Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

blir du i 100 bagefter VM egentlig? hvis du vejer 110 ud kan du jo sagtens blive en trussel for Tonni

Jeg går i -110 kg til VM og bliver sikkert deroppe. Der burde jeg have rigeligt at plads vægtmæssigt til resten af mine dage og så er jeg ude over at tænke på det nogensinde igen :laugh:

Men aldrig sige aldrig. Bliver jeg bedt om at stille i -100 kgs klassen , så gør jeg det. I bænk er vægten næsten ligegyldig i -100/-110. Men det er den ikke i trekamp.

Link to comment
Share on other sites

Jeg går i -110 kg til VM og bliver sikkert deroppe. Der burde jeg have rigeligt at plads vægtmæssigt til resten af mine dage og så er jeg ude over at tænke på det nogensinde igen :laugh:

Men aldrig sige aldrig. Bliver jeg bedt om at stille i -100 kgs klassen , så gør jeg det. I bænk er vægten næsten ligegyldig i -100/-110. Men det er den ikke i trekamp.

Okay det blir Marc jo nok MEGET glad for selvom han ikke vil indrømme det :laugh:

MEEEN du skulle da næsten lige nakke den danske rekord i 100 hvis den ikke blir godkendt den du lavede idag, og så går du i 110 og går amok, du kan blive ret heftig deroppe :superman:

Link to comment
Share on other sites

Og det skal jeg LIGE LOVE jer for han gjorde!!!! :devil:

STORT TILLYKKE med resultatet Sune!!! KÄFT det var sejt löftet!!! :4thumbup:

Det var en fornöjelse at hjälpe dig og du kan kun väre MEGET stolt af det resultat du fik banket af ..... også selv om vi gerne ville have set VALHALLA vägten på stangen i sidste dödlöft!!!! :nonono:

Tak for knæbindene Charlotte :superman:

Da du gav mig bind på om lørdagen vidste jeg at det nok skulle blive godt og det kun ville være mig selv der kunne spolere det hvis det skulle gå galt. De sad rigtig godt og tight og jeg har da heller ikke et eneste mærke.

Link to comment
Share on other sites

Tak for knæbindene Charlotte :superman:

Da du gav mig bind på om lørdagen vidste jeg at det nok skulle blive godt og det kun ville være mig selv der kunne spolere det hvis det skulle gå galt. De sad rigtig godt og tight og jeg har da heller ikke et eneste mærke.

Jeg er kun glad for at kunne hjälpe Sune :smile:

Jeg håber virkelig du får den DK rekord godkendt, for den er virkelig fortjent!!! Kanon flotte og ikke mindst overbevisende löft du lavede!!!

Jeg var ikke helt sikker på den sidste suqat, men den ser rigtig god ud på videoen!!!

Og som der står i artiklen..... nästen tom stang på de 285 :devil: De 300 er der näste gang, eller når hovedet er klar til det :wink:

Link to comment
Share on other sites

Du er krafthelvede et UHYRER :crazy: LEE' :superman:

Må indrømme at jeg ikke troede at du ville få så meget med i squatten efter jeg så dig til Dm brænde med de 275kg. Men som du selv har skrevet så har stropperne nok været syet for meget ind, samt at den nye dragt giver lidt flere kg.

Dødløften hedder 300+ kg til hver stævne snart :superman:

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Rehab training :crazy:

Sad i møde til klokken sent og ramte derfor først hulen klokken 18:45. DocH var dernede og senere kiggede rommel forbi efter et par inzer trøjer som camillabruun skal prøve lykken i :superman:

Godt og grundigt smadret fra weekendens løft til TNT cup, så der skulle bare køres lidt rehab training for at komme af med den værste ømhed. Jeg fik lige afleveret dimensioner på det nye powerrack. Den 15. maj bliver det leveret hvis alt går efter planen :4thumbup:

Squat

10 x 20 kg

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 90 kg

5 x 120 kg

5 x 120 kg

5 x 120 kg

5 x 120 kg

5 x 120 kg

Bench

10 x 20 kg

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

Dips

10

10

10

Reverse grip pull downs

10 x 40 kg

8 x 80 kg

8 x 80 kg

8 x 80 kg

Kakaomælk undervejs + gainershake bagefter :4mewantfood:

Stille og rolig omgang, med DOMS from hell :crazy: Mere rehabtræning imorgen og så skulle jeg gerne gå over på et fast program, hvor der fokuseres på bænken.

Link to comment
Share on other sites

Hej Sune

Flot med rekorderne!! Det er sku helt vilt mange kilo! :crazy::smile:

Og fedt med lidt video fra stævnet!

