31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Center 2/6

Alt er pænt, alle maskiner/cadio redskaber glider unaturligt, musikken - ja hvor skal jeg næsten begynde? Atmosfæren var decideret katabolsk og jeg håber ved min gud (jeg er forresten agnostiker, så det er bare en talemåde jeg her benytter smile.gif ) at jeg ALDRIG behøver at træne i Fitness World nogensinde igen

Friend-o mener du så ikke ateist - i stedet for agnostiker? smile.gif

Link to comment
Share on other sites

Friend-o mener du så ikke ateist - i stedet for agnostiker? smile.gif

Næh :smile: Når nogen siger "min gud" så vil jeg tolke det som om at personen, der siger det bekender sig til en metafysisk eksistens. Jeg mener, at det er meningsløst at diskutere denne eksistens, da jeg aldrig vil være i stand til at opnå absolut sandhed om det ene eller det andet.

Nu vil jeg op og bodybuilde :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning

Føj for langt ind i helvede hvor var jeg træt og uoplagt da jeg sad og åd mine havregryn, og prøvede at samle mig om at forberede PR inden vejledermøde. Tanken om at droppe det regnvåde danske uddannelsessystem og leve af at sælge Bob Marley T-Shirts på en strand på Bali var ikke langt væk.

Efter en dejlig rolig weekend med masser af søvn, var jeg klar til at begynde min opgave om social ansvarlighed kl. 10. Nåede hvad jeg skulle på min to-do liste, og fik også rettet mig yderligere ind på strukturen i opgaven. Det kunne godt blive helt fornuftigt :smile:

Men nu til noget mere seriøst, BB! AUS holder jo lukket (en FUCKING uge) så jeg må jo finde på noget andet. I dag fik jeg den idé at jeg ville løbe en tur, hvilket jeg netop har gjort.

3 km på lidt over 14 min :laugh:

Nå, frem med undskyldningerne:

1. Jeg vejer sgu 100 kg.. Var på vægten to steder i weekenden, så tror sgu den er god nok. Jeg tror jeg køber en vægt til mig selv i dag

2. Jeg har ikke løbet i 100 år

3. Jeg løber op ad Langelandsgadeet godt stykke af vejen. Det slår mig ihjel

Kræmmeren?

EDIT:

MMC

Answered ;) Hvad semester er du på? PR plejede at ligge på 4...

Edited by Dr. Durden
Link to comment
Share on other sites

Answered ;) Hvad semester er du på? PR plejede at ligge på 4...

3. semester. Vi har PR, Marketing, Internet Rhetoric og Media, så det er helt klart vores mest spændende semester. Er du selv (gammel) MMCer?

I går cardioede jeg den af i en halv time og kørte lidt dips og chins

Dagens træning

DB pres

4x8 @ 37,5 kg

Leg Extension

4x6 @ 60

2x10 @ 50

Chins

4x4 @ 10 kg

Mili

5x6 @ 50 kg

Cable Crunch

4x12 @ 80+10 kg

KB Swings

3x20 @ 24 kg

Så løb tiden fra mig - igen. Har sgu rimelig godt run på lige for tiden med eksamen. 14 dage, så ser det rigtig rigtig sprødt ud :smile:

Link to comment
Share on other sites

I dag ramte vi side 28 i PR opgaven, så med rettelser, nedfiling og konklusion er vi på de ca. 24 sider den skal være. Kære venner, DET er win :smile:

Nu har jeg en uges tid til at skrive 7 sider op til ca. 10, hvilket jo nok skulle kunne lade sig gøre.

