BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvad læser du Anna?

Og skal du ikke lige et smut ned i IK99 iaften, nu er du jo inde i en god stime af træninger :nissegrin: ?

Det var jo meningen, det skulle være min fridag... :4whistling: Meeeen har fået besked på at dukke op og køre noget tung bænk :poking::weight_lift: (af men personlige bænkcoach-Kasper :nissegrin: )

Kasper> enten følger du rigtig meget med i mine træninger og kan se, at jeg rent faktisk har smadret enhver lille del af mig selv på de sidste tre dage UNDTAGEN bryst; eller er din træningsmantra: "bænk, bænk, bænk, mere bænk" (vælger at smigre mig selv og tro det første... :innocent:)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror vist det er mig, Sally refererer til. Jeg har været træner for eller trænet med en del forskellige, så Sally tror at det er mig der er VL coachen. MEn jeg har i forbindelse med VL i IK lagt ethvert ansvar fra mig og gør bare som jeg får besked på. Det lyder spøjst, men det er enormt motiverende for mig....

Sjovt du siger det, det føles også ret godt at lægge alt det, man har lært og ved til side og bare høre efter og lære forfra!

Link to comment
Share on other sites

Det var jo meningen, det skulle være min fridag... :4whistling: Meeeen har fået besked på at dukke op og køre noget tung bænk :poking::weight_lift: (af men personlige bænkcoach-Kasper :nissegrin: )

Kasper> enten følger du rigtig meget med i mine træninger og kan se, at jeg rent faktisk har smadret enhver lille del af mig selv på de sidste tre dage UNDTAGEN bryst; eller er din træningsmantra: "bænk, bænk, bænk, mere bænk" (vælger at smigre mig selv og tro det første... :innocent:)

Fantastisk, ses i Hulen ved en 17tiden. Jeg skal osse køre tung bænk, så det passer Pfekt.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk, ses i Hulen ved en 17tiden. Jeg skal osse køre tung bænk, så det passer Pfekt.

Så kan jeg vidt roligt overlade styringen af mit træningsprogram for idag til dig og Kasper - på den måde tæller det som en fridag for mig :innocent::wink:

Hvilket program kører du selv i bænk?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tager kakao med til den vodka der! Det kan umuligt gå så galt som sidst :nissegrin::nissetunge:

Fik vi prøvet snaps med kakao?

Uhh, kakao og vodka - den bedste muskelopbyggende mm. drik.. :nissetunge:

Snaps med kakao tror jeg vist aldrig vi nåede til - heldigvis! Men det skal da helt klart afprøves på lørdag :wink:

Link to comment
Share on other sites

Snaps med kakao tror jeg vist aldrig vi nåede til - heldigvis! Men det skal da helt klart afprøves på lørdag :wink:

Jeg er stadig i tvivl om vi nogensinde fik drukket noget af den snaps :blink: Ikke fordi jeg var beruset eller noget, men fordi jeg har et sort hul i min hukommelse i tidsrummet 23-0100 :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er stadig i tvivl om vi nogensinde fik drukket noget af den snaps :blink: Ikke fordi jeg var beruset eller noget, men fordi jeg har et sort hul i min hukommelse i tidsrummet 23-0100 :nissetunge:

Jeg var bestemt heller ikke beruset!! Der var noget galt med klokken - den var 23.00 men så lige pludselig var den 04.00!!!??? :surprise:

Men kan altså ikke huske, at vi drak noget snaps.. Dog sagde Spøer, at flasken stod på bordet og var åben.. Go figure... :sleepy: (Nisser på spil??? :santa2: )

Link to comment
Share on other sites

Det er da ham selv der har været i gang med snapseriet så :nissegrin:

Definitely.. :innocent:

Har lige tjekket sprutskabet - har en god blanding af vodka, tequilla og baccardi razz rester :santa2: Er lidt i tvivl om, hvor godt de sidste to smager med kakao, så hvis vi nu starter med snaps+kakao, fortsætter med vodka+kakao, så burde smagsløgene efterhånden være bedøvede, og resten skulle glide smertefrit ned... :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Definitely.. :innocent:

Har lige tjekket sprutskabet - har en god blanding af vodka, tequilla og baccardi razz rester :santa2: Er lidt i tvivl om, hvor godt de sidste to smager med kakao, så hvis vi nu starter med snaps+kakao, fortsætter med vodka+kakao, så burde smagsløgene efterhånden være bedøvede, og resten skulle glide smertefrit ned... :nissetunge:

Total yndlings sprut! :inlove: vi skal nok blive gode venner :tongue:

Edited by BBRulez
Link to comment
Share on other sites

Hehe, læser :pleasantry: til eksamen for tiden, så job er på standby.. Og så giver træningen mig det mentale overskud, som jeg har brug for i øjeblikket, så det en slags meditation for mig :nissegrin: Og det er vigtigt at tage sig tid til selvrefleksion og personlig udvikling! :nissegrin:

Og straks vender vi tilbage til vodkaen :nissetunge:

Har du prøvet beluga vodka?

Ja med stør på flasken og hele pivtøjet... Den bedste vodka jeg har smagt. Der er dømt alkoholiker ved første slurk :inlove:

Link to comment
Share on other sites

Og straks vender vi tilbage til vodkaen :nissetunge:

Har du prøvet beluga vodka?

Ja med stør på flasken og hele pivtøjet... Den bedste vodka jeg har smagt. Der er dømt alkoholiker ved første slurk :inlove:

Nej, har faktisk ikke prøvet den, men har hørt, at det er den de kalder "noble eller elite vodka", og den tager vist 6 mdr. at producere - så prisen ligger derefter. Men det kan være man skulle et smut forbi de to russiske butikker inde i byen og se, hvad man kan grave frem... :santa2:

Eftersom jeg mest hælder til at drikke vodka i shots, så er smagen ret vigtig - det skal i hvert fald ikke være den billige fra Netto, den er bitter (dog er det lige præcis den jeg har rester af i skabet - not mine!! :innocent:) :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning - torsdag 07.12.2006

Tog en omgang hyggebænk i IK99 med lange pauser (læs = en del :blahblah: med drengene)

Sune var så flink at instruere mig i opspænd, albuestilling osv. og kom med et forslag til, hvordan jeg skulle øge styrken over det næste stykke tid (TAKKER!!! :bigsmile:) . Så planen lige nu er at køre en masse lette dynamiske sæt, så jeg kan få teknikken indøvet.

Idag så således ud:

15 @ 20 kg (opvarmning)

10 @ 30 kg

8 @ 35 kg

4 @ 37,5 kg

...og så var det her jeg fik rettet teknikken til:

2 x 8 @ 20 kg

7 x 6-8 @ 30 kg (opspændet føltes mere og mere rigtigt/naturligt og vægten - fjerlet :nissegrin: )

5 @ 35 kg

...og efter de mange sæt fik jeg lige lyst til at maxe (og fandt ud af, at der var INTET at komme efter mere :blush::laugh:). Men det blev da gjort på den rigtige IK måde - spotteren (LaMotta) fik magnesium på hænderne :laugh: :laugh: :laugh:

1½ @ 40

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning - torsdag 07.12.2006

Tog en omgang hyggebænk i IK99 med lange pauser (læs = en del :blahblah: med drengene)

Sune var så flink at instruere mig i opspænd, albuestilling osv. og kom med et forslag til, hvordan jeg skulle øge styrken over det næste stykke tid (TAKKER!!! :bigsmile:) . Så planen lige nu er at køre en masse lette dynamiske sæt, så jeg kan få teknikken indøvet.

Idag så således ud:

15 @ 20 kg (opvarmning)

10 @ 30 kg

8 @ 35 kg

4 @ 37,5 kg

...og så var det her jeg fik rettet teknikken til:

2 x 8 @ 20 kg

7 x 6-8 @ 30 kg (opspændet føltes mere og mere rigtigt/naturligt og vægten - fjerlet :nissegrin: )

5 @ 35 kg

...og efter de mange sæt fik jeg lige lyst til at maxe (og fandt ud af, at det var INTET at komme efter mere :blush::laugh:). Men det blev da gjort på den rigtige IK måde - spotteren (LaMotta) fik magnesium på hænderne :laugh: :laugh: :laugh:

1½ @ 40

Godt bænket idag, og solidt max :nissetunge: - Tror næste gang der skal mere Magnesium på hænderne, så skal du nok få nogle flere reps :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share