolutionrace-banen. - Mødtes med bl.a. med en gammel studieveninde og hendes jævnaldrende baby samt 6-årige krudtugle dreng til frokost, kage, bål m.m. i det fri :4mewantfood: :4thumbup:

Havde lige en søn, der krævede min fulde opmærksomhed til at starte med - mens "mænderne" afprøvede og morede sig med faciliteterne... men måtte lige hen at prøve en lille smule senere :devil:

- Klatrerebene er (surprise, da det ikke er øvet i mellemtiden :tongue: ) stadig en stor udfordring - også "mentalt" - men lærte da lidt, så endte med at komme 2/3 op (note to self: hverken vandrestøvler eller strømpesokker er helt optimale at klatre i reb med).

-Armgang i reb: nåede længere end sidst - manglede ca. 1,5 m af, hvor det gik opad.

-Armgang i træstamme: nåede ca. 2/3 af stammen - også længere end sidst :smile: Der var nogle andre gutter, der prøvede lidt efter - og de kunne slet ikke... :laugh:

-dæk-træk: gik bedre end sidst, men stadig tungt på tilbagevejen - (fik et lille fif om at løfte dækket en smule op)

-balance-bomme (på land): Er klart sværere, når man er forpustet

-Gang med dunke: tungere dunke end sidst. Gik fint - selvom det ikke mindede om løb, bare semihurtig gang.

Og det var så dagens træningsindsats (udover træningen med at bære på babyer) :innocent:

Mandag d. 7. september

Formiddagstræning i HSF

Squat

1x15x20

1x10x50

3x6x60

Dødløft

1x8x50

3x5x70 m. bælte, uden sko

One-legged leg curl

3x10x5

Bænkpres - benene oppe (uden støtte)

1x15x20

1x12x40

1x10x50 m.stop - så vågnede Lauge...

1x7x55 m. stop

1x5x55 m. stop - kort pause herinden

Leg extension

3x10x20 (ammende)

Så dukkede H. op - og vi trænede snakketøjet :blahblah:

SLUT

Lavede desværre en eller anden dum bevægelse i knæet på vej op af trappen bærende på baby og vogn og happenguttet, der har drillet mig lidt de seneste dage - øv - men det går jo over igen!

Onsdag d. 9. september

Morgenvægt: 62,2 kg

Pullups

1x15xbw

2x5xbw+12 kg

supersættet med

Push-ups

3x20 smalle

Chinups

1x15xbw

supersættet med

Push-ups

1x20 brede

Færdig, så orkede ikke mere - desværre

Torsdag d. 10. september

Lang gåtur - med Lauge på maven en del af tiden - bl.a. til og rundt om Dammeren...i selskab med anden mor og baby :blahblah::laugh:

Fredag d. 11. september

Hjemme:

Chinups

1x12xbw

1x8xbw+12 kg

3x4xbw+16 kg

Til baby-svømning :wub::bigsmile:

H. knæ ikke helt ok i dag - det var ikke godt at prøve lige at løbe ud til bilen og hente noget...

Træning i kajakklubben

Noget forsinket, da L. lige vågnede (hvor han skulle have taget en dejlig lang lur) - og ikke ville falde i søvn igen før 2 timer senere :nonono: Godt man ikke har "andet at lave"... :wink:

Supported rows

4x10x50 Enkelte ej helt op

Military pres

1x15x10

2x8x25 Ej vildt tunge, men synes lige at mærke en snert i h- skulder

1x12x25

ss med

Back+side extensions

1x15 kun b.e.

2x15+15+15

Upright rowing/træk til hage-smalt greb

1x10x25

3x8x30

Reverse curls

2x6x20

1x8x20

ss med

Lateral raises - til yderlår

1x8x7

1x7x7

1x8x7

"One arm træk i stativ"

3x8x27,5

ss med

standing db curls

2x6x13,5

Tur på spindingscyklen - dog med almindelige sko

ca. 12-15 min + nogle løse min imellem nogle af de andre øvelser.

