BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvor lang tid bruger du på al den mad dagligt? Halvdelen af din vågne tid? :nissetunge:

Faktisk, ja - og resten af tiden vasker jeg op... :nissetunge:

Der burde faktisk være en kategori i energiforbrugsberegneren, der hedder spisning (det kræver jo også energi!)

Link to comment
Share on other sites

Hvor lang tid bruger du på al den mad dagligt? Halvdelen af din vågne tid? :nissetunge:

Jesper, jeg tror du kunne lære noget af Bogs her :santa2:

Bogs-> imponerende indtag, selvom jeg synes jeg spiser meget i perioder kan jeg da slet ikke være med her (ok, måske i julen, men så er det jo lidt andre fødevarer :blush: ). Det må være super fedt at have så højt et ligevægtsindtag, mad er jo en dejlig ting :nissetunge:

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

I alt:

4233 kcal - tag den Jesper!

(314 g protein - 414 g kulhydrat - 147 g fedt)

(30% - 39% - 31%)

Det er sjovt, at når jeg spiser udelukkende efter sult- og mæthedsfornemmelsen, så ligger fordelingen altid på de 30-40-30, og på de dage, hvor jeg ikke træner: 33-33-33 )

Heftigt indtag må man sige :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Hej Bog :bigsmile:

Jeg kan kun tilslutte mig de andre. Du får virkelig høvlet noget indenbords :4mewantfood: Hvor høj er du og hvad vejer du? Du kan da umuligt være sådan en som mig, der har sat røv for tidligt (156 cm) Mine veninder griner altid af mig fordi jeg spiser 3 gange så meget som dem når vi er sammen :blush: Men det er jo ikke nemt når man bliver ved med at have et hul i maven. Jeg har sågar perioder hvor jeg vågner midt om natten og er så sulten at jeg er nødt til at stå op og spise noget :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Bog :bigsmile:

Jeg kan kun tilslutte mig de andre. Du får virkelig høvlet noget indenbords :4mewantfood: Hvor høj er du og hvad vejer du? Du kan da umuligt være sådan en som mig, der har sat røv for tidligt (156 cm) Mine veninder griner altid af mig fordi jeg spiser 3 gange så meget som dem når vi er sammen :blush: Men det er jo ikke nemt når man bliver ved med at have et hul i maven. Jeg har sågar perioder hvor jeg vågner midt om natten og er så sulten at jeg er nødt til at stå op og spise noget :blink:

Sådan har jeg det tit :bigsmile:

Er 173 cm og vejer 63 kg (sidst jeg tjekkede, i hvert fald :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning - tirsdag 06.12.2006

Tog ned i IK99, Nicholas, Simon og Sune var allerede dernede.

Tog et lille warm-up sæt DL 15@40 kg

Resten så således ud: 3sæt x 7 reps, 9 RM, 55 sek mellem sættene

A1 DL: 90 kg (med ruuuund ryg :blush: fik hermed fastslået, at 90 kg IKKE er mit 9RM :laugh:) ; 80 kg; 80 kg

... gik over til rumænsk DL på det sidste sæt, havde nemlig ret ondt lige over knæene pga de dybe front squats til VL igår, så kunne ikke få numsen så langt ned, som godt er.. Det hjalp i øvrtigt gevaldigt på sagerne at få taget skoene af!

A2 Military press: 20; 20; 20; 20

B1 Bulgarian split squats: 2x18 kg; 2x18 kg; 2x18 kg; 2x18 kg

... en af mine yndlings små-øvelser :inlove: Ved ikke, hvorfor - den sidder bare så godt i balden :nissegrin:

B2 1-arm DB row: 18; 18; 18; 18

... har ikke kørt den så meget før, så anede ikke, om jeg lavede den rigtigt - godt Sune var der for at rette lidt på min teknik, så den ikke udelukkende gik i biceps :blush: Tror lige den skal laves noget mere, så jeg får den helt rigtigt..

C1 Ext. rotation 3 kg; 2 kg

De 55s pauser blev ikke altid lige overholdt, da jeg var pænt træt i dag og havde ikke så meget drive - skidt start på dagen med et opkald fra banken :4ranting: :bottom::nono: og så gav jeg den vist lidt for meget gas med træningen igår..

