Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Det lyder til at gå godt med træningen :4thumbup: Hvornår kommer du hjem til Danmark på visit igen?

Prøvede at lokke BB-holdet til at stille op til Nordland, men den var de ikke med på :nonono: Det var ellers meget hyggeligt at være deroppe sidste år :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tykke dyr. Så længe du ikke rykker i +125kg og får en Canadian hængebug :laugh: .

Haha, ja jeg føler mig sku også rimelig massiv når jeg triller ud af sengen om morgenen...meen de 110 kg sidder nu ikke så dårligt igen. Det kan være at jeg beriger loggen med et par billeder snart. Mine fans har jo krav på at se mine "efter sheiko" wheels :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder til at gå godt med træningen :4thumbup: Hvornår kommer du hjem til Danmark på visit igen?

Prøvede at lokke BB-holdet til at stille op til Nordland, men den var de ikke med på :nonono: Det var ellers meget hyggeligt at være deroppe sidste år :smile:

Jeg er tilbage i Danmark igen i næste måned fra 23/6 til den 29/6. Jeg vil forsøge at undskylde mig fra de forskellige aften aktiviteter og tage ned og træne i IK99 istedet, så mon ikke vi ses til den tid :smile:

Man skal have styrkeløft licens for at stille op til Nordland, så det kunne ikke lade sig gøre for team BB alligevel :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er tilbage i Danmark igen i næste måned fra 23/6 til den 29/6. Jeg vil forsøge at undskylde mig fra de forskellige aften aktiviteter og tage ned og træne i IK99 istedet, så mon ikke vi ses til den tid :smile:

Man skal have styrkeløft licens for at stille op til Nordland, så det kunne ikke lade sig gøre for team BB alligevel :wink:

Ok, så ses vi nok der! Ved godt man skal have licens, men det kunne være sjovt at se dem løfte til et stævne.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, ME deadlift, DE lowerbody

Før træning havde jeg en usandsynlig lortedag. Jeg er blevet tvunget til at tage kørekort igen herovre da jeg man ikke kan weave et dansk kørekort til et Sasketchewan kørekort. Written test, eye test no problem, men idag failede jeg den endelige roadtest. Hvilken ydmygelse :unhappy: 15 års køreerfaring er kun en ulempe når de har specielle stopregler i denne provins og jeg dumpede med bravour. For helvede da.... :crazy: Netværket var desuden ustabil og min PDA måtte resettes. En dag hvor man bare har lyst til at grave sig ned i baghaven.

Jeg tog min opsparede aggression med ned i centeret og det gik heldigvis bedre.

ME Deadlift - Reverse Band

5 x 135 lb

5 x 225 lb

5 x 335 lb

3 x 405 lb

3 x 475 lb

3 x 545 lb

3 x 575 lb

3 x 595 lb

3 x 610 lb (277kg)

1 x 635 lb (288kg)

Opsætningen var med green band og gav cirka 130 lb i bunden og cirka fri i toppen. Det var en udemærket omgang, men min makker jordede mig desværre igen med en trippel på 288 kg. Godt at blive presset lidt.

DE Squat

5 x 135 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

3 x 315 lb

3 x 405 lb - wraps

3 x 455 lb - wraps

3 x 455 lb - wraps

3 x 455 lb - wraps

3 x 405 lb

3 x 405 lb

3 x 405 lb

Goodmornings

5 x 45 lb

5 x 135 lb

3 x 225 lb

3 x 225 lb

3 x 225 lb

Gluteham raises

8 x BW

8 x BW

8 x BW

8 x BW

8 x BW

1 Powerrade + 1 bananmilk undervejs + gainershake bagefter.

En udemærket afslutning på en ellers ultimativ skoddag :devil: Der bliver lidt rod i den næste uges træning, dels fordi jeg tager med til calgary til styrkeløftstævne på fredag og dels fordi jeg skal til US med arbejdet i næste uge. Jeg må tage træningstøjet med og se hvad det kan blive til.

Link to comment
Share on other sites

Ejeren havde en fodbold og en kompressor og vi brugte lidt tid på at udvide benene på min nye 40'er Superplus Centurion. Lige lidt hjalp det. Før sheiko kunne jeg næsten få dragten op over lårene, nu kunne jeg slet ikke komme i den. Jeg tjekkede min mål og kan konstatere at mine lår er vokset næsten 3 cm og nu måler 70 cm :blink: Bicep og bryst skulle selvfølgelig også måles. Bicep er stadigvæk 45 cm i kold tilstand og bryst cirka 135 cm ved latspread, hvilket cirka er det samme som før. Sheiko er åbenbart ren BB for lårene! Jeg må træne i min gamle 40'er eller en af mine 42'ere og så se om jeg kan lokke en af de lettere løftere til at udvide min nye dragt.