Skiftevis stående og siddende og lidt spurter - nok til at få sveden frem og pulsen op - men, det kræver heller ikke meget for tiden, da kondien længe har været langt, langt, langt under ønsket niveau...

Må heller se at få taget mig sammen og få investeret i et par spinningssko - og komme herned af og til - for hyggede mig faktisk med det i dag - selvom det er sjovere med selskab og en "slavepisker" :wink:

Nåh, vi ser.... :tongue:

Vågen baby igen og må videre i dagens program.

Lørdag d. 12. september

Cykeltur med baby i cykeltrailer - bl.a. til og rundt om Utterslev mose

Distance: i alt 25 km - i langsomt tempo - men fik frisk luft - og "rørt os" lidt :smile: - og Lauge eksemplarisk med at kigge fornøjet og så falde i søvn - ammestop og besøg hos nogle venner og så hjemad igen :smile:

Lyder rigtig godt. Jeg havde nemlig også tænkt på mandag. Skal vi sige, jeg kommer i HSF mandag den 21. september så?

Lad os sige den 21. - lad os lige tales ved lidt tættere på dagen også.

Ses :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 15. september

Pullups

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 x bw

Fokus på opspænd i skuldre og brystet opad (ca. kommer ca. til dørkarmen - teknikken ryger lidt til sidst og går tilbage til "normal" på de sidste reps i de høje sæt). Temmelig hårdt på alle sæt fra de 10 og ned igen.

Tidsforbrug: ca 33-34 min - inkl. dikke dikke Lauge samtidig

Onsdag d. 16. september

Morgen:

Planken

1x60s

Push-ups

1x15

Til mødregruppe - og derefter ned i kajakklubben

Cykling med cykeltrailer: ca. 15 km

Dips

2x20xbw

1x12xbw

Bænkpres

1x10x30

1x6x50 m. stop - ret tungt i dag

1x4x55 m. stop - tungt

1x6x50 m. stop - let

1x4x55 m. stop - tungt

DB press

3x10x11 (lille øm "streng i h. skulder på de første sæt - men bedre derefter)

ss med

Back+side extensions

2x15+15+15

Fransk pres

1x12xH-stativ+15 kg

1x10xH-stativ+17,5 kg

1x7xH-stativ+17,5 kg - Lauge vågnede...

Lateral raises

3x12x6

H.knæ ikke i orden :unhappy:

Lørdag d. 19. september

Chins

1x1+1 assisted one arms - den anden hånd fat i karabin i slynge-bare for at prøve

1x12xbw

1x7xbw+12 kg

4x6xbw+12 kg

Push-ups

4x30

Havde selv gæster formiddag/frokost - og endte med selv at sige ja til en eftermiddags/afteninvitation - så det blev endnu engang bare til en smule - men hyggefaktoren var ENORM :wink:

Søndag d. 20. september

Traven rundt i et par timer med L. i viklen - gik heldigvis helt udmærket - selvom knæet lige inden jeg skulle ud af døren lavede noget hurluimhej så det gjorde megaondt under knæskallen igen, så jeg ikke kunne gå normalt ned af trapperne :nonono:

Må lige se, hvordan det arter sig eller om det skal undersøges nærmere ...

Men, igen hygsomt og knæet havde det rimeligt ok om aftenen (-men pistols desværre sat helt på stand by for en stund)

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 21. september

Træning i HSF

Træning (sådan da - det meste af tiden gik faktisk med at underholde Lauge og prøve at få ham til at sove, hvilket, selvom han burde være samarbejdsvillig heri - ikke lige passede herren i dag :wink: ) i lækkert selskab med Kathrine - og senere de andre rødder fra HSF samt Kim.