Er godt klar over, at det er lidt overkill med al den daglige træning (selvom jeg varierer det meget) - det er bare en af de perioder, hvor alt, som kan gå galt, går galt :annoyed: Så træningen er dét, der giver mig min daglige portion af det mentale overskud - man får klaret hovedet og får styr på sine (mange) tanker. Og de dage, hvor man slet ikke kan overskue at tænke, så giver man den så meget gas fysisk, at man ikke er i stand til andet end spise og sove, når man endelig kommer hjem. Hvilket nok er tilfældet med mig for tiden :nissetunge:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

På lørdag er der jo, som mange af jer nok ved, Copenhagen Cup 2006 i TSK, og Jesper (Thorhauge) og jeg har talt om at tage derud og heppe på Sune :cheer::cheer::cheer::cheer: (Jesper, husk kostumen :Mrs_Claus: )

Er der andre, der er friske? Efterfølgende foreslår jeg noget drikke/hygge at my place (bor i nærheden og har et par flasker sprut stående tilbage fra housewarmingen :nissetunge: ) og så evt. byen bagefter... :beerchug::rudolph:

Link to comment
Share on other sites

B1 Bulgarian split squats: 2x18 kg; 2x18 kg; 2x18 kg; 2x18 kg

... en af mine yndlings små-øvelser :inlove: Ved ikke, hvorfor - den sidder bare så godt i balden :nissegrin:

Er godt klar over, at det er lidt overkill med al den daglige træning (selvom jeg varierer det meget) - det er bare en af de perioder, hvor alt, som kan gå galt, går galt :annoyed: Så træningen er dét, der giver mig min daglige portion af det mentale overskud - man får klaret hovedet og får styr på sine (mange) tanker. Og de dage, hvor man slet ikke kan overskue at tænke, så giver man den så meget gas fysisk, at man ikke er i stand til andet end spise og sove, når man endelig kommer hjem. Hvilket nok er tilfældet med mig for tiden :nissetunge:

Hvis du gerne vil træne mere kan du jo bare øge dine reps en smule og sænke vægten. Så holder du bedre til det.

De højere reps har også bedre stress sænkende effekt på mig :xmas:

Ren discooo :4flex:

At brænde max igennem på dødløften er altid noget der koster :devil:

Lavede selv bulgarian squats i forgårs.. Avs i nummeren!!

Målet for min næste træningscyklus er alligevel strækmærker på røv og quads, så de burde være perfekte :devil:

Jeg og Linis kommer sandsynligvis forbi TSK og hepper. Der er bare noget med en vagt jeg skal af med først..

Link to comment
Share on other sites

På lørdag er der jo, som mange af jer nok ved, Copenhagen Cup 2006 i TSK, og Jesper (Thorhauge) og jeg har talt om at tage derud og heppe på Sune :cheer::cheer::cheer::cheer: (Jesper, husk kostumen :Mrs_Claus: )

Er der andre, der er friske? Efterfølgende foreslår jeg noget drikke/hygge at my place (bor i nærheden og har et par flasker sprut stående tilbage fra housewarmingen :nissetunge: ) og så evt. byen bagefter... :beerchug::rudolph:

Det lyder da som et hyggeligt og godt initiativ :nissecool:

Jeg er desværre på skole hele dagen i Slagelse, så jeg har ingen mulighed for at komme og heppe. Rigtig øv, for der er da den fedeste stemning til sådan nogle stævner, og det vill være en fed mulighed for at hilse på nogle flere MOL'ere

Men rigtig god fornøjelse med det :santa2:

PS: Rigtig lede løft du fyrer af dér. Din dødløft er vild (men det er jo også en dejlig øvelse :inlove: )

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

På lørdag er der jo, som mange af jer nok ved, Copenhagen Cup 2006 i TSK, og Jesper (Thorhauge) og jeg har talt om at tage derud og heppe på Sune :cheer::cheer::cheer::cheer: (Jesper, husk kostumen :Mrs_Claus: )

Er der andre, der er friske? Efterfølgende foreslår jeg noget drikke/hygge at my place (bor i nærheden og har et par flasker sprut stående tilbage fra housewarmingen :nissetunge: ) og så evt. byen bagefter... :beerchug::rudolph:

Du kan da bare tage de flasker med over til stævnet, så skal du nok se løjer :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

VL-træning her til aften - mandag 04.12.2006

Selvom coach Anders ikke havde så meget tid, så fik jeg (synes jeg selv) ret meget ud af at køre øvelserne under hans observation! (og også af at lure på bl.a. incognitos løft :nissetunge: )

Lige da jeg blev sat til at lave råtræk af Anders, dukkede Erik op og gik straks i gang med at rette på mine knæ, huske mig på at holde spænd i ryggen osv. (TOTALT UNØDVENDIGT! :annoyed: )... Han hævdede også, at min stang på 15 kg var for tung til mig, hvor Anders blandede sig og sagde, at det altså var ham, der var træneren her - så rettede han lidt på min teknik, og så sad den bare! :santa2:

Det blev Erik ikke særlig begejstret over, så han lagde sig på bænken primadonna-style og lignede bare princessen på ærten... :crybaby: Mens han formåede at rette på ALLE udøverne!!

