Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Hvilken seddel? Det lyder dog interessant :bigsmile:

Det er nogen af de gamle nisser, der har sat en seddel op om at anlægget kun må tages i brug når alle tilstedeværende er enige om at der bliver spillet på det.

Det er så også helt fair at der skal tages hensyn til alle, men hvis de en dag kommer ned i grotten, hvor vi spiller, så kan de da for helvede bare sige til os om vi ikke vil skrue ned, slukke eller skifte musikgenre istedet for at gøre det til et større problem end det er og så smide sådan en seddel op. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Det er nogen af de gamle nisser, der har sat en seddel op om at anlægget kun må tages i brug når alle tilstedeværende er enige om at der bliver spillet på det.

Det er så også helt fair at der skal tages hensyn til alle, men hvis de en dag kommer ned i grotten, hvor vi spiller, så kan de da for helvede bare sige til os om vi ikke vil skrue ned, slukke eller skifte musikgenre istedet for at gøre det til et større problem end det er og så smide sådan en seddel op. :nonono:

Jeg så godt sedlen idag. Det er helt sikkert de gamle nisser der træner om morgenen der har sat den op, ingen andre mener at de alene tegner "Vægtløfterklubben 99" som den er underskrevet med :wink: Er det en seriøs henvendelse, så bør den komme fra bestyrelsen, ellers bør der være navn på.

Når det er sagt, så bør vi vel tage lidt hensyn når folk venligt henvender sig, da vi vel til tider "fylder" en del. Jeg tolker det skam ikke som om at man skal gå hulen rundt og spørge om nådig tilladelse, det er jo ikke nogen ammestue :devil:

Heeyy big boy :smile:

Kanon at du fik din dödlöft til at fungere i går!!! :4thumbup: Det bliver jo vildt spändende til DM!!!

Er ret sikker på at det er en STOR fejl at de IKKE har givet dig en billet til EM!!! :superman:

Og tillykke med hjemmesiden forresten!!! Virkelig flot!!!

Mange tak charlotte :smile:

Jeps, det bliver spændende at se hvor meget jeg kan skrabe sammen og hvad det rækker til.

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Tricep, shoulder & abs

Det blev til en let omgang idag. Jeg føler mig ret tung og har derfor påbegyndt nedtrapningen lidt hurtigere end oprindeligt fastlagt.

Der var ingen kendte i hulen idag, så udløft måtte jeg klare selv.

CG Bench

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 90 kg

3 x 120 kg

3 x 120 kg

3 x 120 kg

Færre sæt og kilo. Fokus på opspænd og god eksplosion.

Pinky Grip Bench

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

Dips

10

10

10

10

Upright Rows

10 x 20 kg

8 x 40 kg

8 x 40 kg

8 x 40 kg

Laterals

8 x 14 kg

8 x 14 kg

8 x 14 kg

Crunches

25

25

25

Kakaomælk undervejs + postworkout shake bagefter

Morgenvægt 100,1 kg - der er styr på det :smile:

Min nye centurion 40' kom op at hænge igen med vægte i benene, så de kan blive blokket ud til mine små ballarinaben. Folk gik og kiggede underligt på den tomme dragt :laugh:

Let og hurtig omgang, det hele tog vel en times tid. Imorgen skal der laves startvægt i squatten :superman:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Jeg så godt sedlen idag. Det er helt sikkert de gamle nisser der træner om morgenen der har sat den op, ingen andre mener at de alene tegner "Vægtløfterklubben 99" som den er underskrevet med :wink: Er det en seriøs henvendelse, så bør den komme fra bestyrelsen, ellers bør der være navn på.

Når det er sagt, så bør vi vel tage lidt hensyn når folk venligt henvender sig, da vi vel til tider "fylder" en del. Jeg tolker det skam ikke som om at man skal gå hulen rundt og spørge om nådig tilladelse, det er jo ikke nogen ammestue :devil:

Sedlen var der inden VL i mandags, så det har været morgen-nisserne eller Moses og co. der har smidt den op.

Har det lidt på samme måde, vi respektere selvfølgelig hvis folk ikke vil hører det og spørger først inden det bliver sat på - derfra og så gå over til kujon-agtige sedler uden afsender er sgu' for tyndt.

Link to comment
Share on other sites

Fair nok.. Bliver godt.

Tænkte det måske var et Original ERTMPowerlifter squat- eller bænkrack, fremfor et powercage du mente.

Nååå, et sådant vil skam også være nice.

