Lidt blandet landhandel


TranceT
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu har jeg ik helt styr på hvor meget du går op i masse osv.. Men er det ik svært at gaine med alt det cardio :P

Hehe, nah - jeg gainer for et godt ord (desværre ikke kun masse :tongue:).

Pt arbejder jeg også på at trimme mig lidt, så der kommer ikke meget på pt.

Vejer pt 80,5kg, og vil gerne ned på 65-70 kg (altafhængig af hvor jeg rammer en god form), så jeg kan begynde at stille op til stævner m.m. (så den også er fornuftig til sommer :smile:)

- har dog haft en rimeligt usund måned, så skal til at spænde hjelmen lidt! (har været et par fødselsdage med druk m.m.)

So far ser det ud, siden d. 29/7-08:

Vægt: -6,2kg

FFM: -1,4kg

fedt-%: -4

Bryst: -0,5cm

Talje: -6,5cm

Hofte: -6,5cm

Begge ben: cirka -2,5cm

Guns: status quo

læg: status quo

Mandag d.3/11-08

Ingen kickboxing idag, da jeg er halvsløj med ondt i ryggen (tung weekend med 36 timers arbejde :dry:)

Supersæts mellem:

Bænkpres: 15*60, 10*70, 10*70, 10*70

Crunches på bænk: 30*bw, 30*bw

Standing DB-curls: 10*20, 10*20, 10*20

Link to comment
Share on other sites

Hehe, nah - jeg gainer for et godt ord (desværre ikke kun masse :tongue:).

Pt arbejder jeg også på at trimme mig lidt, så der kommer ikke meget på pt.

Vejer pt 80,5kg, og vil gerne ned på 65-70 kg (altafhængig af hvor jeg rammer en god form), så jeg kan begynde at stille op til stævner m.m. (så den også er fornuftig til sommer :smile:)

- har dog haft en rimeligt usund måned, så skal til at spænde hjelmen lidt! (har været et par fødselsdage med druk m.m.)

So far ser det ud, siden d. 29/7-08:

Vægt: -6,2kg

FFM: -1,4kg

fedt-%: -4

Bryst: -0,5cm

Talje: -6,5cm

Hofte: -6,5cm

Begge ben: cirka -2,5cm

Guns: status quo

læg: status quo

Mandag d.3/11-08

Ingen kickboxing idag, da jeg er halvsløj med ondt i ryggen (tung weekend med 36 timers arbejde :dry:)

Supersæts mellem:

Bænkpres: 15*60, 10*70, 10*70, 10*70

Crunches på bænk: 30*bw, 30*bw

Standing DB-curls: 10*20, 10*20, 10*20

Synes nu os det lyder rimelig spændene det kickboksning, eller bare alm boksning.. Går og overvejer lidt om jeg evt sq starte på noget af det på et tidspunkt.. Det ville nok os være klogt nok at få sig rørt lidt ved siden af ens træning..

Tvivler på min kondi er hvad den var engang :blush:

Link to comment
Share on other sites

Synes nu os det lyder rimelig spændene det kickboksning, eller bare alm boksning.. Går og overvejer lidt om jeg evt sq starte på noget af det på et tidspunkt.. Det ville nok os være klogt nok at få sig rørt lidt ved siden af ens træning..

Tvivler på min kondi er hvad den var engang :blush:

Det er også kanont! Ét er at der er fedt sammenhold m.m., men det er også fedt at udfordre kroppen på en lidt anden måde end ved styrketræning (og så giver det også fino et boost til selvtilliden, når man får styr på teknikken m.m.).

- derudover er det bare fedt at kæmpe :bigsmile:

Men du skal nok være obs på at det kan gå lidt i modstrid med din BB. Arbejdede for en gut (der også havde fået opbygget en pæn masse på kure - pænt grande faktisk :smile:), anyways - han blev også lidt bidt af det, da vi var en del andre der gik til det (bl.a. havde vi en VM'er i 65 kgs klassen, der lokkede ham en del).

Endte dog med at han blev lidt splittet. Det optimale for ham ville være at tabe lidt masse - mere end han allerede havde gjort efter nogle måneder (cirka 5 kg han havde tabt), og det ville han jo være lidt ked af :smile:

Det kan dog stadig varmt anbefales.

Link to comment
Share on other sites

Det er også kanont! Ét er at der er fedt sammenhold m.m., men det er også fedt at udfordre kroppen på en lidt anden måde end ved styrketræning (og så giver det også fino et boost til selvtilliden, når man får styr på teknikken m.m.).

