Essensen - BB @ 2009!


essensen
 Share

Recommended Posts

Destroying the fat - week 1

Træning lørdag - lactate-inducing workout

Havde været i byen dagen før, så var lidt kvæstet på trods af jeg ikke rigtig drak noget! Men fik hevet en gang no explode ned og var klar på at fare rundt i hele centret og få mælkesyren frem i samtlige muskler. Jeg trænede forholdsvis tæt på lukketid i håb om der ikke ville være tomt, men der var desværre flere end forventede, og flere gange blev mine circuts afbrudt, og jeg måtte køre imellem folk osv!

Morgenvægt: 70.6kg! Jeg skal vist lige til, at tage mig lidt sammen med kosten - vægten har ikk rykket sig på 8 dage, men det vist min egen skyld (måske også kreatinen). Fra næste uge bliver der strammet op på kosten! Målet er at ramme ca. 69.6 i slutningen af ugen.

Incline db press: A1

15 @ 25kg

15 @ 27kg

15 @ 27kg

Leg press: A2

15 @ 100

15 @ 120

15 @ 140

Cable rows: A3

18 @ 50

15 @ 60+plade

15 @ 60+plade

Pull through: A4

12 @ 20

12 @ 25

15 @ 25

Face pulls: A5

12 @ 20

12 @ 25

12 @ 25

------------------------------------------------------------

Seated db press: B1

12 @ 20.5 - glemte det minimum skulle være 15 reps.

12 @ 20.5 - min bænk blev nakket, mens jegt var igang med det andet, og jeg fik den geniale ide bare at sidde på en bænk uden ryglæn.. anstrengte mig alt for meget for at få balancen, og det resulterede i jeg brændte skuldrene lidt af!

20 @ 16kg

leg extensions: B2

15 @ 6

15 @ 8

15 @ 8

pulldown to rear: B3

15 @ 50kg

15 @ 50kg

20 @ 50kg

lying hamme curls: B4

15 @ 15kg

15 @ 15kg

15 @ 20kg

crunches: B5

15

15

15

---------------------------------

Preacher curls: C1

20 @ 20kg

20 @ 20kg

+ stang

hack calf raise: C2

20 @ 20kg

20 @ 40kg

20 @ 40kg

rope pushdown: C3

20 @ 25kg

20 @ 25kg

Dual incline plate press: C4 - i stedet for lateral raise - skuldrene var for afbrændte!

20 @ 30

18 @ 40

crunches: C5

20

20

15

..................................

Tog ca. 55 minutter.

Steady cardio;

20 min på cykel - så kunne jeg ikke nå mere.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Destroying the fat - week 2

mandag - heavy chest and back

Så er uge 2 skudt igang! Kosten bliver klart mere restriktiv i denne uge, eftersom jeg ikke rigtig har smidt noget endnu, og vægen egentlig bare er zig-zagget lidt - jeg kunne godt mistænkte kreatinen for at have en finger med spillet, på trods af det ikke skulle give bloat.

Jeg fik udført træningen korrekt i dag, - altså køre det hele igennem, og så forfra - i forhold til sidste hvor jeg kun supersættede 2 øvelser af gangen. Mine forskellige 'stationer' blev desværre nakket flere gange under mit circut, og jeg måtte vente lidt eller springe imellem, så godt jeg kunne! Det resulterede i intensiteten blev forstyrret lidt, såvel som rytmen! Jeg skal åbenbart tidligere op - havde ikke regnet med der ville være så mange i centeret på det tidspunkt.

Benchpres: A1

9 @ 50kg

8 @ 70kg

4 @ 92,5kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

5 @ 87,5kg

Incline db flys: A 2

8 @ 18kg

8 @ 23kg

8 @ 23kg

8 @ 23kg

8 @ 25kg

8 @ 23kg

Barbell rows: B1

9 @ 50kg

8 @ 80kg

8 @ 100kg

8 @ 100kg

6 @ 100kg

Chin ups: B2

5 x 8 @ bw

7 @ bw

- kørt strict!

----- Kørt for sig selv:

Triceps pushdown: X1

9 @ 20kg

8 @ 35kg

8 @ 35kg

8 @ 30kg

db curls: X2

8 @ 16kg

8 @ 20.5kg

8 @ 18kg

----------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Destroying the fat - week 2

Træning tirsdag -Quads and Hams

I dag var der heldigvis god plads til at gennemføre mit circut :smile: Jeg droppede dødløft - sjovt nok :tongue: Jeg overvejer dog, at køre nogle få sæt med den på min skulder/arm-dag! Dagens træning var fin, uden de store udsving - kørte i et fint tempo og stor-svedte allerede efter 1 runde.

