Junkers blandede træning


JUNKER
 Share

Recommended Posts

Onsdag den 3. juni

Igen i dag med makker i hans lokale hule. Det blev til en tillempet omgang Billstar, da ryggen stadig vrøvler lidt. Skal til kiropraktor i morgen. Håber han kan "knække" den på plads.

Opvarmning bestod af bw squat, OH squat og lidt lunges.

SQUAT

5x20 kg

5x60 kg

5x80 kg

5x90 kg

5x110 kg (billig rep PR, da jeg ikke tror jeg før har logget det)

BB BÆNKPRES

5x20 kg

5x60 kg

5x70 kg

5x80 kg

5x95 kg

LÆG PRES

3x15x ukendt vægt (trin 12)

REAR LATERAL RAISES, siddende

2x15x9 kg

HOP TIL PLATFORM (60 cm)

10x3

TRICEPS PUSHDOWN

15x ukendt

12x ukendt

Den blev for tung.

Fin træning med masser af hygge.

Inden træningen var jeg ude og se på en træningshule, hvor kontigentet bestemt er til at overskue. Til gengæld skal man i starten indordne sig og komme derned, når der er nogle af dem, der har nøgler. Der er vagtplan for hver uge, så det er til at se, hvornår der er åben. Regner med at melde mig ind, da jeg så har et fast sted, hvor jeg kan træne ben osv. Håber på, at jeg på et tidspunkt selv kunne få en nøgle, sådan at der er lidt mere lige til.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 4. juni.

Hviledag.

Var til kiropraktor for første gang nogensinde. Det var slet ikke så slemt som ventet.

Jeg fik knækket skulder/ryg tre steder og skal afsted igen mandag. Kiropraktoren mente det kunne være overtræning/tung træning, hvor jeg havde trukket nakken op. Passer vist ikke helt skidt. De tre knæk hjalp i hvert fald, og jeg er overbevist om, at jeg sover bedre i nat.

Ser frem til at blive "knækket" igen på mandag.

Junker

DBM: Det er Albertslund Styrke Forening jeg var nede og se på. Skal lige tale med kasseren. Det med at få "egen" nøgle tiltaler mig meget. Har prøvet at rette henvendelse til Hvidovre Styrke også, men har ikke fået noget svar. Har du evt. andre forslag i dette område på Vestegnen?

Link to comment
Share on other sites

Søndag den 7. juni

7-mandsbold alt for tidligt søndag morgen. Vi vandt heldigvis. Orker ikke at stå tidlig op søndag og så tabe. 5-2 blev det vidst.

Træning med makker i hans hule.

Stadig tillempet Billstar pga. ryggen.

WALKING LUNGES

16 skridt x bw

3x16 skridt x 2x14 kg

Let omgang til benene oven på fodbold og fredagens squat.

BB BÆNKPRES

5x40 kg

5x60 kg

5x70 kg

5x85 kg

5x97,5 kg

Så er jeg ved at være tilbage, hvor jeg var inden skulderskaden. Tager det stadig stille og roligt. En sund skulder er vigtigere end tunge løft og større patkasse :superman: Selvom jeg er vild med et godt pump...

DB SIDE LATERALS

2x15x12 kg

BB BICEPS CURLS, i dag med EZ stang

2x15x37 kg

EZ stangen vejede ca. 12 kg.

TRICEPS PULL DOWNS

2x15x trin 15 (ukendt kg)

De mange gentagelser fanger mine små arme ganske fint, synes jeg..

LÆG PRES

3x15xukendt kg.

MAVE OG LÆND

En blandet serie med bla. V-ups, crunches og planke.

Min mave blev i hvert fald ramt.

Udstrækning.

God omgang. Min makker er begyndt at abe efter med de "mange" gentagelser til biceps og triceps. Nu skal jeg lige til kiropraktor igen i morgen eftermiddag, så tror jeg, at min ryg er god igen. Den mangler lige et sidste knæk, måske to. Lækkert..

Eftermiddagen mellem fodbold og træning blev brugt til at afsende en solid bestilling afsted, så jeg igen kan få fyldt lidt op af proteiner osv. SUPER..

Junker

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 8. juni

Træning med min efterhånden faste makker i hans hule.. Han var lidt skadet i ryggen, så vi trænede hver for sig i det fleste øvelser..

Billstar let dag.

SQUAT

5x20 kg

5x50 kg

5x70 kg

5x80 kg

5x90 kg

MILITARY PRESS

5x20 kg

5x30 kg

5x40 kg

5x50 kg

5x55 kg

Troede jeg skulle op på 60 kg, men dem napper jeg næste gang i stedet.