Om det var før sheiko eller T-bone steak er et godt spørgsmål :wink:

Og så...

Har ikke lige fulgt 110% med men hvor lang tid skal du være i det store udland?

//NO

Link to comment
Share on other sites

Om det var før sheiko eller T-bone steak er et godt spørgsmål :wink:

Og så...

Har ikke lige fulgt 110% med men hvor lang tid skal du være i det store udland?

//NO

Hey Norah :smile:

T-bone steaks har helt sikkert gjort sit :laugh:

Min kontrakt er indtil udgangen af juli 2009, men det er sandsynligt at det bliver lidt før.

Link to comment
Share on other sites

Før træning havde jeg en usandsynlig lortedag. Jeg er blevet tvunget til at tage kørekort igen herovre da jeg man ikke kan weave et dansk kørekort til et Sasketchewan kørekort. Written test, eye test no problem, men idag failede jeg den endelige roadtest. Hvilken ydmygelse :unhappy: 15 års køreerfaring er kun en ulempe når de har specielle stopregler i denne provins og jeg dumpede med bravour.

Skod! Hvilke sære regler har de i Sasketchewan? Da jeg og mine rejsekammerater begyndte at køre i Canada undrede vi os over, at folk bare svingede til højre for rødt, og vi forstod heller aldrig deres regler for overhaling/placering ved kørsel på veje med flere spor.

Link to comment
Share on other sites

Skod! Hvilke sære regler har de i Sasketchewan? Da jeg og mine rejsekammerater begyndte at køre i Canada undrede vi os over, at folk bare svingede til højre for rødt, og vi forstod heller aldrig deres regler for overhaling/placering ved kørsel på veje med flere spor.

De har deres 4 stop krydsninger hvor man absolut skal holde sig bag skiltet uanset hvor det måtte være placeret og uanset om man kan se noget fra den position eller ej. Det var det som jeg dumpede på. Det giver ikke megen mening når skiltet er dårligt placeret. Sjovere er det at man ikke viger for en eventuel fumlegænger. Gør man det, så dumper man, for han bør ikke være på vejen :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - DE Upper body

DE Benchpress

5 x 45 lb

5 x 45 lb + green band

5 x 135 lb + green band

3 x 205 lb + green band

3 x 245 lb + green band

3 x 245 lb + green band

3 x 245 lb + green band

3 x 245 lb + green band

3 x 245 lb + green band, pinky grip

3 x 245 lb + green band, pinky grip

3 x 245 lb + green band, pinky grip

3 x 245 lb + green band, pinky grip

Væsentligt mere styrke at trykke med, men holdte den her.

Tate Press

5 x 45 lb

5 x 60 lb

5 x 60 lb

5 x 60 lb

5 x 60 lb

5 x 60 lb

Push Downs

10 x 70 lb

10 x 90 lb

10 x 100 lb

10 x 100 lb

10 x 100 lb

10 x 100 lb

Dumbell Rows

8 x 70 lb

5 x 100 lb

5 x 120 lb

5 x 120 lb

5 x 120 lb

5 x 120 lb

5 x 120 lb

Wide grip pull to front

10 x 150 lb

10 x 200 lb

10 x 200 lb

10 x 200 lb

10 x 200 lb

Side Bends

10 x 70 lb

10 x 70 lb

10 x 70 lb

Elevated Crunches

10

10

10

1,5 liter powerrade undervejs + en Gainershake bagefter :4mewantfood:

Jeg tager med til calgary imorgen til styrkeløftstævne for at hjælpe til. Det bliver sikkert svært at finde et sted og få trænet, men jeg tager udstyret med alligevel. Jeg håber på at jeg måske kan nå det på søndag når vi kommer hjem.

Link to comment
Share on other sites

Calgary - WSB, ME Lower body

Så er jeg i calgary på hotellet. Der lå et træningscenter lige 50 meter væk med ordlyden health club. Jeg gik skeptisk derind for at tjekke, men kunne overrasket konstatere at de havde monolift, powerrack, reverse hypers, gluteham raises og det hele. Hvor freaking heldig kan man være. Jeg sprang supportdagen over og sørgede for at få trænet de tunge squats idag selvom jeg stadigvæk er brændt af i lower back fra dødløften i onsdags. Det gik dog helt fint.