Træning

Bænk

5x5 @ 90 kg

Vil prøve at gå lidt ned i reps igen, og så så stille og roligt bygge på

CS Row

5x12 @ 65 kg

Front Raise

5x10 @ 12,5 kg

Cykel

20 min

Min lænd klagede lidt, så droppede et par øvelser, og giver det ro i morgen

Inden så længe smutter jeg op og handler føde til Thanksgiving i aften hos et par gode bros. Banana Cream Pie :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

J. Andersen her i sidste del af semestret. Ingen fatter rigtig hvad vi skal til eksamen, så det kan være jeg kan trække på din ekspertise :smile:

Det lyder som MMC! Ved ikke lige hvem J. Andersen er - vi havde en nervøs dame med udspilede øjne...! Men træk du bare hvis det - jeg lover dog absolut ikke noget.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder som MMC! Ved ikke lige hvem J. Andersen er - vi havde en nervøs dame med udspilede øjne...! Men træk du bare hvis det - jeg lover dog absolut ikke noget.

Det kunne rigtig nemt være hende vi havde i starten. Hun ville have, at folk, der kom for sent skulle danse "The dance of lateness" på borden foran hele holdet. Der er omkring 20 Østeuropæere på mit hold, så der blev danset på det fucking bord konstant, hvilket betød at vi ikke nåede det vi skulle i timerne - så blev alle de skole kloge piger (ca. 70%) sure - så blev hun (mere) nervøs = Alle normale mennesker (5-10%) følte sig hensat til et freakshow cirkus befolket primært at danske piger med overdrevet australsk accent.

Og så har jeg endnu ikke fortalt om "The Bear Roar"

Jeg tror virkelig, at de har problemer med at skaffe kvalificeret engelsktalende arbejdskraft til en uddannelse som vores

Hvordan var jeres eksamen egentlig? Vi skal op her fra d. 8-11. Fem spørgsmål - fem sider

Link to comment
Share on other sites

Det kunne rigtig nemt være hende vi havde i starten. Hun ville have, at folk, der kom for sent skulle danse "The dance of lateness" på borden foran hele holdet. Der er omkring 20 Østeuropæere på mit hold, så der blev danset på det fucking bord konstant, hvilket betød at vi ikke nåede det vi skulle i timerne - så blev alle de skole kloge piger (ca. 70%) sure - så blev hun (mere) nervøs = Alle normale mennesker (5-10%) følte sig hensat til et freakshow cirkus befolket primært at danske piger med overdrevet australsk accent.

Og så har jeg endnu ikke fortalt om "The Bear Roar"

Jeg tror virkelig, at de har problemer med at skaffe kvalificeret engelsktalende arbejdskraft til en uddannelse som vores

Hvordan var jeres eksamen egentlig? Vi skal op her fra d. 8-11. Fem spørgsmål - fem sider

HA HA, spot on!

Danse på bordene - hvad fanden skete der for hende?! Her er underviserne i Canada sgu ret cool - de er komplet ligeglade med om folk kommer for sent eller ej. Man kan altid se lyn og torden i øjnene på danske undervisere, men herovre ænser de sgu ikke gang, når folk dumper ind.

Og ja, kvalificeret engelsktalende arbejdskraft er virkelig MMCs store problem. Det er også derfor de er nødt til at tage til takke med en så misguided som Henrik Kasch. Og jeg vil slet ikke tale om den fornærmelse, der underviste os i Cultural Theory and Analysis i foråret. Jeg har prøvet at stikke lidt til Karin (ansvarlig for MMC), men damen blev rasende og benægtede dårlig undervisning og forklarede, at der altid var en kæmpe stak ansøgninger, når hun slog en stilling op.

Vores eksamen var en uges hjemmeeksamen og bestod af en 5-8 artikler/tekster om Obamas valgkampagne, hvortil der var 4 spørgsmål. Jeg fik 7 - hvilket jeg efter at have genlæst den ikke helt forstår, men hvis du smider din mail, så kan jeg da sende den til dig.