Min lyske er desværre begyndt at brokke sig ret meget, og har gjort det de sidste 2 uger - frygter meget det er brok, faktisk er jeg 90% sikker på det er det. Min læge har haft ferie-lukket, men åbner igen den 16. Med mit held betyder det garanteret et par måneders træningsfri :cry: Mærkede dog ikke det helt store til det under dagens træningrunde, men det generede lidt.

Morgenvægt: 70.2kg. Igår sagde den 70.7, så det er lige et lidt for stort drop. Det er sjovt som jeg aldrig taber mig ligeså stille, det kommer næsten altid i ryk.

Kører alle øvelserne igennem og så forfra - 6 runder!

Squat: A 1

8 @ 60kg

8 @ 80kg

6 @ 105kg

6 @ 105kg

6 @ 100kg

FS:

8 @ 60kg

6 @ 70kg - skod-teknik. Stangen bliver ved med at glide ned fra mine skuldre.

Leg extensions: A 2

8 @ 6 plader

8 @ 11

8 @ 11

8 @ 11

8 @ 12

8 @ 12

Stiff legged deadlft: B 1

8 @ 50kg

8 @ 80kg

8 @ 85kg

8 @ 85kg

7 @ 85kg

6 @ 85kg

- De straps jeg har brugt de sidste par gange har fundet vej tilbage til sin retmæssige ejermand, så det betød lave kg. Jeg har dog endelig fået taget mig sammen til at bestille et par nye i dag på Ironmind - forhåbentlig har jeg dem i slutningen af ugen eller starten af næste.

lying leg curl: B 2

8 @ 15kg

8 @ 25kg

8 @ 25kg

8 @ 25kg

8 @ 22,5kg

8 @ 22,5kg

standing calf press: X 1

6 sæt high rep

- Denne del tog ca. 45 minutter.

Herefter;

Abs:

4 sæt

barbell shrugs:

2 sæt - gjorde nas i den ene skulder, så droppede jeg.

------------------------------------------------------------------------------

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Surt med lysken. Få en læge til at se på det ASAP. Håber ikke det er brok, men skulle uheldet være ude, er det heldigvis kun et hurtigt indgreb nu om dage...

Ja, skal jeg også have gjort! Håber jeg virkelig heller ikke, men der er desværre rigtig meget der tyder på det. Det er såmænd heller ikke selve indgrebet jeg er nervøs for, - det er mere følgerne :dry: Er jo efterhånden flere mol'ere der har haft det, og fælles for dem alle er de har været ude af gamet meget længere end planlagt :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Leg extensions will carve striations deep into your quads to give you that shredded, ripped look!!

Yeah - gotta' burn those striations into the quads ! :devil::tongue:

Destroying the fat - week 2

Træning torsdag - lactate-inducing workout

Et problem med dette intensive program er, at motivationen og energien helst skal være i top, ellers er træningen i overhængende fare for at blive mindre fed. Det skete lidt i dag, grundet en dårlig nattesøvn og sløvhed. Jeg kom aldrig rigtig helt i omdrejninger, men fik da alligevel en semi-hæderlig træning med hjem. Jeg har lavet nogle ændringer i denne fullbody-session som følge af det overall ændrede træningsprogram. Direkte træning af biceps og front skulder er droppet denne dag, da de trænes tungt den efterfølgende dag. Må vi se om det virker.

Ramte et godt tidspunkt i dag, hvor der ikke var alt for mange mennesker i centeret og jeg blev ikke afbrudt i løbet af træningen.

Morgenvægt: 70.1kg! Det var bedre - har også været rimelig strict med kosten. Nu skulle jeg gerne have vægten stabilt ned under 70kg i løbet af de næste 3 dage.

Pre workout supps: V12 turbo, No explode, 1 scoop whey + 1 capsule lean green (green tea extract). Dropper den der lean grean før træning fremover, fik det lidt underligt af den.

Dual incline plate press: A1 - skulle have været db incline press, men begge bænke var optaget, så improviserede.

