Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Tror du ikke bare, at du skal droppe F6eren? Det lader jo til at du har fin succes med at løfte i Fury. Det er mit indtryk, at folk enten er til den ene type trøje end den anden. Har du iøvrigt fundet ud af hvilken vægtklasse du skal løfte i til VM?

Jo, jeg dropper den. Nu har jeg prøvet den 2 gange.

Det bliver nok -110 kgs klassen. Konkurrenterne løfter det samme i -100 og -110, men jeg vil nok kunne løfte noget mere hvis jeg ikke skal begrænse min vægt med en diæt.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Det bliver nok -110 kgs klassen. Konkurrenterne løfter det samme i -100 og -110, men jeg vil nok kunne løfte noget mere hvis jeg ikke skal begrænse min vægt med en diæt.

Så er der jo lagt op til en spændende dyst imellem dig og Mikkelsen om at blive den højest placerede dansker. :smile:

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Blandet Fedtnæs

Tidligt i hulen til en smule intermediate træning, før der skal løftes tungt igen på søndag. Tunen skulle maxe idag i squatten, rygtet var ude og der var tætpakket på tilskuerrækkerne. Desuden var machinehead på anlægget, feeee' :devil:

Deadlift - Sumo

5 x 60 kg

5 x 60 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

3 x 120 kg

3 x 120 kg

3 x 120 kg

3 x 120 kg - konventionel

3 x 120 kg - konventionel

Barbel Rows

10 x 60 kg

8 x 80 kg

8 x 80 kg

8 x 80 kg

8 x 80 kg

UH Chins

8

8

8

8

Goodmornings

5 x 60 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

Dips

10

10

10

Barbel Curls

8 x 20 kg

8 x 40 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

Crunches

25

25

25

1 liter mælk undervejs + gainershake bagefter

Stille og rolig omgang allround træning. Næste gang bliver imorgen til lidt bænk og squat.

Link to comment
Share on other sites

Hey, er det ude i Bagsværd du sidder i Novo? Kevin og mig var ude på virksomhedsbesøg med en masse andre biokemi studerende igår. Satme et stort sted i holder jer derude, :smile: !

Ja det er det.

Novozymes og Novo Nordisk har hovedkontor i bagsværd, men det er to forskellige børsnoterede selskaber om jeg må be :wink: Novo er ikke bare Novo, vi blev demerget i år 2000.

Ja det er stort. Vi er 4200 ansatte worldwide i novozymes og Novo Nordisk er omkring 25000. Et løst gæt er at de to firmaer beskæftiger 3000-5000 mennesker i bagsværd alene, så det er ikke en bolsjebutik :devil:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

IK99 - Quads, Chest & Calf

Dagens tal

Squat

10 x 20 kg

10 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 60 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

3 x 120 kg

3 x 120 kg

3 x 120 kg

Bench

10 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 60 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

Calf Pres i hack squat

10 x 100 kg

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

Laterals

10 x 5 kg

8 x 14 kg

8 x 14 kg

8 x 14 kg

Kakaomælk undervejs + gainershake bagefter :4mewantfood:

Light omgang igen idag. Thomas sørgede for underholdningen med lidt max i bænken.

Link to comment
Share on other sites

Rart lige at få hilst på dig i dag.. og mange tak for hjälpen med tröjen. :4thumbup:

og så må du jo :kickass: i morgen og vise finnerne hvad du går for.

Og det skal jeg LIGE LOVE jer for han gjorde!!!! :devil:

STORT TILLYKKE med resultatet Sune!!! KÄFT det var sejt löftet!!! :4thumbup:

Det var en fornöjelse at hjälpe dig og du kan kun väre MEGET stolt af det resultat du fik banket af ..... også selv om vi gerne ville have set VALHALLA vägten på stangen i sidste dödlöft!!!! :nonono:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Og det skal jeg LIGE LOVE jer for han gjorde!!!! :devil:

STORT TILLYKKE med resultatet Sune!!! KÄFT det var sejt löftet!!! :4thumbup:

Det var en fornöjelse at hjälpe dig og du kan kun väre MEGET stolt af det resultat du fik banket af ..... også selv om vi gerne ville have set VALHALLA vägten på stangen i sidste dödlöft!!!! :nonono:

Hvorfor skriver folk sådan noget uden at skrive resultatet ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :crazy:

KOM SÅ MED DET!!???

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
WHATTTT??? CRAZYYY :superman: :4thumbup:

Sindssyg flot squat og død og bænk og 3-kamp haha :4thumbup:

blir det registreret som dansk rekord egentlig? hvis han gjorde det i 100?

