31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Fejlmeddelelse 3. dag i træk:

Rapidshare er en bitch :unhappy:

I det hele taget har det været lidt besværligt at få uploadet mit awesome mix. Jeg kan kun anbefale at du fortsætter med at bage på bitchen - she'll come around :smile:

Jeg fik det down loadet i morges, og har nu også fået det over på mp3-afspilleren :smile: Glæder mig til at høre det i morgen :cooldance:

Jeg tror Otto B. ville have været stolt af din tribute :shades:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et fuldtidsjob til dig pr. 1/6 i Kbh wink.gif

Simon, du ved at jeg sætte meget stor pris på tilbuddet, men jeg er en sucker for at gøre de ting jeg starter på færdige. Nu skal jeg lige have den BA i hus, så er jeg klar til nye udfordringer :smile:

I dag havde jeg lyst til lidt cardio, så det blev det..

Crosstrainer

30 min

Udstræk

Lidt triceps, abs, chins

Jeg synes det er dejligt nok med lidt cardio :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning

Dødløft

1x8 @ 90 kg

5x10 @ 110 kg

Nice and easy

A1 Leg Curl

3x10 @ 30

A2 Leg Extension

3x10 @ 50

Ad. Det var hårdt, så det gad jeg ikke

Military

4x5 @ 50 kg

1x3 @ 60 kg

Face Pull

4x10 @ 60

EZ Curl

2x10 @ 40 kg

Har en hyggelig torsdagsvagt i aften, og så tager jeg hjem til de gamle bagefter. Igen druk og hor til mig :smile:

Link to comment
Share on other sites

hmmm.... Okay :w00t:

Lol...

Det dér... det får nogle mærkelige, for ikke at sige grimme, billeder til at køre rundt oppe i min hjerne... :smile::blink:

Venner (KåreS, jeg er ikke sikker på om vi er venner?) i er da vidst lidt fredags fjollede, hva? :smile: Det var jo slet ikke det jeg mente :smile:

MEN..

Kom i tanke om at jeg allerede havde lavet en anden aftale, så nu er jeg blevet i Århus og skal arbejde i aften, og hårdt i byen Lørdag. Ja ja, der kan man bare se.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Trænede fredag, men jeg kan ikke huske hvad jeg lavede :smile:

Dagens omgang

Bænk

5x5 @ 95 kg

1x6 @ 90 kg

A1 KB Row

5x8 @ 40 kg

A2 Abs på 45 graders bænk

5x10

Skullcrusher

1x20 @ 27,5 kg

1x15 @ 27,5 kg

2x10 @ 37,5 kg

Løb

10 blandet på båndet

Puha for en hård weekend med job tors/fredag, hårdt i byen lørdag og SuperBowl med fuldstændigt ufatteligt store mængder mad + øl søndag nat. Mandagen blev brugt foran min nye PS3 (Ja, jeg er 25) og jeg magtede ikke rigtig noget.

Nu har jeg imidlertid fået lidt overblik over mit skolearbejde, og hvor der skal gøres en indsats. Jeg er sgu så klog.. :smile:

I den forbindelse vil jeg nu forlade jer, kære venner, og læse om organisatorisk opførsel :smile:

Link to comment
Share on other sites

Puha for en hård weekend med job tors/fredag, hårdt i byen lørdag og SuperBowl med fuldstændigt ufatteligt store mængder mad + øl søndag nat. Mandagen blev brugt foran min nye PS3 (Ja, jeg er 25) og jeg magtede ikke rigtig noget.

Nu har jeg imidlertid fået lidt overblik over mit skolearbejde, og hvor der skal gøres en indsats. Jeg er sgu så klog.. :smile:

I den forbindelse vil jeg nu forlade jer, kære venner, og læse om organisatorisk opførsel :smile:

Har I smukke Marianne?

Link to comment
Share on other sites

Har I smukke Marianne?

Hey Durden. Beklager jeg glemte dig sidst du rettede henvendelse. Fandt du ud af det omkring AUS?

Jeg har ikke været til en forelæsning i faget endnu, så jeg ved faktisk ikke helt hvem vores primære forelæser er. Jeg er dog ret sikker på, at det ikke er Marianne, men i stedet en yngre gut, der, ud fra hvad han skriver til os og jeg selv kan finde frem til, nok skal ende som EU parlaments medlem for De Radikale eller noget i den retning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Durden. Beklager jeg glemte dig sidst du rettede henvendelse. Fandt du ud af det omkring AUS?

Jeg har ikke været til en forelæsning i faget endnu, så jeg ved faktisk ikke helt hvem vores primære forelæser er. Jeg er dog ret sikker på, at det ikke er Marianne, men i stedet en yngre gut, der, ud fra hvad han skriver til os og jeg selv kan finde frem til, nok skal ende som EU parlaments medlem for De Radikale eller noget i den retning :smile:

Så er det nok Carsten i har til forelæsninger - en anelse kedelig at høre på, men ellers ret fornuftig. Vi havde Marianne til holdtimer - rigtig go og så er den danske udgave af Jean Grey (x-men)... Så er man altid motiveret :smile:

Yes, yes, ingen problem - nåede forbi AUS en tre gange sidst i januar. Stadig lidt småt, men ikke for overcrowded og masser af Kettlebells...