Muahahaaaaa.. sjovt med erik.. Han er meget flink men også lidt specielt... Men det her med for mange kokke om maden duer bare ikke... Men det her med fodstillingen som manden i håndværkertøjet påtalte er rigtigt nok og et meget brugbart råd. Sådan cirka skulderbredde og 30 graders vinekl mellem fødderne er omtrent det, der bedst tillader dig at "åbne" i hoften, så man kan sætte sig ned imellem benene. Og her hjælper squatsko altså også, jeg kan klart anbefale dig at prøve nogle...

Link to comment
Share on other sites

Hvis du gerne vil træne mere kan du jo bare øge dine reps en smule og sænke vægten. Så holder du bedre til det.

De højere reps har også bedre stress sænkende effekt på mig :xmas:

Ren discooo :4flex:

Ja, sidst jeg kørte med så høj en frekvens, så varierede jeg mellem 5x6 og 3X12, og det fungerede ret godt... Den her gang prøvede jeg at øge med 3 reps for hver dag (og så færre sæt) - dvs. 4, 7, 10, pause, 5, 8; men det er alt for lille et gap, kan jeg mærke. Må se at få fyret nogle højere reps af idag! :xmas:

Jeg og Linis kommer sandsynligvis forbi TSK og hepper. Der er bare noget med en vagt jeg skal af med først..

Cool, så ses vi jo dér! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder da som et hyggeligt og godt initiativ :nissecool:

Jeg er desværre på skole hele dagen i Slagelse, så jeg har ingen mulighed for at komme og heppe. Rigtig øv, for der er da den fedeste stemning til sådan nogle stævner, og det vill være en fed mulighed for at hilse på nogle flere MOL'ere

Men rigtig god fornøjelse med det :santa2:

PS: Rigtig lede løft du fyrer af dér. Din dødløft er vild (men det er jo også en dejlig øvelse :inlove: )

-Camilla

Har faktisk ikke været til nogen stævner før, så jeg glæder mig en del til at opleve det! :nissegrin:

Tak :xmas: , min træningsmotivation fejler heller ikke noget lige i øjeblikket, og det hjælper jo en del på fremgangen (som så hjælper på motivationen :wink: )

Link to comment
Share on other sites

No wonder du er lidt .. rund i det :nissecool:

Hvad tid er det lørdag? Kan man nøjes med sprutten? rudolph.gif

Damerne starter kl. 11 og herrerne kl. 16. Tror først vi tager derud hen ad eftermiddagen, men det må vi lige se på.

Yes, man kan godt nøjes med sprutten, du skal være så velkommen! :santa2: :4drunk:

Link to comment
Share on other sites

Muahahaaaaa.. sjovt med erik.. Han er meget flink men også lidt specielt... Men det her med for mange kokke om maden duer bare ikke... Men det her med fodstillingen som manden i håndværkertøjet påtalte er rigtigt nok og et meget brugbart råd. Sådan cirka skulderbredde og 30 graders vinekl mellem fødderne er omtrent det, der bedst tillader dig at "åbne" i hoften, så man kan sætte sig ned imellem benene. Og her hjælper squatsko altså også, jeg kan klart anbefale dig at prøve nogle...

Heh, ja Erik, han er god nok, hvis bare han liiiige at slappe lidt af :nissetunge:

Ja, kan godt mærke jeg skal arbejde på min fodstilling og knæene - forskellen mærkes, men det er lidt svært at styre til tiden :blush:

Squat sko skal klart overvejes, men først efter samtalen med banken på fredag :crazy:

Link to comment
Share on other sites

På lørdag er der jo, som mange af jer nok ved, Copenhagen Cup 2006 i TSK, og Jesper (Thorhauge) og jeg har talt om at tage derud og heppe på Sune :cheer::cheer::cheer::cheer: (Jesper, husk kostumen :Mrs_Claus: )

Er der andre, der er friske? Efterfølgende foreslår jeg noget drikke/hygge at my place (bor i nærheden og har et par flasker sprut stående tilbage fra housewarmingen :nissetunge: ) og så evt. byen bagefter... :beerchug::rudolph:

Ville sgu gerne have været et smut forbi og heppet på Sune, men har en julefrokost der skal overståes lørdag. Men fedt initiativ :4drunk: :4thumbup:!