Forresten, der er sikkert andre der har spurgt før, men kunne du finde på at stille op i bb igen engang. Du er jo ikke blevet mindre massiv at se på selv om du er gået mere over til styrkeløft :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Endnu en gang tillykke :4thumbup:

Thanks Jan, øvelse nummer 1 kunne dog godt have været bedre :superman:

:dropjaw: :dropjaw: :dropjaw:

Det er dælme godt nok mange kilo i totalen... Tillykke Sune :yo:

Txs Nita...og husk at jeg holder øje med din diæt.

:freaked: :freaked: :freaked:

Danm Sune!!! Det er sgu vildt det der, stort tillykke.

Takker Rune.

Okay det blir Marc jo nok MEGET glad for selvom han ikke vil indrømme det :laugh:

MEEEN du skulle da næsten lige nakke den danske rekord i 100 hvis den ikke blir godkendt den du lavede idag, og så går du i 110 og går amok, du kan blive ret heftig deroppe :superman:

Rekorder kan altid blive slået igen. Jeg gider ikke blive i -100 for at få en officiel registrering af et par løft. Nu har jeg jagtet single rekord løftet i -100 kg i bænken i lang tid uden held. Jeg gider næsten ikke tilsvarende i 3 kampen. Konkurrencen er hård i -110 kgs klassen, men det har jeg det også ok med.

Imponerende løft :superman:

Tillykke med det!

Thanks mate :bigsmile:

Det var sgu da siick! :crazy::showoff:

Stort tillykke med det Sune! Håber du får den godkendt som DK rekord! :superman:

Takker. Lad os se hvad de siger. Der var vist en enkelt A dommer imellem, men jeg må lige spørge helge om det er nok.

Link to comment
Share on other sites

Kæft det leee' lavet Sune.

Stort Tillykke herfra! 300 i squat er jo afsindigt! Og Vild Dødløft.:superman:

Takker og tillykke med debutten selv :bigsmile:

Lee' det der sune! :superman: :4thumbup:

Tak

Jeg er kun glad for at kunne hjälpe Sune :smile:

Jeg håber virkelig du får den DK rekord godkendt, for den er virkelig fortjent!!! Kanon flotte og ikke mindst overbevisende löft du lavede!!!

Jeg var ikke helt sikker på den sidste suqat, men den ser rigtig god ud på videoen!!!

Og som der står i artiklen..... nästen tom stang på de 285 :devil: De 300 er der näste gang, eller når hovedet er klar til det :wink:

Det kunne være fedt at smide 300 kg på en dag som et sidste satsløft, og så se hvad der sker. Løfter jeg i -110 kgs klassen kunne det måske være et mål til omkring cph cup.

tillykke!!!!! fanme nogle vilde løft.....

Thxs

Du er krafthelvede et UHYRER :crazy: LEE' :superman:

Må indrømme at jeg ikke troede at du ville få så meget med i squatten efter jeg så dig til Dm brænde med de 275kg. Men som du selv har skrevet så har stropperne nok været syet for meget ind, samt at den nye dragt giver lidt flere kg.

Dødløften hedder 300+ kg til hver stævne snart :superman:

Takker.

Ja, dragten og stramme bind har nok hjulpet lidt. Men det er primært balancen der gjorde forskellen, det er jeg helt sikker på.

Tillykke med det... dansk rekord eller ej, 805kk er LEEEE'

:4thumbup:

Mange tak, og hyggeligt at hilse på.

Tough løftet Sune, tillykke med det. :4thumbup:

Mange tak übergun

Tillykke Sune, yderst fornemt resultat :smile:

Mange tak cookie..

Link to comment
Share on other sites

Hej Sune

Flot med rekorderne!! Det er sku helt vilt mange kilo! :crazy::smile:

Og fedt med lidt video fra stævnet!

Forresten, der er sikkert andre der har spurgt før, men kunne du finde på at stille op i bb igen engang. Du er jo ikke blevet mindre massiv at se på selv om du er gået mere over til styrkeløft :pumpin:

Mange tak Jon,

Aldrig sige aldrig med BB :superman: Jeg er stadigvæk medlem af DBFF og kan som sådan stille op hvis det passer mig. Der er dog ingen planer lige pt.

Btw. Skulle du ikke have været forbi IK99?

Rigtig flot, masser af overskud særligt på bænk og dødløft :superman:

Mange tak. Ja, skulle nok have været på 230 i bænken istedet og dødløften så faktisk nemmere ud end den føltes :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share