Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Tillykke med guldet Sune :smile:

Noget crap med den bænk - det må være fordi du ikke har kørt nok til IK-køllen :cool:

Årsagen vil jeg primært skyde på vores bænke som er højere end de officelle IPF bænke. Men der er godt nyt med hensyn til powerrack, bænk og kædesæt - så det skal der snart blive rettet op på :superman:

Link to comment
Share on other sites

Årsagen vil jeg primært skyde på vores bænke som er højere end de officelle IPF bænke. Men der er godt nyt med hensyn til powerrack, bænk og kædesæt - så det skal der snart blive rettet op på :superman:

Hvad med et board, et sådan apparat hvor man kan indstille hvor mange tommer man presser til - kan vi få sådan en med? Selvfølgelig mest for din skyld, men ville være lir nok for os andre også :4mewantfood:

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

Tak Charlotte :smile:

Nu er det ikke afgjort om jeg løfter endnu :wink: Tænker lige over det en gang før jeg siger noget endelig. Løfter jeg, så bliver det heller ikke til den flaske vin vi snakkede om, det ved du jo :smile:

...men en om'er på de 3 store med finsk sauna teknik, kunne da blive meget interessant på både den ene og den anden måde :bigsmile:

Ingen vin :nonono: Nej det går jo virkelig ikke. Så må du hellere droppe at löfte :smile:

Nej, kan väre det er bedre vi dropper vinen og får hevet en +800 total hjem til dig. Jeg kan jo som du vist ved heller ikke rigtig drikke alt for meget vin for tiden :innocent:

Du står i hvert fald på tilmeldingslisten, så kan du jo altid löfte hvis du mener formen stadig er på top om 2 uger :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hvad med et board, et sådan apparat hvor man kan indstille hvor mange tommer man presser til - kan vi få sådan en med? Selvfølgelig mest for din skyld, men ville være lir nok for os andre også :4mewantfood:

Det burde vi selv kunne flikke sammen... :superman:

IK99 køllen er dog svær at erstatte....faktisk ret umulig :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke Sune - du Ownede jo resten i bænk :devil:!

Jeg fandt det og fik set dig løfte. Sad sammen med resten af MOL slænget :superman: !

IK99 imorgen aften?

Hey Motta - thx :smile:

Var det dig som råber på den sidste dødløft? hehe

Jeps, jeg skal ned og køre lidt recovery træning. Jeg er godt kvast i hele kroppen idag :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hey Motta - thx :smile:

Var det dig som råber på den sidste dødløft? hehe

Jeps, jeg skal ned og køre lidt recovery træning. Jeg er godt kvast i hele kroppen idag :crazy:

Der var vidst flere forskellige der råbte, hehe!

Det var mig der råbte:"Kom nu, mand..Kom Nu" Som kan høres ret tydligt på klippet :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Der var vidst flere forskellige der råbte, hehe!

Det var mig der råbte:"Kom nu, mand..Kom Nu" Som kan høres ret tydligt på klippet :4thumbup:

Ahhh :smile: Takker for opbakningen.

Synes jeg kunne høre skuffede grynt over at løftet ikke var rundrygget nok...er det mon rigtigt... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

På det plateau som jeg varmede op på i bænken, var der en masse pudder fra de som tidligere havde varmet op i dødløften. Et gulvtæppeunderlag som man hurtig kan smide under bænken, kunne være en løsning. Det var ikke til at få af.

Ok, jeg forstod det som om at det var på plateuet på scenen. Kunne i ikke bare tørrer det af med en fugtig klud? Det skulle der da gerne ligge derude. Det var der ihvertfald om lørdagen. Men jeg skal da indrømme, at jeg ikke var meget i opvarmningen. Søndag var det vist kun da jeg var ude og give Lars Mikkelsen en verbal sviner, da han tilfældigvis var den første Aalborgløfter jeg løb ind i. :blush:

Jeg vidste ikke at hun var løfter. Men vi vil jo gerne se hende igen, så vi skal nok opføre os ordentligt :innocent:
Hun har kun løftet til vores klubstævner, men regner med at hun skal lokkes til en rigtig debut til JM. :smile:
Western Union?

