QueenPearls Toughness Training


QueenPearl
 Share

Recommended Posts

Mandag - 1 times BJJ kamptræning

Mandag stod på den sædvanlig stående træning i klubben. Jeg blev kastet rimelig meget rundt, men fik også lavet et par gode ting. Desværre fik jeg også pænt ondt i ryggen bl.a. af at lande hårdt på lænden, og jeg kan mærke både at jeg ingen restitutionsdage har haft og at jeg døjer stadig med lidt jetlag og konsekvent vågner kl5 om morgenen. :blink:

Så jeg valgte at holde igen og droppe den almindelig træning, og det var nok meget fornuftigt fordi i dag er jeg helt frisk igen. :4thumbup:

Kost- og diæt opdatering efter 1. uge

67,7kg --> 66,8kg (men var helt nede 66,6 i fredags)

Det gik hurtig nede i loebet af sidste uge, og derfor over weekenden lavede jeg lidt plads til ekstra kulhydrater, for at kompensere for den manglende restitutionsdag. I dag (tirsdag) var jeg dog op paa 67,6kg igen, men der er noget med vaeskebalancen tror jeg. Har nogle teorier om vaeskebalancen jeg lige skriver ned senere.

Planen er at komme ned paa 66kg i loebet af denne uge.

(jeg ved ikke hvad der sker, men lige pludselig har jeg mistet evnen til at skrive danske bogstaver i MOL...)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er efterhånden nogle dage siden jeg har opdaterede loggen, har simpelthen ikke haft overskud, energi og lyst til at gøre det! Men det betyder selvfølgelig ikke at der ikke er blevet trænet. Har nu kun en uge tilbage til EM, og denne uge har været pænt hårdt, da jeg har trænet hver dag og samtidig haft rigeligt at lave på arbejde.

Tirsdag - FDK Nørrebro

Medicin bold + hill sprints

Lagde ud med nogle kombinerede plyometri/hill sprints intervaller sammen med to veninder. En lavede ca. 20-30 sek hill sprints mens de andre to lavede kast med medicin bold, og så skiftede vi rundt uden pause. Vi kørte 2 runder af ca. 6 minutter. Det var faktisk rimelig sjov træning, men føltes egentlig ikke så hård.

C2

Kørte roningsintervaller. 132m på 30 sek, 30 sek hvile, 10 runder. Kunne godt mærkes til sidst!

HardCore feat. Cat og Rosa-Viola

Havde lovede min krop at pga den manglende hviledag over weekenden skulle jeg holde mine træninger denne uge kortere. Så jeg besluttede mig for på forhånd ikke at tage hele HardCore timen. Ellers meget imod mine principper!! Men tror det var godt for kroppen. Jeg var egentlig ikke træt, men medicinbold kast kunne virkelig mærkes i armene - sådan lidt CNS burnout-agtig. Så jeg gik efter 35 minutter, lige da de var gået i gang med det sjove...swings og burpees.

Onsdag - Noget BJJ

Har stadig lidt jetlag og dermed soveproblemer, så jeg var rimelig smadret til BJJ. Kørte nogle få runder sparring, og så ellers bare sludrede og nørdede lidt teknik - mest nogle håndledslås ting. Til sidst noget mere half-guard sparring.

Torsdag - FDK Nørrebro

Var træt efter at have kørt workshop og i underlig humør. Startede med medicinbold kasteøvelser sammen med en veninde, men efter en kort runde med alle fire øvelser synes jeg mine albuer brokkede sig lidt, så jeg stoppede. Det var så mening jeg skulle have været til HardCore, men pga humøret og at jeg ikke har kørt noget mere "kontinuerlig" kondi i lang tid valgte jeg at tage en løbetur istedet for.

Løb

Ryggen brokkede sig, så jeg tog den som intervaller, svarende til min kamptid.

7 min ved 10,5-11km/t

7 min ved 12kg/t

7 min ved 12,3-13km/t

Allesammen med ca. 1,5-2 min pause i mellem. Det var godt at få kørt noget kondi, noget som svarer til min kamptid og hvor jeg kun skulle koncentrere mig om at blive ved, og ikke tænkte på styrke eller teknik.

