Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Ironworks Gym - WSB, ME Lower body

Både Steve og Chris var tilstede idag, så der blev squattet godt igennem.

ME Box squat

5 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

3 x 315 lb

Centurion 40'' half suit

3 x 416 lb

3 x 506 lb

2 x 556 lb

1 x 596 lb (271 kg)

0 x 626 lb (284 kg)

Mistede trykket da jeg ramte boxen på den sidste og kom kun halvvejs op igen, hvor elendigt :dry:

En skuffende omgang squat. Det kan simpelthen ikke passe at jeg ikke kan trykke de kilo op. Det er en smule teknisk problem og så må der nok mere core træning til. Stropperne hjælper mig en del når de kommer op, men det er stadigvæk ikke godt nok. Bænktræning på onsdag. Tager muligvis den stramme trøje på og går barskt til stålet :devil:

Du lavede kun en ½ Poul. En Poul er defineret som at man klapper sammen som en karklud på boxen i løbet af et split sekund.

Hvis du skal blive rigtigt god til at lave en Poul på boksen kræver det elendig kontakt til din mave, så du kan godt droppe al core trænbing og smide 10kg masse for at opnå den rette mængde instabilitet :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du lavede kun en ½ Poul. En Poul er defineret som at man klapper sammen som en karklud på boxen i løbet af et split sekund.

Hvis du skal blive rigtigt god til at lave en Poul på boksen kræver det elendig kontakt til din mave, så du kan godt droppe al core trænbing og smide 10kg masse for at opnå den rette mængde instabilitet :tongue:

Haha... ja ok du vinder.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, ME Upper body

Bænktræning sammen med Chris og Steve som var der til tiden for en gangs skyld.

Opvarmning i sol :sun:

Før træningsvægt 250 lb (113,5 kg)

Benchpress

10 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

3 x 315 lb

3 x 365 lb

Katana 46'' (nye)

3 x 455 lb - 3' board - rørte lige præcis på sidste rep

3 x 495 lb - 3' board

3 x 545 lb - 3' board

3 x 545 lb - 2' board (247,5 kg)

1 x 585 lb - 2' board (265,5 kg), lidt ustabil i toppen

1 x 585 lb - 2' board (265,5 kg), locket fint ud, men igen lidt ustabil i toppen.

2 x 545 lb - 1' board, god fart, men ikke helt nede på boardet. ½ inch fra.

Gode kilo at trykke, men trøjen bliver først god når jeg er et par kilo længere nede i kropsvægt. Den er for stram til at satse i i en trekamp og tager for lang tid at hive på. Jeg burde få 48'eren her en af dagene. Det bliver spændende at se hvordan den sidder.

Raw boardpress

5 x 405 lb - 3' board

5 x 405 lb - 3' board

5 x 405 lb - 3' board

Jeg får at vide at jeg presser lidt til højre. Måske fordi jeg kompensere for min venstre skulder. Det er ikke fodstillingen. Jeg må fokusere lidt på det. Kilo'ene ellers lette nok.

Dumbel extentions elbows in

8 x 40 lb

8 x 45 lb

8 x 45 lb

8 x 45 lb

Dips

8

8

8

Barbel Rows

10 x 135 lb

10 x 225 lb

10 x 225 lb

10 x 225 lb

10 x 225 lb

Wide grip pull to front

8 x 200 lb

8 x 220 lb

8 x 220 lb

8 x 220 lb

8 x 220 lb

1 liter powerrade + 1 liter vand undervejs. Gainershake bagefter.

God omgang bænkpres idag, bortset fra at en teknisk fejl blev påpeget. Ærgeligt at have en ekstra ting at arbejde med, men hvis det kan hjælpe til en bedre bænk. Ja tak. Disko imorgen.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, Support Day

Uvejr idag heroppe. Det er jo faktisk midtvesten her og tornado'er forekommer. Idag var der tornado warning 200 km syd for byen, ingen her dog - endnu :w00t:

Calfraises

12 x 200 lb

12 x 400 lb

12 x 600 lb

12 x 600 lb

12 x 600 lb

12 x 600 lb

Seated calf raises

12 x 90 lb

12 x 90 lb

12 x 90 lb

superset med

calf press i leg press

12 x 150 lb

12 x 150 lb

12 x 150 lb

Lateral raises

8 x 20 lb

8 x 30 lb

8 x 35 lb

8 x 35 lb

8 x 30 lb

Front raises

8 x 15 lb

8 x 15 lb

8 x 15 lb

Rotator

10 x 10 lb

10 x 10 lb

10 x 10 lb

Rear laterals

10 x 15 lb

10 x 20 lb

10 x 20 lb

Roman chair

10

10

10

Side bends

10 x 70 lb

10 x 80 lb

10 x 80 lb

Barbel curls

8 x 45 lb

8 x 45 lb

8 x 95 lb

8 x 115 lb

8 x 115 lb

8 x 115 lb

8 x 115 lb

Coleman Cables

10 x blok 5

10 x blok 5

10 x blok 5

10 x blok 5

Jeg fandt en armblaster i denne ende af centeret :w00t: den passede dog ikke, alt for lille og smal over brystet :sneaky2:

1 liter powerrade undervejs +gainershake bagefter

Ikke det store at skrive om...tung dødløft imorgen.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, ME Upper body

Bænktræning sammen med Chris og Steve som var der til tiden for en gangs skyld.

Opvarmning i sol :sun:

Før træningsvægt 250 lb (113,5 kg)

Benchpress

10 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

3 x 315 lb

3 x 365 lb

Katana 46'' (nye)

3 x 455 lb - 3' board - rørte lige præcis på sidste rep

3 x 495 lb - 3' board

3 x 545 lb - 3' board

3 x 545 lb - 2' board (247,5 kg)

1 x 585 lb - 2' board (265,5 kg), lidt ustabil i toppen

1 x 585 lb - 2' board (265,5 kg), locket fint ud, men igen lidt ustabil i toppen.

2 x 545 lb - 1' board, god fart, men ikke helt nede på boardet. ½ inch fra.

Gode kilo at trykke, men trøjen bliver først god når jeg er et par kilo længere nede i kropsvægt. Den er for stram til at satse i i en trekamp og tager for lang tid at hive på. Jeg burde få 48'eren her en af dagene. Det bliver spændende at se hvordan den sidder.

Raw boardpress

5 x 405 lb - 3' board

5 x 405 lb - 3' board

5 x 405 lb - 3' board

Jeg får at vide at jeg presser lidt til højre. Måske fordi jeg kompensere for min venstre skulder. Det er ikke fodstillingen. Jeg må fokusere lidt på det. Kilo'ene ellers lette nok.

Dumbel extentions elbows in

8 x 40 lb

8 x 45 lb

8 x 45 lb

8 x 45 lb

Dips

8

8

8

Barbel Rows

10 x 135 lb

10 x 225 lb

10 x 225 lb

10 x 225 lb

10 x 225 lb

Wide grip pull to front

8 x 200 lb

8 x 220 lb

8 x 220 lb

8 x 220 lb

8 x 220 lb

1 liter powerrade + 1 liter vand undervejs. Gainershake bagefter.

God omgang bænkpres idag, bortset fra at en teknisk fejl blev påpeget. Ærgeligt at have en ekstra ting at arbejde med, men hvis det kan hjælpe til en bedre bænk. Ja tak. Disko imorgen.

Hej Sune.

Tak for nogle meget inspirerende træningslogs, som jeg har fulgt med i næsten dagligt det sidste 1½ år samtidig med, at jeg har kigget lidt i dine tidligere træningslogs i forbindelse med din træning frem mod Athletic Fitness og Classic Bodybuilding.

Jeg har imidlertid ikke kunnet finde meget om, hvad du spiser og drikker bortset fra dine under- og eftertræningsdrikke: mælk, kakaomælk, powerade, weightgainer og nu også vand.

I et indlæg fra 22. Jan 2007 skriver du: Kakaomælk og mælk i store mængder, men til gengæld er jeg nok ikke den store spiser. Svagspiser og overvejende lean. Bortset fra kakaomælken passer den beskrivelse også på mig.

Jeg har de sidste 5 år spist mig op fra 62 kg. til nu foreløbigt 84 kg. (og i samme periode hævet bl.a. mit bænkpres fra 85 kg. til 120 kg.) via seks daglige måltider primært bestående af mælk, yoghurt, rugbrød, pasta og min egen blanding af Asbjørn Riis´ og Joachim B. Olsens blenderdrikke.