BEND OVER BARBEL ROWS

5x20 kg

5x60 kg

5x70 kg

5x80 kg

5x90 kg

Den rammer nu altså meget godt, synes dog jeg skal tænke meget over teknikken, så jeg ikke svejer for meget i ryggen.

DIPS

25xbw

15xbw

10xbw

Så var de små trisser meget godt ramt.. Længe siden jeg har kørt den, så det kunne mærkes.

REAR LATERAL RAISES, siddende

2x15x8 kg

De var for lette. Skulle have taget 9 eller 10 kg.. Må jeg huske til næste gang.

DB BICEPS CURLS

2x15x16 kg

De mange gentagelser rammer nu meget godt. Har jeg skrevet før, men synes de giver et solidt pump.

Jeg droppede triceps extension, da min makker havde været færdig noget tid.. Det er jo "kun" beachwork :blush:

Har de sidste uger haft lidt bøvl med mit knæ, når det får slag i fodbold, selvforsvar eller blot bliver ramt mod noget i anden anledning. Det gør kun ondt, når jeg støder knæet mod noget og det hæver op med det samme. Det er blåt lige omkring knæskallen. Nu har jeg læst frem og tilbage på nettet og tror sgu, at jeg har ødelagt i slimsæk i knæet. Tager til lægen i morgen og ser om hun kan hjælpe eller evt. give mig en henvisning. Min makker har prøvet det flere gange i kampsport og han siger, at jeg skal give den masser af is, hvilket jeg allerede gør flittigt.. Satser på det "bare" er en slimsæk. Det lyder ikke så alvorligt.. Gider ikke til at være skadet..

Junker

Link to comment
Share on other sites

Jeg var til læge i går med mit knæ. Hun var ikke lige klar over, hvad det var, men mente ud for symptomer osv, at det var noget betændelse/overanstrengelse i og omkring en sene lige over knæet. Det kunne være kommet enten af overtræning eller et slag. Vigtigst af alt fik jeg et skud Binybarhormon samt lidt lokalbedøvende, da hun ikke brød sig om det lille klik det gav, når hun ramte det ømme område. Jeg fik besked på at holde knæet lidt i ro den første dags tid og så i øvrigt tænke over, hvad jeg udsatte det for. Kan dog sagtens spille fodbold, hvis jeg benytter knæbind eller lignende til at tage de værste stød, lækkert..

Træning torsdag den 11 juni

Trænede på jobbet i et halvfyldt lokale så programmet blev igen rettet lidt til, da der til at starte med ikke var plads samt det, at jeg skulle passe lidt på mit knæ.

PULLUPS

14xbw

3x10xbw

længe siden synes jeg. Havde slet ikke noget styrke i trækkemekanismen..

FRONTSQUAT

10x20 kg

3x8x60 kg

DB INCLINE BÆNK

5x20 kg

5x25 kg

5x29 kg

5x32 kg

8x36 kg Skulle ha taget 5 reps, men der var ikke tunge nok vægte :tongue:

DB SIDE LATERALS

1x15x12,5 kg

13x12,5 kg

Der var bare ikke til mere i dag. PIS...

BB BICEPS CURLS

2x15x35 kg

TRICEPS PUSHDOWNS

2x15xukendt

MAVE

6 blandede sæt. Fik godt med tæsk i dag..

Udstrækning.

Nu får knæet ro i morgen og så er jeg klar til 7-mandsturnering lørdag eftermiddag. Det er i hvert fald planen.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Mit knæ har været i betydelig bedring, siden jeg fik den indsprøjtning af binyrebarkhormon. Dejligt..

Lørdag den 13. juni var jeg til noget fodboldturnering. Selvom det var på hyggeplan gik vi godt til den og jeg fik ikke mange minutters pause i de 5x20 min vi spillede. Vi blev nummer to og allerede om aftenen var der begyndende doms/kramper i bentøjet. Prøvede at drikke det væk, hvilket bestemt ikke lykkedes. Var hårdt ramt søndag.

Mine kettlebells har jeg naturligvis leget lidt med ind i mellem. Dog ikke noget af betydning. Øver mig stadig mest i diverse øvelser.

Mandag den 15. juni

ca. 4 km løb

Tid: ukendt

Lagde stille ud og øgede så tempoet undervejs og lavede til sidst lidt interval/fartleg. Det var mest for at løsne lidt op i benene. Ved ikke om jeg træner lidt i aften eller venter til i morgen.