15 @ 30kg

15 @ 50kg

15 @ 55kg

- gav faktisk et fint pump

Leg press: A2

15 @ 100kg

15 @ 120kg

15 @ 130kg

- knæene brokker sig stadig, så tog det lidt roligt her.

seated rows: A3

12 @ 40kg

12 @ 50kg

12 @ 50kg

Pull through: A4

12 @ 16

15 @ 16

13 @ 18

Face pulls: A5

15 @ 16

15 @ 16

15 @ 16

------------------------------------------------------------

Lateral raise: B1

20 @ 10kg

20 @ 10kg

20 @ 10kg

leg extensions: B2

15 @ 6plader

20 @ 9

15 @ 9

Front pulldown: B3

15 @ 50kg

16 @ 60kg

15 @ 60kg

lying hamme curls: B4

15 @ 20kg

17 @ 20kg

15 @ 20kg

crunches: B5

15

15

15

---------------------------------

Lying barbell rows: C1

15 @ 30kg

15 @ 30kg

15 @ 20kg

+ stang

standing calf raise: C2

15

15

15

rope pushdown: C3

20 @ 25kg

20 @ 25kg

18 @ 25kg

Cable lateral raise: C4

15 @ 4plates

15 @ 4

15 @ 3

cable crunches: C5

15 @ 20kg

15 @ 25kg+lille plade

15 @ 25kg+ lille plade

..................................

Jeg fik ikke lige tage tid på denne træning, men tror den blev længere end den burde.

Steady cardio;

27 min på cykel

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Destroying the fat - week 2

Træning fredag:

Var til fest igår på KUA - det sluttede dog forholdsvis tidligt, så var egentlig ikke specielt mærket af det. Jeg fik hilst på et par fra Dansk, dog ikke noget videre konversation med dem. Jeg fik også endelig bestilt tid hos lægen (2. dag jeg forsøger - og forsøgte 2 timer i træk :blink: Grotesk det skal være så svært at få fat i dem) - så på onsdag, finder jeg forhåbentlig ud af hvad der er galt med lysken. Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen udbuling som brok kan forårsage, - men man kan vist godt have det uden en fysisk udbuling.

Jeg droppede det sædvanlige circut i dag, for lige at få et lille afbræk fra det - det trækker altså tænder ud i længden. Supersættede dog stadig en del af øvelserne - men intensiteten udeblev da jeg snakkede lidt for meget og holdte for langt pauser - ohh well, det går nok!

Dødløft:

8 @ 60kg

8 @ 90kg

5 @ 120kg

5 @ 120kg

- Lige lidt hurtigt dødløft, alle med stop.

Military press:

8 @ 40kg

8 @ 47,5kg

8 @ 47,5kg

8 @ 47,5kg

8 @ 40kg - non lockout

- Long time no see. Smith'en var optaget, så nappede en gang military i stedet. Det gav mig så ondt i venstre skulder og fortsatte gennem hele træningen :dry: ... jeg quoter lige Tunen: "military press sucks monkey balls".

Db front raise::

10 @ 10kg

8 @ 11-12kg - ved faktisk ikk om det er 11 eller 12.

8 @ 11kg

8 @ 11kg

- stille og roligt her, da venstre skulder brokkede sig.

SS

Db bagside skulder:

8 @ 16kg

8 @ 18kg

8 @ 18kg

8 @ 18kg

Barbell curls:

8 @ 30kg

8 @ 40kg

7 @ 55kg

8 @ 52,5kg

8 @ 52,5kg

- god omgang

SS

Tricpes Pushdown:

8 @ 20kg

8 @ 35kg

8 @ 40kg

8 @ 40kg+ lille plade

8 @ 40kg

Incline curls:

8 @ 16kg

8 @ 18kg

8 @ 18kg

8 @ 13,5kg

8 @ 13,5kg

- rigtig godt pump

Incline tate press:

8 @ 10kg

2 x 8 @ 13,5kg

2 x 8 @ 12kg

-------------------------------------------------------

Hvis min skulder stadig brokker sig i morgen, dropper jeg øvelser der rammer front-skulderen direkte.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Destroying the fat - week 2

Træning lørdag - lactate-inducing workout

Kom tidligere i gymmet i forhold til sidste lørdag, der der var for mange forstyrrende elementer der, og heldigvis hjalp det. Jeg kunne fint få trænet programmet igennem i dag, uden for mange forstyrrelser. Energien var rigtig god gennem hele træningspasset, og jeg tog 30 min's cardio, i modsætning til de 20-25 min jeg lige plejer at gide.

Morgenvægt: 70kg. Fint nok - men den skal klart rykkes nedad i næste uge - det er ikke meget vægten er faldet de sidste 2 uger, - dog har jeg en teori om fedtprocenten er reduceret en anelse - billede længere nede.

