DM 2009!


missLaw
 Share

Recommended Posts

Mange tak :blush: .

Det er grundet poseringen at det ser så skævt ud desværre , så det skal der arbejdes på! :smile:

Okay det var godt... For havde det været skævhed, havde det været svært at rette op på :blush:

Hmmm 2008.... nu må vi se hvordan det kommer til at se ud efter vægttab... mit mål er bare at det skal ske inden jeg fylder 30, at jeg kommer til at stå på den scene...! :smile:

Helt sikkert.... !!! Men har du lyst i 2008, så synes jeg da klart du skal gøre det.. der er ALTID et eller andet sted på kroppen hvor man burde værre større for at stille op, og tænker man sådan, sker det aldrig.. Efter min mening må man heller bare gøre det, få erfaring og så arbejde videre med kroppen indtil næste år :bigsmile: Man stiller jo heldigivis ikke kun op for at vinde :blush:

Glad for dine kommentar! Følger selv med i din log på sidelinien, og synes det er super flot du er nået så langt som du er!

Mange tak skal du have, jeg er også selv ret så overrasket over hvad der er sket det sidste år :w00t:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning 14/1-08

Front squat:

5x8 10 kg (+ den lette technogymstang)

Bulgarian splitsquat:

1x15 25 kg

3x12 25 kg

Lunges (medium):

3x10 15 kg + bw

Leg extension:

1x20 27,5 kg

2x15 27,5 kg

Programmet som gemalen har brygget sammen bestod også af hacksquat idag,men har aldrig lavet dem før , så det må vente til næste mandag. Det gjorde heller ingenting, efter ikke at have trænet ben rigtigt i 3 uger kan jeg godt mærke at jeg lige skal igang igen.

Jeg gik hjem fra SATS i Hvidovre, ca 1 km...det var godt for de ristede baller og lår!!! Godt træk at træne et andet center end hvor jeg arbejder til daglig, virkede meget afstressende! Hvilket var tiltrængt :bigsmile: .

Har fået mine fatburners endelig!!! Kunne idag godt mærke at jeg nærmest gik og svedte i et ellers halvtkøligt center :blink: .

Link to comment
Share on other sites

Helt sikkert.... !!! Men har du lyst i 2008, så synes jeg da klart du skal gøre det.. der er ALTID et eller andet sted på kroppen hvor man burde værre større for at stille op, og tænker man sådan, sker det aldrig.. Efter min mening må man heller bare gøre det, få erfaring og så arbejde videre med kroppen indtil næste år :bigsmile: Man stiller jo heldigivis ikke kun op for at vinde :blush:

//Anita

Det der er afgørende for mig er om jeg kan tabe mig de mange kilo der skal til, ville være så ærgerligt at stå på scenen med 5-8 kg for meget. Men det er selvfølgelig et spørgsmål om at se hvordan det går og være disciplineret omkring diæten , så er jeg sikker på det nok skal gå. Og 2008 ville være alt for fedt!!!! :bigsmile: Og nej det er mere for oplevelsen jeg stiller op, og ikke for at vinde. En god placering ville da være fint, men slet ikke hvad jeg forventer. Første gang handler det om at være med :smile: .

Link to comment
Share on other sites

Diæten sætter vi igang hurtigst muligt så de 15 kg kan rasle af, de første mange vil ryge hurtigt, da kosten det sidste stykke tid jo har bestået, af alt alt for dårlig kaloriesammensætning.

Hej Misslaw

Velkommen til diæt helvede.. :tongue: kan se vi har ca. det samme vi skal smide så bliver hyggeligt at have en at følges lidt med :bigsmile:

Det værste er næsten at vænne sig af med alle sine hyggespise vaner :innocent:

Men held og lykke, og ps. der er virkelig sket noget fra sidste års billede :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Misslaw

Velkommen til diæt helvede.. :tongue: kan se vi har ca. det samme vi skal smide så bliver hyggeligt at have en at følges lidt med :bigsmile:

Det værste er næsten at vænne sig af med alle sine hyggespise vaner :innocent:

Men held og lykke, og ps. der er virkelig sket noget fra sidste års billede :wink:

Tak....så håber jeg du er superdisciplineret så jeg er nødt til at tage mig sammen :wink:

Jeg er en carb-junkie i allerværste grad :4mewantfood: ....så det tager lige nogen tid før jeg ikke længere er sur over at være "frataget" mit frie valg på kage,slik og junkfood hylden.... Jeg er som et 4-årigt barn de første min. 4 uger... så det skal nok blive spændende :blink: .

