Essensen - BB @ 2009!


essensen
 Share

Recommended Posts

Træning den 8/10-2008

Jeg fik klaret en omgang lower body før skole i morges. Jeg sov egentlig fint i nat, men kunne af en eller anden grund ikke blive ordentligt frisk og havde lidt svært ved at motivere mig til den forestående bentræning. Jeg fik hældt noget kaffe i mig hvilket hjalp lidt, men ikke nok til det klarede problemet - som resulatet kom jeg lidt for sent ud af døren.

Da jeg ankom til FDK havde de lukket hele 2. etage (de er igang med at lave ny reception) af hvilket betød der ikke var noget omklædningsrum :dry: Så måtte jeg lige hurtigt klæde om ved toilettet - kun ved - da de samtidig havde lukket af for underetagens eneste toilet - glimrende. De havde ikke låst og jeg kiggede lige derind - jeg forstår så godt deres beslutning...jeg ved ikke helt hvad der var sket, men det lignede en eller anden havde fået et anfald og tømt sig ud over det hele - der var seriøst ekskrementer, noget der lignede bræk og andre ting klasket op ad vægge, gulv og toilet :crazy: Føj! De skulle gerne være færdige i dag kl. 19 - det håber jeg meget da jeg ikke gider samme omgang i morgen.

Squat gik lidt trægt - var tung i bunden og havde ikke særlig god fart på mine reps. Jeg gad virkelig godt at få noget mere eksplosivitet i bunden. Resten af træningspasset var væsentligt bedre og jeg fik holtd et ret godt tempo, men da jeg var kommet for sent ud ad døren, måtte jeg skynde mig helt vildt til sidst og igen igen rushe til skole.

Opvarmning: Airsquats, bensving, sidesving, lidt flere airsquats

ME-Squat:

10 @ 60kg

9 @ 80kg

5 @ 90kg

3 @ 95kg

3 @ 100kg

3 @ 100kg

2 @ 107,5kg

5 @ 100kg

10 @ 80kg

- Dårlig omgang. De 107 kan vel betragtes som et forsøg på ME, men jeg gad ikke rigtig give alt da jeg havde en dårlig fornemmelse. På plus-siden brokkede min berømte scene sig ikke rigtig - det gjorde mit højre knæ så til gengæld lidt.

Walking db lunges:

10 @ 10kg

12 @ 17kg

12 @ 17kg

12 @ 17kg

- Jeg har allerede forberedt mig mentalt på afsindige doms i røven.

SS:

Standing Calf raises:

15 @ 40kg

12 @ 70kg

14 @ 80kg

14 @ 80kg

14 @ 80kg + 10 @ 70kg + 12 @ 50kg

Romanian Deadlifts:

10 @ 60kg

8 @ 80kg

10 @ 95kg

10 @ 95kg

10 @ 90kg

SS:

Unilateral hammerstrength leg extensions:

10 @ 10kg

10 @ 20kg

10 @ 20kg

Dropset:

10 @ 18,5kg + 10 @ 16,25kg + 10 @ 15kg - holy crap det brændte mine quads fuldstændig af - kunne knap nok gå efterfølgende.

- Den maskine jeg bruger normalt var optaget af gravide kvinder der laver "cirkel-træning" udelukkende i maskiner mens deres børn ligger i midten af denne rundkreds af maskiner og larmer. Det er noget så dumt!

Abdominal Circuit: – Perform 3 circles, 10-20 reps, 1-2 mins rest between circuits. (Sprinter sit-ups, v-ups, toe-touches, hip thrusts)

3 rounds @ 10-12 reps

- Hold kæft hvor er det dog hårdt :crazy: Allerede i 2 runde var jeg komplet afbrændt i maven og måtte virkelig overtale mig til det sidste der blev en miserabel forestilling af humpende bevægelser i forskellige variationer :laugh:

--------------------------------------------------------------------

Og så måtte jeg skynde mig noget så grueligt hjem og i bad, spise og cykle til undervisning. Jeg er spændt på hvor mange doms jeg har i morgen - mine quads giver allerede lyd fra sig nu :cry:

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning den 9/10-2008

Hookede op med Krumborg til dagens træning - han måtte dog falde fra 1/3 inde i træningen under det påskud han var gået sukkerkold... det er ganske simpelt ghey og slet ikke BB! greddy2.gif Trænede resten af træningen solo uden musik da jeg havde glemt min Ipod :dry: Da de er igang med at lave om i FDK var der heller intet center-musik, men stilhed er egentlig lige så godt som det lort de almindeligvis spiller. Til gengæld måtte man så høre på ualmindelige mange dumme bemærkninger fra random personer der trænede. En gut gav blandt andet flere guldkorn ud da vi bænkede. Han bedyrede hvorledes det var dårligt for knæene at squatte dybt da de "åbner sig op" i bunden .. og han havde ikke rigtig "kørt noget muscletech endnu (han mente tydeligvis muscletech ville tage ham til the next level.. han havde til gengæld: "kørt lidt af det der animal" crossjerk.gif

