31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Hold dig nu for fanden fra de gustne Chokofanter! Jeg prøvede en den anden dag. Øv de er træls. Tivolistænger FTW! :superman:

Jeg lavede 70/30 ratio, men jeg købte kun for 15 kr. Det var sgu lidt magert :unhappy:

Tak for mix. Jeg har fået hentet det, men ikke hørt det endnu :smile:

Jeg sætter forøvrigt nogle gange dine andre mix'es på til træning og de har faktisk fået en fan-skare. Der er nogle af de andre, der siger "Marianne - sætter du ikke noget af det der house på?" og en spurgte mig endda hvilken CD det var, for han ville gerne købe den. Det var en dag jeg havde sat House-Mix på :4thumbup: Desværre er det ikke alle, der er til house, så nogle gange må det vige for andet musik.

Ellers gode træninger du får lavet. Giv gas med udstrækningerne! Nice at læse om godt humør i loggen :smile:

Haha - Helt sikkert!

Det nye mix er ikke så træningsvenligt, men jeg kan berolige med at jeg har et nyt på trapperne :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt li at du lissom starter blødt ud med Sub Zero :laugh: Men det minimale er egentligt begyndt at kede mig, må erkende jeg hoppet med på DeepHouse 2.0 (som du så smukt eksemplificerer fra 22ish). Men det afholder mig ikke fra at det prog du spiller fra 51 er pisse fedt!! Hvad er det? Og hvad spiller fra 35?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt li at du lissom starter blødt ud med Sub Zero :laugh: Men det minimale er egentligt begyndt at kede mig, må erkende jeg hoppet med på DeepHouse 2.0 (som du så smukt eksemplificerer fra 22ish). Men det afholder mig ikke fra at det prog du spiller fra 51 er pisse fedt!! Hvad er det? Og hvad spiller fra 35?

Yeah, mit flow er flawless :tongue:

51 er Cirez D- Glow og 35 er Dennis Ferrer - Hey Hey :smile:

Link to comment
Share on other sites

D. 1-3-10

Vægt 95,9

FFM 79,8

Fedt % 16,8

Bryst 111,0

Tajle 92,0

Hofte 97,0

Ben 67,0

Arm 39,0

Læg 40,0

% er nok behæftet med lidt usikkerhed :smile:

D. 15-3-10

Vægt 94,5 (-1,4)

FFM 79,4 (N/A)

Fedt % 16,0 (N/A)

Bryst 112,0 (+1,0)

Tajle 91,5 (-0,5)

Hofte 97,0 (0)

Ben 66,0 (-1)

Arm 38,5 (-0,5)

Læg 40,0 (0)

Fedtprocent er ubrugelig da vi for nemt kan manipulere med det. Det vigtigste for mig er også at jeg har det godt, og at jeg kan lide hvad jeg ser i spejlet. Jeg fortsætter nok bare i samme køre :smile:

Link to comment
Share on other sites

D. 15-3-10

Vægt 94,5 (-1,4)

FFM 79,4 (N/A)

Fedt % 16,0 (N/A)

Bryst 112,0 (+1,0)

Tajle 91,5 (-0,5)

Hofte 97,0 (0)

Ben 66,0 (-1)

Arm 38,5 (-0,5)

Læg 40,0 (0)

Fedtprocent er ubrugelig da vi for nemt kan manipulere med det. Det vigtigste for mig er også at jeg har det godt, og at jeg kan lide hvad jeg ser i spejlet. Jeg fortsætter nok bare i samme køre :smile:

Helt fornuftige stats. Guns kunne godt bruge et par cm mere (det er naturligvis en universalregel, som altid gør sig gældende). Hvor høj er du?

Link to comment
Share on other sites

Helt fornuftige stats. Guns kunne godt bruge et par cm mere (det er naturligvis en universalregel, som altid gør sig gældende). Hvor høj er du?

Thanks :smile: Jeg har altid syntes at velproportionerede guns klædte alle, men til gengæld synes jeg også at få ting ser dummere ud end alt for store arme. Lige pt synes jeg ikke at guns halter efter, men på den anden side er jeg også sikker på at det ændrer sig hvis jeg kommer langt nok ned i fedtprocent. De kunne måske godt klare lidt mere arbejde end de får. Jeg er 189 cm :smile:

Mandagscardio - for den bedste start på ugen!

