Kampen om at blive klar --> DM '09


musse 1984
 Share

Recommended Posts

Kim!--> Jeg kan sige dig at du hverken ved hva jeg tager af kosttilskud el hvordan min træning samt kost er. Du ville vide hvis du havde set mig hen over de sidste 3 år at der rent faktisk er sket noget gradvis og det fis med at du mener det ik kan lade sig gøre er bar dirkekte nonsense! Du ved jo rent faktisk ik om jeg endda tog proteinpulver - så lad undladvenligst sådanne latterlige bemærkninger i min seriøse logbog. Det kan godt være at du har mange års erfaring men hvis du er så klog burde du vide at med den rette ernæring samt træning kan man komme langt. Da jeg startede med at træne for 6 år siden var jeg ik så opmærksom over det som jeg er nu og har været de seneste to år hvor jeg har været det konstant og ingen pauser i træningen el kosten har haft.

Desuden sys jeg du skal undersøge hva fanden det er du snakker om mht. ondt i maven. Der snakkes om galdesten her og det skyldes ik steoider, men er noget som både kan komme via kostændringer, spontane tilfælde og så være genetisk arveligt (mange i min familie har haft det) OG det jeg var indlagt for idag, skyldtes galdestenene der sidder i vejen så det endte med en en galdevejsbetændelse. Hvis du vil vide mere sys jeg du skal spørge Norah herinde fra, hun kan sikkert forklare dig det så du forstår det!

Det irriterer mig lidt at du kommer og siger sådanne ting herinde for du ku ha skrevet det til mig i stedet for at forpeste min log med nogle holdninger uden hold i. Misundelse er en grim ting Kim og der har oxo været rygter om dig i Varde, det hørte jeg da dengang jeg gik i fitness, så du må da vide hvordan det er at blive beskyldt hvis du selv har hørt det og forstå at starte falske rygter er en grim ting. Så vær du den kloge nu i stedet for det du har gang i og stop de beskyldninger og indse at der rent faktisk er mange der går op i denne sportsgren og man godt kan det uden brug at AS!

Og hvis du ik har bedre kommentarer end sådan noget der så lad i det mindste dem blive ved dig selv!

Rasmus Lennart Hansen

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja så kom jeg hjem igen. Sikke en lam logbog at komme hjem til men jeg har det godt igen og det var rigtig som Norah skrev herinde.

Jeg har brugt siden i eftermiddags på at sidde og vente fået taget blodprøver(som forøvrigt ik viste noget tegn på doping el lign!), urinprøver blive lyttet og mærket på igen og igen, så blev sendt hjem med en stående akut indlæggelse som det hedder. Da det ik var så slemt og jeg alligevel sku til ultralydsscanning på onsdag så ville de vente de gerne sende mig hjem så jeg ik sku ende med ik at ku gå op til eksamen tirsdag. Jeg skal så indlægges akut hvis jeg sku få det dårligt/dårligere inden for de næste 3 dage, deraf den stående akutte indlæggelse.

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Musse..!!

Det lyder da ikke godt med galdevejsbetændelsen --> god bedring her fra :flowers:

Lad nu være med at bruge for meget energi på det indlæg du fik igår og i stedet tænk på at bliv rask og få eksamen vel overstået. Ikke alle forstår at holde en god logtone, hvorved det samtidig er tydelig at se, at misundelse er en grim ting.

Pøj pøj med det hele.

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Arne hvor er det lige, at det går galt for dig?? Hvor finder du et konkret spørgsmål i Kims indlæg. Det er simpelthen for hovedløst ikke at slette det indlæg istedet for at lade det stå - du stiller Rasmus i en meget dårlig situation, ved selv at lade folk vurdere om han er clean eller ej udfra 2 ekstremt dårlige indlæg som Rasmus intet har med at gøre.. Finder det egentlig ret uacceptabelt med dig som moderator!

Rasmus, lad være med at spilde mere tid på de indlæg! Det vil kun drive til elendighed!