Incline BB Bench Press: (repetition-exercise)

10 @ 50kg

20 @ 62,5kg

15 @ 62,5kg

12½ @ 62,5kg - failure på den 13. rep

Chin ups:

10 x bw

10 @ +7,5kg

10 @ +7,5kg

8 @ 7,5kg

12 x bw

SS

Incline rear delt flyes:

12 @ 4kg

10 @ 7kg

10 @ 7kg

10 @ 7kg

11 @ 6kg

DB shoulderpress:

10 @ 20kg

8 @ 28kg

8 @ 28kg

9 @ 26kg

SS:

Db rows: - extra

10 @ 36kg

10 @ 40kg

10 @ 40kg

12 @ 38kg

12 @ 38kg

Db shrugs:

10 @ 26kg

10 @ 30kg

10 @ 30kg

10 @ 30kg

SS

Triceps pushdown:

20 @ 17,5kg

17 @ 28kg

17 @ 28kg

16 @ 28kg

16 @ 24,5

Straight arm rope pulldown: - extra

14 @ 17,5kg

14 @ 17,5kg

12 @ 21,5kg

Machine biceps curl:- extra

15 @ 25kg

10 @ 52kg

10 @ 52kg

10 @ 46kg

10 @ 46kg

SS:

Machine flyes: - extra

15 @ 47kg

12 @ 70,5kg

10 @ 70,5kg

12 @ 58kg

----------------------------------------------------------

Træner igen på lørdag. Siden jeg skal arbejde splitter jeg træningen op så jeg tager før og efter arbejde. Det kommer til at se således ud:

AM: (5-8 reps)

benpres

dødløft

t-bar rows

de-bænk

seated rows

cable crossovers

PM: (10-15 reps)

Military

laterals

b.o laterals

barbell curls

Dips

machine crunches

seated calf raise

Det er kun noget jeg vil gøre hvis jeg skal arbejde og ikke har mulighed for at tage træningen et andet sted.

Link to comment
Share on other sites

Hookede op med Krumborg til dagens træning - han måtte dog falde fra 1/3 inde i træningen under det påskud han var gået sukkerkold... det er ganske simpelt ghey og slet ikke BB! greddy2.gif

Shaddap! Jeg var syg damnit' :tongue:

Til jer der skal træne i aften i fitdk: I skal ikke bruge det første lokum i omklædningen :blush:

hvad tid er din AM lørdag? Hvis kulturnat failer træner jeg nok inden arbejde.

Link to comment
Share on other sites

Træning den 10/10-2008

Det var meningen jeg ville have lavet cardio før skole i dag, men vågnede tidligt i morges og kunne ikke falde i søv igen...da det så endelig skete sov jeg fra vækkeur og vågnede først da det var for sent og jeg skule i skole. Jeg måtte derfor nappe cardioen da jeg kom hjem fra skole - og det havde jeg ærlig talt ikke særlig meget lyst til, men jeg fik sparket mig afsted med tanken om jeg skal fordærve min krop med druk i morgen! Da jeg først var kommet igang var det nu meget rart.

Cykel: 15 min

Crosstrainer: 15 min

Liggende cykel: 5 min

Crosstrainer: 7 min

= 42 min

Machine crunches:

10 @ 46kg

10 @ 53kg

10 @ 53kg

10 @ 53kg

10 @ 53kg

10 @ 46kg

SS:

Seated horizontal calf raise:

10 @ 75kg

10 @ 95kg + 12 donkeyraises @ bw

10 @ 95kg + 12 donkeyraises @ bw

10 @ 95kg + 12 donkeyraises @ bw

12 @ 85kg

12 @ 75kg + 12 @ 65kg + 10 @ 55kg

---------------------------------------------------------------------------------

I morgen håber jeg at være frisk nok til at få trænet før og efter arbejde. Om aftenen skal jeg drikke mig helt ned til personalefest!