Cross Trainer

30 min

DB Krøl

2x8 @ 25 kg

Link to comment
Share on other sites

Træning i FW

DB OH Pres

3x12 @ 22 kg

Rear Delt Kabeltræk

3x12 @ ?

Front Raise

3x12 @ 12 kg

Abs i maskine

3x15 @ max

Benpres

4x6 @ 150

Freemotion til patten

3x10 @ ?

Leg Extension

3x10 @ ?

Formåede at sove over mig for anden dag i træk, så jeg ikke nåede i skole. Det er ufatteligt at jeg ikke kan vågne når jeg går i seng kl. 24.00 og har de bedste intentioner. Alligevel vågner jeg kl. 9 og kan intet huske om at have slået min alarm fra. Jeg er en idiot

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor FW?

Tak for sidst, forøvrigt. Jeg kan inta huske noget efter Cirkuskroen.

Fordi min roomie og en kammerat træner der sammen, og har sådan et bøssemedlemskab. Min roomie skriver imidlertid bachelor opgave, og så forbarmede jeg mig over min kammerat da han kom over i dag.

Jeg kan huske små brudstykker, og retroperspektivt er det sgu nok meget godt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fordi min roomie og en kammerat træner der sammen, og har sådan et bøssemedlemskab. Min roomie skriver imidlertid bachelor opgave, og så forbarmede jeg mig over min kammerat da han kom over i dag.

Jeg kan huske små brudstykker, og retroperspektivt er det sgu nok meget godt :tongue:

Det er altid godt at være rar.

Der kommer helt sikkert ikke noget godt ud af at kunne huske sådan en aften, det er jeg meget enig i :)

Link to comment
Share on other sites

Get ready for the launch!!

http://www.youtube.com/watch?v=nSwLoDhlg7w&feature=related

Rocket+Launch.jpg

Benpres

3x15 @ 150 kg

1x10 @ 170 kg

Whups! Lige i benerne. T minus something..

Flad DB Pres

1x6 @ 40 kg

2x7 @ 40 kg

1x6 @ 40 kg

Houston, we seem to have a problem with the levitation mechanism?

CS RD Row

4x10 @ 70 kg

IGNITION!

Leg Extension

2x10 @ 50

Rock(et) hard!

Hypers

3x12

10-9-8-7..

CG Bænk

3x10 @ 70 kg

6-5-4-3-2-1..

DB Curl

4x10 @ 22,5 kg

BOOOOOOOOOOOM!!!!!

We have a lift off...

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Salt-friend, you said it. Det var faktisk ok body building i går

Dagens træning

Dødløft

4x6 @ 120 kg

1x2 @ 140 kg

Sov i en enormt dårlig seng natten til lørdag, og har haft lidt kriller i det sædvanlige sted i løbet af ugen. Denne omgang var nu ok, men jeg pressede ikke citronen

Løb

15 min med intervaller

Lidt triceps, og så over og købe prots til morgenfest i morgen tidlig. Weee, mit liv er godt :smile:

Link to comment
Share on other sites

You really are my ecstasy!

http://www.youtube.com/watch?v=fNpzVRVf47U

Cykel

10 min

A1 DB Curl

1x8 @ 25 kg

2x10 @ 22,5 kg

1x10 @ 20 kg

A2 Dips

4x12

A3 EZ Curl/Rope Curl

4 sæt med langsom negativ, til failure osv

A4 OH Triceps Extension

4x12 @ 15

Løb

5 min

B1 Get Up Sit-Up

3x12

B2 Swiss Ball Abs

3xfailure

Cross Trainer

5 min

C1 Reverse Pec Deck

3x12 @ 35

C2 Front Raise

3x8 @ 15 kg

Enjoy the colours - FEEL the colours

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Benpres

4x10 @ 160 kg

Bænk

2x4 @ 100 kg

1x5 @ 100 kg

1x9 @ 80 kg

A1 Leg Extension

1x10 @ 50

2x10 @ 55

A2 Leg Curl

1x10 @ 25

2x10 @ 30

Pec Deck

3x10 @ 45

Incline i smith

3x10 @ 60 kg

Det var hårdt?

Short and sweet så jeg er klar til skulder og ryg i morgen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share