KB

Bagefter gik jeg i salen hvor der var HardCore med Musashi. Stod bagerst og kørt lidt kettlebells:

Swings, 16kg, 10/10, 5 sæt B2B

Snatch, 16kg, 10/10, 4 sæt korte pause

Var lidt skuffet over at jeg ikke kunne klare 100 snatches i træk, tror jeg skal køre det lidt herhjemme. Snakkede også med Musashi, som foreslog at jeg kunne køre Tabata-intervaller i min kamptid - de 7 minutter - med 2-3 forskellige øvelser. Så det tror jeg at jeg gøre næste uge, bare lidt, da jeg slet ikke er tilfreds med mit kondiniveau op til EM.

Fredag - 4 x 7 mins hård BJJ sparring

Ja det siger vist det hele...det var hårdt...men det gik ok.

Og så lige et par billeder..

Som jeg havde skrevet sidste uge, så havde jeg leget med nogle rygbilleder sammen med Bogs, oppe i FDK. Det var godt nok underligt at prøve at stå og spænde op i hele ryggen mens man bare står - godt jeg ikke er fitnesspige!! Prøvede også at tage nogle derhjemme med et spejl, men det var svært. Men her er de alligevel, det er bare for sjovt og for at se hvordan det ser ud efter jeg har smidt et par kg, om der overhovedet kan ses nogen forskel.

post-15080-1200696104_thumb.jpg

post-15080-1200696259_thumb.jpg

post-15080-1200696291_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hey Girl :devil:

Super hyggeligt at se dig igen :cheer: - og selvfølgelig at få svedt lidt sammen med dig...

Også selvom det ikke blev så meget :innocent::tongue: ...

Remember the restitution :4whip: ...

Håber seminaret i næste uge bliver super :firebounce::bigsmile:

Kram

/Cat :yo:

Ja tak for sidst, det var hyggeligt...og tillykke tillykke igen!!! :bigsmile: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag - 2 timers BJJ seminar

I dag og t.o.m. torsdag har vi besøg af Leo Vieira i klubben, som er har vundet VM og ADCC nogle gange. Det er altid rigtig godt at være til seminar hos ham, men lige nu har jeg svært ved at skulle lære nye ting, når der er så få dage tilbage til EM. I dag arbejde vi med nogle nye koncepter for guard-pass, med at passer nede, og det var ret akvavet for de fleste af os, fordi vi er ellers vant til at passere stående. Desuden skulle vi prøve at arbejde lidt mere reaktiv, i stedet for at være proaktiv og tage initiativet hele tiden. Men det var sjovt at lege med. Jeg prøver hele tiden at tænke på hvor meget af det nye (som regel små detaljer) jeg kan bruge med det samme (og dermed få gavn af det til EM), og hvor meget af det jeg skal gemme til arbejde på bagefter.

Sluttede af med 7 mins kampsparring.

Link to comment
Share on other sites

Mandag - 2 timers BJJ + Tabata

BJJ seminar igen, mere af det samme fra i går. Noget af det kan jeg få til at fungere, og noget af det skal jeg bare glemme alt om indtil EM er overstået! Men det er svært når vi laver situationssparring, og skal prøve at lave de nye teknikker.

Sluttede af med 7 min sparring med en sortbælte, 5 min med vores brunbælte.

Dejligt at få tæv - så kan jeg jo umuligt få mere tæv til EM!!! :laugh:

Herhjemme

7 min Tabata intervaller - skiftevis snatch på venstre, snatch på højre, og squat thrusters. 16kg KB.

:blink::crazy: De er altså bare hårde!!

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag - HardCore plus lidt ekstra

Logger lige dagens træning, så skal jeg nok skrive om EM!!

Var lige til HardCore, havde faktisk glædet mig rigtig meget fordi det er 2 uger siden jeg har kørt noget som helst styrke.

Tog det forholdsvis stille og roligt, kroppen skal lige i gang igen og den massiv druktur i søndags kan stadig mærkes. Men Guarden fik lige presset mig da han mente ikke jeg fik noget ud af at lave TGU med 16'en, så jeg skulle lave halve TGU's med 24'en. Det blev lige til lidt mere, og endte med at komme en lille PR ud af det!

TGU, 24kg, 3 singles (PR)

Bagefter gik jeg lige nede til vægtene for en smule ekstra:

Pullups

bw fra Bosu, 4 singles, 4 sæt

Squat

30kg, 7

30kg, 5

40kg, 5

Dejligt at være i gang med lidt vægte igen!!

Link to comment
Share on other sites

Beretning fra EM i Lissabon, Portugal

Jeg starter egentlig fra tirsdag sidste uge, da mandag var vist sidste dag jeg fik logget.

