BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

Puh... så har jeg ikke så dårlig samvittighed over at brænde dig af, jeg er nemlig lige kommet hjem fra byen og jeg vidste ikke lige hvordan jeg skulle få fat i dig og sige det.

Som status er nu kommer jeg ikke til copenhagen cup (eller udenfor en dør foreløbigt).

Så hep lidt på Sune for mig.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Puh... så har jeg ikke så dårlig samvittighed over at brænde dig af, jeg er nemlig lige kommet hjem fra byen og jeg vidste ikke lige hvordan jeg skulle få fat i dig og sige det.

Som status er nu kommer jeg ikke til copenhagen cup (eller udenfor en dør foreløbigt).

Så hep lidt på Sune for mig.

:nonono: Vi var faktisk mange der savnede dig i TSK, Jesper :4winkkiss:

Bogs, tak for en hyggelig sludder. Det var fedt lige at få hilst på :xmas:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

:nonono: Vi var faktisk mange der savnede dig i TSK, Jesper :4winkkiss:

Bogs, tak for en hyggelig sludder. Det var fedt lige at få hilst på :xmas:

-Camilla

Når Snaps og Øl flyder i lange baner er det ikke altid man selv er herre over hvor høj promillen bliver... Så det er min eneste undskyldning.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

:nonono: Vi var faktisk mange der savnede dig i TSK, Jesper :4winkkiss:

Bogs, tak for en hyggelig sludder. Det var fedt lige at få hilst på :xmas:

-Camilla

Hey Camilla, ja det var hyggeligt at snakke med dig :bigsmile: Du må se at komme ud til IK igen og få øvet lidt VL teknik :wink:

Link to comment
Share on other sites

En hilsen fra 3 fulde gutter! Hyggeligt at hilse på! Damn, Fyns folket kan fyrer den af.

Nå, men håber at du fik lyst til styrkeløft ved at være til stævne :devil:

Hey 3 fulde gutter :4winkkiss: (hvem end I nu er, ud over Onkel Troels...) Her kommer en godmorgen/godnat hilsen fra lettere påvirkede mig (efter ca. ½ flaske blandet sjov :xmas: )

Det var fedt løftet idag, OT - især vild med lydeffekterne :nissetunge:

Fik faktisk lidt blod på tanden idag, så jeg må køre lidt tunge løft ved siden af VL :wink: (hvilket dog hele tiden har været planen)

Link to comment
Share on other sites

...Her kommer en godmorgen/godnat hilsen fra lettere påvirkede mig (efter ca. ½ flaske blandet sjov :xmas: )

tak for igår :xmas:

...når der nu ikke var nogen til at hjælpe dig med vodkaen og den anden sprut, så er det sku rimeligt hårdt gået at du drak det hele selv :devil:

Når vi ikke engang kunne drikke den kasse som Rommel havde med, så er det vel kun rimeligt at du inddrager for at disciplinere lidt :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

tak for igår :xmas:

...når der nu ikke var nogen til at hjælpe dig med vodkaen og den anden sprut, så er det sku rimeligt hårdt gået at du drak det hele selv :devil:

Når vi ikke engang kunne drikke den kasse som Rommel havde med, så er det vel kun rimeligt at du inddrager for at disciplinere lidt :nissetunge:

Var der én kasse øl som ikke blev drukket? Så skulle jeg alligevel være slået et smut forbi... Om ikke andet så bare for at vise sådan nogen tjøvenhawnere hvordan man drikker...

Link to comment
Share on other sites

tak for igår :xmas:

...når der nu ikke var nogen til at hjælpe dig med vodkaen og den anden sprut, så er det sku rimeligt hårdt gået at du drak det hele selv :devil:

Når vi ikke engang kunne drikke den kasse som Rommel havde med, så er det vel kun rimeligt at du inddrager for at disciplinere lidt :nissetunge:

Selv tak, det var super hyggeligt :nissegrin:

Ja, I var da lidt bagefter :nissetunge: Jeg må begyndte at holde drikke-kurser/boot camps... eller noget? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Var der én kasse øl som ikke blev drukket? Så skulle jeg alligevel være slået et smut forbi... Om ikke andet så bare for at vise sådan nogen tjøvenhawnere hvordan man drikker...

Haha, i den ynkelige tilstand du var i igår, så tror jeg, at du ville have blokeret mit toilet efter den 1. øl :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Haha, i den ynkelige tilstand du var i igår, så tror jeg, at du ville have blokeret mit toilet efter den 1. øl :nissetunge:

Det kan være, men det betyder jo ikke at man ikke kan drikke videre bagefter.. og når man ser på hvem der ellers var der så ville jeg helt klart kunne have været med på tempoet :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Lyder som om der har været knald på :superman: Nedtur at misse sådan noget, men havde andre forpligtelser :annoyed:

Hulen idag? -eller tuder du stadig over din knækkede negl? :Mrs_Claus:

Andre forpligtelser kunne da umuligt have været så vigtige, at du missede hyggen i lørdags :nonono::nissetunge:

Hulen idag... Hmmm.. Skal have læst en del, og ja, tuder stadig over min lillefinger - den gør nas... :cry3: Kan nok kun træne under bedøvelse.. Hvad tid tager I derned?

Link to comment
Share on other sites

Andre forpligtelser kunne da umuligt have været så vigtige, at du missede hyggen i lørdags :nonono::nissetunge:

Hulen idag... Hmmm.. Skal have læst en del, og ja, tuder stadig over min lillefinger - den gør nas... :cry3: Kan nok kun træne under bedøvelse.. Hvad tid tager I derned?

Klokken 18 :santa2:

-det er kun bøsser der læser til eksamen :superman:

Link to comment
Share on other sites

Nå, det bliver altså ikke til noget træning idag - skal til eksamen på fredag, næste onsdag og aflevere 3 opgaver dagen efter, og når man tænker på, at jeg ikke har fulgt med i undervisningen de sidste 3 mdr. af diverse årsager :innocent: , så har jeg EN ANELSE travlt... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Nå, det bliver altså ikke til noget træning idag - skal til eksamen på fredag, næste onsdag og aflevere 3 opgaver dagen efter, og når man tænker på, at jeg ikke har fulgt med i undervisningen de sidste 3 mdr. af diverse årsager :innocent: , så har jeg EN ANELSE travlt... :crazy:

Held og lykke med det!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share