Link to comment
Share on other sites

Hey Razz :smile:

Hvor skidt med din galde :unhappy: godt at du tog afsted og fik det tjekket! :4thumbup:

Vi er desværre i en verden, som er gennemsyret af dårlige elementer og derfor vil altid vil blive stillet spørgsmålstegn ved vores resultater :nonono: Stik det op hvor solen ikke skinner, tænk på dig selv og det du gør dagligt, så sejrer du mentalt :superman:

Og iøvrigt PØJ PØJ med din eksamen i morgen!! :bigsmile:

:4winkkiss:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Hej Musse

Misundelse er en grim ting, og janteloven har det rigtig godt i fitnessverden/bodybuilding/alm. vægttrænede mennesker.. Du vil få ris og ros, men du skal bare lære at sortere lort fra... og suge de gode oplevelser ind og positive kommentare :bigsmile:

Ang. din galdevejsbetændelsen, er det galdevejsbetændelse eller galdeblærebetændelse..?

har jeg selv prøvet det for nogle år siden.. min galdeblære blev opereret væk, ved ikke om det var fordi jeg blev akkut indlagt fordi de troede jeg havde fået en blindtarmbetændelse og jeg alligevel når på opperationsbordet.. :tongue:

Men det er BESTEMT ikke en rar oplevelse, at have galdebetændelsen og galdesten.. :crazy:

og held og lykke med eksamen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Arne hvor er det lige, at det går galt for dig?? Hvor finder du et konkret spørgsmål i Kims indlæg. Det er simpelthen for hovedløst ikke at slette det indlæg istedet for at lade det stå - du stiller Rasmus i en meget dårlig situation, ved selv at lade folk vurdere om han er clean eller ej udfra 2 ekstremt dårlige indlæg som Rasmus intet har med at gøre.. Finder det egentlig ret uacceptabelt med dig som moderator!

Hørt... !!

Jeg synes os sådanne indlæg skal fjernes omgående, uanset hvem der laver indlæggene og uanset om der er hold i det eller ej... !!!

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Kim!--> Jeg kan sige dig at du hverken ved hva jeg tager af kosttilskud el hvordan min træning samt kost er. Du ville vide hvis du havde set mig hen over de sidste 3 år at der rent faktisk er sket noget gradvis og det fis med at du mener det ik kan lade sig gøre er bar dirkekte nonsense! Du ved jo rent faktisk ik om jeg endda tog proteinpulver - så lad undladvenligst sådanne latterlige bemærkninger i min seriøse logbog. Det kan godt være at du har mange års erfaring men hvis du er så klog burde du vide at med den rette ernæring samt træning kan man komme langt. Da jeg startede med at træne for 6 år siden var jeg ik så opmærksom over det som jeg er nu og har været de seneste to år hvor jeg har været det konstant og ingen pauser i træningen el kosten har haft.

Desuden sys jeg du skal undersøge hva fanden det er du snakker om mht. ondt i maven. Der snakkes om galdesten her og det skyldes ik steoider, men er noget som både kan komme via kostændringer, spontane tilfælde og så være genetisk arveligt (mange i min familie har haft det) OG det jeg var indlagt for idag, skyldtes galdestenene der sidder i vejen så det endte med en en galdevejsbetændelse. Hvis du vil vide mere sys jeg du skal spørge Norah herinde fra, hun kan sikkert forklare dig det så du forstår det!

Det irriterer mig lidt at du kommer og siger sådanne ting herinde for du ku ha skrevet det til mig i stedet for at forpeste min log med nogle holdninger uden hold i. Misundelse er en grim ting Kim og der har oxo været rygter om dig i Varde, det hørte jeg da dengang jeg gik i fitness, så du må da vide hvordan det er at blive beskyldt hvis du selv har hørt det og forstå at starte falske rygter er en grim ting. Så vær du den kloge nu i stedet for det du har gang i og stop de beskyldninger og indse at der rent faktisk er mange der går op i denne sportsgren og man godt kan det uden brug at AS!

Og hvis du ik har bedre kommentarer end sådan noget der så lad i det mindste dem blive ved dig selv!