Link to comment
Share on other sites

Træning den 11/10 - 2008

Update fra i går:

Det var i særdeleshed en travl dag i går - men det er nu min egen skyld da jeg jeg absolut skulle presse 2 gange træning ind :innocent: Første træning nuppede jeg før arbejde i morges kl. 9. Jeg sov elendigt om natten og det kunne i den grad mærkes - så jeg måtte slamme noget koffein før jeg kom afsted. Da jeg stod op ret tæt på jeg skulle træne (1 time før) nappede jeg blot en lille shake, 1 æble + et par stykker knækbrød for så at spise et solidt morgenmåltid bagefter. Det fungerede faktisk helt fint - på den måde var jeg ikke mæt da jeg skulle træne (jeg hader at træne tæt på store måltider). Jeg havde lige omkring 45 min at træne i da jeg ankom til centeret og jeg pressede den lige til sidste minut så jeg måtte skynde mig i bad, hjem og kaste morgenmaden indenbords og så afsted til arbejde.

Jeg endte med at omstrukturere øvelserne lidt da jeg læste et par ting fra poliquin angående det at træne 2 gange på en dag. Jeg har derfor sat alle de store øvelser på AM og træner samme muskelgrupper PM dog med varianter af AM-øvelser i form af mere isolerende movements.

AM-session:

Benpres:

14 @ 75kg

12 @ 95kg

12 @ 125kg

6 @ 155kg

6 @ 155kg

Dødløft:

10 @ 60kg

8 @ 90kg

6 @ 120kg

Touch and go:

5 @ 130kg

5 @ 130kg

Bænkpres:

10 @ 50kg

8 @ 70kg

6 @ 80kg

6 @ 80kg

SS:

T-bar rows:

10 @ 40kg

6 @ 70kg

6 @ 75kg

6 @ 75kg

7 @ 75kg

Military press:

9 @ 40kg

6 @ 50kg

6 @ 50kg

6 @ 50kg

-----------------------

Ikke så meget pis - store gode øvelser. Fed træning.

Træning nummer 2 nappede jeg umiddelbart efter arbejde. Skyndte mig at tælle min kasse op og da jeg stod i centeret havde jeg 40 minutter før det lukkede. Den tid fik jeg udnyttet ret effektivt - supersættede alt og holdte stort set ikke pauser. Alt det her efterlod mig ret stresset - så det er godt det ikke fungerer sådan her hver weekend - for det er kun lige med nød og næppe det kan lade sig gøre.

Pm-session:

Incline flyes:

14 @ 16kg

15 @ 19kg

15 @ 19kg

15 @ 17kg

SS:

Cg pulldown:

12 @ 54kg

12 @ 68kg

15 @ 68kg

Seated rows: (narrow grip)

15 @ 27kg

12 @ 34kg

12 @ 34kg

SS:

Db Lateral raise:

15 @ 10kg

15 @ 12kg

12 @ 12kg

15 @ 11kg

B.O lateral raises:

12 @ 10kg

12 @ 10kg

Barbell curls:

12 @ 31,5kg

12 @ 41,5kg

12 @ 41,5kg

+ et sæt hammercurls

SS:

Dips:

22 x bw

10 @ +20kg

12 @ +30kg

12 @ +30kg

32 x bw

22 x bw

Leg extensions:

15 @ 20kg

15 @ 32,5kg

14 @ 32,5kg

14 @ 32,5kg

-----------------------------------------------

Nåede at få lavet en del på ret kort tid - sweet!

Link to comment
Share on other sites

Krumme>> Jeg er altid halfway insomnia, desværre! Nej, jeg droppede cardio og tog ud og spiste burger hos en jeg ser lidt til for tiden - meget fornuftig erstatning, ikke ?

Ja, jeg hørte godt de havde gang i en grusom træning - ærgrer mig også jeg allerede havde smedet den dagen før

Træning den 13/10-2008

Jeg tog ud og fik lidt østrogent selskab i går hvilket betød jeg først var hjemme ret sent og derfor desværre også kom lidt sent op. Jeg sov ok, men til gengæld fik jeg meget lidt søvn i weekenden grundet en personalefest i lørdags hvor der blev drukket anseelige mængder alkohol (og min chef viste et par nye sider af sig selv). Jeg tjekkede lige min tlf-svarer i dag - men chef har lagt en besked kl. 5.45 søndag morgen der lyder som følger: "hey Morten, vi savner dit selskab - vi står lige hernede ved sm-bordellet og venter på du kommer så vi splejse om det - vi ses" :laugh: Jeg var i øvrigt ikke til stede der da jeg lige skulle 'sige farvel' til en kvindelig kollega :innocent: Men sjov fest ellers - vi skal vist allerede have en julefrokost i novemeber, det ser jeg frem til.

Energien var nogenlunde til dagens træning - lidt træt efter weekendes strabadser, men det kørte fint da jeg kom igang.