Tirsdag, Onsdag, Torsdag

Vi havde som jeg skrev besøg i klubben, så der var 2-timers BJJ seminar hver aften. Super godt seminar, men rimelig forvirrende at der var en masse nye teknikker som jeg vidste jeg ikke ville kunne nå at få indlært inden stævnet. Tog det mere og mere stille og roligt i løbet af ugen, det er dumt at sparre for hårdt og risikere en skade lige op til stævnet.

Torsdag blev jeg desuden gradueret til lillabælte, og er nu den højeste graduerede kvinde i DK.

Træningsdelen gik så fint nok, men værre stod det til med vægten. Jeg havde godt nok regnet ud sidste måned at min mensturation ville muligvis komme omkring stævne-dagene, men havde håbet på at den hårde træning ville udskyde det tilpas nok. Væskeophobning i kroppen og en vægt på omkring de 67kg tirsdag morgen beviste at mine hormoner var desværre 100% funktionelle! Så fra tirsdag eftermiddag af begyndte jeg at skære ret meget ned i madindtaget og spise meget let - til dels for at se om der kunne ryge lidt mere fedt af, og til dels for at sørge for at der i hvertfald ikke var en overflod at kulhydrater som væske kunne binde sig til. Onsdag og torsdag har jeg så nok været nede på omkring de 1000kcal om dagen.

Fredag

To af mine medkonsulenter havde lagt sig meget syg om fredagen, så jeg blev nødt til at ud og undervise et kursus for dem om formiddagen, istedet for at have en stille og rolig halv-dag på kontoret. Det gik sådan set fint, men de sidste par dage havde jeg haft mega "stævne-hjerne" (tror symptomerne er det samme som diæthjerne: svært ved at holde fokus på noget som helst, og man glemmer tusind småting som man ellers aldrig ville glemme). Det betød at jeg, ud af alle ting, havde også glemte badevægten derhjemme fredag morgen. Så i stedet for at tage direkte ud i lufthavnen måtte jeg lige skynde mig en tur hjem igen for at hente vægten.

Turen i flyet gik sådan set fint bortset fra en gruppe gamle, fulde mænd fra det mørke jylland som sad lige bag os og larmede ret meget. Hotellet var fint, instruktørerne havde booket sådan nogle små hotel-lejligheder hvor der var et soveværelse med dobbeltseng og en stue med dobbelt sofaseng, og bad, og et lille køkken. Jeg var meget begejstret for køkkenet da de booket hotellet, da jeg synes det er meget rart at kunne spise det man er vant til at spise inden et stævne.

Desværre var vægten stadig ikke gået ned, så det var ikke meget meget jeg kunne indtage fredag aften da vi ankom. Jeg var rigtig træt da jeg ikke havde fået sovet, men jeg tog med da alle tog ud for at finde en restaurant. Jeg fik en suppe og en juice til aftensmad, og i løbet af dagen havde jeg også kun fået en shake til morgenmad, lidt frugt om formiddagen, lidt salat til frokost og et stykke brød i flyet.

Strategien for at få vægten nede var at indtage rigeligt med væsker fredag aften (derfor suppen og juice), og så tage et rigtigt varmt og langt bad inden jeg gik i sent. Lørdag var planen at jeg ikke skulle drikke meget væske, men hellere bruge et par hundrede gram på at kunne spise noget og dermed have energi til kampene. Jeg kunne mærke at de 2-3 dage med meget lav kcal indtag havde tappet mig for energi, og det ville være bedre at være en lille smule dehydreret end slet ikke at have nogen kulhydrater og lettilgængelig energi at kæmpe på. Jeg håbede samtidig på at noget af den ekstra væske i kroppen ville ryge ud, dels fordi jeg havde fået mens og det plejer at ryge ud lige efter, og dels fordi adrenalinen på kampdagen plejer at få mig til at skulle tisse hele tiden.

Lørdag

Lørdag morgen vågnede jeg og lå lige på 67kg (vægtklassen hedder 69kg, men der skal medregnes 2kg tøj), så det var sådan set fint, men gav mig ikke meget plads til hverken mad eller vand. Jeg skulle kæmpe kl16 og skulle til hallen kl 12.30, så jeg vidste at jeg havde masser af tid til at smide væske der ved at løbe rundt eller lign. hvis jeg fik brug for det. Heldigvis i løbet af formiddagen kunne jeg mærke at min krop langsom gik slip på noget af væsken, og mere da vi ankom til hallen. Så jeg fik spist både frugt, en bolle, lidt kiks, og en kæmpe stor protein/energibar i løbet af dagen, og fik også drukket noget vand.