Rasmus Lennart Hansen

Rasmus-> Jeg vil som det første lige afvise at jeg på NOGEN måder er misundelig over dine resultater. Nu er det godt nok ikke 3 år siden jeg har set dig men nok nærmere et års tid siden jeg så dig træne i Varde Fitness inden du skulle flyttede til København. I øverig er det ikke mere en 4 - 5 måneder siden du sidst var ude og træne i Varde Fitness, men der så jeg dig desværre ikke. De billeder du har lagt ind af dig selv her på nettet er for mig et gruopvækkende eksempel på hvordan man bedst og hurtigst smadrer sin krop. Du siger at du udelukkende tager kosttilskud og ikke på nogen måder har stiftet bekendtskab med ulovlige medikamenter, hvilket vi kan diskutere til uendelighed. Du vil selvfølgelig benægte idet du ellers ikke er en værdig deltager til DM. Jeg mener selv at billederne taler for sig selv og det kunne være sjovt at vise en dopingekspert eller en læge nogle før og efter billeder af dig og så derefter høre dennes udtalelser. Billederne af dig her på Motion Online gør dig ikke skyldig i doping, men jeg som har set dig fra første gang du startede i Varde Fitness sår blot tvivl om din måde at opnå dine resultater på. Jeg undre mig over hvorfor du døjer med så uren hud på kroppen og strækmærker, hvilket jeg godt ved ikke er indicier i sig selv. Det kan jo også være det er genetisk??? Jeg beklager hvis jeg på usaglig vis har blandet dine problemer med galdesten sammen med doping.

Venlig Hilsen

Kim Nørskov

Varde Fitness

Link to comment
Share on other sites

Rasmus-> Jeg vil som det første lige afvise at jeg på NOGEN måder er misundelig over dine resultater. Nu er det godt nok ikke 3 år siden jeg har set dig men nok nærmere et års tid siden jeg så dig træne i Varde Fitness inden du skulle flyttede til København. I øverig er det ikke mere en 4 - 5 måneder siden du sidst var ude og træne i Varde Fitness, men der så jeg dig desværre ikke. De billeder du har lagt ind af dig selv her på nettet er for mig et gruopvækkende eksempel på hvordan man bedst og hurtigst smadrer sin krop. Du siger at du udelukkende tager kosttilskud og ikke på nogen måder har stiftet bekendtskab med ulovlige medikamenter, hvilket vi kan diskutere til uendelighed. Du vil selvfølgelig benægte idet du ellers ikke er en værdig deltager til DM. Jeg mener selv at billederne taler for sig selv og det kunne være sjovt at vise en dopingekspert eller en læge nogle før og efter billeder af dig og så derefter høre dennes udtalelser. Billederne af dig her på Motion Online gør dig ikke skyldig i doping, men jeg som har set dig fra første gang du startede i Varde Fitness sår blot tvivl om din måde at opnå dine resultater på. Jeg undre mig over hvorfor du døjer med så uren hud på kroppen og strækmærker, hvilket jeg godt ved ikke er indicier i sig selv. Det kan jo også være det er genetisk??? Jeg beklager hvis jeg på usaglig vis har blandet dine problemer med galdesten sammen med doping.

Venlig Hilsen

Kim Nørskov

Varde Fitness

Synes det er ærgerligt at du kommer med den slags indlæg i Musses log, når du godt kunne kontakte ham på andre måder, hvis det nu er at du er bekymret eller hvad det nu drejer sig om. Jeg kender ikke Musse personlig og har ikke set nogle rigtige close ups eller lignende på hans - enligt dig - urene hud.

Uren hud kan man sagtens få i samband med vægttab og de hormonforændringer der sker med det. Du skulle prøve at se min hud når jeg går på diæt - jeg får de sygeste impetigo-lignende knupper på hals og lår, nogle faktisk så dybe at jeg har ar efter dem.

Måske bruger Musse kreatin? Det ved jeg flere som oplevet hud der går i koma over.