Et EPF-stævne som vi er vært for i Torsted Hallen næste år. Det er det som tidligere hed EU Cup. :smile:

Link to comment
Share on other sites

IK99 - recovery

Abrupt afslutning på ferien. Jeg måtte arbejde en ½ dag igår og har været begravet i møder hele dagen idag, så nu er jeg både ør i hovedet og hele kroppen :crazy:

Endelig tilbage i IK99 hulen :wub: Der skulle køres lidt recovery træning for lidt blodgennemstrømning og komme af med den værste ømhed. Tunen var i hulen, krumborg og senere også pyramidebænkerne.

Squat

10 x 60 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

Bench

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 80 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

Deadlift

5 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 130 kg

3 x 100 kg - sumo

3 x 100 kg - sumo

3 x 100 kg - sumo

3 x 130 kg - sumo

3 x 150 kg - sumo

Lidt teknik løft

Chins

10 - UH

10 - OH

10 - OH

Calf Pres i hack squat

12 x 140 kg

12 x 140 kg

12 x 140 kg

12 x 140 kg

12 x 140 kg

Rotatorcuff indadrotation/udadrotation

Postworkoutshake :4mewantfood:

Stille og rolig træning sammen med tunfisken. Volbeat + Rage på anlægget :superman:

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Restitution

Fik lige klaret et par practicalities med Anders omkring powerrack før jeg gik igang - nu skulle det være i vinkel :superman:

Motta var i hulen, samt DocH og Nissen.

Leg extentions

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

Doms pleje, samt striber i quads - en 2 i 1'er BB.

Squat

10 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

Laterals

8 x 14 kg

8 x 14 kg

8 x 14 kg

Wide Grip Pull Downs

10 x 40 kg

8 x 80 kg

8 x 80 kg

8 x 80 kg

Barbel Curls

10 x 20 kg

8 x 40 kg

8 x 40 kg

8 x 40 kg

Dips

10

10

10

Postworkoutshake :4mewantfood:

Stille og rolig freestyle træning. Jeg skal i trøjen til samling på lørdag og har ikke tænkt mig at lave noget sønderligt inden da.

Nu kører scenariemøderne igen med vores koncern chef. Idag startede vi op og henimod slutningen af mødet sker der dette:

Koncernchef: "Hvaaaaeh Sune..har du været til nogle konkurrencer for nyligt"

Sune: (lidt overrasket) "jaaehh jo faktisk, jeg vandt DM i trekamp i weekenden"

Koncernchef: "Hvaaaa...tillykke" (gir mig hånden). Hvad var det lige drejede sig om..

Sune: "Jo ser du squat, bænkpres og dødløft."

Koncernchef: "Squat er det ikke sådan" (laver et OL lignende bevægelse)

Sune: "Joeeh næsten. Man har en stang på nakken og bøjer benene til godkendt dybde og rejser sig op igen" :smile:

Koncernchef: (tager hænderne op til skulderne og begynder at tage et squat i civil inde på mødekontoret) "sådan her.." :laugh:

Kvindelig Personlig Assistent: "hov steen..pas nu på...stoooop stop stop" (koncern chef har tidligere været så doms'et at han måtte aflyse en masse fordi han prøvede at løfte mere end sine børn i et center :tongue: )

Koncernchef: "..nå nå..ok"

mødet slutter...

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Hahaha fed anekdote :superman: :4thumbup: Frisk boss du har :laugh:

Hvordan kommer racket til at stå? Og har vi fået de ekstra 500? :tongue:

Ja han er sku' frisk :laugh:

Han er kun min manager indirekte, der er liiige 4 lederlag imellem, så det er jo en af de helt tunge herrer :freaked: . Det er klart at man lige er lidt agtpågivende med at blande sine private gøremål ind i scenarie diskussionerne, men når han spøger direkte, så er der sku' ingen vej udenom :gun2:

Vi skal lige have nogle dimensioner på racket, så bliver det endeligt afgjort. Formentligt nede i enden, ved mellemgangen ind til sparte, eller oppe ved siden af skråbænken. Ja de ekstra 500 var ok :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Et forsinket tillykke :superman:

Hvis jeg var SL'er så ville jeg hade dit jydepower langt ind i helvede, som forfængelig cirkusbandit trøster jeg mig med at du trods alt har tynde arme :laugh:

Cool nok med anekdoten :bigsmile: ...gør logs'ne lidt sjovere, når der kommer krummer i.