Min vægtklasse skulle som sagt gå i gang kl16, og da var jeg virkelig helt klar til at være på og kæmpe!! Men som altid er der forsinkelser, og der var også andre der skulle kæmpe samme tid, så min første kamp var først lidt i seks. Jeg var ret nervøs for den første kamp, fordi modstanderen var god (tidligere vinder af EM og VM i samme klasse). Men det gik rigtig godt. Jeg kæmpede strategisk hvor jeg gik efter de positioner jeg ved jeg er stærkest i, og fik lukket de meste af hendes angreb nede. Efter jeg var kommet foran med point, sørgede jeg for ikke at tage nogen chancer og brugte resten af tiden på at forsvare mig godt så hun ikke kunne få flere point. Jeg vandt 4-2.

Bagefter havde jeg lige lidt over 10min til at hvile mig, jeg kunne godt have brugt 3-4 minutter mere, men det var ok. Anden kamp kæmpede jeg i meget samme stil og strategi, men selvfølgelig var det ikke helt de samme positioner jeg fik. Halvvejs inden begyndte jeg at blive ret træt, og min teknik blev lidt sløj, men ikke mere end at min modstander alligvel ikke fik nogen point på mig. Jeg fik også næsten en submission men kunne ikke helt finde ud af den, og kampen sluttede på 4-0 til mig.

Og sådan får man guld til EM.

Jeg var godt tilfreds med mine kampe, selvfølgelig er der altid en masse ting man kommer i tanke om bagefter man skulle have lavet, men det vigtigste var at jeg vandt og lavede de ting jeg havde sat mig for. Kondi-mæssigt var jeg ok, og sørgede for at tage nogle pauser ind i mellem (man får jo lige nogle sekunder til at binde bæltet igen hvis de falder af, osv), og styrkemæssigt blev jeg slet ikke revet rundt på trods af at jeg ved min første modstander er i hvert fald ret stærk.

Søndag

Efter en stor hjemmelavede brunch på hotellet (ok, den var ikke mega stor, men mavesækken havde skrumpet ind i løbet af ugen), tog vi ud til hallen igen for at se sortbælterne kæmpe. Der var nogle gode kampe, men desværre ingen tøsekampe, da der åbenbart ikke var nogen højere graduerede kvinder end lilla som stillede op. Om aften tog vi ud til en kæmpe stor shopping center og shoppet en smule tøj og makeup, men overskuddet var ikke kæmpe stor. Det blev dog også til lidt kage:

post-15080-1201640386_thumb.jpg

Bagefter tog vi hjem til hotellet hvor de andre var også småt ved at være tilbage. Vi gjorde os klar til at feste og tog så ud på den anden side af vejen på Hard Rock Cafe. Udover en masse medaljer havde vores skandinavisk team (Brasa) også taget en masser pokaler. De bliver uddelt til de hold der har fleste point, som opgøres ved antal guld/sølv/bronze medaljer. Den ene var kæmpe stor, i hvert fald stor nok til at fylde op med is og champagne!

post-15080-1201640591_thumb.jpg

Resten af aften blev der festet igennem, danset, og drukket. Vi tog til lufthavnen kl8 mandag morgen uden at have sovet overhovedet.

post-15080-1201640831_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tak til Cat, Hoosier, SNF og CoqRouge!!

:bigsmile: :bigsmile:

Wow! Imponerende, tillykke!! :w00t:

Vil du ikke forklare lidt mere om bælterne? Og hvad jeres vægtklasser er? :bigsmile:

Bælterne er hvidt, blåt, lilla, brunt og sort. Der er i de fleste klubber ingen formelle gradueringskrav - dvs man skal ikke fremvise teknikker eller noget. Man får et nyt bælte når man viser at man kan give dem med et højere bælte modstand, og hvis man kæmper til turneringer, når man klarer sig godt i ens nuværende klasse. Selve graduering foregår lidt forskelligt i klubberne - i vores stiller man sig på to rækker overfor hinanden og slår på ryggen af den der får bæltet. Lyder primitivt, det er det også, men sådan er det jo med traditioner! Her er video'en fra min graduering i torsdags:

Man bliver som regel 1-3 år på et bælte, afhængigt af indsats, læringsevne osv.