Bænkpres

1x15x20

1x10x40 m. stop

1x8x50 m. stop

1x5x57,5 m. stop og udløft

1x4x60 ditto

1x2x62,5 ditto - 2. rep let hjælp til racket, da banen blev lidt skæv

1x2x65 ("PR" efter fødslen :tongue: )

ammepause

2x8x50

Leg extensions

1x10x15

3x10x20 føltes fint

1x4x20 føltes ikke længere fint...

ss med

Pullups

1x8xbw til "brystet" - og halsen på de sidste.

3x5xbw+10 kg i bæltet til "halsen"

Og så vågnede Lauge allerede - så besluttede at det var bedre at cykle hjemad for hans skyld og lade træning være træning - (desværre Kathrine...)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Torsdag d. 24. september

Sovet dårligt og meget afbrudt - lidt mere end sædvanlig...

Dertil begyndende mælkeknuder i venstre bryst midt på dagen... :unhappy:

(Fik dem heldigvis til at forsvinde til næste dag vha. amning, massage, varmt bad og varmepude)

Hjemme:

Pullups

1x10xbw - "brystet til stangen" - dørkarmen - ej helt til stangen

2x8xbw - ditto

1x8xbw bryset til stangen - enkelte helt op, men med lidt "sving på"

I kajakklubben

Lyntræning inden videre til fødselsdag....

Supported rows droppet, da ej rart at ligge på maven/brystet

One arm rows

1x12x18

1x12x21

2x10x23,5

ss med

Back+lateral extensions

3x15+15+15

Dips

1x20xbw

2x15xbw

ss med

Stående DB curls

3x8x13,5

Db press

1x3x13,5

2x8x11

ss med

Lateral raises

3x6x6 (Ved godt det er to skulderøvelser)

Tid: ca 50 min

Fredag afsted på "koloni" ved Kattingeværk med en pæn portion venner og deres babyer/børn...

Lørdag d. 26. september

Klatring: 3 ture - en svær, hvor underarmene og fingrene syrede godt til... dejligt at klatre igen :4thumbup:

Tirsdag d. 29. september

Kvik, impulsiv aftentræning alene i HSF - er temmelig træt for tiden, (delvist pga. lillemanden vågner endnu hyppigere disse dage - og der er rigeligt at "praktiske gøremål" pt), så selvdisciplinen og energi til træningen er nærmest ikke eksisterende - og så forstuvede kæresten lige foden i weekenden ovenikøbet samt har haft meget arbejde på det seneste, så der er nok at se til... hvad der ikke slår dig ud, gør dig stærkere...? :devil: Håber engang at vende tilbage til "rigtig træning" igen...

(nå nu ikke mere klynkeri :nono::blush: )

Cykling 4 km

Chins

1x12xbw

3x5xbw+15 kg i bæltet - tungt

1x12xbw

ss med

Bænkpres

1x12x20

1x10x40

3x6x55

Military press

1x10x20

2x8x27,5 - tungt

1x8x27,5 - 2 sidste rep som push press

Leg cruls - one legged

3x10x5

ss med

One arm rows

1x10x23

3x6x28

BB curls

3x5xe-z stang+22 kg

ss med

Pull overs

1x12x23

2x5x28

Lateral raises - ind foran

3x10x7

Var desuden til lægen og få tjekket knæet, som stadig driller... ledbånd, korsbånd helidgvis stadig intakte...hvad jeg også regnede med, men jeg skal jo ikke regne med et "fuldt funktionsdygtigt knæ" efter hvad det har været udsat for - fik ordineret ibuprofen for en stund...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Halløj igen :bigsmile:

Jeg lever og smiler stadig, træner (desværre) kun en smule - og "logger" endnu mindre :wink:

Nåh, nu må vi se, hvad småsedlerne fortæller om månedens aktivitet :tongue: (Hvis jeg når at skrive det inden L. vågner...)

Generelt kan siges, at det tærer en smule på energien og restitutionen, at blive vækket af en lille mand adskillige gange hver nat og sove i underkanten samlet set - så træningsfokus er ændret lidt til flere udendørstimer og hvad, det så kan blive til efter lyst derudover ...