Jeg afventer nærmere svar fra Erik, hvad vi kan få eller ikke få for pengene. Vi har 10,000 kr at disponere med og intet er fastlagt. Et powercage er et powercage, det er ikke megen forskel, så mærket kan egentlig være ret ligegyldigt, hvis det kan klare mosten. Så lig lige hovedet i blød og kom med supplerende forslag hvis der skulle være nogen? Om et cage er brugt og har fået lidt ridser for eksempel er jo ligegyldigt.

Link to comment
Share on other sites

Nååå, et sådant vil skam også være nice.

Jeg afventer nærmere svar fra Erik, hvad vi kan få eller ikke få for pengene. Vi har 10,000 kr at disponere med og intet er fastlagt. Et powercage er et powercage, det er ikke megen forskel, så mærket kan egentlig være ret ligegyldigt, hvis det kan klare mosten. Så lig lige hovedet i blød og kom med supplerende forslag hvis der skulle være nogen? Om et cage er brugt og har fået lidt ridser for eksempel er jo ligegyldigt.

Fint.. Jeg prøvet at snakke med min chef i morgen i trimshop, der bliver for det meste købt brugt udstyr, så kan være han har nogle kontakter.

edit: Jeg synes btw også vi mangler 7,5 og 10 kg db's til mine dropset i krøl!

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

HSF - Quads, hams & chest

Idag skulle der løftes startvægt i squatten og jeg havde derfor taget turen til HSF igen igen.

Squat

10 x 20 kg

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 140 kg

Titan Centurion 42''

3 x 205 kg

2 x 225 kg

1 x 245 kg

1 x 260 kg

Prehn lagde wraps på. Alle blev pænt afstemt og jeg var til godkendt dybde selv på de 205 kg. Startvægten bliver 260 kg, men det kunne jeg godt have sagt på forhånd.

Bagefter gik Prehn over og klaprede på lommeregneren, men ville ikke sige hvilken max han lavede procenter ud fra.

Walkouts + Quarts

3 x 320 kg

3 x 320 kg

Vægttilpasning. Tough vægt at have på nakken.

Goodmornings

10 x 20 kg

10 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

DE Bench

10 x 20 kg

10 x 60 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

Et par eksplosive sæt, med fokus på opspænd.

Postworkoutshake :4mewantfood: og så en tur på lindevangs cafe og spise toughe bøffer med surt :superman:

Det kørte udemærket teknisk i squatten idag og ingen problemer med at komme dybt nok. Eksplosionsstyrken var dog lidt mat i det, men det bliver forhåbentligt bedre når får slappet af lidt og fyldt nogle flere carbs på systemet.

Næste træning bliver fredag hvor jeg løfter en startvægt i bænken i løs trøje.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Nomineringerne til VM begynder så småt at være på plads. Det er endnu ikke afgjort om jeg skal løfte i -100 kgs klassen eller -110 kgs klassen, men uanset hvad, så ser det barskt ud :crazy: Selvom Niels har flottes sig på nomineringerne og skrevet 240 kg, så har jeg jo egentlig kun 225 kg godkendt officielt i denne klasse. Mine 242,5 kg var i -110 kgs klassen.

Ungarn og polen mangler stadigvæk og de løfter tungt :crazy:

IPF homepage

BAST Jan (GER1977M1) 1977 GER 275.0

HAASE Uwe 1964 GER 275.0

ANDERSON Timothy (USA1972M4) 1972 USA 267.5

MARRAMA Rick 1982 USA 265.5

SOHLMAN Jarmo (FIN1969M1) 1969 FIN 265.0

CHIDA Kohei (JPN1968M2) 1968 JPN 265.0

ITOH Satoshi (JPN1966M1) 1966 JPN Reserve 257.5

JALDEFORS Mikael (SWE1966M2) 1966 SWE 255.0

BECK Oliver (GER1975M1) 1975 GER Reserve 252.5

LEHTO Juha (FIN1964M1) 1964 FIN Reserve 250.0

BAK Sune (DEN1974M2) 1974 DEN 240.0

HERGOTT Stéphane (FRA1982M2) 1982 FRA 240.0

GREEN Martin (GBR1974M1) 1974 GBR 240.0

FARSTAD Svein Olav (NOR1965M2) 1965 NOR 237.5

THEUSER Petr (CZE1961M1) 1961 CZE 235.0

SORENSEN Thomas 1981 DEN 232.5

AAS Oystein 1974 NOR 227.5

WALTER Bruno 1967 CZE Reserve 220.0

TWYCROSS-LEWIS Richard (GBR1976M1) 1976 GBR 220.0

BLANQUEZ MOYA Jose Francisco 1974 ESP 215.0

BEYON Frédéric 1975 FRA 215.0

ABOTSI Micheal Jonhson 1974 GHA Reserve 180.0

BOAKYE Samuel Kwaku 1981 GHA Reserve 180.0

RAI Puneet 1978 IND 180.0

Link to comment
Share on other sites

Syntes du skal rykke i 110

Er helt sikker på du kan få rigtig meget ud af de ekstra kilo

(syntes også du så lige mager ud i lørdags) :bigsmile:

Jeg skal snakke med Niels om det til DM, der burde vi have det fulde overblik over nomineringerne, så vi kan tage en beslutning :smile:

Link to comment
Share on other sites

HSF - light Quad, Bench & Bicep

Dagens tal fra HSF hulen.

DE Squat

10 x 60 kg

10 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

Bench

10 x 20kg

10 x 20 kg

10 x 70 kg

5 x 120 kg

2 x 150 kg

Fury 48''

2 x 200 - 8 cm

1 x 210 - 4 cm

1 x 210 til bryst

Det koerte egentlig ringe idag. Jeg måtte arbejde en hel for at presse vaegten, og det er egentlig ikke meningen med mit startloeft som gerne skulle vaere sikkert. Jeg starter nok på 200 kg i denne troeje, ellers skulle jeg havde valgt en som var lidt strammere.

Barbell curls

10 x 20 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

Hammer Curls

8 x 24 kg

8 x 24 kg

8 x 24 kg

1 liter skummet undervejs + shake bagefter :4mewantfood:

..og så til den kinesiske buffet :devil:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Du er svært glad for den buffet hva' tykke? :superman:

Alle kan have dårlige dage... lige med undtagelse af den amerikanske version af dig: Mr. Perfect

:superman: :superman: :superman: :superman: :superman:

Det kan du tro :4mewantfood: vaegtn skulle noedig falde under 100 kg, saa jeg er noed til at gå hårdt nogengange.

Fedt klip :laugh: Ha ha...

Link to comment
Share on other sites

Team TNT, Finland - Light Deadlift, Back & Calf

Tog flyveren til finland efter traening igår for at besoege Mepa & sweetypippy. I samme forbindelse havde jeg muligheden for at blive inspireret af Jarmos doedloeft teknik, og få nogle tips til at forbedre min teknik. Unoedigt at sige, saa er der meget at hente.

Deadlift

10 x 20 kg

5 x 60 kg - sumo

5 x 60 kg - sumo

5 x 60 kg - sumo

3 x 100 kg - sumo

3 x 100 kg - sumo

3 x 100 kg - sumo

lette loeft med fokus og afretning af teknik

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

lidt lette konventionelle loeft

Chins

8

8

8

8

Reverse grip pull down

8 x 80 kg

8 x 80 kg

8 x 80 kg

8 x 80 kg

Crunches

25

25

25

Calf i benpres

15 x 160 + slaede

15 x 200 + slaede

15 x 200 + slaede

15 x 200 + slaede

15 x 200 + slaede

15 x 200 + slaede

Kosmetisk traening :4thumbup: Laenge side med straek paa denne måde, så godt pump.

Let omgang idag og i godt selvskab. Det er ekstremt motiverende at se jarmo doedloefte :blink: , så ved man at der virkeligt er noget at hente på teknikken. Når man ser den danse rekord blive lettet flere gange på et saedvanligt traeningspas, saa ved man det er alvor :devil:

Mepa har syet mine stropper lidt ned i min centurion squatter. Nu falder stropperne i det mindste ikke af nåer vinden blaeser :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Der blev jeg lige snydt, havde for mig (pipi sladrede for en tid siden) at det först var i april du skulle her op... havde lige luret at jeg havde fri den omtalte weekend. Nå well, en anden gang. Jeg er desuden helt enig i funderingerne om japes dödlöft

Link to comment
Share on other sites

Der blev jeg lige snydt, havde for mig (pipi sladrede for en tid siden) at det först var i april du skulle her op... havde lige luret at jeg havde fri den omtalte weekend. Nå well, en anden gang. Jeg er desuden helt enig i funderingerne om japes dödlöft

Hey Garrish, den gamle aftale holder da stadigvaek :smile: Eurobonuspoint er en god ting :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share