Morgenvægten sagde 66.3kg. Umiddelbart er det nok væsketab for jeg har ret tydeligt taget på.

Mandag: (Max-effort upper body)

A. Me Bench press:

10 @ 50kg

8 @ 70kg

6 @ 80kg

3 @ 85kg

3 @ 90kg - den kørte fint og følte jeg havde et godt overskud

3½ @ 95kg - øv, jeg failede på den 4. rep. I det mindste kørte den langt bedre end sidste uge hvor det var en total grinder...ramte en dårlig bane på 4. rep. Men alt i alt ok med den lave vægt for tiden.

10 @ 77,5kg

B Db incline bench press: (supplemental lift)

10 @ 24kg

14 @ 32kg

12 @ 32kg

11 @ 30kg

- jeg kunne så konstatere 32kg var for tungt til et max-reps løft. Hopper nok ned på 30 igen i næste uge.

C1 Barbell Rows:

10 @ 60kg

8 @ 80kg

10 @ 100kg

8 @ 100kg

12 @ 90kg

SS

C2 Cable Scarecrows:

12 @ 3,75kg

10 @ 7,5kg

10 @ 7,5kg

15 @ 6,25kg

D1 Barbell Shrugs

10 @ 60kg

10 @ 90kg

10 @ 100kg

10 @ 100kg

SS:

D2 Rack chins: (extra)

10 x bw

8 @ +10kg

9 @ +10kg

8 @ +10kg

8 @ +10kg

- bedre opsætning den her gang. Fodstøtten var mere incline hvilket gjorde øvelsen hårdere og fik den til at sidde bedre.

E1 Db incline curls:

10 @ 15kg

10 @ 19kg

10 @ 19kg

8 @ 18kg

Against the wall curls:

15kg @ failure

SS:

E2: Overhead rope extensions:

12 @ 17,5kg

12 @ 24,5kg

11 @ 31,5kg

12 @ 31,5kg

12 @ 31,5kg

12 @ 28kg

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rigtig fin træning. Herefter fik jeg travlt med at komme hjem og pakke taske, få smidt noget mad indenbords og så nuppe kreaturtransporten (5A) til hovedbanegården så jeg kunne få et tog til Kalundborg - hvor jeg sidder i skrivende stund. Jeg har pakket træningstøj så jeg skal nok få trænet her - jeg ved dog ikke helt hvorvidt det bliver muligt at me-squatte på onsdag da det center jeg er nødsaget til at bruge vist ikke har noget rack. Min elektroniske nøgle til vægtløfterklubben er desværre blevet deaktiveret - det er ellers en fedt sted.

Ellers er håbet at få skrevet et par opgaver jeg skal have klaret her i efterårsferien - jeg har bare lidt problemer med at tage mig sammen til dem da de skal skrives i dette semesters 2 absolutte hadefag (svensk og sprog) :crazy: Jeg skal virkelig lige få taget mig sammen ellers er jeg helt røvrendt når jeg starter i skole igen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg lavede omkring 40 mins cardio i dag fordelt på concept 2 romaskine, crosstrainer, cykel og løbebånd. Til gengæld har jeg også ædt mig selv helt fordærvet - det er sgu lækkert at være hjemme og få noget god mad uden at skulle tænke på budgettet :4thumbup:

I morgen står den på bentræning, men det center jeg har til rådighed er så crappy at jeg ikke forventer at få noget som helst konstruktivt ud af det - ME-squat i smith er bare ikke særlig BB !

Link to comment
Share on other sites

Træning den 15/10-2008

Jeg kan virkelig godt mærke at jeg sover i et afkølet, totalt mørkelagt og stille rum for tiden - min søvn er 50% bedre end normalt, det er i den grad rart. Jeg stod op kl. 8 i dag og havde intentioner om at få lavet noget opgave, men måtte sande at jeg simpelthen ikke ved hvor jeg skal starte og måtte opgivende ringe til en pige fra studiet der heldigvis tilbød at hjælpe mig, så jeg fik sat en aftale i stand på fredag - fedt hun gider.

Efter et par timer hvor jeg absolut intet konstruktivt havde lavet andet end at stene på diverse sites og gloet bb-videoer smuttede jeg en tur hen i føtex og fik en kop varm kaffe hvorefter jeg satte kursen mod mit helt gamle træningscenter (det første træningscenter jeg satte mine ben i).

Jeg havde frygtet for squatten, men det fungerede faktisk bedre end ventet da smith-stativet ikke er fikseret, men kan bevæge sig både frem og bagud, derfor er bevægelsen meget lig den normale - dog skal man selvfølgelig ikke koncentrere sig om balancen i samme grad. Jeg er dog overbevist om stangen inklusive det omkringliggende vejer mere end 20kg enten det, eller også er jeg pludselig blevet meget slap siden sidste uge. Jeg satser på det første.