Der er dog et stykke vej op til dine 113,5 kg, så jeg håber, at du kan give mig lidt inspiration.

Robert.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, DE Upper body

10 timers søvn i nat. Det måtte have været tiltrængt. Der var næsten ikke en sjæl i centeret, men det gjorde ikke noget.

DE Benchpress

8 x 45 lb

8 x 45 lb + green band

8 x 135 lb + green band

5 x 225 lb + green band

3 x 275 lb + green band

3 x 275 lb + green band

3 x 275 lb + green band

3 x 275 lb + green band

3 x 245 lb + green band, pinky grip

3 x 245 lb + green band, pinky grip

3 x 245 lb + green band, pinky grip

3 x 245 lb + green band, pinky grip

Godt med tryk på. Jeg tror fint jeg kan oppe kilo'ene lidt næste gang.

Tate Press

8 x 50 lb

5 x 60 lb

5 x 70 lb

5 x 70 lb

5 x 70 lb

5 x 70 lb

5 x 70 lb

Kørte godt.

GM Presses

8 x 45 lb

8 x 95 lb

8 x 115lb

8 x 115lb

5 x 135 lb

5 x 135 lb

5 x 135 lb

Lidt ekstra her også

Dumbell Rows

8 x 80 lb

8 x 105 lb

5 x 130 lb

5 x 130 lb

5 x 130 lb

5 x 130 lb

Yes'sir

Reverse grip pull downs

8 x 150 lb

8 x 200 lb

8 x 200 lb

8 x 200 lb

8 x 200 lb

8 x 200 lb

1 flaske V12 undervejs + 1 gainershake bagefter

Udemærket styrke idag med lidt fremgang i nogle af støtte øvelserne.

Western canadian championsship er om 5 uger. Selvom jeg regner med at tage det som en god gang træning, så skal der vist liiige ligges en lille plan. Jeg har bestilt en 48 katana idag som jeg håber på at kunne bruge, så ikke jeg behøver at satse i den nye 46'er. Jeg har købt et ZMA komplex (zink, magnesium) for at se om jeg kunne komme til at sove lidt dybere og tungere - søvn er godt :sleeping:

Du kunne jo overveje melatonin, jeg bruger det mod jetlag. Det virker ret godt også er du ikke træt dagen efter. Jeg er ret sikker på at du kan få det i håndkøb i Canada.

http://en.wikipedia.org/wiki/Melatonin

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, ME Deadlift, DE lower body

Både Chris og Steve var der igen idag.

ME Deadlift - Sumo

5 x 135 lb

5 x 225 lb

5 x 315 lb

3 x 405 lb

Metal Squatter 48''

3 x 495 lb - halv

3 x 545 lb - halv

3 x 575 lb

3 x 600 lb :devil: yes, fik den denne gang (272,5 kg)

1 x 635 lb (288 kg)

Backoff Raw konventionelt uden bælte

3 x 455 lb

3 x 455 lb

3 x 455 lb

DE Squat

5 x 45 lb + blue band

5 x 135 lb + blue band

5 x 225 lb + blue band

3 x 315 lb + blue band

3 x 315 lb + blue band

3 x 315 lb + blue band

3 x 315 lb + blue band

3 x 315 lb + blue band

Bands nedefra. God tention fra de blå bånd, muligvis 60 kg i toppen og totalt unloaded i bunden.

Goodmornings

8 x 185 lb

8 x 185 lb

8 x 185 lb

Gluteham Raises

10

10

10

10

1 powerrade undervejs, havde glemt min gainershake :nonono:

God dødløft idag. Lidt mere fremgang, så er jeg sikker på at der er til de 300 kg. Jeg har dog besluttet at flytte på supportdagen så jeg ikke rammer core og skulder dagen før dødløft, det svækker.

Link to comment
Share on other sites

Hej Sune.

Tak for nogle meget inspirerende træningslogs, som jeg har fulgt med i næsten dagligt det sidste 1½ år samtidig med, at jeg har kigget lidt i dine tidligere træningslogs i forbindelse med din træning frem mod Athletic Fitness og Classic Bodybuilding.