Torsdag d. 1. oktober

I kajakklubben

Med Femina som gæstetræner, motivator og lækkert selskab :4thumbup:

Gåtur (knæet lettere irriteret)

Dips

1x15xbw

afbrudt af en motionscykeltur i 15 min med masser af bakketræning sammen med Cornelia - vi skulle jo indhente Christina og Jesper på vej op af mount... :laugh:

2x15xbw

1x12xbw

Planken

3x90 s (50 s pause efter 1. sæt, 90 s pause efter 2. sæt - 3. sæt megahårdt - ved at give op efter 30 s, men holdt den utroligt nok :devil: - de små sejre tæller også :tongue: )

Back+lateral extensions

3x15+15+15

+ endnu en lille motionscykeltur m. Lauge på skuldrene.

Nåh - en lille fyr kalder - to be continued ...

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 2. oktober

(Baby-svømning)

Søndag d. 4. oktober

Bw: ca. 63 kg...

Pullups

1x10xbw "til brystet" - pas på hovedet ikke rammer loftet :laugh:

1x12xbw normale

1x11xbw

1x8xbw - til brystet

Mandag d. 5. oktober

Cykeltur m. cykeltrailer 6 km...

Push-ups

1x35

3x25

ss med mave + st.ben (?)

3x50+15

Tirsdag d. 6. oktober

Chins

2x14xbw

5x5xbw+12 kg kb i bæltet (tunge - øv)

Onsdag d. 10. oktober

Push-ups

1x30

3x25

Tjah, forsøgte at sætte som mål, at jeg bare skulle lave EN øvelse om dagen - men - det holdt ej længe - virkelig flot... :nonono:

Må vist indse, at træning ikke kommer højt nok på prioriteringslisten disse dage :blush: - men - skal nok komme igen - LIGE PLUDSELIG :superman:

Fredag d. 9. oktober

Pullups

1x12xbw "til brystet"

1x10xbw ditto

Svømning i Vestbadet

Først baby-svømning.

Derefter 1400 m blandet svømning :smile:

mens en veninde så efter Lauge, der dog sov sødeligt på kanten.

Pullups

3x6xbw+12 kg almindeligt

Lørdag d. 2. oktober

Travetur langs Hundige strand

Dejlig lang - I blæsende, ruskende "stormvejr" - sammen med familien

Søndag d. 11. oktober

Travetur i Charlottenlund

Ah, udendørs næsten hele dagen :4thumbup:

Mandag d. 12. oktober

Push-ups

1x35

2x25

1x30

ss med

Planken

2x60 s+15s+15s på hvert ben

Tirsdag d. 13. oktober

Træning i kajakklubben

Gåtur

Cykling på spinningscykel 10-15 min

Pullups

1x10xbw pyha, ej motiveret - er nok lidt træt...

1x8xbw+10 kg

1x6xbw+10 kg

One arm træk

3x6x27,5

ss med

Back+side extensions

3x15+15+15

Supp.rows

3x8x50

ss med

Air squats

3x20

DB press

2x10x11

1x8x11

Standing DB curls

3x10x11

ss med

Mave-skråbænk

3x12

Onsdag d. 14. oktober

Travetur i skoven ved Rådvad

Superflot vejr og omgivelser! Madpakke+varm kakao medbragt - mums

Torsdag d. 15. oktober

Travetur m.m. i København

Lørdag d. 17. oktober

Chins - "5 min's challenge

- havde lige 10 - min om morgenen inden noget bagværk var færdigt - så en pludselig indskydelse - blev dog kortet ned til 5 min undervejs :blush:

8-5-5-5-4-4-4 -(3 min gået - og kunne mærke at de sidste 5 min ville blive ren overlevelse bare at komme igennem med ynkelige et'ere, så...) -3-3-3-2-2-2-2

= 52 reps på 5 min

Søndag d. 18. oktober

Kajakklubben

5 km kajakroning i kap-kajak - vejret perfekt og vandet næsten blankt - men, uh - det er længe siden jeg sidst har roet, så overvejede om jeg "turde" ta' kap-kajakken...