Incline db press: A1

13 @ 25kg

14 @ 29,5kg

13 @ 29,5kg

Leg press: A2

15 @ 80

15 @ 140

15 @ 140

Cable rows: A3

12 @ 50kg

15 @ 70kg

14 @ 70kg

Pull through: A4

12 @ 20

12 @ 30

12 @ 30

Face pulls: A5

12 @ 20

12 @ 25

12 @ 25+ lille plade

------------------------------------------------------------

Seated db press: B1

20 @ 18kg

16 @ 18kg

20 @ 16kg

- ja, highrep i skulder har jeg aldrig været glad for. Kunne godt mærkes jeg havde trænet delts igår. Skulderen brokkede sig desværre lidt.

leg extensions: B2

16 @ 6plader

20 @ 9

15 @ 9

pulldown to rear: B3

15 @ 50kg

15 @ 56kg

- to rear er droppet fremover - den gør ondt i skulderen.

Front pulldown:

15 @ 60kg

lying hamme curls: B4

15 @ 20kg

20 @ 20kg

20 @ 20kg

crunches: B5

20

15

16

---------------------------------

Preacher curls: C1

20 @ 25kg

20 @ 25kg

+ stang

- kunne i den grad mærkes armene havde fået en tung runde igår :cry: Gør også pænt ondt i dem nu...

hack calf raise: C2

20 @ 20kg

18 @ 45kg

20 @ 45kg

rope pushdown: C3

20 @ 25kg+ lille plade

20 @ 25kg+ lille plade

Kan ikke huske om jeg tog et 3. sæt.

one arm lateral raise: C4

15 @ 10kg

15 @ 12kg

15 @ 12kg

Cable crunches: C5

15 @ 25kg+lille plade

15 @ 30kg

15 @ 30kg

..................................

Tog ca. 1T og 5 minutter.

Ekstra: Kunne ikke lade være :tongue:

Cable crossovers:

18 @ 10kg

15 @ 13kg

15 @ 13kg

15 @ 13kg

Fantastisk pump...

Steady cardio;

30 min på løbebånd.

Billede update:

post-3217-1187464155_thumb.jpg

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud Dr. Cut-alot! Men pas på den talje, du må da snart knække sammen...

Hehe, det er sjovt du siger det med taljen hver gang, jeg bemærker slet ikke selv, at det er lille ?

Ja, det ser godt nok næsten syret ud. Hvad hedder din livvidde/buksemål pt - det kan ikke være ret meget.... ?

Målte lige.. på det fedeste sted omkring maven; 79.5cm - og det er efter aftensmad og i afslappet tilstand. Hvis jeg suger maven ind kan den komme ned på 69,5cm :tongue:

Fed fysik!!!

Thanks DBM :smile: Nu mangler jeg bare lige et patværk som dit - kunne være jeg skulle reducure min bryst-træning til en gang bænk hver 2 måned som dig :bigsmile:

Fedtprocenten er da ved at være god nu. :smile:

Jo, jeg synes også det hjælper på det. Men jeg fortsætter lidt endnu - vil gerne have flere veins frem, og mere markeret bryst + skuldre :smile:

Link to comment
Share on other sites

Thanks DBM :smile: Nu mangler jeg bare lige et patværk som dit - kunne være jeg skulle reducure min bryst-træning til en gang bænk hver 2 måned som dig :bigsmile:

Fuck, patværk... det er sgu ikke en del af en fed funktionel fysik! Du ligner jo faktisk efterhånden en som træner med kettlebells... GRRR :devil: (det ER et kompliment!)

Link to comment
Share on other sites

Er med på samme vogn Morten.. feee' fysik!

Nu har du jo altid haft grande KØLLER, men sys det er ret overlegne ifht. resten.. Er det helt galt med brystet når det er uden pump?

BF er rigtig fin, men pas nu på ikk at cutte dig selv i stykker mester!

edit.. kogler :tongue:

Edited by Lasse T
Link to comment
Share on other sites

Fuck, patværk... det er sgu ikke en del af en fed funktionel fysik! Du ligner jo faktisk efterhånden en som træner med kettlebells... GRRR :devil: (det ER et kompliment!)

Nej -jeg har sgu respekt for jer funktionelle gutter her på MOL! Synes også din træningsform er for fed - noget jeg sagtens kunne finde på at gøre senere i livet :smile: Og tak for komplimenten ... !