Jeg har imidlertid ikke kunnet finde meget om, hvad du spiser og drikker bortset fra dine under- og eftertræningsdrikke: mælk, kakaomælk, powerade, weightgainer og nu også vand.

I et indlæg fra 22. Jan 2007 skriver du: Kakaomælk og mælk i store mængder, men til gengæld er jeg nok ikke den store spiser. Svagspiser og overvejende lean. Bortset fra kakaomælken passer den beskrivelse også på mig.

Jeg har de sidste 5 år spist mig op fra 62 kg. til nu foreløbigt 84 kg. (og i samme periode hævet bl.a. mit bænkpres fra 85 kg. til 120 kg.) via seks daglige måltider primært bestående af mælk, yoghurt, rugbrød, pasta og min egen blanding af Asbjørn Riis´ og Joachim B. Olsens blenderdrikke.

Der er dog et stykke vej op til dine 113,5 kg, så jeg håber, at du kan give mig lidt inspiration.

Robert.

Hey Robert,

Du har fulgt godt med må jeg sige. Rart at kunne inspirere.

Jeg ved nu ikke om jeg har de vise sten for dig i den sammenhæng. Som sagt, så har jeg en meget stærk sultregulering og kan næsten ikke tvinge et overforbrug af kcal ned uden at få det dårligt. Når jeg skal holde så tung en vægt som jeg gør nu, er jeg nød til at gå på kompromis med den kost jeg normalt ville vælge og drikker mange af kcal fordi det er nemmere for mig. Jeg tæller ikke kcal for nuværende, men et kvalificeret gæt er imellem 4-5000 kcal om dagen hvoraf jeg drikker mig til halvdelen.

En dag heroppe kunne se ud som følger:

Morgenmad: Kellogs Crixpis whole weat + ½ liter 2% mælk, ½ liter appelsin juice

Formiddag: 1 banan, 2 granolabars + 2 små yougurt + sort kaffe, vand

Middag: Take out: Chinese noodles + 2 x tilbehør, ginger chicken, sesame pork, + ½ liter ice tea

Eftermiddag: 1 granola bar, 1 banan + 1 liter mælk, ½ pose gulerødder, vand

Før træning. 1-2 whole grain bagels + kødpålæg, tomat, ½ liter mælk

Under træning: 1 liter powerrade, vand

Efter træning: gainershake.

Aften: Hvis jeg kan tvinge noget fornuftig mad ned, så gør jeg det, men det kræver næsten at nogen stiller noget foran mig. Ellers 1-1½ liter mælk/icetea/sukkersodavand, nogle cashewnødder eller peanuts, en is eller to eller lignende.

Det var et eksempel fra idag, det kan sagtens se meget anderledes ud.

Hvis jeg skal holde vægt omkring 100 kg spiser jeg mere lean, drikker skummetmælk og ikke alt for meget tarveligt sukker, men jeg mister en del styrke når jeg nærmer mig 100 kg og det er jo ikke en fitness konkurrence. Jeg er nød til at indtage tarvelig kost i nogen grad for at få vægten op på nuværende niveau. Jeg kan kun takke mine gener for at det sidder udemærket.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Du kunne jo overveje melatonin, jeg bruger det mod jetlag. Det virker ret godt også er du ikke træt dagen efter. Jeg er ret sikker på at du kan få det i håndkøb i Canada.

http://en.wikipedia.org/wiki/Melatonin

Mange tak for henvisningen :smile: Nu er det vel ikke ulovligt ifht IPF? Jeg kunne bestemt overveje det imod jetlag, men dagligt indtag kunne jeg ikke lige forstille mig. Det kan ikke passe at jeg ikke kan sove ordentligt uden et medikament i den grad. Da slet ikke når jeg er så fysisk aktiv? Men jeg skal lige nærlæse lidt, så kan det være jeg kigger efter det.

Spøjst man kan få den slagt. Voltaren til at dæmpe en ledsmerte f.eks er på recept heroppe.

Link to comment
Share on other sites

En dag heroppe kunne se ud som følger:

Morgenmad: Kellogs Crixpis whole weat + ½ liter 2% mælk, ½ liter appelsin juice

Formiddag: 1 banan, 2 granolabars + 2 små yougurt + sort kaffe, vand

Middag: Take out: Chinese noodles + 2 x tilbehør, ginger chicken, sesame pork, + ½ liter ice tea

Eftermiddag: 1 granola bar, 1 banan + 1 liter mælk, ½ pose gulerødder, vand

Før træning. 1-2 whole grain bagels + kødpålæg, tomat, ½ liter mælk

Under træning: 1 liter powerrade, vand

Efter træning: gainershake.

