Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Hvaaaaa, er æ,ø og å smuttet ud af alfabetet på øén??? :blink::laugh:

LOOOOOL :laugh::rofl2: Sune du er afslöret om du vil eller ej :tease:

Rigtig hyggeligt at du ville bruge din week end på at komme op og besöge de stygge löftere fra TNT :superman: Näste gang skal vi nok samle lidt flere sammen til lördags träning og bagefter :beerchug::partytime2: Denne gang er du lovligt undskyldt, med DM om 7 dage :smile:

Link to comment
Share on other sites

LOOOOOL :laugh::rofl2: Sune du er afslöret om du vil eller ej :tease:

Rigtig hyggeligt at du ville bruge din week end på at komme op og besöge de stygge löftere fra TNT :superman: Näste gang skal vi nok samle lidt flere sammen til lördags träning og bagefter :beerchug::partytime2: Denne gang er du lovligt undskyldt, med DM om 7 dage :smile:

Så må vi lige läre ham hvordan man fester på finsk :superman:

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Quads, Chest

En let morgenomgang, sammen med filthy few. Jeg valgte at køre nogle stejle serier, med lav volumen i squat og bænk for lige at få aktiveret nervesystemet efter de seneste dages deload.

Squat

10 x 20 kg

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 140 kg

2 x 180 kg

2 x 180 kg

1 x 200 kg

Bench

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

1 x 160 kg

Dips

8

8

8

8

Barbel Rows

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

Postworkout shake :4mewantfood:

Stille og rolig træning med de lokale tosser. Ingen musik, kun ævl.

..og nu en smuttur til boston en enkelt dag, forhåbentlig kan jeg undgå jetlag. Næste træning bliver onsdag aften.

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Deload

Hjemme igen, heldigvis uden men af jetlag :smile: Jeg mistede dog min baggage og var plaget med forsinkelser, skrigende møgunger og tarvelig flymad hele vejen :crazy:

Squat

10 x 20 kg

5 x 60 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

Lette og eksplosive

Bench

10 x 20 kg

5 x 60 kg

3 x 80 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

Light, fokus på opspænd.

Deadlift

5 x 60 kg

5 x 60 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

Chins

5

5

5

Dips

5

5

5

Hypers

8

8

8

ingen vægt belastning idag

banan + postworkout shake :4mewantfood:

Ultralight træning idag. Jeg føler mig godt restitueret allerede. Nu skal flyturen lige ud af kroppen, så skulle alt være tiptip :devil:

Link to comment
Share on other sites

Spark nu røv til DM dit store beskidte uhyrer :superman:

Og hold nu ordentligt om stangen i dødløften, ellers må du på grebskursus hos Rommel :tongue:

Jeg skal gøre mit bedste :smile: ..og jeg skal nok prøve at holde ordentligt om stangen, jeg har ikke brugt straps i længere tid, så det skulle jeg nok kunne gøre bedre :superman:

Hey Sune,

Ville bare sige held og lykke til DM... :4thumbup:

Jeg gør Kongen selskab på tilskuerrækkerne på søndag! :superman:

Mange tak, forhåbentligt skuffer jeg ikke det fine selskab :bigsmile: Action is guaranteed :devil:

Link to comment
Share on other sites

Endnu engang tillykke med det ædle metal. :superman:

Lige et par stemningsbilleder fra stævnet. :tongue:

Sunes arme viser blodårer når de presser 230 kg!!

Sune-Bench.jpg

Sune hidser vægtstangen op!

Sune-Int.jpg

Sune hidser guderne op! :devil:

Sune-DL1.jpg

Sune løfter.

Sune-DL2.jpg

... og så har man gjort sig fortjent til at tjekke præmiepigerne ud! :shades:

Sune-podium.jpg

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Sune...

Endnu engang tillykke med det ædleste af metaller..! :4thumbup:

Og takker for sidekommentarene til en rookie indenfor styrkeløft verdenen..! :smile:

KongKent:

Du har altså en fornemmelse for de rigtige øjeblikke med det kamera, hentyder her til det sidste billede..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

DM-A - Horsens

Så blev det endelig tid til at gå hårdt i de 3 store og se hvad den kunne trække.

Jeg lavede en kontrolvejning på den officielle vægt og den sagde 99,95 kg. Jeg gik lidt rundt og fik set lidt på de første løft i den lette klasse. Da jeg blev vejet ind, var vægten faldet lidt og blev endeligt 99,40 kg. Kim dahl vejede ind på 99,8, og jeg havde således en marginal med på min side fra start af. Marc vejede ind på 98 komma et eller andet.