- derudover er det bare fedt at kæmpe :bigsmile:

Men du skal nok være obs på at det kan gå lidt i modstrid med din BB. Arbejdede for en gut (der også havde fået opbygget en pæn masse på kure - pænt grande faktisk :smile:), anyways - han blev også lidt bidt af det, da vi var en del andre der gik til det (bl.a. havde vi en VM'er i 65 kgs klassen, der lokkede ham en del).

Endte dog med at han blev lidt splittet. Det optimale for ham ville være at tabe lidt masse - mere end han allerede havde gjort efter nogle måneder (cirka 5 kg han havde tabt), og det ville han jo være lidt ked af :smile:

Det kan dog stadig varmt anbefales.

ja jeg tror da os det er meget sjovere end at gå ture alene, og løbe lidt, og hvad der ellers skal til for at holde sig i form..

Tror det er noget jeg vil overveje, kunne være spændene synes jeg..

Link to comment
Share on other sites

ja jeg tror da os det er meget sjovere end at gå ture alene, og løbe lidt, og hvad der ellers skal til for at holde sig i form..

Tror det er noget jeg vil overveje, kunne være spændene synes jeg..

Er det helt bestemt! - og hvis det er et plus, har jeg aldrig hørt om nogen der har fortrudt det :wink:

Mht 'skrækscenariet' har vi da også haft en gut der gjorde sig en smule i kure (kørte det ikke kontinuerligt), og han havde altså ingen problemer med at holde på massen, på trods af han trænede 2 gange ugentligt.

Du skal ihvertfald være velkommen i jyllinge :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.6/11-08

Fuldstændig ovenpå energimæssigt, så jeg lagde ud med lidt opvarmning inden træning:

Bænkpres: 10*60, 7*90, 6*90

Curls: 8*20

(startede lidt for sent :tongue:)

1½ times kickboxing - max tempo! 45 min opvarmning, løb, strækkere, spurt, mavebøjninger - the usual. Idag kørte vi dog 30 min kamp for fuld udblæsning.. Jeg var slet ikke til at køre træt idag :w00t: - hvilket gjorde at jeg var lidt overlegen i nogle af mine sidste kampe (især den sidste!). Træningen får 10/10 - totalt optur.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.10/11-08

Var med en kammerat nede, for at hjælpe ham med lidt max-løft - så kunne køre lidt alternativt :smile:

Bænkpres: 10*60, 10*70, 10*70, 10*70

DB-curl, siddende skrå: 10*17.5, 10*17.5, 8*17.5

Skrå/lodret benpres: 8*90, 8*110, 8*140, 8*140

kørte lidt lavere i bænkpres/benpres, da en kammerat kørte med ind imellem - undtagen på de sidste 2 sæt.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d.11/11-08

1½ times kickboxing.. Tooough. Var lidt busted efter træning igår (havde sq DOMS i patterne :blink: - fordi jeg har kørt ben, oder? sort). Gav den godt med gas, og der blev kørt masser af kamp.. Var dog tæt på knockout på et tidspunkt, da jeg lige fik et los på siden af halsen, der rykkede spiserøret ud af position (røg self tilbage igen, men var godt nok en underlig fornemmelse..) - havde han kørt videre havde han let kunne knocke mig ud :tongue:

Derudover er der ved at være godt styr på sparketeknikken - kan efterhånden levere en 3 semi-hårde spark i rap (uden at sænke benet), og det fungerer ret nice :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.22/11-08

Efter en uges pause (tænkte det var god timing lige efter white sensation! :tongue:), er man tilbage med en stille start :}

Bænkpres (ben oppe): 10*60, 10*70, 10*70, 9*70

DB Curl standing: 8*20, 8*20

Edit:

Nå, fik spist lidt rigeligt da jeg kom hjem, så for at lette samvittigheden har jeg hygget mig med lidt træning indimellem julegaveindpakningen :tongue:

Pauser m.m. er der ikke styr på ;]

Bænkpres: 10*70, 10*60, 10*60

DB curl: 8*20, 8*20

Crunch: 40*bw, 40*bw

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.27/11-08

Skippede kickboxing idag grundet ondt i armen (samme sted som jeg har døjet med), så har lavet en øvelse til sidste træning jeg ikke har godt af :tongue: Så er det bare med at finde ud af hvad...