Opvarmning: Airsquats, bensving, sidesving, lidt flere airsquats

ME-Squat: - I smithstativ

10 @ 60kg

8 @ 80kg

4 @ 90kg

6 @ 80kg

5 @ 85kg

3 @ 95kg

3 @ 100kg

10 @ 85kg

8 @ 70kg - ATG

- Kg er noteret ud fra stangen vejer 20kg, men den er næsten helt sikkert tungere, specielt hvis man sammenligner med hvilke kg jeg havde på i sidste pas.

Barbell step ups:

12 @ 10kg

12 @ 17,5kg

10 @ 20kg

12 @ 20kg

+ barbell

- Der var ikke plads til walking lunges så jeg erstattede den med barbell step ups - og det er fanme en fed øvelse :w00t:

SS:

Seated Calf raises: - i legpress-maskinen

8 sæt - 4 af dem var dropsæt.

Romanian Deadlifts:

10 @ 60kg

8 @ 80kg

9 @ 100kg

10 @ 95kg

10 @ 95kg

10 @ 85kg

SS:

Leg extensions:

10 @ 40kg

12 @ 70kg

12 @ 70kg

Dropset:

12 @ 70kg + 10 @ 60kg + 10 @ 50kg + 10 @ 35kg!

Abdominal Circuit: – Perform 3 circles, 10-20 reps, 1-2 mins rest between circuits. (Sprinter sit-ups, v-ups, toe-touches, hip thrusts)

3 rounds @ 10-12 reps

- argh :crazy:

- og så lidt gøgl til sidst; 50 reps @ 40kg i leg extensions (sindssygt burn) og 25 reps i dips for at få lidt blod i overkroppen.

--------------------------------------------------------------------

Folk gloede godt nok helt vildt i løbet af min træning - det er dog ikke så underligt da det center virkelig er et udpræget disko-center - så de øvelser jeg lavede var dybt uvante for dem.

Slutteligt nuppede jeg 6 min frisk gang på løbebåndet for lige at få noget af mælkesyren ud af benene. Negeren med kæmpe patter på crosstraineren ved siden af løbebåndet var dog også en vis motivationsfaktor :tongue: Men alt i alt en god træning tager omstændighederne i betragtning. Jeg nupper nok også en gang repitition upperbody-day her i morgen før jeg vender tilbage til kbh.

Link to comment
Share on other sites

Træning den 17/10-2008

Jeg nappede lige en sidste træning i Kalundborg før jeg atter drog hjem til Kbh. Jeg blev i den grad mindet om hvorfor det ikke kunne gå stærkt nok med at komme væk fra Kalundborg da jeg kom hjem fra USA og hvorfor jeg følte jeg spildte min tid der. Påmindelsen kom i form af de samme dumme mennesker der sad fast i de nøjagtigt samme dumme handlingsmønstre og diskuterede de samme dumme ting som de også gjorde da jeg lærte dem at kende og stadig gjorde da smuttede og til stadighed praktiserer nu 1½ år efter jeg er flyttet. Den udtalte stilstand på alle leder og kanter virker næsten klaustrofobisk og jeg bliver øjeblikkeligt rastløs.

Men jeg fik da en kørt en anstændig omgang of fik et glimrende pump på teh muscles.

Incline BB Bench Press: (repetition-exercise)

10 @ 50kg

8 @ 50kg

19 @ 62,5kg

15 @ 60kg

14 @ 60kg

Chin ups:

10 x bw

9 @ +10kg

10 @ +10kg

8 @ +10kg

14 x bw

SS

Incline rear delt flyes:

10 @ 6kg

10 @ 8kg

10 @ 8kg

10 @ 8kg

10 @ 7kg

DB shoulderpress:

10 @ 20kg

8 @ 27,5kg

10 @ 25kg

9 @ 25kg

8 @ 25kg

- de var så af en eller anden grund ret tunge. Tungere end de plejer at være i FDK.

SS:

Db rows: - extra

10 @ 36kg

10 @ 45kg

10 @ 45kg

10 @ 45kg

12 @ 37,5kg

- endelig tungere håndvægte end 40kg.

Db shrugs:

10 @ 25kg

10 @ 37,5kg

10 @ 37,5kg

10 @ 37,5kg

SS

Triceps pushdown:

18 @ 35kg

17 @ 55kg

16 @ 55kg

15 @ 55kg

19 @ 50kg

Machine biceps curl:- extra

14 @ 25kg

10 @ 40kg

9 @ 40kg

2 x 10 @ 30kg

- sad lige hvor den skulle. Excellent pump.