Aften: Hvis jeg kan tvinge noget fornuftig mad ned, så gør jeg det, men det kræver næsten at nogen stiller noget foran mig. Ellers 1-1½ liter mælk/icetea/sukkersodavand, nogle cashewnødder eller peanuts, en is eller to eller lignende.

5000kcal er også meget. Folk der ikke har prøvet at spise i den størrelsesorden gennem længere tid undervurderer mængden. Man er nødt til at inkludere nogle tarvelige carbs.

Lige et spørgsmål: Jeg mener vi diskuterede det her under middagen til DM i 2006. Du slutter vel ikke nogle dage af med en gainershake? Maltodextrin/druesukker og valle er da den sikre måde på at gå ”næringskold” efter kort tid.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

P.s. Jeg forsøger stadig at spise ”videnskabeligt” :wink:

Link to comment
Share on other sites

5000kcal er også meget. Folk der ikke har prøvet at spise i den størrelsesorden gennem længere tid undervurderer mængden. Man er nødt til at inkludere nogle tarvelige carbs.

Lige et spørgsmål: Jeg mener vi diskuterede det her under middagen til DM i 2006. Du slutter vel ikke nogle dage af med en gainershake? Maltodextrin/druesukker og valle er da den sikre måde på at gå ”næringskold” efter kort tid.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

P.s. Jeg forsøger stadig at spise ”videnskabeligt” :wink:

Der var ikke mindre end genialt da du erklærede at spise "videnskabeligt" imens vi sad og drak fadøl, det var den HELT rette kontekst :w00t:

Nej, jeg slutter aldrig med shaken. Men der har været aftener hvor jeg kun drikker mig til yderligere kcal senere på aftenen. 1-2 liter mælk, juice, ice tea. Jeg har kcal op til begge øre efter hele dagens indtag og vil sku egentlig helst være fri. En banan eller noget yougurt kan jeg som regel altid klemme ned eller hvis jeg har lidt pastasalat stående, eller endnu bedre skal ud og spise, så bliver jeg tvunget :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, DE Upper body

Powerlifting med holdet. Dagens tal.

DE Benchpress

5 x 45 lb

5 x 45 lb + green band

5 x 135 lb + green band

5 x 225 lb + green band

3 x 275 lb + green band

3 x 295 lb + green band

3 x 295 lb + green band

3 x 295 lb + green band

3 x 275 lb + green band, pinky

3 x 275 lb + green band, pinky

3 x 275 lb + green band, pinky

3 x 275 lb + green band, pinky

Lidt ekstra load idag.

Tate press

8 x 60 lb

8 x 60 lb

8 x 60 lb

8 x 60 lb

GM presses

8 x 45 lb

8 x 95 lb

8 x 115 lb

8 x 135 lb

8 x 135 lb

8 x 135 lb

Dumbell rows

8 x 80 lb

8 x 110 lb

8 x 120 lb

8 x 120 lb

8 x 110 lb

Wide grip pull to front

8 x 150 lb

8 x 200 lb

8 x 220 lb

8 x 220 lb

8 x 240 lb

T-bar greb. Føltes godt.

+ lidt maveøvelser

1 liter powerrade undervejs + gainershake bagefter.

Ok afslutning på en hård uge. Der kom lidt mere load på bænken idag som lovet og så skal der holdes weekend.

Link to comment
Share on other sites

Hey Robert,

Du har fulgt godt med må jeg sige. Rart at kunne inspirere.

Jeg ved nu ikke om jeg har de vise sten for dig i den sammenhæng. Som sagt, så har jeg en meget stærk sultregulering og kan næsten ikke tvinge et overforbrug af kcal ned uden at få det dårligt. Når jeg skal holde så tung en vægt som jeg gør nu, er jeg nød til at gå på kompromis med den kost jeg normalt ville vælge og drikker mange af kcal fordi det er nemmere for mig. Jeg tæller ikke kcal for nuværende, men et kvalificeret gæt er imellem 4-5000 kcal om dagen hvoraf jeg drikker mig til halvdelen.

