Lidt blandet landhandel


TranceT
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lørdag d.02/10-10

Chins, slow: 10*10*bw

Var ret bombet efter fredagen, hvor den blev fyret godt af i det københavnske - ovenpå al tømmermændsmaden ville jeg dog lige træne en smule :tongue:

Søndag d.03/10-10

Bænkpres: 15*85, 14*85, 13*85, 11*85, 11*85, 10*85, 10*85, 10*85, 9*85, 9*85

Aftenløb efter arbejde: ~3,5km

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Fredag d.8/10 tog jeg til Prag, og havde en ret fornuftig træning inden (kan dog ikke erindre eksakte data). Undervejs fik jeg dog reddet mig en virus, efterfulgt af en lungebetændelse der nåede at ramme min venstre lunge ret godt inden jeg kom til vagtlægen da jeg kom hjem (troede blot der var noget der kunne svedes ud, da jeg var i Prag). Lidt underligt kun at kunne gå en 8-10m i rask tempo, og så blive stakåndet :blink: Røg på noget penicillin der tog det værste (i løbet af 6 døgn), røg til kontrol og fik en stærkere penicillin. Pt bliver jeg stadig hurtig stakåndet, men kan så småt begynde at løfte vægte igen uden de store skavanker (gider ihvertfald ikke vente længere...).

Tirsdag d.26/10-10

Bænkpres: 10*60, 9*10*70. Gode pauser undervejs, og det var jævnt tungt at hive sig igennem et sæt (ikke styrkemæssigt, mere vejrtrækningsmæssigt). Føles dog som om det hiver en god del slim ud af lungen, når den bliver presset, så var supernice! :smile: Har også de onde DOMS idag, hvilket jeg ikke har haft i flere måneder :tongue:

Om aftenen hjalp jeg med at flytte en sofa, hvilket var noget af et projekt. En alt for stor sofa til en alt for lille opgang - så hvad jeg forventede som værende et lille projekt, jeg godt kunne kapere, blev til et større projekt, der gav kæmpe meget sved på panden :tongue: skal måske også nævnes at min makker var et stk utrænet hunkøn :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.01/11-10

Bænkpres: 10*70, 10*75, 10*75, 10*75, 10*75, 10*75, 10*75, 10*75, 10*75, 10*75

Gik væsentligt lettere end de 10 sæt med 70 kg sidst :smile:

Edit:

Chins: 10*bw, 10*bw, 10*bw, 10*bw, 10*bw, 10*bw, 10*bw, 10*bw, 10*bw, 10*bw

- gik også overraskende godt :bigsmile:

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.4/11-10

Så skulle lungen på sin første reelle test... "Halvanden" times kickboxing. Med lidt god vilje kan jeg godt gå en omgang i højt tempo - jeg er bare lang tid om at få pusten efterfølgende, så havde meget få sparringer á 2*2 minutter (som plejer være standarden). I snit kørte jeg nok med på 3 ud af 4 minutter, hvilket vel ikke er helt skidt - men tempoet var heller ikke nær det gamle i alle kampe... Så der er helt sikkert lidt at kæmpe med - hvilket jo både kan være positivt og negativt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.06/11-10

Bænkpres: 5*5*90

SS med

Chins: 5*6*bw+10

shake + banan, og pause frem til anden omgang

Edit:

Anden omgang:

DB rows: 6*6*35

SS med

DB shoulder press: 6*6*20

Rows var lette. Should press var tough! Havde 1½ min pause mellem hvert sæt, så pulsen kom lidt op. Siddende should press uden rygstøtte kan derfor blive lidt af en udfordring, når kroppen søger ilt - især når man iltoptagelse endnu ikke er skide effektiv igen :tongue:

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Mandag d.08/11-10

1½ times kickboxing. Gik bedre idag end sidst, men der var også blandt lidt mere teknik ind blandt kampene end tidligere. Det var først i 3 sæt á 2*2 at jeg døde i sidste omgang før tid - godt at se det går hastigt fremdad :smile:

Edit: Første uge på diæt sagde -3,2kg og 17.1% bodyfat. (gik fra 16-17,1% da jeg rettede alderen på vægten (+1år) :tongue:). Den er nok ikke realistisk, men derfor kan den godt vejledende vise om det er fedt eller muskler der ryger. Målet er at køre november måned som diæt måned, for at geare kroppen til UD2 i det nye år. So far går det rigtig godt! Kan komme ned på 1500kcal/dag uden at føle mig udhungret :smile:

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d.09/11-10

Bænkpres: 10*70, 5*3*100, 10*70

Absurd at jeg for 1 måned siden kunne køre 8*100 uden at det var til failure - synes virkeligt de 3*100 trak en smule tænder... Ved dog heller ikke hvad jeg kan have af forventninger til mig selv ovenpå en uges diæt og en 13 timers arbejdsdag, men havde godt nok håbet på lidt mere overskud.

Skal jobbe små 13 timer igen imorgen, men satser på at tage samme omgang når jeg kommer hjem :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d.10/11-10

Bænkpres: 10*70, 3*100, 3*100, 3*100, 10*70 - max busted i hovedet, så ville ikke lige presse kroppen yderligere :smile:

Ville have kørt lidt ryg også, men er max smadret - så det må blive inden eller efter kick imorgen, hvis jeg kan få det til at falde sammen.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.11/11-10

1½ times kickboxing. Kunne køre med på alle kampe til træningen - fedt! Enkelte af dem blev dog kørt med nedsat tempo, men langt størstedelen var faktisk i et rigtig fornuftigt tempo! :cool: Var også ved lægen tidligere, og fik "godkendt" lungerne ;o) De skulle være helt clean, så nu skal der bare arbejdes med de "små" efter-gener.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.13/11-10

Bænkpres: 5*10*70, 5*5*90 (nps mht styrken - der var til flere!)

Første 5 sæt supersættet med:

Chins: 5*10*bw - raketter! :smile:

Vægten imorges sagde iøvrigt: 75,7 @ 15,7%

Kan se min måling fra i mandags er lidt skidt skrevet :tongue: vægten sagde der 77,3kg.

Idag er dog refeed dag (i stor stil, da jeg skal til reunion og i byen) - så med lidt god vilje står vægten måske på ~76.5kg på mandag :smile:

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Søndag d.14/11-10

DB Rows: 8*35, 8*35, 8*35, 8*35, 10*35

Supersmadret efter igår. Zefside er et superfedt sted :smile: Bare synd det er så bøvlet at komme hjem fra KBH for mit vedkommende efter en bytur :dry: Kunne være spast at frekventere det lidt oftere.

Vågnede kl 13 og søgte hjemaf - landte hjemme kl 14, og skulle møde på arbejde kl 17! Kæft jeg var uoplagt da jeg mødte ind. Var dog nødt til lige at træne en smule, da jeg har været jævnt usund igår og idag :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Selvom jeg på ingen måde kan huske hvad vi snakkede om, er jeg overbevist om, at det var hyggeligt at hilse på dig!

Ligeover! Min hukommelse er også en anelse hullet, men der var ihvertfald højt humør hele vejen :bigsmile:

Vægtupdate siger 78,2 kg og 14,5% :tongue: Håber på det giver anledning til en god træning i aften!

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.15/11-10

1½ times kickboxing. Den blev fyret af idag! Blev kørt lidt blandet teknik til at lægge ud med, og gik så forholdsvist hurtigt over til kamptræning. I sidste omgang af de første 2*2 minutter, får jeg lavet en skidt åbning, hvorefter jeg får en lige (!) højre lige i solar plexus (naturligvis indenfor de sidste 10 sekunder) - og så blev der ellers lukket til for lufttilførslen :laugh: Anyways, fik kørt en masse tough runder bagefter, hvor der blev gået til stålet, hvilket var supernice da jeg ellers har kørt relativt let de sidste par gange. I allersidste omgang fik jeg presset al juice ud af kroppen, hvilket var rigtig rigtig nice!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share