Txs dit store brød :bigsmile: SL'erne jamrer sig ikke, de har godt af lidt konkurrence, vi er jo ikke så mange :smile:

Link to comment
Share on other sites

Stille og rolig freestyle træning. Jeg skal i trøjen til samling på lørdag og har ikke tænkt mig at lave noget sønderligt inden da.

Bænksamlingen er vist først søndag. :unsure:

Endnu engang tillykke med sejren i søndags. :4trumpet: Det var rigtig flot løftet! :4thumbup: Selvom jeg da selvfølgelig håbede, at Kim ville vinde. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Bænksamlingen er vist først søndag. :unsure:

Endnu engang tillykke med sejren i søndags. :4trumpet: Det var rigtig flot løftet! :4thumbup: Selvom jeg da selvfølgelig håbede, at Kim ville vinde. :innocent:

Ups ja...slåfejl...sorry, men tak for advarslen og tak for lykkeønskningen :flowers: Jeg har før været ved at tage afsted på det forkerte tidspunkt :tongue:

Flybilletten er bestilt til på søndag, så jeg ikke skal overnatte ude i ødemarken :crazy_pilot:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

IK99 - Freestyle

Lidt tidligt i hulen. Masser af VL'er, en barnlig simon og en toplee bornholmer som kørte frontsquats med 170 kg. Til sidst kom bogs, camillabruun og kert og stemningen steg et par grader.

Deadlift - Sumo

5 x 60 kg

5 x 60 kg

3 x 110 kg

3 x 110 kg

3 x 150 kg

2 x 190 kg

metalsquatter 48'er på - good ol'

2 x 190 kg - halv

2 x 220 kg

1 x 250 kg (god bane nem)

1 x 250 kg (lidt mere træg)

2 x 220 kg

konventionel

3 x 190 kg

3 x 190 kg

Goodmornings

10 x 60 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

Vertical Jumps

5

5

5

5

5

Upright Rows

10 x 20 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

UH Chins

10

10

10

10

En liter kakaomælk undervejs

Rotatorcuff treatment + Gainershake

...og så blev der lige tid til at prøve at se om jeg kunne være i min squatter, her imens jeg er i vægt. Lånte et par poser og inden så længe, så havde jeg min Titan Centurion 40'' super + på. Den sidder supergodt om livet og godt stramt om lårene selvom jeg har haft den oppe og hænge med vægt i benene af to omgange. Den sad super, det røde lyn :superman: Jeg fik 110 kg på nakken og kunne komme til cirka parallel uden bælte på, hvis jeg gav den fuld hammer nedad.

CamillaBruun baksede også med udstyr for første gang, imens kern dødløftede og flexede guns i pauserne :laugh:

Underholdende træning til sidst.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

IK99 - 14/4 07 Quads & Calf

Tog ned og squattede lidt igår.

Squat

10 x 20 kg

10 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 140 kg

2 x 170 kg

Metalsquatter på, håndrullede loose wraps

3 x 170 kg

3 x 170 kg

2 x 200 kg

2 x 200 kg

3 x 170 kg

Skulle lige se om jeg kunne ligge nogle wraps på mig selv og i det mindste få fornemmelsen af at squatte i udstyr i IK99 og det kan jeg da.

Calf pres i hack squat

10 x 100 kg

10 x 140 kg + 20 x bodyweight

10 x 140 kg + 20 x bodyweight

10 x 140 kg + 20 x bodyweight

10 x 140 kg + 20 x bodyweight

10 x 140 kg + 20 x bodyweight

En hurtig omgang.

Link to comment
Share on other sites

Træningssamling

Bench

5 x 70 kg

5 x 70 kg

3 x 110 kg

2 x 130 kg

1 x 150 kg

F6 46'er på

3 x 200 kg - 4''

1 x 220 kg - 2''

1 x 220 kg - 1''

0 x 220 kg - kom skidt ned

0 x 220 kg - kom ok ned, men kunne ikke trykke den :nonono:

Skidt omgang. En kombination af mathed og at F6'eren nok ikke lige er trøjen for mig, gav et elendigt resultat i dagens træning. Det kunne mærkes i nakken og jeg holdte mig til at løfte ud resten af dagen. Meningen var at jeg ville finde ud af om jeg kunne lave et bedre startløft istedet for 48'eren. Valget bliver nok en fury 46, men det må blive næste gang.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share