Link to comment
Share on other sites

Så er det nok Carsten i har til forelæsninger - en anelse kedelig at høre på, men ellers ret fornuftig. Vi havde Marianne til holdtimer - rigtig go og så er den danske udgave af Jean Grey (x-men)... Så er man altid motiveret :smile:

Yes, yes, ingen problem - nåede forbi AUS en tre gange sidst i januar. Stadig lidt småt, men ikke for overcrowded og masser af Kettlebells...

Det viste sig i dag, at vi har en dame ved navn Frances. Både hende og faget virker rimelige straight forward. "The take home message today is that people are motivated by different things" Nå for søren da... :smile:

Til gengæld synes jeg virkelig, at integrated marketing communication virker godt. Jeg sidder og læser stoffet af ren interesse.

"IMC is an organisation's unified, coordinated effort to promote a brand concept through the use of multiple communication tool that "speak with a single voice"

Det shit kommer jeg til at arbejde med engang om en 15-20 års tid :smile:

Nå, jeg trænede også i dag

Bulgarian Split Squat

1x8 @ 24 kg - Hmm, lidt ondt i højre hamstring. Føles umiskendeligt som en lille fiber

1x3 @ 2x24 kg - Ja, det er det helt sikket.. Av av

Så måtte jeg jo finde på noget andet end dødløft også

A1 Military

1x10 @ 40 kg

5x5 @ 50 kg

2x6 @ 60 kg

A2 Læg

7x? @ 150 kg

B1 Leg Extension

5x10 @ 50

B2 CS Row

5x10 @ 70 kg

Som ikke var helt CS til sidst

Front Raise

2x8 @ 15 kg

2xfailure @ 12,5 kg

Off

EZ Curl

2x12 @ 37,5 kg

Helt off

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Kroppen er gammel og jeg knager alle steder. Valgte at blaste triceps og abs, og følge op med 25 min cardio. Tror et par dages afslapning er lige hvad jeg trænger til.

Har i øvrigt købt en fedt tang, som jeg vil lave målinger med hver 14. dag startende fra 1. marts. Jeg tør ikke måle nu :smile:

Link to comment
Share on other sites

Var der også bacon?

Jeg har i al hemmelighed købt grisen Særimner på dba fra en gut, der hed Andrimner. Lol, skørt brugernavn, hva? :smile:

Det er en dejlig gris, der giver bacon hver aften :superman: Der var forresten også stegte champignoner

Som om det ikke var nok kan jeg også ride til træning på den..

pigrider.gif

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Mandagscardio

Dejlig afslappende weekend hos mine forældre med god mad og rødvin :smile:

KB Swing

4x15 @ 32 kg

Skull Crusher

4x10 @ 37,5 kg

EZ Curl

1x10 @ 37,5 kg

Cross Trainer

30 min

Så tog jeg hjem og spiste kager og lavede en Old Fashioned sammen med Vin Diesel. Det er one MF good cocktail!

Jeg tror det bliver en god bodybuildingsmandsuge :smile:

Link to comment
Share on other sites

Old Fashioned Cocktail Tribute!

Han er lidt nærig med omrøringen, men jeg er ellers ikke meget for at kritisere Morgenthaler da han altid fremstår som et venligt og vidende menneske

Benpres

4x10 @ 160 kg

Orange, that goes SO well with bourbon

DB Pres

3x10 @ 37,5 kg

1x8 @ 37,5 kg

Military

4x10 @ 45 kg

Cable Row

4x10 @ 90

45 Get up Sit up

4x6 @ 12 kg

Hypers

4x12

"Bartender, serve me a damned cocktail!"

"Of course. What kind shall I get you?"

"I said I wanted a Cocktail. You know, whiskey, sugar, and bitters. An old fashioned Cocktail, like real men drank before we got all sissyfied in our drinks with shakers and fancy glasses!"

Så simpel og så god!

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Et nyt indslag i loggen!

En af vores afryddere er af bulgarsk oprindelse. Han er diplomatsøn, hamrende intelligent, hamrende dygtig til at rydde af, fuldstændig loco og så ryger han meget store mængder hash. Jeg vil i fremtiden poste hans tåger fra fb.

Bulgarian ramblings vol. 1

"[sunny] is asking questions..questions...questions...and he recieves answers, but the real fun is going to start when there wont be anyone who will be able to answer the quetions he asks! the questions is will i have enought time for that..maybe not...its better just to insert a harddisk in my brain with lets say...5TeraB or m...aybe 1000TB with all the available data in the world...yeah it will be definetely better :D"

2 min senere

" ...until then...keep ansking it wont hurt u ...hmm maybe it will haha :D"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share