ME Box squat

5 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

3 x 315 lb

3 x 405 lb - halv dragt, wraps

3 x 495 lb - halv dragt, wraps

1 x 545 lb - halv dragt, wraps

1 x 585 lb - halv dragt, wraps

1 x 615 lb - halv dragt, wraps (279 kg)

God serie idag. Jeg var godt brændt af i lænden før jeg gik igang, men det gik ret fint alligevel. Langt bedre fornemmelse end sidste uge.

Backoff Raw Squat

5 x 315 lb

5 x 355 lb

5 x 355 lb

5 x 355 lb

Var for brændt af i lænden til stivbenet dødløft, så den sprang jeg over.

Leg Curls

10 x 1 plate

10 x 2 plates

10 x 3 plates

10 x 3 plates

10 x 4 plates

10 x 4 plates

10 x 4 plates

bed godt i hams

Weighted hypers

10

8 + 35 lb

8 + 35 lb

8 + 35 lb

Skrå model

Laterals

10 x 20 lb

10 x 30 lb

10 x 30 lb

10 x 30 lb

10 x 30 lb

En smule support.

1 powerrade + 1 ice tea undervejs

Fin omgang sqwat idag. Svært tilfreds med at have fundet et center at kunne træne i. Jeg håber på en omgang mere søndag morgen før vi tager afsted hjemad :smile:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Calgary - WSB Support

Så er jeg endelig hjemme igen efter en lang uge i Virgina US. Lige for at samle op, så var jeg jo i Calgary sidste weekend. Styrkeløftstævnet forløb ret sløvt, så jeg havde rigeligt tid til at smutte over i centeret og løfte en omgang support træning. Jeg kan ikke huske kiloene, men det stod på:

Calfpres i benpres

Seated calf raises

standing calf raises

Rotator

Barbel Curls

Concentration curls

Hanging leg raises

1½ times tid :smile:

Styrkeløftstævnet var afholdt af IPA (Independent Powerlifting Federation). Jeg havde håbet på at se nogle rigtig tunge løft i dobbeltlagsudstyr, men det blev desværre ikke så vildt som jeg havde håbet på. Dobbeltlagsudstyr og 2,5 meter wraps er tilladt. Open back bænktrøjer må dog ikke bruges og det så ud til at de fleste løftede i IPF trøjer med undtagelse af et par få som havde dobbeltlagstrøjer, men alligevel ikke var stærke nok til at udnytte den ekstra hårdhed i trøjen. Tungeste løft var 250 kg i bænken hvilket ikke var specielt imponerende med de gældende regler. Der blev løftet 382,5 kg i squatten men squatdybden blev dømt så som så. Efter reglerne skal de være ligesom IPF, men sådan dømmes der ihf ikke altid. Tungeste dødløft var centerejeren fra Ironworks gym hvor jeg træner med 310 kg.

Jeg fik selv travlt med at hjælpe til da ALLE 4 atleter jeg skulle hjælpe, var i samme runde. Uha, der var travlt med at ligge knæbind i squatten. Jeg er blevet bedre til at ligge knæbind og kan nemt ligge dem så hårdt på at der bliver en del tuderi, men det er nok mest af alt fordi at de aldrig har prøvet et par seriøse knæbind før, hvilket jeg ikke engang selv har. I bænken må coachen løfte ud hvis han vil, så jeg løftede ud for alle atleterne fra Ironworks gym.

Alt ialt et udemærket stævne. Men de supertunge cirkusløft måtte jeg desværre undvære.

Link to comment
Share on other sites

Ace Fitness - Roanoke Virgina, WSB ME Upperbody

Jeg har været i US siden i mandags og kom først hjem igår. Jeg havde tjekket telefonbogen for gyms og fandt frem til dette hvor der stod beskrevet at det var old school med mange racks og uden al det fine udstyr. Da det ikke lå såå langt væk fra hotellet, så kunne jeg lige passende tage derud og få trykket et WSB pas af, så der ikke går alt for meget rod i træningsplanen.