SS:

Machine flyes: - extra

15 @ 35kg

14 @ 45kg

15 @ 45kg

----------------------------------------------------------

Og så smuttede jeg hjem til mine forældre og åd mig fordærvet i rugbrød (torskerogn og hytteost ftw), riskiks, knækbrød, proteinis, proteinmuffins, gulerødder og æbler :4mewantfood:

I dag på arbejde fandt jeg så ud af blockbuster har ændet deres åbningstider så jeg fremover skal møde en time tidligere på åbne-vagter hvilket betyder ikke ikke længere vil have mulighed for at træne før arbejde om lørdagen :dry: Det er så himmelråbende stupidt - vi har ingen kunder den første time med nuværende åbningstider så hvorfor udvide? Jeg er sikker på de ligefrem vil tabe mere på at have en aflønnet medarbejder stående i det tidsrum. Yderligere er det også nederen at skulle før op hvis man har været på druk dagen før... blockbuster blows!

Næste træning bliver i morgen på et tidspunkt - helst gerne lidt tidligt da jeg gerne vil have taget ordentligt hul på en presserende opgave jeg har i Sprog - den kan ikke blive færdig hurtigt nok - specielt set i lyset af jeg nok skal på druk om aftenen.

Link to comment
Share on other sites

Træning den 18/10 - 2008

Smedede mig selv sidelæns i dag. Jeg var ellers ikke alt for frisk og opsat på at træne, men det kørte okat da jeg først kom igang. Modsat hvad jeg lovede efter forrige lørdags pas endte det også med lidt af en maraton-træning i dag - loads of volume. Jeg hookede up med krumme på et par øvelser for at gøre ham lidt mere BB - på nuværende tidspunkt laver manden jo 60% pilates, 20 % stræk og 10 % BB greddy2.gif

På trods af jeg stort set ikke har lavet andet end at æde de sidste 4 dage i Kalundborg er min vægt faldet hsughno.gif Jeg har seriøst ædt igennem så jeg forstår det ikke helt. Det kan selvfølgelig være væske, men den har været lav de sidste 2 dage. Jeg må jo bare få spist noget mere.

Dødløft:

10 @ 60kg

8 @ 90kg

5 @ 120kg

Touch & go:

5 @ 130kg

6 @ 130kg

2 @ 140kg - den første var langsom, nr 2 var ok.

- lidt træg omgang.

Leg press:

12 @ 75kg

12 @ 95kg

12 @ 125kg

8 @ 145kg

8 @ 145kg

8 @ 145kg

SS:

E2 Machine crunches:

14 @ 48kg

14 @ 55kg

10 @ 55kg

B1 T-bar rows:

12 @ 45kg

10 @ 65kg

8 @ 75kg

8 @ 75kg

8 @ 75kg

SS:

bench press:

10 @ 50kg

8 @ 70kg

6 @ 80kg

6 @ 80kg

DB Laterals:

10 @ 10kg

10 @ 13kg

10 @ 13kg

10 @ 13kg

10 @ 13kg + 12 @ 11kg + 10 @ 9kg

SS:

D2 standing calf raise:

12 @ 40kg

12 @ 70kg

12 @ 90kg

12 @ 90kg

12 @ 90kg + 10 @ 70kg + 10 @ 40kg

Straight arm rope pulldown:

12 @ 17,5kg

12 @ 21kg

12 @ 25kg

Dips:

20 x bw

10 @ +20kg

6 @ +40kg

7 @ +40kg

30 x bw

20 x bw

- jeg fik the stamp of approval af krumme på mine tunge sæt i dips, så det er jo godt nok.

SS:

G1 Barbell EZ curls:

12 @ 20kg

9 @ 30kg

8 @ 40kg

8 @ 40kg

+ barbell

SS:

G2 Cable crossovers:

14 @ 12,5kg

14 @ 15kg

14 @ 15kg

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg er meget tæt på at tage på druk i aften - selvom jeg virkelig burde lade være. Jeg har drukket for meget på det sidste, jeg smadrer dagens træning og jeg har en vigtig opgave jeg ved jeg ikke gider lave i morgen hvis jeg tager i byen i dag. Hvis jeg tager på druk lover jeg dog at holde en pause de næste par uger og få gainet nogle kg.