Edited by LaMotta
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning - onsdag 06.12.2006

Morgen: (eller hvad man nu kan kalde træningen kl 12.30... :nissetunge: )

Kroppen var sgu ikke helt vågen (gik i seng kl 04.00 og op kl 10.30.. IKKE optimalt! :wacko: )

Så pauserne blev ok lange og det var mest en let hygge træning, end noget andet - dog rart at give kroppen et aktivt break en gang imellem... (Men hvad skete der lige for julemusikken???? :newyear::blink: :blink: :blink:)

2 sæt x 10 reps; 12 RM; 65 s pause (yeah, right... :innocent:)

A1 Pull-downs (wide): 30; 30

A2 Walking lunges: 2x17 kg; 2x17 kg

B1 Push-ups: 22@BW; 20@BW

B2 Inverted rows: BW; BW (med Tunen, der holdt stativet, så det ikke væltede, men det kan jeg vist ikke sætte på som ekstra vægt på øvelsen.. :innocent:)

C1 BB curl: 15; 15

C2 DB triceps ext: 12; 12

D1 Leg curl: 5 (??? en tung satan af en maskine); 5

D2 Mave: blandet sjov

Aften: VL-træning

Træk ben (opvarmning): 6 @ 15; 6 @ 15; 10 @ 5

Træk fra knæ: 6-7 sæt x 3-4 reps @ 15 kg

...teknikken sad lige i skabet idag, kunne jeg bedømme på Anders' begejstrede udråb "ja ja!" og en masse "MOLOD'ETS!" (=dygtig!) :wootdance:

Frivend:

8 @ 15 kg

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

8 @ 30 kg

8 @ 30 kg

8 @ 30 kg

8 @ 30 kg

...Ihh, hvor det kørte! :nissegrin:

Ben: 3 sæt x 7-8 reps @ 45 kg

...det går sgu bedre og bedre, kontraen var god og den forbedrede teknikken gjorde, at vægten føltes som et fjer, og jeg røg op som et fjeder (føltes det i hvert fald som om :wink: )!

Rygbøjninger: 3 sæt x 15 reps @ BW

Mave: 20 @ BW

Træningen startede ud lidt sløvt energimæssigt, men så var det som om jeg fik fornyet batterierne - I wanted more! :devil:

Er super begejstret for Anders' coach-evner, fik endnu mere blod på tanden - jeg vil sgu være god til det her!!! :devil::devil::devil:

Første gang jeg snakkede med Anders, så mente han, at det absolut ikke var nødvendigt for mig at træne mere end de der 3 gange om ugen teknik, men jeg sagde til ham idag, at jeg altså ikke kunne undvære mine tunge vægte og gerne ville træne mere. Det havde han absolut ikke noget imod, syntes endda at det var en rigtig god idé, at jeg supplerede med alm. DL og squats mm. (de sidstnævnte måtte meget gerne være VL-style, men det har jeg altså heller ikke noget imod, er jo svag i bunden af squatten, og det skal bare forbedres!) I'm loooving it!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Fik snakket en del med Signe efter træningen, hun er bare en super flink og nem pige!! Hun var endda så sød at låne mig sine træningssko med en hårdere sål end mine, som hun ikke selv brugte :bigsmile: Hun advarede mig også mod at træne for meget med Erik (hihi), og var frisk på idéen om at træne VL sammen nogle af dagene - udover træningerne med Anders. Hende, tror jeg, jeg kan lære ret meget af! :bigsmile:

Planen for imorgen er at holde helt fri fra træningen, men nu må jeg lige se, hvordan det går... :wink:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

På lørdag er der jo, som mange af jer nok ved, Copenhagen Cup 2006 i TSK, og Jesper (Thorhauge) og jeg har talt om at tage derud og heppe på Sune :cheer::cheer::cheer::cheer: (Jesper, husk kostumen :Mrs_Claus: )

Er der andre, der er friske? Efterfølgende foreslår jeg noget drikke/hygge at my place (bor i nærheden og har et par flasker sprut stående tilbage fra housewarmingen :nissetunge: ) og så evt. byen bagefter... :beerchug::rudolph:

Jeg kommer forbi og hepper! og selvfølgelig et par julebajere efter da! :nissegrin::nissegrin::nissegrin::nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share