Junker

Edited by JUNKER
Link to comment
Share on other sites

Siden sidste opdatering den 15. juni har jeg slappet lidt af og givet min krop lidt ro. Mest fordi der var været rigeligt at se til på jobbet og også fordi jeg gerne vil "forebygge" skader, da jeg før har været skidt til at lytte til min krop.. Onsdag den 17. juni blev det til noget trappeløb og sådan. I alt ca. 4 km samt 4 gange til 15. sal. Godt for bentøjet.

Fredag den 19. juni stod den på intervalløb, hvor der i halvdelen af pauserne blev lavet airsquat, lunges, pushups osv. Mit knæ virkede lidt overanstrengt så jeg slappede af hele weekenden og var i stedet til fest både fredag og lørdag, hårdt..

I dag mandag den 22. juni.

Træning 1.

Selvforsvar 75 min. En masse spark, slag og nedtagninger. Begynder at brænde efter at lave sådan noget igen, hmm..

Træning 2. Efter selvforsvar var mit knæ igen lidt ømt, så jeg var læste lidt om betændelse omkring knæet og sådan. Lader til at ro, is og stille genoptræning er vejen frem. Skal lige læse lidt mere.

Trænede med min "faste makker" i hans hule.

Da knæet ikke rigtig er til andet, tog jeg blot en gang fullbody på dagsformen..

SQUAT

10x20 kg

4x60 kg

Den var ikke så god for knæet, så gik over til benpres.

BENPRES

4 sæt

Husker ikke alle kg, da jeg tog så meget jeg kunne uden at mærke ømhed.. Føltes meget bedre end squaten.

YATES ROWS

12x70 kg

3x9x90 kg

DB INCLINE BÆNKPRES

10x18 kg

3x9x34 kg

CLEAN AND PRESS MED 24 KG KB

3x10/10

REAL LATERALS

2x10x12 kg

Efterfulgt af

FRONTRAISES

2x10x12 kg

Ingen pause mellem sættene

LÆG I SMITHSTATIV

1x10x stang

2x8x80 kg + stang

Vi brugte sådan en lidt speciel ting som trampolinspringerne ofte bruger..

TRICEPS ROPE PUSHDOWN

3x12x ?

Supersættet med

DB HAMMER CURLS

2x12x20 kg

10x20 kg

Rigtig fin træning. Hjemme fik jeg lidt is på knæet. Må passe lidt på, gider ikke være skadet..

Junker

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 24. juni

Blandet løb med diverse øvelser. Sprint, løb med medicinbold, svældetræk og en helvedes masse pushups.

Fin omgang der varede ca. 70 min i sommervarmen.

Og så blev der onsdag aften også købt ny motorcykel. Lækkert :4thumbup: Så er der basis for nogle gode timer i sommersolen.

Torsdag den 25. juni

Træning med min vanlige makker i hans hule.

Han var flittig med sjipning og bentræning, hvilket jeg var nød til at springe over, da jeg lige skal have styr på betændelsen i knæet. Det er i klar bedring, håber jeg stadig kan løbe, uden at forværre det.

Jeg trænede i stedet en fin gang overkrop, mens han trænede ben. Til sidst sluttede vi af i tovene sammen.

DB BÆNKPRES

20x18 kg

4x12x34 kg

LÆG

4x15x ukendt kg

DB REAR LATERALS, siddende på skrå bænk

3x12x8 kg

En masse udstrækning af lår og ryg.

TOVKLATRING

7 gange til tops fordelt på:

4 ture i et tov

1 tur med "dobbelttag" i to tove. Vanvittig omgang, hvor begge arme træk samtidig.

2 ture i to tove.

Rev godt i grebet/underarmene.

TRICEPS PUSHDOWNS

4x12xukendt kg.

KNEES TO ELBOWS

2x8

ANDET MAVE LIR

2 sæt

Fornuftigt omgang, mest pga. tovklatringen.

I morgen skal der løbes interval, hvis knæet føles ok. Det plejer ikke at gøre ondt under løb, men kun hvis det får slag. I weekenden for kroppen ro, da jeg skal spille golf, drikke, bade, drikke, spise, drikke og hygge med nogle venner. Det blir hårdt..

Junker

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 26. juni

LØB

Opvarming ca. 1 km

3 km på ca. 12.20

Lille pause

1200 meter på 4.20

Afløb ca. 1 km

Ok omngang i skoven. Varmt som bare :devil:

Slappede lidt af, da mit knæ ikke er helt godt endnu. Det er blevet meget bedre og jeg er begyndt at smøre Voltaren på den ømme område, hvor der vist stadig er en lille gang betændelse.