Er med på samme vogn Morten.. feee' fysik!

Nu har du jo altid haft grande kogler.. KØLLER, men sys det er ret overlegne ifht. resten.. Er det helt galt med brystet når det er uden pump?

BF er rigtig fin, men pas nu på ikk at cutte dig selv i stykker mester!

Thanks Lasse. Ja, det er de... selvom de faktisk er blevet over 2 cm mindre siden jeg startede med at cutte :crazy: Men jeg ligger heller ikke skjul på jeg elsker at træne guns :wub::bigsmile: Nej - SÅ slemt står det heller ikke til med brystet! Det er, synes jeg personligt, blevet bedre efter cut...synes bare stadig det lacker i forhold til skuldre og arme.

Efter jeg så en gut i min træningscenter med en rigtig fed fysik, og fandt ud af han også kun vejede ca. 68kg og havde nogenlunde samme højde som mig + masse - er jeg ikke nervøs for at cutte mig selv i stykker :smile:

Grande kogler ??

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Destroying the fat - week 3

mandag - heavy chest and back

Rigtig god træning i dag :smile: Styrken var bedre end sidst og som resultat kørte bænken langt bedre end den har gjort et stykke tid, i hvert fald i de første sæt - derefter begyndte supersættene at gøre sit indtog på styrken. Men en rigtig fed træning, hvor formen så ganske god ud - jeg tilskriver min sorte undertrøje æren; sort gør en mere cut og buff :tongue:

Jeg modtog i øvrigt mine Ironmind-straps i dag med posten - perfekt, eftersom der skulle row'es i dag :devil:

Morgenvægt: 69.9-70kg - min vægt kunne ikke helt bestemme sig. Håber at nå ned omkring de 69kg i slutningen af denne uge.

Dagens musik: Rammstein, volbeat og Rage against the Machine.

Benchpres: A1

9 @ 50kg

8 @ 70kg

5 @ 92,5kg

5 @ 92,5kg

4 @ 92,5kg

4 @ 90kg

Incline db flys: A 2

8 @ 18kg

8 @ 23kg

8 @ 25kg

8 @ 25kg

8 @ 25kg

8 @ 23kg

Barbell rows: B1

9 @ 60kg

8 @ 80kg

8 @ 105kg

8 @ 102,5kg

8 @ 102,5kg

6 @ 100kg

Chin ups: B2

3 x 8 @ bw

6 @ +8kg

6 @ +6kg

6 @ +6kg

- kørt strict og med god form. Kom endelig i tanke om jeg kunne smide håndvægte mellem benene - så nu kommer der kg på i chin ups fremover.

----- Kørt for sig selv:

db curls: X2

8 @ 16kg

8 @ 18kg

8 @ 16kg

SS:

Triceps pushdown: X1

8 @ 25kg

8 @ 40kg

8 @ 40kg

8 @ 30kg

Abs:

5 sæt

----------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Destroying the fat - week 3

Træning tirsdag - Heavy Quads and Hams

Kom nognelunde tidligt op, og det betød også fin plads i centeret til at gennemføre mit circuit :smile: Energien var ikke specielt god i de første par runder, men det hjalp eftersom systemet blev sparket igang. Fandt dog aldrig helt den energi man burde have under en omgang ben-træning - men fin træning på trods af det.

Morgenvægt: ca. 69.8-9 stykker.

supersætter alle øvelserne, og så forfra - 6 runder!

Squat: A 1

8 @ 60kg

8 @ 80kg

6 @ 100kg

5 @ 107,5kg

5 @ 107,5kg

6 @ 100kg

FS:

8 @ 60kg - lige et ekstra sæt hygge fronts.

Leg extensions: A 2

8 @ 6 plader

8 @ 10

8 @ 13

8 @ 13

8 @ 14

8 @ 13

Stiff legged deadlft: B 1

8 @ 50kg

8 @ 90kg

7 @ 95kg

8 @ 95kg

8 @ 95kg

8 @ 95kg

- Dejligt med straps igen, så kan der komme lidt flere kg på stangen her.

lying leg curl: B 2

8 @ 20kg

8 @ 26,25kg

8 @ 26,25kg

8 @ 26,25kg

8 @ 26,25kg

8 @ 26,25kg

seated calf press: X 1

6 sæt high rep

-------------------------

- Det tog ca. 60 minutter.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Du er da ved at være ret godt kørende med de cuts....flot vægttab og flot form. Hvordan ser din kost ud i øjeblikket og hvor langt vil du ned?