En dag heroppe kunne se ud som følger:

Morgenmad: Kellogs Crixpis whole weat + ½ liter 2% mælk, ½ liter appelsin juice

Formiddag: 1 banan, 2 granolabars + 2 små yougurt + sort kaffe, vand

Middag: Take out: Chinese noodles + 2 x tilbehør, ginger chicken, sesame pork, + ½ liter ice tea

Eftermiddag: 1 granola bar, 1 banan + 1 liter mælk, ½ pose gulerødder, vand

Før træning. 1-2 whole grain bagels + kødpålæg, tomat, ½ liter mælk

Under træning: 1 liter powerrade, vand

Efter træning: gainershake.

Aften: Hvis jeg kan tvinge noget fornuftig mad ned, så gør jeg det, men det kræver næsten at nogen stiller noget foran mig. Ellers 1-1½ liter mælk/icetea/sukkersodavand, nogle cashewnødder eller peanuts, en is eller to eller lignende.

Det var et eksempel fra idag, det kan sagtens se meget anderledes ud.

Hvis jeg skal holde vægt omkring 100 kg spiser jeg mere lean, drikker skummetmælk og ikke alt for meget tarveligt sukker, men jeg mister en del styrke når jeg nærmer mig 100 kg og det er jo ikke en fitness konkurrence. Jeg er nød til at indtage tarvelig kost i nogen grad for at få vægten op på nuværende niveau. Jeg kan kun takke mine gener for at det sidder udemærket.

Hej Sune.

Dit svar er en stor psykologisk hjælp for mig.

Når du skriver, at du næsten ikke kan tvinge et overforbrug af kcal ned uden at få det dårligt og at du drikker dig til halvdelen, ja så er det for mig, der har det på samme måde, motiverende i den forstand, at en del af min selvmedlidenhed forsvinder, når det dagligt lykkes dig at spise og drikke dig gennem de samme problemer.

Til orientering kan jeg i øvrigt nævne, at Joachim B. Olsens morgenmad er en blenderdrik ifølge ham selv i Go´ Morgen Danmark i foråret, Asbjørn Riis drikker 2 om dagen ifølge ham selv i Cosmos´ Kaos i 2002 og Brian Siders 3-4 ifølge ham selv i et interview, jeg fandt på nettet.

Min egen blenderdrik er som nævnt en kombination af de to førstnævntes: ½ liter juice, ¼ liter yoghurt (JBO bruger rismælk og frosne bær i stedet), 1 banan, 100 g havregryn, 30 g hasselnødder/mandler, en stor teskefuld honning, et par skefulde Pure Balance Omega olie og lidt vand (AR bruger 6 mikrobølgede æggehvider men hverken nødder eller olie).

Så har du opskriften til en dag, hvor du bare MÅ have noget andet, end du plejer.

Tak for svaret.

Robert.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, ME Lower Body

Jeg var stadigvæk mærket af fredagens dødløft, men gik alligevel rimeligt til stålet. Chris er brændt sammen og havde ondt i ryggen og en nerve i klemme. Steve var der dog til tiden.

ME Squat

Centurion 42'' på

5 x 146 lb - halv

5 x 236 lb - halv

3 x 326 lb - hel, u. wraps

3 x 416 lb - hel, u. wraps

Skiftede til good ol Centurion 40'', den anden dragt sidder af helvede til og river mig fra hinanden.

3 x 506 lb - over parallel

3 x 556 lb - godkendt

2 x 596 lb - godkendt

2 x 646 lb - godkendt (293 kg)

Backoffsquat Raw

5 x 326 lb

5 x 416 lb

5 x 416 lb

5 x 416 lb

Fin squat idag. Om to uger går jeg hårdt på en single og skulle helst over 300 kg.

Da lænden og hele bagkæden var ristet, sprang jeg over den stivbenede dødløft.

Leg Curls

10 x 100 lb

10 x 100 lb

8 x 120 lb

8 x 120 lb

8 x 120 lb

Hyperextentions

10

10

10

Hanging leg raises

10

10

10

1 liter powerrade undervejs + gainershake bagefter.

