31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Dagens omgang

Opvarmning

Dynamisk stræk, Front Squat -> OH Squat -> Back Squat.

Kørte opvarmning i ret lang tid, og må (igen) konstatere at min fleksibilitet i især hofte og lysken(?) er dybt af helvede til. Det generer mig jo bare ikke nok til, at jeg gør noget ved det :smile:

Dødløft

1x10 @ 90 kg

1x8 @ 110 kg

1x5 @ 130 kg

1x1 @ 150 kg

1x5 @ 130 kg

1x10 @ 110 kg

1x12 @ 90 kg

Front Raise

4x10 @ 15 kg

EZ Curl

1x10 @ 37,5 kg

2x5 @ 47,5 kg

1x10 @ 37,4 kg

OH Rope Extension

2x10 @ 70

Dødløften er fornuftig. Der er ingen smerter, og det er 100% prioritet numero uno

Link to comment
Share on other sites

Old Fashioned Cocktail Tribute!

Han er lidt nærig med omrøringen, men jeg er ellers ikke meget for at kritisere Morgenthaler da han altid fremstår som et venligt og vidende menneske

Benpres

4x10 @ 160 kg

Orange, that goes SO well with bourbon

DB Pres

3x10 @ 37,5 kg

1x8 @ 37,5 kg

Military

4x10 @ 45 kg

Cable Row

4x10 @ 90

45 Get up Sit up

4x6 @ 12 kg

Hypers

4x12

"Bartender, serve me a damned cocktail!"

"Of course. What kind shall I get you?"

"I said I wanted a Cocktail. You know, whiskey, sugar, and bitters. An old fashioned Cocktail, like real men drank before we got all sissyfied in our drinks with shakers and fancy glasses!"

Så simpel og så god!

Hvad er der i den mest almindelige sazerac?

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning

Dynamisk stræk, Front Squat -> OH Squat -> Back Squat.

Kørte opvarmning i ret lang tid, og må (igen) konstatere at min fleksibilitet i især hofte og lysken(?) er dybt af helvede til. Det generer mig jo bare ikke nok til, at jeg gør noget ved det smile.gif

Tjek evt. Magnificient Mobility - har jeg personligt haft god gavn af det! (selvom jeg heller ik er helt flittig nok med det blush.gif )

Link to comment
Share on other sites

Hvad er der i den mest almindelige sazerac?

Det er sandt at sige ikke en cocktail jeg har beskæftiget mig ret meget med. Har faktisk altid svoret til Mint Julep eller Old Fashioned hvis jeg var i det humør. Jeg vil overlade spørgsmålet til Simon, der nok har mere erfaring med hvordan den populært bliver fremstillet i København. Jeg går ud fra det er det du er ude efter og ikke en opskrift som sådan? Ellers vil jeg henvise til Robert Hess og Small Screeen Network, der har en lille serien netop om denne klassiske cocktail.

Tjek evt. Magnificient Mobility - har jeg personligt haft god gavn af det! (selvom jeg heller ik er helt flittig nok med det blush.gif )

Har lavet en del af øvelserne i sin tid, (Hvilket vil sige inden jeg blev alvorligt skadet, og squat forskrækket for livet) men har droppet det igen da jeg hovedsageligt lavede øvelserne for at squatte bedre.

Jeg burde selvfølgelig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kørte opvarmning i ret lang tid, og må (igen) konstatere at min fleksibilitet i især hofte og lysken(?) er dybt af helvede til. Det generer mig jo bare ikke nok til, at jeg gør noget ved det :smile:

Dødløft

1x5 @ 130 kg

1x1 @ 150 kg

1x5 @ 130 kg

En løftet finger: Du skal fandme passe på når du har problemer med mobiliteten i det område. Det er selvfølgeligt positivt at du i den sammenhæng ikke squatter, men jeg vil tro at der før eller siden vil blive problemer hvis du bliver ved med tung dødløft uden at få gjort noget ved mobiliteten.

Link to comment
Share on other sites

En løftet finger: Du skal fandme passe på når du har problemer med mobiliteten i det område. Det er selvfølgeligt positivt at du i den sammenhæng ikke squatter, men jeg vil tro at der før eller siden vil blive problemer hvis du bliver ved med tung dødløft uden at få gjort noget ved mobiliteten.

Det er noteret. Jeg skal nok være mere flittig med udstrækningen - specielt inden død

Dagens omgang

Blev en anelse stresset, da jeg havde glem en aftale senere. Havde derfor kun en god halv time

A1 Bænk

4x8 @ 80 kg

A2 Benpres

4x10 @ 140 kg

A3 Læg

4x? @ 140 kg

B1 Incline i Smith

3x12 @ ?