Men jeg har god opbakning fra kæreste og kolleger, så der er jeg i hvert fald hjulpet et stykke af vejen :4thumbup:

Hvad er dit mål?

Link to comment
Share on other sites

Tak....så håber jeg du er superdisciplineret så jeg er nødt til at tage mig sammen :wink:

Jeg er en carb-junkie i allerværste grad :4mewantfood: ....så det tager lige nogen tid før jeg ikke længere er sur over at være "frataget" mit frie valg på kage,slik og junkfood hylden.... Jeg er som et 4-årigt barn de første min. 4 uger... så det skal nok blive spændende :blink: .

Men jeg har god opbakning fra kæreste og kolleger, så der er jeg i hvert fald hjulpet et stykke af vejen :4thumbup:

Hvad er dit mål?

Ha ha.... ME TO... :laugh:

Jeg bruger også jan, til at få justeret min kost, og "afsukker" mig :tongue: Som jeg har skrevet i min log, så gik jeg og små spiste f.eks mysli de to første uger i jan og kunne ikke forstå at vægten nærmest stod stille indtil jeg kom til at regne på hvor mange kcal jeg fik allene via min Mysli *ÆV* :dry:

Mit største mål er nok at tabe mig de 15 kg så den fysiske prøve til politiet bliver "Piece of cake" og så for at se hvor meget muskelmasse jeg efterhånden har fået bygget op de sidste 2 år hvor jeg nærmest har bulket og trænet tungt full time.. :devil:

Vil ikke på nuværende tidspunkt sætte et mål som DM 08, selvom det frister... Lige pt. bruger jeg utrolig meget energi på at træne/få en god kondi til politiet og læse op til det.. Pt. ligger som NR. 1 (what to do list)

Nå ja og så at blive STRANDLÆKKER i år, var en trunte sidste år gider jeg ikke igen.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ha ha.... ME TO... :laugh:

Jeg bruger også jan, til at få justeret min kost, og "afsukker" mig :tongue: Som jeg har skrevet i min log, så gik jeg og små spiste f.eks mysli de to første uger i jan og kunne ikke forstå at vægten nærmest stod stille indtil jeg kom til at regne på hvor mange kcal jeg fik allene via min Mysli *ÆV* :dry:

Mit største mål er nok at tabe mig de 15 kg så den fysiske prøve til politiet bliver "Piece of cake" og så for at se hvor meget muskelmasse jeg efterhånden har fået bygget op de sidste 2 år hvor jeg nærmest har bulket og trænet tungt full time.. :devil:

Vil ikke på nuværende tidspunkt sætte et mål som DM 08, selvom det frister... Lige pt. bruger jeg utrolig meget energi på at træne/få en god kondi til politiet og læse op til det.. Pt. ligger som NR. 1 (what to do list)

Nå ja og så at blive STRANDLÆKKER i år, var en trunte sidste år gider jeg ikke igen.. :laugh:

Alle ovennævnte er vist også mål nok i sig selv! :smile: DM ville jo bare være en bonus, når du har bestået prøve osv :wink: God kondi kunne jeg bestemt også sætte som mål, al denne tunge træning hjælper altså ikke stort på det! Men vil se frem til at følge din progression og have en "fellow-trunte" at dele diæt-erfaringer/udvikling med :4thumbup: .

Link to comment
Share on other sites

Træning 15/10-08.

low inc DB pres:

1x10 9 kg

1x10 10 kg

2x10 12 kg

Chestsupported rows....hmmm forsøgte ,men kunne altså ikke få det til at virke...bryster i vejen...så det blev:

1x10 14 kg

DB one arm row:

3x10 14 kg

WG bænkpres:

2x12 30 kg

2x12 35 kg

seated row to mid pec:

1x12 17,5 kg

1x12 22,5 kg

2x10 27,5 kg

Lying DB triceps ext:

1x10 5 kg

3x12 4 kg

Superset med:

Body drag: (lidt for poppet for min smag,men giver det en chance...igen..bryster i vejen...!?!?!)

4x12 10 kg

seated facepulls:

3x15 5 kg

En masse halløj med noget "squeeze"-momenter jeg lige skal ordentligt ind i....