Link to comment
Share on other sites

Durden - Jeg har sendt dig en PM

Dagens træning

DB Pres

1x10 @ 40 kg

3x8 @ 40 kg

KB Squat

4x8 @ 2x24 kg

Hypers

3x10 @ 30 kg

BB Curl

1x20 @ 30 kg

CS Row

4x6 @ 80 kg

Cable Crunch

3x12 @ 80

Jeg er dælme noget mat i sokkerne med alt det her skriveri. Fandt efterhånden ud af, at jeg ikke kunne bruge tidligere gruppearbejde til ret meget, og har rundet 33-34 sider de sidste tre uger. Begynder på en ny opgave i morgen, men det er forhåbentlig overkommeligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

The Legendary Cyclers Sessions

Jan Svorada Tribute!

739px-Jan_SVORADA.jpg

15 min højrep, supersæt værk i maskiner

Cross Trainer

30 min

Udstrækning, og så ind og kigge efter bagertrunten. Hun var desværre væk :unhappy:

Fik fået pudset det sidste af min media opgave, så nu mangler kun marketing på fredadg før jeg har en måneds ferie. Jeg overvejer kraftigt at tage i Klubben og drikke Bacardi Razz i aften, men det bliver i forvejen en ret hård weekend.

Jeg er ikke særlig BB! for tiden

Link to comment
Share on other sites

MarianneBB Tribute! Numse

post-11633-126055169965_thumb.jpg

BOOM! I dag har været en dejlig dag, hvor jeg både har afleveret et projekt, skaffet arbejde i Januar og været til bodybuilding. Senere skal jeg have karbonader og cocktails - dog ikke samtidig :smile: Nå, men det var jo en Marianne tribute..

Bænk

4x8 @ 90 kg

Uha, bimmelim den var hård! (But not really)

Sumo Død

4x8 @ 110 kg

Naaaj da :beerchug: "Glasben" kaldes min lidelse vist :blush:

Leg Extension

3x10 @ 55

Oooog SPARK!!one

Military

4x8 @ 50 kg

Næhm! :slut:

Cable Rowz

4x6 @ 100

Jeg håber på, at blive lige så stærk som Marianne en dag :please:

Og det var ALTERNERET(!) :yahoo::cheer::dumbbell_lift: med:

TV Shop Abs

4x15

For at smelte fedtet af numsen :moon:

Således bedrev jeg min tid i AUS, og NU vil jeg høre Juice/S.O.A.P/Christina feat. Remee - Let love be love og lave karbonader!

Ej pjat - Jeg vil høre The Hitmen - Like I love you! BAM BAM BAM BAM DA BA DA BA DAM!!!

Link to comment
Share on other sites

BITCH!

Måske man burde invitere hende på Chai te eller et eller andet ghey? Tøser, (jeg ved i er her) ville det være upassende? Jeg har aldrig snakket med hende, men jeg kigger hver gang jeg går forbi. Er vi ikke lidt kærester allerede? Det tror jeg vist nok..

Deadlines på ens uddannelse kan trække BB! ud af de fleste unhappy.gif - men godt at du alligevel får bevæget dig, holder sgu humøret højt når opgavernes åg tynger. Men mht. BB: når ferien commencer.... devil.gif

Ven og perifær kollega, du er klog og stærk! Jeg er godt på vej til at blive BB! igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

WEEEEEeeeeeeeee :cheer: Min egen tribute :4jumpy: (hvordan pokker har du fået fat på billedet :unsure::tongue:)

Det er vist første gang jeg ser det og så ser jeg det først nu, fordi jeg har været i Århus i weekenden.... :4drunk:

TAK min BB!-ven. Det var en god træning :4flex:

Snakkede vi sammen i byen? Jeg var "lidt ved siden af mig selv", som man siger :smile:

Det var nemlig en dejlig træning. Faktisk er alting dejligt lige nu :smile:

Mandags Cardio

777px-gay_flag_svg.png

15 min fri leg med små øvelser

Løb

12 min

Det var faktisk rart at løbe lidt, men det er hårdt for mine små skinneben

Cykel

10 min

C2

1x300 m

55 sek på hvad jeg vil vurdere til at være 85%

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share