B2 Benpres

3x10 @ 140 kg

45 grader get up sit up

3x6 @ 12 kg

Laterals

2x8 @ 12,5 kg

Damn korte pauser, og min puls hamrede afsted mens jeg travede hjemad. Det er sgu en anelse sløjt at skulle skynde sig sådan - specielt når det ikke er planlagt. Nå, der er jo en ny BB dag i morgen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Søvnig BB! (Stadig anabolsk!!)

Surfs%20Up2.jpg

The Tank! Yeah!!

Military

2x10 @ 40 kg

2x9 @ 45 kg

1x5 @ 50 kg

Delts! The bringer of X shape

A1 90 Grader Hypers

4x8

For the ladies

A2 TV Shop Abs

4x20

And their mothers

Pec Deck

4x10 @ 55

Pec City! Population: Me

Rope Curl

2x10 @ 50

2x8 @ 60

Guns - I have them

Slut på træningsugen. Næste bliver efter PROGRAM!!(!), og majet katabolsk

I aften skal jeg ud og drikke danskvand :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandagscardio!

Ja ja, så blev det mandag igen. En dejlig produktiv en af slagsen oven i købet - jeg kan slet ikke huske alle de ting jeg har nået i dag :smile:

Cykel

Tabata

:cry: Det er forfærdentligt! Heldigvis glemmer man det fra gang til gang

Cross Trainer

15 min

A1 DB Curls

3x8 @ 22,5 kg

A2 Læg

3x15 @ ?

Nu har jeg skænket mig et glas rødvin, og går i gang med at mixe noget tech/minimal/progressiv. Jeg er sej :smile:

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Mandagscardio!

Ja ja, så blev det mandag igen. En dejlig produktiv en af slagsen oven i købet - jeg kan slet ikke huske alle de ting jeg har nået i dag :smile:

Cykel

Tabata

:cry: Det er forfærdentligt! Heldigvis glemmer man det fra gang til gang

Cross Trainer

15 min

A1 DB Curls

3x8 @ 22,5 kg

A2 Læg

3x15 @ ?

Nu har jeg skænket mig et glas rødvin, og går i gang med at mixe noget tech/minimal/progressiv. Jeg er sej :smile:

Så upload det lige et sted, hvor det rent faktisk kan hentes ;)

Link to comment
Share on other sites

Hej - sikke en flot avatar! Du må have trænet en masse

Hej ven :smile: Jeg træner ikke så meget, jeg drikker bare en masse skummetmælk. Det er ligesom at hælde cement i en superman støbeform. I dag trænede jeg dog lidt

Dejlig Saftev.. BB!!

Bænk

1x5 @ 90 kg

3x5 @ 100 kg

2x6 @ 90 kg

Gode, stabile pres

Benpres

4x10 @ 160 kg

Frygteligt! Krævede en 5-6 opvarmningssæt

Military

1x9 @ 45 kg

1x8 @ 45 kg

2x5 @ 50 kg

1x9 @ 40 kg

:unhappy:

På det her tidspunkt væltede det ind med håbefulde, unge mænd. Alle havde de BB stjerne i øjnene, men sandheden er jo desværre at kun en ud af mange klarer den. De var i øvrigt lidt irriterende de fleste af dem. Jeg tilskriver det at 95% af dem går på uni - de er tit nogle lidt sære snegle. Der er selvfølgelig også mange søde fyre :smile:

Cable Row

4x10 @ 90

Front Raise

3x8 @ 15 kg

Ville gerne have lavet lidt mere, men menneskerne var ved at give mig klaus, og jeg kunne ikke dødløfte pga en drabelig Tom Collins induceret skade fra weekenden. Jeg besluttede mig derfor for at gå i Løvbjerg (Det er en dejlig butik! Folk burde gøre flere af deres indkøb i Løvbjerg) og købe kvali bacon, hytteost, kyllinge toppings, skummetmælk og en protein bar at gå hjem på. "BOOOOOOOM!!" skreg min taske da jeg lagde tingene derned. Kassedamen kiggede lidt :smile:

Har det rigtig godt lige for tiden. Spiser sundt og proteinrigt, og der er fin energi til både den ene og det andet. Har også lige bestilt en tur til Norge igen :smile:

Så upload det lige et sted, hvor det rent faktisk kan hentes ;)

Jeg garanterer intet, men den burde være der :smile:

Edit: Det var den selvfølgelig ikke. Jeg kigger på det

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Hej ven :smile: Jeg træner ikke så meget, jeg drikker bare en masse skummetmælk. Det er ligesom at hælde cement i en superman støbeform. I dag trænede jeg dog lidt

Et smukt billede du maler der. Jeg vil benytte det næste gang jeg bliver spurgt: "Drikker du ikke lidt meget mælk?" eller "Hvorfor drikker du så meget mælk?"