Skøn tur!

Bænkpres

1x15x20

1x10x40

3x8x50 m. stop

Edited by Tinapigen
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 20. oktober

Tog til HSF efter at have været en tur forbi Glostrup hospital - fik en aftale i stand om ct-skanning af min pande (er tidl. blevet opereret der, hvorefter "kontrollen" er gået i glemmebogen...)

Træning i HSF

Da det var omkring frokosttid, var det bare mig og Lauge, der okkuperede lokalerne.

Leg curl - one legged

3x10x5

Leg extensions

3x15x15

Lunges

3x10

ss med

Incline DB pres - føøderne fri

3x12x15 De sidste ret tunge

Mave-øv fra bænk

Bensænk lige+skrå

3x12

Dips

3x16xbw

Og så vågnede Lauge

Onsdag d. 21. oktober

Lauge været til lægen og fået sin 5 måneders vaccination i dag.

Stillesvømning i Vestbadet

I selskab med mine dejlige svigerforældre.

1000 m alm blandet + 300 m med fødder. Prøvede at presse mig selv lidt på fart m.v...

Afslapning i varmtvandsbassinet - sidst jeg var i denne "situation" var jeg højgravid :smile:

Torsdag d. 22. oktober

Pullups

1x10xbw til brystet

4x5xbw+12 kg kb (samlet vægt 76 kg)

Fredag d. 23. oktober

Svømning i Vestbadet

Baby-svømning + svømning 1300 m (300 m fødder)

Lørdag d. 24. oktober

Svømning i Næstved svømmehal

I selskab med R's skønne kusine+hendes mand

Meste af tiden i baby-bassinet - men nåede også nogle 100 m med lidt teknikretning i fly samt et par spurter i crawl og fly.

Søndag d. 25. oktober

En smule ridning :bigsmile:

Der skal ikke meget til at give mærkbare inderlår, når man ikke er vandt til at sidde på en hest :laugh:

Tirsdag d. 27. oktober

Baby-rytmik i Valby - synes nu der er mere rytmik til mødrene end babyerne :tongue:

Og jeg lærte nogle flere "fjollede sange" med fakter til :laugh:

Var faktisk meget hygligt.

Lang travetur

Chins

1x18xbw :smile: Utroligt, der stadig kan klemmes 18 reps ud :superman:

1x5xbw+12 kg kb i bæltet - pyha, så røg styrken til gengæld igen...

3x3xbw+16 kg kb

1x6xbw+12 kg kb

One arm KB-rows - på stole

2x15x16

KB one arm milipres

3x10x12

kb curl-one arm stående

3x4+4x12

Onsdag d. 28. oktober

Stillesvømning i Vestbadet

I selskab med mine dejlige svigerforældre.

Var dog helt flad, så det blev vist bare til en 1000 m stille og roligt, ½ med fødder

Fredag d. 29. oktober

Svømning i Vestbadet

Baby-svømning - i dag med far i vandet + svømning 1300 m

Lørdag d. 30. oktober

Travetur i Hareskoven v. bagsværd sø

Skoven er bare SÅ FLOT lige NU :wub:

Mandag d. 2. november

CT-skanning + mødregruppe

Pullups

1x12xbw til brystet

1x8xbw til brystet - næsten

4x3xbw+12 kg kb

2x2xbw+16 kg kb

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 4. november

Stillesvømning i Vestbadet

1500 m - 500 m fødder

Er ved at få et bedre flow :4thumbup:

Torsdag d. 5. november

Push-ups

1x25 med kys til le baby :wub:

Chins

1x15xbw

4x4xbw+16 kg i bæltet

1x2x24 kg i bæltet - troede egentlig ikke jeg havde styrken til en mere, så det føltes dejligt.

Dertil al den tøffen rundt på ture og derhjemme med lilllemanden i viklen og på armen :blink::wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share