Og mhp strækmærker - jeg har selv ordentlig med strækmærker på inderside lår og røv, efter at for 1,5 år siden kørt masser af sumo dødløft i kombination med ordetligt indtag af mad. Med den rigtige kost, træning og genetik er det sygt hvor nemt man kan bygge muskler. Bliver stadigvæk forvånet hvad der sker når jeg kører på og flere af mine venner som ikke set mig på et år, tror næsten også at jeg tager mere end proteinpulver.

------------------------------

@ Musse

Undskyld, hvis jeg blander mig...

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Arne hvor er det lige, at det går galt for dig?? Hvor finder du et konkret spørgsmål i Kims indlæg. Det er simpelthen for hovedløst ikke at slette det indlæg istedet for at lade det stå - du stiller Rasmus i en meget dårlig situation, ved selv at lade folk vurdere om han er clean eller ej udfra 2 ekstremt dårlige indlæg som Rasmus intet har med at gøre.. Finder det egentlig ret uacceptabelt med dig som moderator!

Rasmus, lad være med at spilde mere tid på de indlæg! Det vil kun drive til elendighed!

Jeg "stiller ikke nogen i en meget dårlig situation". Jeg bryder mig ikke om de indlæg fra Kim - og indlæg nummer 2 finder jeg desideret upassende - lad det være sagt. 2 ting: MOLs brugere kan tænke selv og Rasmus kan svare for sig. MOL er et offentligt forum og vi censurere normalt ikke i logbøger - ej heller er man ejer af sin log. Vi har her at gøre meed et grænsetilfælde hvor det ville kunne forsvares både at slette og lade være. Jeg står ved min beslutning. Jeg har personlig ingen grund til at tro at Rasmus ikke er en ærlig og clean person.

Utilfredshed med moderatore kan anmeldes i tråden til emnet - eller ved at skrive til Admin. At nogen finder mig "uakceptabel" kan jeg i dette tilfælde leve med.

Arne

Moderator

Link to comment
Share on other sites

Nu gider jeg ik svare på klovnens svar men I kan se det jeg skrev tidligere er sandt - for hvis han ik var misundelig el helt ligeglad med mig ville han jo ik bruge tid på at skrive herinde.

Og så vil jeg sige at jeg som 14 årig var meget tynd, satte mig det mål at tage på og blive i første omgang noget tykkere. Dengang boede jeg på Grønland og derefter tog jeg meget på hen over de næste år I GRØNLAND! Og startede efter nogle måneder hjemme i Varde fitness. Da jeg startede der vejede jeg præcis 92 og smed nogle kg og herinde er der et sted billeder af mig på 88 kg mener jeg. Nogle jeg postede som billeder engang. Jeg er så gået op og ned i vægt og har tangeret mellem 95-100 kg de sidste nu 3 år hvor jeg omkring jul i år kom op på 104 kg :superman: . Derfor er det meget sjovt at man gennem diæt kan ændre kroppen ved at smide fedtet og få sådanne kommentarer - det beviser jo egentlig bar at der er sket noget :bigsmile: . Det er klart man hører en masse ting ligeså snart man skiller sig udfra mængden og sådanne ting som uren hud som jeg har haft siden jeg kom i puberteten og som for øvrigt er blevet ret godt nu, er oxo ting som mange dømmer på. Strækmærkerne var der da jeg startede i Varde fitness, pga min store vægtstigning de første år og det kender folk jo oxo til herinde :laugh::laugh: Det er synd for sporten at uvidende folk skal dømme sådan, fordi nogle indenfor sporten måske er, og dermed ødelægger og skaber dårligt ry for andre.

Jeg ved hvilket arbejde jeg har lagt i det og derfor er jeg taknemmelig for jer som støtter og kan sætte jer selv ind i/kender situationen.