På det her tidspunkt væltede det ind med håbefulde, unge mænd. Alle havde de BB stjerne i øjnene, men sandheden er jo desværre at kun en ud af mange klarer den.

So true. En typisk wannaBBer holder i en måned. De mest hardcore holder 3-4 måneder. En brøkdel holder indtil de får kæreste på. En Promille indtil de får børn. En enkelt finder ind imellem til BBvarna.

De var i øvrigt lidt irriterende de fleste af dem.

Det er min erfaring, at netop dem der klarer den, ofte er de minds irriterende. Måske der er en sammenhæng...

Mht. til din mobilitet har jeg fundet ud af, at jeg har samme problem. Jeg hev fat i David AX Olsen, og han sendte mig nogle gode fif. En vigtig pointe er, at udstrækning er godt, men ikke nok i sig selv. Du skal strække hoftebøjere, hammies, numse og læg, men han anbefaler desuden følgende:

David anbefaler at bruge et smith-stativ, jeg regner med bare at lave dem frit
Link to comment
Share on other sites

Mht. til din mobilitet har jeg fundet ud af, at jeg har samme problem. Jeg hev fat i David AX Olsen, og han sendte mig nogle gode fif. En vigtig pointe er, at udstrækning er godt, men ikke nok i sig selv. Du skal strække hoftebøjere, hammies, numse og læg, men han anbefaler desuden følgende:

David anbefaler at bruge et smith-stativ, jeg regner med bare at lave dem frit

Den Tyndarmede Jøde har også nogle øvelser man kan lave. De har hjulpet KatHrineBBBB ved jeg.

Link to comment
Share on other sites

Bourbon, sukker, Peychaud i et absinth-rinsed glas. Jeg spørger dog altid folk om de vil have den med cognac (som den originale) eller med bourbon. Til forskel fra Hess stirrede jeg altid den anvendte spiritus i det absinth-rinsede glas.

Aldrig rye?

Mht formatet, så kan jeg bedre lide "mit" :smile:

:cry:

:smile:

Jeg er sikker på, at du er en sød fyr, blanco :smile:

Et smukt billede du maler der. Jeg vil benytte det næste gang jeg bliver spurgt: "Drikker du ikke lidt meget mælk?" eller "Hvorfor drikker du så meget mælk?"

Jeg kommer fra en familie af mælk. Med 1 liter til 1,5 om dagen var jeg ikke den værste. Jeg har aldrig rigtig tænkt over det inden jeg flyttede.

Mht. til din mobilitet..

Spanks :smile: Nummer to laver jeg allerede i smith, men det er fint at blive mindet om det. Det kan nok ikke rigtig overdrives.

Dagens træning

Havde ellers kalkuleret med en off dag, men havde lige lyst til lidt frisk luft, så slog vejen forbi AUS.

OH Rope Extension

3x10 @ 70

2x19 @ 50

DB Curl

4x8 @ 22,5 kg

Skullcrusher

4x10 @ 40 kg

EZ Curl

2x10 @ 40 kg

Hypers

2x15

Færdig arbejde. Nu skal jeg have ordnet 3 dages opvask (vores faldstamme har været i udu) og bagefter lave kylling+green veggies.

Link to comment
Share on other sites

Drikker du kun 1½ mælk om dagen ven? :smile:

Det varierer. Jeg skærer gerne lidt ned på forbruget i sommerhalvåret, da jeg har tendens til bloat af for store mængder.

Træning (BB!)

Incline DB Pres

1x12 @ 32,5 kg

2x10 @ 32,5 kg

1x9 @ 32,5 kg

lol. Incline fail

45 grader get up sit up

4x8 @ 16 kg

Ol Benpres

3x8 @ 70 kg

Facepull

3x10 @ 65

Ikke mere tid. Nu vil jeg smutte i biffen, og carbe moderat :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak for mix. Jeg har fået hentet det, men ikke hørt det endnu :smile:

Jeg sætter forøvrigt nogle gange dine andre mix'es på til træning og de har faktisk fået en fan-skare. Der er nogle af de andre, der siger "Marianne - sætter du ikke noget af det der house på?" og en spurgte mig endda hvilken CD det var, for han ville gerne købe den. Det var en dag jeg havde sat House-Mix på :4thumbup: Desværre er det ikke alle, der er til house, så nogle gange må det vige for andet musik.

Ellers gode træninger du får lavet. Giv gas med udstrækningerne! Nice at læse om godt humør i loggen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share