God squat på trods af lidt træghed idag. Jeg har et udstyrsproblem :mad: Jeg kan ikke komme i en ny 40'er og 42'eren er ubrugeligt, ihverfald den jeg har fat i. Det kunne være at man helt skulle skifte mærke for at få en ny dragt som passer. Gad vide hvordan Tonni kryber i en ny 40'er, det fatter jeg simpelthen ikke?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et udstyrsproblem :mad: Jeg kan ikke komme i en ny 40'er og 42'eren er ubrugeligt, ihverfald den jeg har fat i. Det kunne være at man helt skulle skifte mærke for at få en ny dragt som passer. Gad vide hvordan Tonni kryber i en ny 40'er, det fatter jeg simpelthen ikke?

1. Tonni siger du er en kælling. :tongue:

2. Han har Kristina til at udvide den for sig først. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

1. Tonni siger du er en kælling. :tongue:

2. Han har Kristina til at udvide den for sig først. :tongue:

Haha...

Ja og jeg havde Chris til at løfte i den først. Han vejer 90 kg og squattede 240 kg i den, men det er åbenbart ikke nok. Den skal udvides lidt mere i hofterne hvordan man så end gør det.

Det er selvfølgelig en mulighed at jeg smider 5 kg igen og arbejder mig op i dragten som med den anden 40'er. Den løsning er jeg dog ikke begejstret for da det tager mig laaaang tid at tage på.

Link to comment
Share on other sites

1. Tonni siger du er en kælling. :tongue:

2. Han har Kristina til at udvide den for sig først. :tongue:

Klart, med al den kage og jeres misbrug af Paradis is,

så burde de glutes hun har fået opbygget ku' udvide de fleste dragter :tongue:

Ellers nogle seriøse kg du får flyttet Sune,

det bliver spændende til næste stævne :smile:

Link to comment
Share on other sites

Klart, med al den kage og jeres misbrug af Paradis is,

så burde de glutes hun har fået opbygget ku' udvide de fleste dragter :tongue:

Ellers nogle seriøse kg du får flyttet Sune,

det bliver spændende til næste stævne :smile:

Ja det må være nogle barske hofter hvis en lille pige kan udvide dragten nok til Tonni :laugh: Jeg tror at løsningen bliver at tvinge min makker nr to Steve til at løfte i den. Han vejer trodsalt en 102-3 stykker og har været under parallel i sin egen 40'er nu. Det kan være at jeg skulle prøve om jeg kunne passe hans dragt?

Ja, jeg synes også at det går ok omend jeg gerne vil noget højere op og have styrkeløftsudstyret under kontrol istedet for at løfte i det gamle :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du kunne jo overveje melatonin, jeg bruger det mod jetlag. Det virker ret godt også er du ikke træt dagen efter. Jeg er ret sikker på at du kan få det i håndkøb i Canada.

http://en.wikipedia.org/wiki/Melatonin

Jeg var en smut i Sobeys og hvad fandt jeg nede i farmaceut området bland urtekram og alt muligt andet gøgl - Melatonin. 7.99 CAD for en pakke.

Nu vil jeg prøve det og se om det kan give en god stabil søvn...jeg vil simpelthen sove mig i form ZZZZZzzzzz :sleeping::sleeping::sleeping:

Hvis jeg vågner op med store bøffelagtige muskler så er det romerens skyld :tongue:

Bænkpres i min nye Katana 48'' S/S senere idag. Spændende spændende...

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, ME Upper body

Træning sammen med Steve. Vi fik en hånd af en af VL løfterne med boardet.

ME Benchpress

10 x 45 lb

5 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

3 x 315 lb

Katana 48'' S/S på

3 x 455 lb - airboard

3 x 455 lb - airboard

3 x 455 lb - airboard

3 x 495 lb - airboard

2 x 545 lb - 2'' board

2 x 545 lb - 1''board (247,5 kg)

Fin omgang. Trøjen sidder noget bedre end 46'eren og skal nok blive god. Mon ikke jeg kan få den ned allerede næste gang. 245 kg ligner en startvægt i denne trøje.