Musse

Link to comment
Share on other sites

Jeg "stiller ikke nogen i en meget dårlig situation". Jeg bryder mig ikke om de indlæg fra Kim - og indlæg nummer 2 finder jeg desideret upassende - lad det være sagt. 2 ting: MOLs brugere kan tænke selv og Rasmus kan svare for sig. MOL er et offentligt forum og vi censurere normalt ikke i logbøger - ej heller er man ejer af sin log. Vi har her at gøre meed et grænsetilfælde hvor det ville kunne forsvares både at slette og lade være. Jeg står ved min beslutning. Jeg har personlig ingen grund til at tro at Rasmus ikke er en ærlig og clean person.

Utilfredshed med moderatore kan anmeldes i tråden til emnet - eller ved at skrive til Admin. At nogen finder mig "uakceptabel" kan jeg i dette tilfælde leve med.

Arne

Moderator

Arne, du handler decideret forkert som moderator i den situation! Selvfølgelig kan MOL's brugere selv tænke, men problemet er det grundlag som det bliver skabt på. Man danner holdning efter informationsbase. Istedet skulle du direkte have slettet Kims indlæg, da det kun har til funktion at flamme Rasmus og hans log.

Nu skal alt jo ikke ende i surhed, jeg ved jo godt at I som moderator gør et godt stykke arbejde, du kan benytte det som nyttig kritik.

Jeg beklager at jeg blev noget oprevet før!

Link to comment
Share on other sites

Ja så kom jeg hjem igen. Sikke en lam logbog at komme hjem til men jeg har det godt igen og det var rigtig som Norah skrev herinde.

Jeg har brugt siden i eftermiddags på at sidde og vente fået taget blodprøver(som forøvrigt ik viste noget tegn på doping el lign!), urinprøver blive lyttet og mærket på igen og igen, så blev sendt hjem med en stående akut indlæggelse som det hedder. Da det ik var så slemt og jeg alligevel sku til ultralydsscanning på onsdag så ville de vente de gerne sende mig hjem så jeg ik sku ende med ik at ku gå op til eksamen tirsdag. Jeg skal så indlægges akut hvis jeg sku få det dårligt/dårligere inden for de næste 3 dage, deraf den stående akutte indlæggelse.

Hej musse

Glad for at høre at du tog mit råd... så var det alligevel ikke helt ubegrundet :wink:

Håber at det hele lægger sig igen og du kommer gennem eksamen uden men og ondt i mavsen :tongue: og ikke mindst slipper for at få fjernet galdeblæren i denne omgang da det ville være træls at skule opreres lige op til DM!!

Ellers så kan jeg kun give hold i det de andre skriver :bigsmile:

Har også selv oplevet det samme fra en pige jeg kendte da jeg begyndte at træne og som så mig nogle år efter... hun blev dog smidt ud af motionscentret jeg trænede i fordi hun gik og spredte rygter ... så kunne hun lære det - mwhuhahahah :lolabove:

Mig

Link to comment
Share on other sites

Jeg har trænet sammen med Musse det sidste år her på KU/LIFE. Vi har slidt og slæbt i det mest elendige fitness lokal kendt til dato, vi har ædt os i gennem flere kilo utrolig lidt velsmagende proteinpulver, taget kreatin, spist vitaminer, men vi har ALDRIG taget noget vi ikke måtte.

Spiser man det man skal, efterfulgt af en vel tilrettelagt træning, samt et godt genetisk materiale er det på ingen måde umulig at komme til at se stor ud, og slet ikke hvis det som i Musses tilfælde er bygget op over 6 år.

Det er da klart, at en mand, som har trænet så meget som Musse, som pludselig over kort tid smider 10 kilo, vil komme til at se utrolig markeret ud. Det var da underligt, om ikke der skulle gemme sig en enkelt muskel eller 2 inde under fedtet :superman: .

Musse jeg ved hvor hårdt du har arbejdet det sidste år, hvor meget tid du har brugt i centeret, for jeg har selv været med :pumpin: ! Jeg har set hvad du har spist af ylette og tun :4mewantfood: , og været glad for det ikke var mig, der skulle stille op, hvis det var menuen, der skulle til for at være med de store drenge.

Du skal ikke lade dig slå ud over, at der er nogen der får ond i røven over de ikke selv har haft viljen eller talentet til at komme så langt som dig. Du skal bare klø på, og vi er mange der nok skal støtte dig og hjælpe dig hele vejen til DM :4thumbup: .