Pigevægtklasserne er delt i -53,5kg,58,5kg,64kg,69kg og +69kg (ingen øvre grænse). Indvejning i BJJ er lige inden ens første kamp og foregår med gi'en (kimono) på, dvs. man har maks 5 minutter mellem indvejningen og selve kampen. Det betyder at det er begrænset hvor meget væske man kan cutte lige inden, i modsætning til kamsportsgrene hvor indvejning er dagen før. Jo højere bælteklassen man er i (og dermed jo mere man går op i det hele), jo mere prøver folk at presse sig nede i en vægtklasse. Det sker specielt hos mændene, som sagtens kan prøve at smide 3-7kg eller mere til et stævne, både ved at tabe sig inden men også ved at cutte væske. Mange piger smider et par kg inden stævnet, og de fleste ligger på et forholdsvis slanks men ikke vild lav fedt-% (16-19% ville jeg gætte).

Link to comment
Share on other sites

Tak til Candygirl, Guarden, Musashi og Spinningsilden.

:devil::superman:

Har fået super meget blod på tanden til stævne igen, så der skal nok komme nogle flere medaljer i løbet af foråret!!

:4thumbup: :devil::bigsmile::tongue:

Onsdag - Lidt BJJ

Kom til blåbælte træning og sparrede en smule, men så gik jeg lidt koldt og blev doven og gad ikke rigtig mere. :laugh:

Torsdag - HardCore plus lidt

En masse 2HAH (kunne ikke overhovedet med 2x16kg, øvøvøv), high pulls, og en masse sandsæk sjov. Sluttede af med en enkelt TGU med 24'en, skulle overbevise mig selv om at det ikke var totalt fluke at jeg fik den op i tirsdags!!

Bagefter lidt styrketræning:

Dødløft

60kg, 5

65kg, 5+4

65kg, 5+5

65kg, 5+5

70kg, 4

70kg, 4

75kg, 4

Pulldowns

47kg, 5

54kg, 4

40kg, 8

Dejligt at rive rundt i noget tungt igen!!! :devil::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Efter en uge med meget lidt træning og alt for meget fest (tors, fre, lør - følte mig som teenager igen!!), er jeg småt på vej i gang igen. Synes psyken og kroppen har tit brug for en lille pause efter et stort stævne, og jeg har også bare lært at hvis jeg skal fortsætte med at træne og konkurrere på så højt plan, bliver jeg nødt til at lære at tage pauser på de rigtige tidspunkter og give mig selv lov til at lave andet, f.eks. prøv at se mine venner og have et socialt liv der ikke involvere hverken at rulle rundt i pyjamas eller at løfte tunge vægte!!

:wink:

Har til gengæld tænkte en del over min træning, kost, mål m.m., og fået lavet en plan for nogle af tingene.

- Har skrevet en række BJJ-ting ned som jeg skal få styr på over de næste par måneder. Næste kæmpe stort stævne bliver sandsynligvis VM i starten af juni, men jeg har også en 2-4 andre små før det.

- Vil stadig blive stærkere selvfølgelig! Udover det sædvanlig, så skal jeg arbejde på grebsstyrken, og måske noget inderlårsmuskler (til lukket guard).

- Har meldt mig til TSC, kommer ikke til at træne helt specifikt op til det men regner med at snatches, DL og pulllups indgår som en ret naturlig del af min styrketræning.

- Skal smide noget vægt (igen igen), i første omgang ned tilk 65kg, men sandsynligvis længere nede. Har siddet og lavet nogle finjusteringer til min normal 1800kcal kostplan, mest fordi jeg er ved at brække mig over at skulle spise 500g ren hytteost hver dag, så nu må jeg sørg for at blande det lidt op med alt muligt. Har også kigget lidt på kulhydrater, da jeg nogle gange får for lidt i de dage hvor jeg træner hårdt, og det betyder at jeg så ender med at proppe med med usunde kulhydrater (ikke smart)

Dagens træning

Var til BJJ, men tog det meeeget stille og rolig stadig, da motivationen er ikke helt ovenpå endnu og enerigen manglede også lidt. Det blev til lidt leg med subs og lidt situationssparring med nogle af teknikkerne fra seminariet forrige uge.

Link to comment
Share on other sites

Efter en uge med meget lidt træning og alt for meget fest (tors, fre, lør - følte mig som teenager igen!!), er jeg småt på vej i gang igen. Synes psyken og kroppen har tit brug for en lille pause efter et stort stævne, og jeg har også bare lært at hvis jeg skal fortsætte med at træne og konkurrere på så højt plan, bliver jeg nødt til at lære at tage pauser på de rigtige tidspunkter og give mig selv lov til at lave andet, f.eks. prøv at se mine venner og have et socialt liv der ikke involvere hverken at rulle rundt i pyjamas eller at løfte tunge vægte!!