Træningscenteret var absolut oldschool. Det lignede en lagerbygning, barsk og upoleret. Store blæsere på gulvet for at give lidt cirkulation. Der stod et par store negere i bar overkrop og trænede og en tredje mørk mand stod og tævede løs på en sandsæk. Der var ingen til at holde øje med stedet, men en af mændene sagde at jeg kunne proppe et par dollar i en metal æske og bare træne løs, så det gjorde jeg. Lidt senere ankom en hvid overtatoveret mand. Han snakkede lidt med mig og ringede lige til ham som havde stedet. Han kunne konfirmere at hvis jeg puttede 5 dollar i æsken, så kunne jeg bare komme og træne så meget jeg havde lyst til imens jeg var på besøg :cool:

Der var ikke nogen til at hjælpe med udstyr, såå..

Benchpress

5 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

3 x 295 lb

3 x 315 lb

3 x 365 lb

3 x 365 lb

5 x 315 lb

5 x 315 lb

Jeg ville ikke gå tungere på denne bænk og uden spot. Jeg var nød til at racke den fra en høj position og blev bekymret for min skulder.

Tricep Extentions

8 x 45 lb

5 x 55 lb

5 x 55 lb

5 x 55 lb

5 x 55 lb

5 x 55 lb

Dips

10

10

10

Reverse grip pulldowns

8 x 150 lb

8 x 200 lb

8 x 200 lb

8 x 200 lb

8 x 200 lb

Barbel Rows

8 x 135 lb

6 x 225 lb

6 x 225 lb

6 x 225 lb

6 x 225 lb

Hanging leg raises

10

10

10

En powerrade undervejs.

En acceptabel omgang tirsdags træning. Bedre end mange at de alternativer jeg kunne have forestillet mig. Mine kolleger måbede over at jeg havde bevæget mig ud i "the hood" for at træne. Jeg havde slet ingen anelse om hvor jeg havde været, men de lod mig jo træne og passede sig selv så det er jo fint nok.

Jeg ville gerne have trænet en ekstra gang dernede, men det blev det ikke til. Jeg valgte at skyde det til om fredagen når jeg kom hjem.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, ME Deadlift, DE lower body

Jeg var ved at dejse om af træthed allerede inden jeg kom derned. Jeg havde været oppe klokken 04:00 US time for at nå flyveren. Dette svarer til 02:00 lokal tid i Saskatoon. Jeg mødte dog tidligt op og min samvittighed nægtede mig blot at ligge mig på langs derhjemme og ligge mig til at sove.

ME Deadlift - Sumo

5 x 135 lb

5 x 225 lb

3 x 315 lb

3 x 405 lb

Metal Squatter 48''

3 x 475 lb - half suit

3 x 515 lb - half suit

1 x 565 lb - half suit

1 x 585 lb - half suit

1 x 600 lb - half suit (272,5 kg)

Udemærket omgang i halv dragt. Jeg skulle have kørt reverse band 1'ere, men havde ikke lyst til at rode med den store opsætning. Istedet blev det til 1'ere i den halve dragt.

DE Squat

5 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

3 x 315 lb

3 x 315 lb

3 x 405 lb - wraps

3 x 405 lb - wraps

3 x 455 lb - wraps

3 x 455 lb - wraps

3 x 405 lb - wraps

3 x 405 lb - wraps

Helt ok. I det sidste sæt må knæbindet have trukket på en nerve eller en muskel under knæet. Det føltes som om at jeg havde fået en kæmpe lammer på læggen og om aftenen humpede jeg rundt som et skamskudt vildt. Her til morgen er det dog blevet bedre :smile:

Goodmornings

5 x 135 lb

5 x 185 lb

5 x 185 lb

5 x 185 lb

5 x 185 lb

5 x 185 lb

Gluteham Raises

6

6

6

6

6

6

Powerrade undervejs + Gainershake bagefter.

Godt at få trænet selvom jeg var afmattet. Der er kommet en ny pige i centeret med kæmpe nødder, det hjalp med at holde motivationen oppe i pauserne :4mewantfood:

Bagefter hurtig hjem og sove... :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Altid spændende læsning Sune. Godt du ikke blev nakket "In Tha Hood"! :superman:

Thx, ja det var sku heldigt. Tak for omsorgen :smile: og rart at høre at der er nogen der følger med. Der bliver sikkert en del flere gode historier...og så nogle andre historier som jeg ikke poster her :laugh:

Du skulle have taget et par stemningspics af teh negroes gaygay.gif

Jeg tænkte faktisk over det. Jeg havde faktisk min PDA i træningstasken, men der var vist ingen grund til at udfordre skæbnen ved at hive den op og begynde at filme løs. Kriminelle folk bryder sig ikke om hverken film eller billeder :devil:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, DE Upperbody

Jeg fik et tidligt opkald fra styrkeløfteren Steve og besluttede at tage en session med ham, da han var flexibel ifht at springe på mit program.