Held og lykke med genetik eksamen i morgen, (hvem ved om du kunne ha undgået den reeksamen, hvis ikke vi havde trænet så meget :4smartass: ) god bedring med din galdesten.

Link to comment
Share on other sites

Kim>> Det er mig KOMPLET ubegribeligt hvorfor Musse skal beskyldes for dope. De billeder på side 10 viser en så ABSOLUT naturligt opnåelig fysik! At man beskylder manden for dope siger mere om een selv end om målet for hetzen. Du må jo være totalt tørlagt for indsigt og basal viden på området, hvorfor dine ord ikke bør betyde noget som helst. Derfor er jeg enig med Arnes beslutning om at lade indlæggene stå. De er så blæste at de umuligt kan have nogen indflydelse...

Ikke for at spørge dumt, men hvad skal du stille op i Musse? Har ikke lige "tid" til at lede loggen igennem :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er sjovt at Kim melder sig på krigsstien når jeg fra flere uafhængige kilder har fået at vide at han ikke selv er ren. Hvad med om du gjorde noget ved alle krudtbaronerne ude i centeret hvor du arbejder inden du kommer og beskylder en tydeligt dedikeret atlet som Musse. Det her minder mig sku om den gang hvor din far sagde til mig at han sagtens kunne få mig testet, dybt absurd.

Du virker utrolig flink og velmenende i virkeligheden, men du bør nok holde dig til at kommentere på noget du vitterligt ved noget om.

Jesper Thorhauge Pedersen

tidligere VardeFitness

Link to comment
Share on other sites

Hold da ferie en opbakning :banana::banana:

Jenner>>> Mange tak, det var virkelig flot skrevet og du har virkelig slidt med det sidste år og det er jeg taknemmelig for, ellers havde der ik været motivation at hente i vores center :bowdown: Ud over Hinge drengen som oxo har deltaget meget sammen med mig :wink: Du er jo selv blevet en af de store drenge efter at ha været spinner typen men samtidig kører videre med spinningen er der jo ik andet at sige RESPEKT til :superman:

Tunen>>,jeg kan kun give dig fuldstændig ret i at jeg da ik er særlig stor og bestemt ik ser mig i den samme kategori som BB, selvom jeg gerne vil være det :w00t::devil: Det blir AF +180 i år :smile: Og så håber jeg at jeg blir klar på CL. BB næste år el lign :superman:

Thor>> Nå så var der andre end mig end mig der havde hørt det. Og ja, så sku man måske begynde at kigge generelt på hele Varde (foruden Jakob G, Harryyy herinde fra--> med det menes der at det er mine bedste venner og derfor kender dem rigtig godt og ved de er så rene som barnenumser :w00t: ) Men vil give dig ret i at der er rigtig meget brug af AS i det "disko" miljøet fordi man ik har tålmodighed og vil se stor/markeret ud her og nu.

Mange tak for den kæmpe opbakning herinde til alle :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Hej Musse

Misundelse er en grim ting, og janteloven har det rigtig godt i fitnessverden/bodybuilding/alm. vægttrænede mennesker.. Du vil få ris og ros, men du skal bare lære at sortere lort fra... og suge de gode oplevelser ind og positive kommentare :bigsmile:

Ang. din galdevejsbetændelsen, er det galdevejsbetændelse eller galdeblærebetændelse..?

har jeg selv prøvet det for nogle år siden.. min galdeblære blev opereret væk, ved ikke om det var fordi jeg blev akkut indlagt fordi de troede jeg havde fået en blindtarmbetændelse og jeg alligevel når på opperationsbordet.. :tongue:

Men det er BESTEMT ikke en rar oplevelse, at have galdebetændelsen og galdesten.. :crazy:

og held og lykke med eksamen :wink:

Hov glemte at svare dig nillepige sorry :blush:

Det er galdevejsbetændelse som er kommet pga galdestenene vist har siddet der og trykket en del.