Der var kun 6 tilbage i gruppen da mølvis havde valgt at løfte i -110 kgs gruppen, så der var kun meget lidt pause.

Squat

260 kg - Godkendt 3 - 0

275 kg - Underkendt 0-3

275 kg - Godkendt 3 - 0

Min squat var ustabil lige fra starten og jeg havde store problemer med at holde balancen. Jeg havde fået stropperne syet en smule ind, og jeg var meget ustabil i alle løft, søgte forsigtigt ned og blev alligevel hevet ud af balance. Om det var stropperne eller bare en dårlig dag skal jeg ikke kunne sige, men de to løft jeg fik godkendt var på ren raw power og elastiktryk at jeg trykkede dem op alligevel. Absolut ikke tilfredsstillende.

Benchpres

200 kg - godkendt 2 - 1

230 kg - underkendt 0 - 3

230 kg - underkendt 0- 3

:unhappy: Virkeligt skidt. Jeg tror snart at jeg får en psykisk blokade på de 230 kg i 100 kgs klassen. Jeg har fået underkendt for vekslende tekniske fejl. En del gange på løftet bagdel og manglende pause. Skæv udretning har jeg også prøvet, men idag var det min højre fod der var under skarp bedømmelse. Åbningsløftet var nemt på 200 kg i en meget løs fury. jeg fik en enkelt rød for den højre fod her også tror jeg nok. Det første tryk på 230 kg var udemærket og med godt overskud, men alle var enige om at jeg løftede siden af foden, så underkendt. Anden løft fik jeg et dårligt spænd og bliver mast sammen af den længere vandring og det hårdere tryk af trøjen. Jeg fik den ind over hovedet og kunne ikke trykke på vægten. Jeg skulle bare havde re racket - men er åbenbart for urutineret endnu. Det er sku' ikke længe siden at jeg havde 260 kg til en lav klods. Fornemmelsen af ikke at kunne trykke 230 kg er nedslående. Sikke noget æv..

Deadlift

250 kg - godkendt 3 - 0

265 kg - godkendt 3 - 0

272,5 kg - godkendt 3 - 0 (PR 7,5 kg)

:smile: Lille optur. Der var travlt under opvarmningen og det tog lang tid at komme i dragten og havde dårligt fået den på da jeg lavede mit åbningsløft, hvor jeg dårligt kunne komme ned til stangen. Efter at have løftet åbningsløften sad dragten dog ordentligt :laugh: og min løft så også bedre ud. Kim dahl var lige i halen på mig og gik konsekvent efter mig i de efterfølgende løft. Han skulle løfte 17,5 kg bedre end jeg for at vinde. Jeg satte de 272,5 kg til sidst, da jeg faktisk tvivlede lidt, men der var stadigvæk pænt overskud. På dagen var det heldigvis også nok til vinde.

ialt 747,5 kg. og en førsteplads :4flex:

Jeg er da glad for resultatet, men totalen var lidt utilfredsstillende 12,5 kg under mit bedste fra CPH cup. Jeg havde håbet på en del mere og 30 kg mere i bænken kunne have hjulpet godt på vej. Squatten bør også være bedre, det er da helt sikkert. Men jeg må bare øve noget mere. Der blev dømt ret strict og jeg tror hverken kim dahl eller de andre var specielt tilfredse med hvad de havde skrabet sammen, så vi var vist alle i samme båd.

Et super stævne med et rigtig godt opsæt. Babypudderet skal dog væk fra bænk rackene når vi går igang med øvelse nummer 1, det er det eneste der kan sættes finger på.

Stor tak til Prehn for coaching og råbe noget fornuft ind i hovedet på mig igen igen. Tak til glud for hjælp også.

To pointers for idag som blev sagt til mig. 1) lad være med at være så forfængelig i bænken og starte så let. Jeg smider mindst 15 kg væk som jeg nemt kunne løfte i en "mellem" trøje. 2) Jeg er stærkere i dødløften end jeg bilder mig ind, så flere kilo på.

Bogs var sød og tage nogle videoclips. De kommer op imorgen aften når jeg er hjemme.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Takker for lykkeønskningerne og mange tak for de fine billeder :smile: Hvis du har nogle gode billeder af hende medaljepigen, så kan du jo sende dem :w00t: Jeg gik glip af mit kindkys :unhappy: Det var kun sørig der fik, fordi han havde et labert bælte på - snyd.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share