DE Benchpress

5 x 45 lb

5 x 45 lb + green band

5 x 45 lb + green band

3 x 135 lb + green band

3 x 205 lb + green band

3 x 245 lb + green band

3 x 275 lb + green band

3 x 275 lb + green band

3 x 275 lb + green band

3 x 245 lb + green band, pinky grip

3 x 245 lb + green band, pinky grip

3 x 245 lb + green band, pinky grip

3 x 245 lb + green band, pinky grip

Udemærket omgang. Stadig god styrke på de 275 lb

Tate Press

5 x 45 lb

5 x 60 lb

5 x 65 lb

5 x 65 lb

5 x 65 lb

5 x 65 lb

En tand bedre end sidste uge.

Push Downs

10 x 50 lb

10 x 100 lb

10 x 110 lb

10 x 110 lb

10 x 100 lb

Dumbel Rows

8 x 65 lb

8 x 100 lb

5 x 120 lb

5 x 120 lb

5 x 120 lb

5 x 120 lb

Wide Grip Pull to front

8 x 150 lb

8 x 200 lb

8 x 200 lb

8 x 200 lb

8 x 200 lb

Elevated Crunches

10

10

10

Powerrade undervejs, gainershake bagefter.

En udemærket træningsomgang.

Steve sagde at han nu havde fået dato for IPF mesterskabet i Sakatchewan. Første weekend i August og at han havde forhørt sig. Jeg kan ihvertfald løfte som gæsteløfter, men om jeg kan tage rekorder og medaljer fra de stakkels canadiere vides ikke endnu. Sikker ikke. Om ikke andet, så regner jeg med at deltage alligevel, så jeg har noget at se frem til før Western European cup i horsens sent i september.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Thx, ja det var sku heldigt. Tak for omsorgen :smile: og rart at høre at der er nogen der følger med. Der bliver sikkert en del flere gode historier...og så nogle andre historier som jeg ikke poster her :laugh:

Typisk!

Så vælger du at skrive om store negere med tats, men blondinen med de store kasser hører vi ikke mere til. Ikke god stil Sune! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Typisk!

Så vælger du at skrive om store negere med tats, men blondinen med de store kasser hører vi ikke mere til. Ikke god stil Sune! :tongue:

Nu er det jo en træningslog og desuden så kan det kan det hurtigt blive selvmål at skrive for meget her i loggen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WBS, ME Lower body

Teamede op med professor Steve til squat i fuld udstyr for en gangs skyld.

Squat

5 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

3 x 315 lb

3 x 405 lb

Centurion 40''

2 x 495 lb - dårlig form, dragten skulle lige sætte sig

2 x 495 lb - langt bedre, lige over parallel

2 x 545 lb - parallel

2 x 575 lb - godkendt

2 x 595 lb - godkendt

2 x 615 lb - godkendt (280 kg)

En ok omgang idag. Jeg lod steve wrappe mig selvom det er nogle tøsebind, men han skal jo lære det så jeg er fri for at lave det hele. Han failede iøvrigt på de 615 lb, så jeg nakkede ham for første gang. Ufatteligt at han er så slap på i fuld udstyr, når han er så stærk ellers.

Backoff Squat Raw

3 x 315 lb

3 x 405 lb

3 x 405 lb

3 x 405 lb

Lidt ekstra

Leg Curls

8 x 70 lb

8 x 100 lb

8 x 110 lb

8 x 110 lb

8 x 110 lb

8 x 110 lb

8 x 110 lb

Weighed Hypers

8

8 + 25 lb

8 + 25 lb

8 + 25 lb

8 + 25 lb

Jeg overvejede lige for en stund om jeg skulle snuppe lidt stivbenet dødløft, men havde været igang i 2 timer og tænkte at det nok var ok.

1 liter powerrade undervejs + Gainershake bagefter.

En ok omgang squat idag. Der skal fortsat arbejdes hårdt så jeg kan komme på den anden side af 300 kg til træning, det burde være muligt. Jeg skal blot have fundet en stakkels sjæl som kan strække min nye 40'er dragt lidt.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB support

Gårdsdagens support træning. Senere idag skal der bænkes tungt.