Mange tak :smile: Jeg poster lige et screenshot fra kostprogrammet, af en typisk dag. Jeg vil gerne ned på 68kg for at se hvorda det ser ud :superman:

Det her stemmer meget godt overens med hvordan kosten plejer at se ud på træningsdage. Dog plejer jeg at få noget mere kylling indenbords, men jeg havde ikke lige så mange leftovers i dag :tongue: Det samlede antal kcal er ca. på 2350kcal. Jeg plejer at ligger på en 2300-2450kcal på alt efter aktivitetsniveau!

post-3217-1187733224_thumb.jpg

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Destroying the fat - week 3

Træning torsdag - lactate-inducing workout

Jeg kom afsted rimelig tidligt, og det resulterede heldigvis i et tomt center - as intended. Min søvn har dog været elendig de sidste par dage, og jeg har været ret træt på trods af 8 timers søvn - tror programmet er begyndt at have sin effekt på mit CNS. I går var off-dag, men skulle hjælpe en kammerat med at flytte, så der blev absolut ikke restitueret. Vi var kun 2, så det blev til en hel det slæben :crazy: Nu har jeg så til gengæld fået en Roomie :4thumbup: Og min husleje er reduceret til 1500kr - og han betaler 1300kr (mit værelse er lidt større) - det er til at leve med, giver god plads i budgettet - perfekt når man skal til at studere :superman:

Pga. ovennævnte søvnproblem, var jeg slet ikke motiveret da jeg ankom til centeret. Dette blev heldigvis langt bedre, efter jeg kom igang og der gik ikke længe før jeg svedte big time og pulsen var helt oppe.

Min vægt har stået stille lidt for længe - tror det skyldtes min krop har tilpasset sig mit kcal-indtag. Så der er ingen vej udenom - skærer i kcal. Har en ide om det ville hjælpe at skære i carbs sidst på aftenen.

Dagens musik: Rammstein, rage against the Machine, Volbeat.

Dual incline plate press: A1

15 @ 30kg

15 @ 60kg

15 @ 60kg

Leg press: A2

15 @ 80kg

15 @ 160kg

15 @ 160kg

- knæene brokker sig stadig, så tog det lidt roligt her.

seated rows: A3

15 @ 40kg

15 @ 55kg

14 @ 55kg

Pull through: A4

15 @ 20

15 @ 20

15 @ 20

- lænden er øm efter flytning, så det blev til meget konservative vægte her.

Face pulls: A5

15 @ 20

15 @ 25+lille plade

15 @ 25+lille plade

------------------------------------------------------------

Lateral raise: B1

15 @ 10kg

18 @ 12kg

16 @ 12kg

leg extensions: B2

15 @ 8plader

15 @ 10

15 @ 10

Front pulldown: B3

15 @ 50kg

15 @ 70kg

15 @ 60kg+ lille plade

lying hamme curls: B4

15 @ 20kg

15 @ 20kg

16 @ 20kg

crunches: B5

15

18

16

---------------------------------

Lying barbell rows: C1

15 @ 32,5kg

15 @ 25kg

16 @ 26kg

+ stang

standing calf raise: C2

15xvægt

15

15

rope pushdown: C3

20 @ 20kg

16 @ 25kg+lille plade

16 @ 25kg+lille plade

Cable lateral raise: C4

15 @ 4plates

15 @ 5

- ikke mere til skulderen, tror jeg skal passe lidt på dem.

cable crunches: C5

20 @ 20kg

15 @ 25kg

15 @ 25kg

.......................................

Fik ikke taget tid, men det tog ca. 60 minutter.

Herefter:

Steady cardio;

15 min på cykel - level 3

15 min på treadmill - speed 6.5

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nej -jeg har sgu respekt for jer funktionelle gutter her på MOL! Synes også din træningsform er for fed - noget jeg sagtens kunne finde på at gøre senere i livet :smile: Og tak for komplimenten ... !

Sålænge man rykker tunge vægte mens man træner for masse kan jeg sgu ikke se man ikke bliver "funktionel". og hvilken funktion er det lige folk definerer... :laugh:

BB! All the way! BB!

ret mig om jeg tager fejl. jeg tror mange starter med "fitness", masse-træning. Men så læser de om styrkeløft, og cardio, og kettlebells, og OL vægtløftning og al den slags, og bruger en masse tid på det og så i sidste ende ville de ønske de havde fortsat med massetræning, haha

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share