Nej det er ik sjovt, har dog nok været for dum at ignorere smerterne og sige det nok sku blive bedre, det kan Marie nok skrive under på :4slap::tomaatit:

Mange tak for det jeg for sq brug for det nu hvor jeg ik har læst det meget denne gang og brugte en kostbar dag i går. Men det går jeg læser helt vildt lige nu.... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Det er sjovt at Kim melder sig på krigsstien når jeg fra flere uafhængige kilder har fået at vide at han ikke selv er ren. Hvad med om du gjorde noget ved alle krudtbaronerne ude i centeret hvor du arbejder inden du kommer og beskylder en tydeligt dedikeret atlet som Musse. Det her minder mig sku om den gang hvor din far sagde til mig at han sagtens kunne få mig testet, dybt absurd.

Du virker utrolig flink og velmenende i virkeligheden, men du bør nok holde dig til at kommentere på noget du vitterligt ved noget om.

Jesper Thorhauge Pedersen

tidligere VardeFitness

Hej Thor.

Vil ikke kommentere dit indlæg men sjovt du nu pludselig blander min far ind i debatten. Jeg tvivler på han nogensinde har sået tvivl om du har taget doping.

Venlig hilsen

Kim Nørskov

Link to comment
Share on other sites

Jeg finder det ærgeligt at du, kim, opretter et medlemskab igår og så starter med sådanne indlæg som du har postet i en ellers glimrende og professionel log som vi er mange der nyder at følge..

Nuvel, sket er sket og det ser jo ud som om at det får lov at blive stående.. Kan vi ikke bare blive enig om at nu har du jo fået din vilje, men heldigvis har det en ringe, hvis ikke ingen effekt. Jeg tror vi er mange der gerne ser at du bare holder dine sure og grundlags løse indlæg for dig selv. Så det ville være rart hvis du bare undlod at skrive i loggen og så ellers PM'er Rasmus, hvis du har opklarende spørgsmål som du føler at du bare må stille..

Det ville bare være super!

Musse, undskyld jeg blandede mig. Fortsæt det gode arbejde og så glæder jeg mig til at se dig til DM.

Edited by DKHøgh
Link to comment
Share on other sites

Jeg finder det ærgeligt at du, kim, opretter et medlemskab igår og så starter med sådanne indlæg som du har postet i en ellers glimrende og professionel log som vi er mange der nyder at følge..

Nuvel, sket er sket og det ser jo ud som om at det får lov at blive stående.. Kan vi ikke bare blive enig om at nu har du jo fået din vilje, men heldigvis har det en ringe, hvis ikke ingen effekt. Jeg tror vi er mange der gerne ser at du bare holder dine sure og grundlags løse indlæg for dig selv. Så det ville være rart hvis du bare undlod at skrive i loggen og så ellers PM'er Rasmus, hvis du har opklarende spørgsmål som du føler at du bare må stille..

Det ville bare være super!

Musse, undskyld jeg blandede mig. Fortsæt det gode arbejde og så glæder jeg mig til at se dig til DM.

ENIG!

Link to comment
Share on other sites

For syv søren Musse

Her er jeg væk et par dage fra loggen og hvad sker der så. Ballade med galdebanditten! - Altså din mave, man kunne jo godt blive i tvivl :wink:

Det jeg ked af at høre, men godt at høre der er styr på sagerne og du fik tjekket op på det :smile:

så håber jeg du snart er frisk igen og på toppen. Så tager vi en fællestræner i CF :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dkhøgh>>> Velkommen til kan jeg vel ik engang sige, men godt at høre du følger med i loggen. Har oxo tjekket dig lidt ud :wub:

:laugh::laugh: Ku ik lade være... Ej tror du forstår hva jeg mener :wink:

Det lyder godt, glæder mig til at se/hilse på dig :smile:

Mini-Hulk :superman: >>> Ja det er sq noget værre rod midt i det hele :blink: Men er sikker på jeg snart er klar igen, hvis jeg da ik skal opereres, får jeg jo nok svar på onsdag efter scanningen, so wish me luck!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share