Det var højst sandsynligt i 110kg, eftersom han vejede 105-106kg onsdag aften i træningstøj.

Link to comment
Share on other sites

Det var højst sandsynligt i 110kg, eftersom han vejede 105-106kg onsdag aften i træningstøj.

næhh nu glemte jeg da egentlig at sune faktisk sagde til mig han ville prøve det der sauna halløjsa, så det skulle gerne ha været i 100 det resultat, det var ihvertfald meningen sagde han, saunaen har forhåbentlig virket

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
næhh nu glemte jeg da egentlig at sune faktisk sagde til mig han ville prøve det der sauna halløjsa, så det skulle gerne ha været i 100 det resultat, det var ihvertfald meningen sagde han, saunaen har forhåbentlig virket

Uh ja. Det snakkede han noget om. Det har sikkert også kun drejet sig om 2-3kg han skulle af med. Så det har sikkert været i 100kg.

Link to comment
Share on other sites

blir det godkendt som dansk rekord i 3-kamp så?

Hvid han kan skaffe en underskrevet stævne protokol, hvor der er kvalificerede dommer på, skulle det ikke være noget problem.

Men ved ikke hvem der dømte, men der er da bare at prøve at sende det ind

Link to comment
Share on other sites

TNT Cup - Finland

Tak for alle lykkeønskningerne :smile:

Jeg havde taget turen til Finland for at besøge Mepa og løfte til TNT cup. I fredags trænede jeg ultralight da jeg ankom, ellers stod den mest på afslapning.

Jeg skulle for første gang prøve at svede lidt af, for at komme i vægt. Morgenvægten lå omkring 102 kg og både fredag og lørdag svedte jeg igennem i saunaen for at booste væskeflowet. Jeg var opmærksom på hvor meget mad jeg indtog sent lørdag og søndag morgen vejede jeg faktisk 100,0, så jeg behøvede ikke at gøre nogen her til morgen og jeg fik endda lidt morgenmad. Da jeg vejede ind var vægten faldet til 99,35 kg og så var det ellers med at få hældt indenbords.

Til squatten havde jeg taget min nye centurion 40'er med.

Squat

1. løft - 260 kg Godkendt 3-0

2. løft - 280 kg Godkendt 3-0

3. løft - 300 kg Godkendt 3-0 :devil:

Sweetiepippi lagde knæbind under opvarmingen og på første og andet løft. På sidste løft blev der satset og en 110 kgs finsk mand Jarri lagde knæbind på på samme måde som Charlotte, bare lidt hårdere - og det siger ikke så lidt. Balancen var væsentlig bedre på alle løft, da stropperne ikke er stramme i den nye dragt og jeg var ret overrasket da jeg lettede de 300 kg.

Benchpres

1. løft - 220 kg Godkendt 3-0 :smile:

2. løft - 235 kg Underkendt 0-3

3. løft - 235 kg Underkendt 0-3

Jeg var i tvivl om jeg overhovedet ville bænke heroppe og havde kun taget min gamle katana med. Mepa og charlotte pressede hårdt på for at jeg skulle løfte i den fra start, så det gjorde jeg så. Der havde måske været til 230 kg idag. Jeg var meget tæt på at locke de 235 kg i begge forsøg, men havde ikke lige det sidste idag.

Deadlift

1. løft - 250 kg Godkendt 3-0

2. løft - 275 kg Godkendt 3-0

3. løft - 285 kg Godkendt 3-0 :devil:

Rigtig god power i dødløften idag. De 275 fløj op og jeg synes selv at det var et pænt spring til 285 kg, selvom nogle af finnerne mente at jeg skulle endnu længere op. Jarri hev mig øret før mit 3. løft og jeg fik også en flad af Mepa uden at vi havde aftalt noget :laugh: Da jeg gik ind på vægten var jeg tændt og der var faktisk pænt overskud stadigvæk :blink: Det må være dragten, der hjælper med at holde spændet når jeg letter den fra bunden.

Total 805 kg :devil: (PR 45 kg og uofficiel dansk rekord med 7,5 kg)

Wilks 491,3

Der kommer videoer op imorgen regner jeg med.

Jeg får en underskreven stævneprotokol, men jeg ved ikke om dommerne har den nødvendige internationale grad, før jeg kan få resultatet registreret. Men uanset hvad så er jeg meget glad for resultatet. Så nåede jeg faktisk hele 3 af mine årsmål idag. Squat på 300 kg, dødløft på 285 kg og 800 kg på totalen - helt fantastisk.

Saunateknikken kan jeg faktisk godt lide, men jeg bliver ikke i -100 kgs klassen til VM alligevel. Det bliver stadigvæk -110 kgs klassen.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share