Link to comment
Share on other sites

Træning den 20/10-2008

Efter en ond druktur i lørdags kørte jeg på et kraftigt søvnunderskud hele søndag og hvor jeg burde have gjort et godt indhug i en opgave - endte jeg med at stene det meste af dagen væk med dårlig samvittighed. Jeg var derfor lidt træt i dag, men ok opsat på at smide rundt med en gang vægte. Jeg havde allerede på forhånd besluttet mig for at droppe dagens undervisning, men kom afsted tidligt da jeg har en del jeg skal nå i dag.

Jeg var ganske solo i dag og isolerede mig bare i et dejligt non-crowded center med Ipod'en - det passede mig fint i dag.

Mandag: (Max-effort upper body)

Chin ups:

20 x bw

- det gav mig så noget irritation i venstre skulder der varede resten af træningen.

A. Me Bench press:

10 @ 50kg

8 @ 70kg

6 @ 80kg

3 @ 85kg

3 @ 90kg

3½ @ 95kg - same shit as last time. Jeg må bare sørge for at blive tykkere, så skal styrken nok komme.

10 @ 80kg

B Db incline bench press: (supplemental lift)

10 @ 24kg

15 @ 32kg - de sidste var virkelig ikke kønne :laugh:

11 @ 32kg

5 @ 36kg

C1 Barbell Rows:

10 @ 60kg

8 @ 80kg

8 @ 90kg

10 @ 100kg

10 @ 100kg

SS

C2 Cable Scarecrows:

12 @ 3,75kg

10 @ 8,75kg

10 @ 7,5kg

10 @ 7,5kg

D1 Barbell Shrugs

10 @ 60kg

10 @ 90kg

10 @ 100kg

10 @ 100kg

SS:

D2 Rack chins: (extra)

10 x bw

8 @ +12kg

8 @ +12kg

9 @ +10kg

alm chins:

12 x bw

E1 Db incline curls:

9 @ 15kg

9 @ 20kg

8 @ 20kg

8 @ 20kg

9 @ 18kg

SS:

E2: Overhead rope extensions:

15 @ 17,5kg

12 @ 24,5kg

9 @ 35kg

8 @ 35kg

12 @ 28kg

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu skal jeg skrive en opgave om polyseme lemmaer!

Link to comment
Share on other sites

Træning den 22/10-2008

Ingen skole i dag eller resten af ugen, men jeg har stadig en opgave hængende over hovedet og jeg var derfor næsten lige så tidligt henne og træne i dag som havde jeg haft undervisning efter. Jeg fik lige hentet 5 liter æggehvider hos bageren før morgenmaden og sat protmuffins i ovnen :4mewantfood:

Squat gik dårligt i dag, jeg har ingen eksplosivitet og er bare generelt slap, men jeg har heller ikke spist så godt på det seneste og som resultat staller min vægt lidt - og der er ingen tvivl om jeg burde ligge i kcaloverskud på det her program - derfor upper jeg indtaget af mad nu. Resten af træningen gik dog fint og det var en ret nasty træning - fik det decideret dårligt efter dropsættet i leg extensions og kunne slet ikke gå ned ad trapperne efterfølgende for at lave mit ab-circuit :hehe:

Opvarmning: Airsquats, bensving, sidesving, lidt flere airsquats

ME-Squat:

10 @ 60kg

9 @ 80kg

5 @ 90kg

3 @ 95kg

5 @ 100kg

3 @ 100kg

10 @ 85kg

- weak

Barbell step-ups:

10 @ 40kg

10 @ 50kg

8 @ 60kg

8 @ 60kg

- Rigtig fed øvelse, men jeg får afsindigt ondt i nakken af at have stangen liggende så lang tid - spænder for meget.

SS:

Standing Calf raises:

12 @ 40kg

12 @ 80kg

12 @ 100kg

12 @ 100kg

12 @ 80kg

12 @ 80kg + 12 @ 60kg + 12 @ 40kg

Romanian Deadlifts:

10 @ 60kg

8 @ 80kg

8 @ 105kg

8 @ 100kg

8 @ 100kg

leg extensions:

12 @ 37,5kg

12 @ 52,5kg

12 @ 57,5kg

12 @ 57,5kg

Dropset:

12 @ 55kg + 10 @ 45kg + 10 @ 35kg + 10 @ 25kg

- Fuck me, det smadrede min quads fuldstændig.

Abdominal Circuit: - Perform 3 circles, 10-20 reps, 1-2 mins rest between circuits. (Sprinter sit-ups, v-ups, toe-touches, hip thrusts)

3 rounds @ 10 reps

- jeg glemmer hver gang hvor hårdt det er :cry:

--------------------------------------------------------------------

Nu skal jeg få skrevet den lorteopgave færdig - den hænger mig godt nok langt ud af halsen. Senere står den på arbejde så skal helst være lidt produktiv inden da - men først: PWO-meal!