God weekend.

Junker

Link to comment
Share on other sites

I weekende blev det til flere timers golf, hvilket jeg ikke rigtig har prøvet før. Så jeg fik gået nogle km på de ellers korte baner..

Om aftenen blev det til lidt intern konkurrence blandt os 4 golftosser.. Blandt andet onearm pushups og flere andre tosserier.

Ellers stod den bare på mad og alkohol, hvilket i den grad forgiftede min krop. Jeg var ude af stand til at lave noget som helst søndag. ØV..

I dag mandag den 29. juni.

Træning i haven i det gode vejr, hvor det blev til lidt leg med min 16 kg kettlebell.

ONE ARM SWINGS

2x10/10

SS

SNATCH

2x10/10

FRONT SQUAT med 24 kg

2x10

ONE ARM PUSHUP

1x10/10

Der ud over en masse rutinering i diverse øvelser og så fandt jeg også lige håndvægtene frem, så der kunne trænes lidt biceps og triceps.

Adskillige sæt mave blev det også til.

Super træning i haven.

Junker

Edited by JUNKER
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 30. juni

Løb med en kollega ved Herstedhøje (for dem der kender området)

Vi løb 2x ca 3 km. Mellem de to runder løb vi 1 gang helt til top og efter 2. omgang løb vi tre gange halvvejs med 1 minuts pause. Længe siden jeg har haft ordentlig bakketræning, så ville ikke køre alt for hårdt på. Knæet er i stadig bedring, lækkert..

Skal love for jeg fik svedt weekendes alkoholforgiftning ud af kroppen. :4thumbup:

Junker

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag den 2. juli

Træning 1.

Blandet løb og bw-øvelser i middagsheden.

Den træning var medvirkende til, at jeg svedte som et svin resten af dagen.

Træning 2.

Efter at have fyldt depoterne op, var jeg klar til en træning i kælderen på jobbet.

Bænkpres

15x60 kg

2x10x80 kg

2x10x85 kg

PULLUPS

3x8+10 kg

DB SKULDERPRES

3x10x25 kg

REAR LATERALS, siddende

3x10x10 kg

CG Bænkpres

3x10x70 kg

LÆG med db på knæet

3x15x25 kg

let, men bedre end ingen træning.

DB BICEPS CURLS

3x10x21 kg

MAVE

Diverse øvelser til maven var ristet på fornuftig vis.

Og så var min undertrøje fuldstændig gennemblødt. Vildt som jeg sveder i øjeblikket. Skal jo bare overveje at træne, før der er dug på køleren.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Træning i kælderen på jobbet med en god kollega.

DB INCLINE BÆNK

15x20 kg

2x15x30 kg

DB ROWS

3x15x30 kg

DIPS

25xbw

2x15xbw

TRICEPS PUSHDOWNS

3x12x70 kg

DB HAMMER CURLS

3x10x21 kg

Supersættet med

LÆG

3x15 med 30 kg db.

DB FRONT SQUAT

2x12x23 kg

Supersættet med

MAVE

3 sæt

Udstrækning.

Det var en rigtig varm omgang. Jeg bliver simpelthen gennemblødt i øjeblikket. (mere end normal). Kunne heldigvis lufte lidt igennem på motorcyklen bagefter, lækkert...

Jeg har ferie de næste 4 uger, så satser på at få løbet lidt, samtidig med at betændelsen i mit knæ forsvinder helt. Så den får ikke max gas med træningen, men dog noget.

God sommer.

Junker

Edited by JUNKER
Link to comment
Share on other sites

Mandag den 6. juli.

BB BÆNKPRES

20x20 kg

10x60 kg

5x80 kg

5x90 kg

3x5x95 kg

YATES ROWS

12x60 kg

3x10x90 kg

BW SQUAT

An solid bunke

LUNGES

3x10/10xbw

Knæet skal lige være 100 % før benene skal trænes med flere kg. Betændelsen er så godt som væk.

DB SIDE LATERALS

3x12x13,5 kg

DB SHRUGS

2x12x30 kg

DB ONE ARM TRICEPS EXTENSION

3x10/10x11 kg (mener jeg)

BB BICEPS CURLS

2x15x35 kg

MAVE

5 sæt, samt lidt planke og noget..

God varm træning alene i kælderen på jobbet. I øjeblikket bliver træningen taget lidt efter lyst og dagsform. Jeg vil gerne vægte mit løb lidt højere, hvorfor jeg blot tager, hvad kroppen lige er til. Skal dog nok komme hele kroppen igennem hver gang afhængig af betændelsen i mit knæ.