Boardpress Raw

3 x 405 lb - 2'' board

3 x 405 lb - 2'' board

3 x 405 lb - 2'' board

3 x 405 lb - 2'' board

Tricep extentions - elbows in

8 x 40 lb

5 x 50 lb

5 x 50 lb

5 x 50 lb

5 x 50 lb

Dips

8

8

8

Barbel Rows

10 x 135 lb

8 x 225 lb

8 x 225 lb

8 x 225 lb

8 x 225 lb

CG Pull downs

10 x 140 lb

8 x 180 lb

8 x 200 lb

8 x 200 lb

8 x 200 lb

8 x 180 lb

Roman chairs

10

10

10

hul 5

Side bends

10 x 70 lb

10 x 70 lb

10 x 70 lb

Lateral raises

10 x 20 lb

10 x 25 lb

10 x 25 lb

10 x 25 lb

helt let.

1 liter powerrade undervejs + gainershake bagefter.

Gode takter i den nye trøje idag, jeg tror jeg har fundet min stævnetrøje :wub: Jeg er dog ved at være overreached og tager nogle lette træninger nu her og i starten af næste uge. Jeg skulle nødig brænde sammen nu her.

Link to comment
Share on other sites

1 liter powerrade undervejs + gainershake bagefter.

Gode takter i den nye trøje idag, jeg tror jeg har fundet min stævnetrøje :wub: Jeg er dog ved at være overreached og tager nogle lette træninger nu her og i starten af næste uge. Jeg skulle nødig brænde sammen nu her.

Ser godt ud, og tough træning. Du har mange disco øvelser oven i din primære træning. Er det for at få lidt blod igennem leddene? Det er en meget høj volumen ihvf..

Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud, og tough træning. Du har mange disco øvelser oven i din primære træning. Er det for at få lidt blod igennem leddene? Det er en meget høj volumen ihvf..

Hey Poul :smile:

Det er jeg umiddelbart uenig i, mht igår, så kan det da kan kun være lateral raises du tænker på ?

WSB er tilrettelagt på 4 dage og så har jeg selv tilrettelagt en diskodag, hvor der køres support og et par strandøvelser som WSB ikke bekymrer sig om. Det er dog ret svært at placere denne dag uden at den er til gene for enten det ene eller det andet. Derfor blev flyttede jeg mavetræningen til slutningen af gårdsdagens pas + lateral raises, og så kører jeg dem ikke idag.

Volumen er set værre. Jeg kører kun alvorligt tungt i de 3 store.

Link to comment
Share on other sites

Hey Poul :smile:

Det er jeg umiddelbart uenig i, mht igår, så kan det da kan kun være lateral raises du tænker på ?

WSB er tilrettelagt på 4 dage og så har jeg selv tilrettelagt en diskodag, hvor der køres support og et par strandøvelser som WSB ikke bekymrer sig om. Det er dog ret svært at placere denne dag uden at den er til gene for enten det ene eller det andet. Derfor blev flyttede jeg mavetræningen til slutningen af gårdsdagens pas + lateral raises, og så kører jeg dem ikke idag.

Volumen er set værre. Jeg kører kun alvorligt tungt i de 3 store.

Jeg ved du er i god form, men 9 øvelser på en træningsdag og totalt set 30workset + trøjetræning er LANGT over hvad WSB drengene ville køre. Du er jo i vanvittigt god grundtræning og bliver stærkere. Det er det det handler om, men hvis du føler dig slidt, kunne mængden af hjælpeøvelser/sæt være et sted at kigge.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved du er i god form, men 9 øvelser på en træningsdag og totalt set 30workset + trøjetræning er LANGT over hvad WSB drengene ville køre. Du er jo i vanvittigt god grundtræning og bliver stærkere. Det er det det handler om, men hvis du føler dig slidt, kunne mængden af hjælpeøvelser/sæt være et sted at kigge.

Jeg er sådan set enig med dig Poul og nu hvor jeg føler at jeg er ved at ramme en grænse, så letter jeg også loadet lidt for en stund.

Jeg ved godt at WSB drengene ikke kører høj volumen, vi har været inde på emne før da jeg startede på WSB. Jeg kan godt lide opdelingen i wsb. Jeg prøver dog at finde min egen tweak til wsb princippet og det virkede fint sidst op imod DM. Hvad de "rigtige" wsb'ere gør hænger jeg mig ikke så meget i. De har en kostsammensætning som gør at jeg ikke kan sammenligne mig med dem og den måde de træner på.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share