Har istedet trænet lidt, dopet op på TP:

Bænkpres: 15*60, 12*80, 10*80, 10*80

BOR: 10*60, 10*60, 10*60

BB-curls: 15*35, 12*35, 12*35

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d.03/12-08

Bænkpres: 10*60, 6*90, 5*90, 10*80, 10*80

Leg-raise: 20*bw, 20*bw, 20*bw

Torsdag d.04/12-08

Pull-ups - OH bredt greb: 6*bw, 6*bw, 6*bw - UH, smalt greb: 10*bw, 10*bw, 10*bw

Fårk jeg skal huske at opdatere hyppigere - kan ikke huske om jeg lavede andre øvelser i onsdags :dry:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d.07/12-08

Bænkpres: 10*70, 15*70, 15*70, 12*70, 15*70, 15*70

Kørte lidt blandet mht opspænd, benene oppe etc.

Stod lidt sent op idag, så kunne kun lige nå at spise lidt, træne lidt og så afsted (forsinket) på arbejde :tongue: kæft jeg hader min timing engang imellem, men med lidt held kan jeg træne lidt DIPs og pullups når jeg kommer hjem :bigsmile:

Blev ikke til det store - men tilføjer lige alligevel:

Dips: 10*bw - gjorde nas i skulderen (tror afstanden af håndtagene er for bred til mig :dry:)

Pullups: UH smalt greb: 10*bw, OH smalt greb: 8*bw, UH smalt greb + 10kg: 5*bw

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Mandag d.08/12-08

Dødløft: 5*60, 5*100, 5*100, 3*100, 3*100, 3*100, 3*100, 3*100

- ryggen har det sq bedre med kun 3 gentagelser :smile: sikkert fordi min stil er rimeligt crappy :tongue:

Tirsdag d.09/12-08

Lidt morgentræning inden jeg tog på studiet :smile:

Bænkpres: 15*60, 8*80, 8*80, 10*80

Længe leve det at have en skæv rytme, så efter at have stået op kl ~16 igår, hoppede jeg til køjs kl 24 for at vågne igen kl 3 :dry: satte mig til at arbejde lidt på projektet, så blev oppe og fik både spist morgenmad og lidt frugt og sådan - og så kunne man ligeså godt træne inden jeg skulle til at afsted ned mod studiet :bigsmile:

Damen var dog ikke så tilfreds med al min larm, så blev ikke til så meget igen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Min døgnrytme er også blevet helt skæv efter jeg startede på studiet. Det var bedre i gode gamle dage, da man bare altid sov om dagen og var vågen om natten :bigsmile:

Det er den rytme jeg har lige pt.. Lidt fucked :tongue:

Onsdag d.10/12-08

BB curl: 10*37.5 , 10*37.5

DB curl: 10*20

Kan ikke huske om jeg kørte 4 sæt, men skriver kun 3 af dem på anyways - så snyder jeg ikke på nogen måde :tongue:

Selvom det ikke var meget der blev lavet, skriver jeg det på for en god ordens skyld alligevel.. Lavede også lidt leg-raises, men de bliver ikke tilføjet da der ikke er tal på det :smile:

Torsdag d.11/12-08

Bænkpres: 10*77.5, 13*77.5, 11*77.5, 12*77.5, 10*77.5

Lidt blandet reps alt afhængig af længden af pausen imellem sættene.

Dødløft: 3*77.5, 3*117.5, 3*117.5, 3*117.5, 3*117.5

Utroligt så tungt det kan føles, når der går så lang tid mellem de tunge DL. Bare sjældent jeg magter det, når jeg samtidigt passer mit kickboxing, men nu har jeg skippet det et par gange (grundet dum døgnrytme og projektskrivning).

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.15/12-08

Dødløft: 5*60, 5*80, 5*80, 5*80, 5*80 - og så afsted til træning -->

1½ times kickboxing med masser af kamp - top nutch! Rart at se man er blevet andre overlegne - knapt så rart at se andre stadig rykker fra en :dry:

Men er nu stadig fedt at have andre foran en - så kan man altid få udofrdring :cool:, og er heller ikke helt skidt at lære lidt fra sig.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.22/12-08

1½ times kickboxing - startede med ½ times fodbold, hvor der var dømt 30-50 straf strækkere/mavebøjninger/benbøjninger for hvert mål modstanderen scorede.. At man så samtidigt skulle tage samme antal -10 gjorde det blot lidt mere kedeligt at score :tongue: men der var sq fart over feltet...

Cirka 40 minutters kamptræning blev det til efterfølgende.. Kæft den fik gas! Var helt flad efter 5 runder, hvor det var mod de lidt mere garvede...

- og er i samme runde blevet lokket til at stille op til kamp i slutningen af januar ovre i sverige, selvom det ikke helt bliver i ønske vægtklasse.. puha :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share