:wink:

Har til gengæld tænkte en del over min træning, kost, mål m.m., og fået lavet en plan for nogle af tingene.

- Har skrevet en række BJJ-ting ned som jeg skal få styr på over de næste par måneder. Næste kæmpe stort stævne bliver sandsynligvis VM i starten af juni, men jeg har også en 2-4 andre små før det.

- Vil stadig blive stærkere selvfølgelig! Udover det sædvanlig, så skal jeg arbejde på grebsstyrken, og måske noget inderlårsmuskler (til lukket guard).

- Har meldt mig til TSC, kommer ikke til at træne helt specifikt op til det men regner med at snatches, DL og pulllups indgår som en ret naturlig del af min styrketræning.

- Skal smide noget vægt (igen igen), i første omgang ned tilk 65kg, men sandsynligvis længere nede. Har siddet og lavet nogle finjusteringer til min normal 1800kcal kostplan, mest fordi jeg er ved at brække mig over at skulle spise 500g ren hytteost hver dag, så nu må jeg sørg for at blande det lidt op med alt muligt. Har også kigget lidt på kulhydrater, da jeg nogle gange får for lidt i de dage hvor jeg træner hårdt, og det betyder at jeg så ender med at proppe med med usunde kulhydrater (ikke smart)

Dagens træning

Var til BJJ, men tog det meeeget stille og rolig stadig, da motivationen er ikke helt ovenpå endnu og enerigen manglede også lidt. Det blev til lidt leg med subs og lidt situationssparring med nogle af teknikkerne fra seminariet forrige uge.

Nu har jeg aldrig rigtig fokuseret på kosten, men regner med det snart bliver startet op. Kunne man få lov at se hvordan din kost ser ud??

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg aldrig rigtig fokuseret på kosten, men regner med det snart bliver startet op. Kunne man få lov at se hvordan din kost ser ud??

Selvfølgelig. Nu er jeg vegetar så det er også måske lidt specielt. Og lidt ekstra besværligt. Men lige nu ser det sådan ud:

Morgenmad

1,5 scoop protein pulver

Mælk

Udos

1-2 skiver Cheasy 13% Ost

I alt ca. 350kcal (15g/40g/15g)

Mellemmåltid

200g hytteost

100g Cheasy Vanilje yoghurt

I alt 240kcal (10/30/9)g

Frokost

Kantine på arbejdet - masser af grønt, ikke så meget protein, evt. meget lidt pasta, lidt dressing

Mellemmåltid

250g Fromage Frais

Lidt frosne jordbær

0,5 scoop protein pulver

Evt. lidt mandler

I alt ca. 250kcal (18/35/8)g

Shake efter træning

1 scoop protein

10-15g (??) druesukker

I alt ca. 130kcal (16/16/0)g

Før sengetid

2 æg

I alt ca. 170kcal (1/12/11)g

Udover det kan jeg finde på at snacke lidt mere før/efter træning på lidt frugt, mandler, tørret frugt (abrikos, figner, rosiner).

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig. Nu er jeg vegetar så det er også måske lidt specielt. Og lidt ekstra besværligt. Men lige nu ser det sådan ud:

Morgenmad

1,5 scoop protein pulver

Mælk

Udos

1-2 skiver Cheasy 13% Ost

I alt ca. 350kcal (15g/40g/15g)

Mellemmåltid

200g hytteost

100g Cheasy Vanilje yoghurt

I alt 240kcal (10/30/9)g

Frokost

Kantine på arbejdet - masser af grønt, ikke så meget protein, evt. meget lidt pasta, lidt dressing

Mellemmåltid

250g Fromage Frais

Lidt frosne jordbær

0,5 scoop protein pulver

Evt. lidt mandler

I alt ca. 250kcal (18/35/8)g

Shake efter træning

1 scoop protein

10-15g (??) druesukker

I alt ca. 130kcal (16/16/0)g

Før sengetid

2 æg

I alt ca. 170kcal (1/12/11)g

Udover det kan jeg finde på at snacke lidt mere før/efter træning på lidt frugt, mandler, tørret frugt (abrikos, figner, rosiner).

Takker.

Og håber du bemærkede jeg rent faktisk FIK trænet igår ;-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share