Standing Calf Raises

12 x 200 lb

12 x 400 lb

12 x 600 lb

12 x 600 lb

12 x 600 lb

12 x 600 lb

Seated Calf Raises

12 x 90 lb

12 x 90 lb

12 x 90 lb

12 x 90 lb

supersetted med

Calf press i leg press machine

12 x 150 lb

12 x 150 lb

12 x 150 lb

12 x 150 lb

OMG calf on fire...arggh.

Rotator

10 x 10 lb

10 x 10 lb

10 x 10 lb

10 x 10 lb

Lateral Raises

10 x 15 lb

10 x 15 lb

10 x 30 lb

10 x 30 lb

10 x 30 lb

10 x 30 lb

Side Bends

10 x 65 lb

10 x 65 lb

10 x 65 lb

Hanging leg raises

10

10

10

Barbel Curls

10 x 45 lb

10 x 95 lb

10 x 95 lb

8 x 115 lb

8 x 115 lb

8 x 115 lb

Hammer Curls

10 x 30 lb

10 x 30 lb

10 x 35 lb

10 x 35 lb

Længe siden. Irriterer stadigvæk højre arm når jeg kører den :dry:

Roling Thunder

5-6 x 50 kg - max antal sekunder med hver hånd

1 liter powerrade undervejs + gainershake bagefter.

Efter træningsvægt 243 lb

Ikke noget specielt at bemærke til dagen supporttræning. Idag vil se om jeg kan få trænet lidt topstyrke i min nye katana...det bliver selvfølgelig rigtig barskt :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, ME Upper body

Lang arbejdsdag med kedelige møder, hvoraf jeg selv afholdt nogle af dem :cry: Eneste lyspunkt var at jeg bestod roadtesten og fik det elendige påkrævede Saskatchewan kørekort. Det var næsten samme rute som sidst og det var en smal sag at regne ud hvor han ville prøve at dumpe mig. Nu kan jeg køre så råddent jeg vil igen og så håber jeg sku aldrig at jeg skal nedværdiges til at tage kørekort igen :devil:

Jeg skulle prøve den nye katana idag. En ny 46'er var ekstrem stram, men jeg fik dog taget om den tilsidst og fik den strukket godt.

ME Benchpress

5 x 45 lb

5 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

3 x 295 lb

3 x 315 lb

Katana 46''

3 x 445 lb - smalt greb, rørte sig knap nok

3 x 445 lb - pinky grip, kom lidt ned

3 x 495 lb - næsten normalt greb, næsten til 3'' board

3 x 535 lb - 3'' board forceret

3 x 535 lb - 3'' board, bedre

3 x 535 lb - 3'' board, fint

Uha, det var ubehagelig omgang at strække trøjen. Næsten hele løftet er i tricep når trøjen sidder så stramt som den gør og jeg fik nogle solide trykmærker. Den trøje skal ikke vaskes før jeg har strukket den i mindst 2 pas mere.

Boardpress Raw

5 x 405 lb - 3'' board

5 x 405 lb - 3'' board

5 x 405 lb - 3'' board

Fint nok.

Tricep extentions - elbows in

8 x 35 lb

8 x 45 lb

8 x 50 lb

8 x 45 lb

8 x 45 lb

OMG mine triceps.

Dips

10

10

10

Barbel Rows

8 x 135 lb

8 x 225 lb

8 x 245 lb

8 x 245 lb

8 x 245 lb

Følte mig slap pga biceptræning igår :dry:

Reverse grip pull downs

8 x 150 lb

8 x 200 lb

8 x 200 lb

8 x 200 lb

8 x 200 lb

1 liter powerrade undervejs + 1 gainershake bagefter.

Jeg følte lidt at jeg spildte et træningspas på det trøjefumleri, men med et godt formål. Styrken var ganske uimponerende. Jeg er blevet større og slappere hurraaa :crazy: sådan føles det ihvertfald.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, ME Upper body

Jeg følte lidt at jeg spildte et træningspas på det trøjefumleri, men med et godt formål. Styrken var ganske uimponerende. Jeg er blevet større og slappere hurraaa :crazy: sådan føles det ihvertfald.

Nu skal du bare slappe fuldstændigt af og fortsætte den gode stil :wink::devil:

Får du forresten samlet nogle gode dåser op i din store firma slæde??

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share