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Jeg fik lige hentet 5 liter æggehvider hos bageren før morgenmaden og sat protmuffins i ovnen :4mewantfood:

Har lige gjort det samme:

Bagerjomfruen: "Undskyld hvis jeg spørger dumt, men hvad i al verden bruger du alle de æggehvider til? Du køber ret tit sådan en dunk, har jeg lagt mærke til" :laugh:

Just out of curiosity - hvad giver du for en dunk?

Link to comment
Share on other sites

Har lige gjort det samme:

Bagerjomfruen: "Undskyld hvis jeg spørger dumt, men hvad i al verden bruger du alle de æggehvider til? Du køber ret tit sådan en dunk, har jeg lagt mærke til" :laugh:

Just out of curiosity - hvad giver du for en dunk?

Hehe, ja - de kigger også lidt når jeg kommer og henter min dunk - igen igen :bigsmile:

Det er forskelligt - alt efter hvem der står der. Nogle gange giver jeg 85kr - andre gange 100kr. I går gav jeg 90kr :laugh:

Link to comment
Share on other sites

peter>> De tjener så heller ikke det store på mig - så vidt jeg kunne forstå betaler de selv lige omkring de 83kr for dem. Deres argument for at sælge dem for 100kr var i hvert fald at de også skulle tjene lidt på det.

Træning den 23/10-2008

Træningen fra i går. Det vejarbejde uden på min vej der har været igang i så lang tid jeg har glemt hvornår det startede larmede helt afsindigt tidligt om morgenen - og da jeg var kommer tidligt i seng var det ikke så belejeligt. De smed tunge sten ned i en container og det var så højt at de mindst 3 gange satte adskillige bilalarmer igang :crazy: Til sidst opgav jeg og sove og stod op lettere kvæstet. Jeg var af samme grund ikke alt for frisk til træningen, men det blev alligevel en ganske anstændig omgang. Jeg havde ingen makker med og derfor skiftede jeg incline bb bænk ud med db bænk på swiss ball... interessant øvelse - den gav i hvert fald et massivt pump.

DB Bench Press on swiss ball: (repetition-exercise)

10 @ 24kg

7 @ 28kg

12 @ 32kg - skød totalt over målet, det at man skulle koncentrere sig så meget om balancen gjorde det langt sværre at håndtere tunge vægte og jeg måtte hoppe ned på 28kg igen.

21 @ 28kg

19 @ 28kg

- svage vægte, men massivt pump.

Chin ups:

10 x bw

10 @ +10kg

8 @ +12,5kg

8 @ +12,5kg

8 @ +10kg

SS

B.O lateral raises:

12 @ 10kg

15 @ 11kg

12 @ 12kg

12 @ 12kg

DB shoulderpress:

10 @ 20kg

7 @ 30kg

8 @ 28kg

9 @ 26kg

8 @ 26kg

Db rows: - extra

10 @ 36kg

12 @ 40kg

12 @ 40kg

12 @ 40kg

12 @ 40kg

SS:

Db shrugs:

10 @ 25kg

10 @ 36kg

10 @ 36kg

10 @ 36kg

Triceps pushdown:

18 @ 17,5kg

16 @ 31,5kg

17 @ 31,5kg

15 @ 31,5kg

15 @ 28kg

SS:

Hammerstrength Machine biceps curl:- extra

12 @ 20kg

12 @ 27,5kg

11 @ 32,5kg

11 @ 32,5kg

10 @ 32,5kg

Machine flyes: - extra

15 @ 47kg

15 @ 70kg

14 @ 70kg

10 @ 70kg

----------------------------------------------------------

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning den 24/10-2008

Stod op og bundede 20 gram protpulver og begav mig hen og lavede lidt cardio + læg og mave.

Cykel: 15 min

Crosstrainer: 20 min

Liggende cykel: 5 min

Cykel: 5 min

= 45 min

Machine crunches:

10 @ 46kg

10 @ 55kg

10 @ 55kg

10 @ 55kg

10 @ 55kg

12 @ 48kg

SS:

Seated horizontal calf raise:

12 @ 75kg

12 @ 95kg

12 @ 115kg

12 @ 115kg

10 @ 115kg

10 @ 105kg + 10 @ 95kg i legpress-maskinen

10 @ 105kg + 10 @ 95kg + 10 @ 75kg + 10 @ 45kg

---------------------------------------------------------------------------------

I aften kommer der ikke til at ske der store da jeg skal på arbejde i morgen og de har jo som bekendt rykket det til 1 time tidligere :dry: Men det er kun godt, jeg har nok brug for en weekend uden alkohol.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share