BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hov hov, man må ikke slå på piger! Og man må heller ikke slå på dem, der ligger ned.. :nono: Piger, der ligger ned, er således OFF LIMITS! :nonono::nissetunge:

Piger der ligger ned Off limits, man må heller ikke slå på dem?

Where's the fun in that? :santa2:

Btw: Starka vodka kan anbefales (regner med du kender den, ellers køb den nu!), Beluga vodka fås desværre ikke i kbh. Mine venner købte en flaske hjem da de var i Moskva. jeg har drømt om den siden :inlove:

Link to comment
Share on other sites

Btw: Starka vodka kan anbefales (regner med du kender den, ellers køb den nu!), Beluga vodka fås desværre ikke i kbh. Mine venner købte en flaske hjem da de var i Moskva. jeg har drømt om den siden :inlove:

Det må du da også gøre til en pris af 80 Euro per flaske :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Kan man få en prøvebrænder i IK99? :nissegrin:

Her på lørdag? Det tror jeg ikke, der skulle være noget i vejen for :xmas:

EDIT: Det kan dog kun lade sig gøre, hvis Jesper ikke brænder mig af efter julefrokosten i aften :nissetunge: Jeg har nemlig ikke selv kort...

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Du har tilsyneladende ikke hørt om indvielsen man skal igennem den første dag man træner i IK99, det er noget med senep og røde baller... bare spørg Anna, hun er den der sidst har været igennem det.

Hov, den tror jeg vist, jeg er blevet snydt for!! :mad::nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning - fredag 08.12.2006

Aftalte at mødes m Tunen nede i IK99 kl 16, kom vist en lille smule for sent :innocent: Men det gjorde tilsyneladende ikke noget, for han blev holdt godt med selskab af Erik :inlove:

DL:

...pga pænt meget ondt i min venstre hoftebøjer (nu kan jeg godt forstå, hvad folk snakker om, når de siger VL er farligt.. :eusa_think: ) kunne jeg ikke få røven helt ned, så det kneb med at spænde rigtigt op - det kørte ikke særlig smooth, i hvert fald.. :dry:

10 @ 50 kg (opvarming, yes yes)

5 @ 80 kg

4 @ 90 kg

5 @ 90 kg

3 @ 95 kg

1 @ 100 kg

1 @ 102,5 kg

0 @ 102,5 kg (har ellers gjort mig rigtig klar :nissetunge: )

Det er hermed fastslået, at mine mange træningspas i løbet af ugen ER gået ud over styrken i DL... :annoyed: (Yes, bad selv om det - kunne bare lade være med at have så meget krudt i numsen.. :4jumpy:) Så i næste uge må jeg liiige styre mig og bruge overskydende energi på eksamenslæsning :innocent:)

Chins-downs :nissetunge: (neutralt greb) - you know, what I mean...

1 x 5 @ 40 kg

Skulle til at supersætte chins med smal bænk med håndvægte, men var en kegle og fik 15 kg på min lillefinger, hvilket resulterede i, at neglen vippede helt op og det begyndte at bløde helt vildt. :crazy: Fik at vide af en, der trænede dernede, at den nok skulle helt af, så der ikke gik infektion i det hele, så jeg blev kørt på Bispebjerg skadestue af min mor. Efter ca ½ t- ventetid blev jeg hentet af en sygeplejerske, der mente at den skulle hives af uden bedøvelse :crazy: Men jeg skulle i hvert fald undersøges af en læge først, så endnu en time gik der, hvor jeg underholdt min mor med at vise, hvad vægtløftning er for noget - i en kjole :Mrs_Claus: og med lillefingeren ude, så hun var helt flad af grin og mente, det var super frækt :santa2: Det viste sig til sidst, at neglen besluttede sig for at lægge sig på plads, så jeg slap med at få den renset og tapet sammen og fik også en stivkrampe vaccination med på vejen.. Herlige to timer ud af en fredag aften :bigsmile:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Kunne i øvrigt godt bruge lidt forslag til, hvilket program jeg kunne køre ved siden af VL (2x ugentligt), så jeg kan øge min styrke i DL, samt få indhentet muskeludviklingen (og styrken) i midterste ryg (rhomboideus primært). Bænk har jeg nogenlunde på plads, efter jeg har talt med Sune igår og squat kører jeg rigeligt af til VL...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share