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

Træning 19/1-08:

Incline bench:

1x10 35 kg

3x10 30 kg

Lat pulldown:

4x10 35 kg

Seated lat raises:

3x12 3 kg

1x12 4 kg

Superset med:

rope lat pulldown:

4x12 25 kg

Overhead cable triceps ext:

2x12 25 kg

2x12 30 kg

Superset med:

standing BB curl:

2x12 15 kg

2x12 20 kg

Fik assistance fre mnaden , det var rigtig god træning:-)

Mine baglår er stadig helt kvæstede siden i torsdags!!!!MASSIVE DOMS!!!!

Link to comment
Share on other sites

Træning 21/1-08:

Front squat:

5x8 26 kg

Bulg. split squat:

4x12 25 kg

Lunges medium:

3x10 14 kg

Leg ext.:

1x20 20 kg

2x20 15 kg

Fuldstændig smadret i mine lår idag...igen... stadig DOMS fra sidste uge også....FABULOUS!!!

Men det skal blive værre før det bliver bedre, så må pive mindre og træne hårdere :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træning 22/1-08:

low inc DB pres:

2x10 10 kg

2x10 12 kg

Chestsupported rows....Denne gang fandt jeg ud af hvordan jeg kunne udføre disse uden at mase :boobs:

1x10 8 kg

3x10 9 kg

WG bænkpres:

2x12 30 kg

2x12 30 kg

Superset med:

seated row to mid pec:

1x12 15 kg

3x12 20 kg

Lying DB triceps ext:

4x12 4 kg

Superset med:

Body drag: (denne gang sad de rigtigt, og stadig ingen :boobs: i vejen!!)

4x10 15 kg

seated facepulls:

1x15 5 kg

Så blev de resterende stående, mine håndled duer ikke til de siddende...

2x15 25 kg

Det var rigtig god træning idag. Fik alle mine squeeze-momenter med :alright:

Link to comment
Share on other sites

Træning 24/1-08.

Sumo dødløft:

3x10 37 kg

2x10 41 kg

Rumænsk dødløft:

4x15 41 kg

High feet legpress: (ny technogym...alt for tung i forhold til den gamle isotonicline.....)

1x15 70 kg

3x15 60 kg

Lunges Long:

3x10 12 kg

legcurl: (siddende...piece of cake i forhold til den liggende!!!!)

1x12 17,5 kg

1x12 22,5 kg

1x12 27,5 kg

Link to comment
Share on other sites

I er da hysterisk morsomme!!!

HYS?!?! En hver der kender mig , ved da at jeg altid tager tingene helt roligt.... :laugh:

Jap.. jeg ved at jeg er et af de morsommeste mennesker du nogensinde har mødt.. jeg er faktisk pænt sjov..

hvad er det sjoveste dyr i verden? svaret er en hare - ha ha ha haha hare!

Link to comment
Share on other sites

Træning 1/2-08.

low inc DB pres:

2x10 10kg

2x10 12 kg

DB one arm row:

4x10 14 kg

WG bænkpres:

2x12 36 kg

2x12 31 kg

seated row to mid pec:

4x10 20kg

Lying DB triceps ext:

4x10 5 kg

Superset med:

Body drag:

4x10 10 kg

facepulls:

3x20 20 kg

Humøret er ikke højt p.t. svært at finde motivation til både træning og diæt.

Jeg tuder lidt, det må man gerne i sin egen log nemlig!!! :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Hej Line!

Godt at se du får banket lidt træning af alligevel og jeg håber motivationen kommer tilbage snart igen :flowers:

Vi snakkede jo i øvrigt lidt løst en gang om en "Good morning" træning sammen på et tidspunkt - det kunne måske hjælpe lidt på motivationen? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Line!

Godt at se du får banket lidt træning af alligevel og jeg håber motivationen kommer tilbage snart igen :flowers:

Vi snakkede jo i øvrigt lidt løst en gang om en "Good morning" træning sammen på et tidspunkt - det kunne måske hjælpe lidt på motivationen? :bigsmile:

Det kunne det bestemt, skal bare lige have humøret skruet et par grader op så jeg er til at være i nærheden af :annoyed: .

Men det ville være skønt. Kunne også tænke mig at få justeret noget teknik på squat,frontsquat og dødløft.

Kan i øvrigt nu mærke virkningen af sheiko! Jeg gik mit tøjskab igennem igår, da jeg nu skal til at have almindeligt tøj på til hverdag :blink: og jeg har nogle vest som altid har været for store over ryggen ,selvom jeg vejer det samme som jeg gør nu, de kunne ikke lukkes! :blush: Det er da super!!!!

Så det motiverede bestemt :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share