Jeg tror blot jeg bliver ved med at træne på jobbet, hvor eneste reelle mangler er håndvægte over 30 kg, samt et squatrack. Jeg må så træne squat, når jeg ind i mellem er steder, hvor det kan lade sig gøre. Der burde være rig mulighed for at lave andre benøvelser.

Satser på noget løb i morgen. Muligvis lidt intervalløb :crazy:

Junker

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 7. juli

Ca. 1 km opvarmning

4x ca. 800 meter

2 min pause mellem hver

Ca. 1 km afjog.

Kort og intenst som Lars Bom siger :tongue:

Nappede 10 pullups som "belønning" for en 10 sekunder langsommere tid på 4. runde.

Junker

Link to comment
Share on other sites

I dag onsdag den 8. juli

MTB med en kammerat, der kørte første tur på sin nye cykel i dag.

ca. 90 min.

Fed tur med god energi. Lavede kun enkelte styrt, hvilket jo "skal" til for at det har været en god tur. :tongue:

TRS: Ja interval er sgu godt. Der er vejen frem. Min krop trænger tydeligvis til det..

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 9. juli

Træning med kammerat i hans hule.

Opvarmning bestod af bw-squat og lunges.

SQUAT

12x60 kg

10x80 kg

8x100 kg

6x100 kg

Så kom der endelig squat på programmet igen. Betændelsen i knæet er vist nok helt væk, men tog det lidt med ro. Alligevel føltes de 100 kg lidt for tunge :mad:

DB INCLINE BÆNK

10x16 kg

12x34 kg

8x36 kg var lidt ramt af de 12 reps...

8x34 kg så var der bare ikke mere tilbage

DIPS

21xbw

18xbw

15xbw

12xbw

9xbw

6xbw

En cirkel min kammerat havde fra noget crossfit. Jeg bøjede mig, da det jo var en god øvelse. Pauserne var ikke meget længere end den tid den anden var om at tage sine reps.

REAR LATERALS

3x10x9 kg

Let, men min skulder var noget ramt af de mange dips.

HANGING LEG RAISES

3x10

TOVKLATRING

2 ture i to tove

1 tur i et tov

Udstrækning

Hurtig træning i godt selskab. Er sgu noget hygligere, når der er en til at presse lidt.

Junker

Edited by JUNKER
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Den sidste uges tid har stået på ferie i det jyske..

Det er blevet til to gange løb samt lidt one arm pushup og sådan. Fokus har været på afslapning..

Fredag den 17. juli.

Træning alene i varm kælder på jobbet.

Øvelser for rotatorcuff som opvarmning.

BB BÆNKPRES

20x50 kg

5x80 kg

2x5x90 kg

3x100 kg føltes temmelig tung, men skal nok blive bedre igen.

STIVBENET DØDLØFT

12x50 kg

2x12x60 kg

Den går altid godt i mine baglår, synes jeg.

SS

LÆG MED KB

3x15x24 kg

BRYST I KABLER

3x12x45 kg

SS

PULLUPS, NEUTRAL GREB (i kabeltårnet)

3x10

Skiftevis højre og venstre skulder op til stangen.

MILITARY PRESS

12x30 kg

2x12x40 kg

TRICEPS PULLDOWNS

2x15x55 kg

MAVE

6 sæt blandet.

Udstrækning.

Fin træning. Har virkelig savnet at løfte vægte.. SKØNT at svede lidt igen..

Nu ud og spille fodboldgolf med vennerne, hvis vejret holder.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 18. juli

LØB

Tid. 28 min

Opvarmning ca. 10 min. Derefter intervaller af 60 sekunder og 30 sekunders pause, der bestod af gang for at få pulsen ned. 6 gange blev det vist til, inden der igen var ca. 8 min. afjog.

God omgang med ganske høj puls.

Distance ukendt, men omkring 6 km tror jeg.

Selvfølgelig kunne gårsdagens stivbenet dødløft mærkes :bigsmile:, fantastisk øvelse for mine små baglår.

Var en tur på vægten i går, hvilket skuffede mig meget. Savner i den grad at træne squat. Mine lår skal presses. Betændelsen i knæet aftager stadig og det vigtigste er trods alt at blive 110 % klar igen. Så må større lår lade vente på sig :mad:

Junker

Link to comment
Share on other sites

Søndag den 19. juli

Trænede alene på i kælderen på jobbet.

Havde i dag besluttet mig for at give bryst en stille omgang, da jeg tydeligt kunne mærke fredagens træning i kroppen. Så kunne nogle af de andre muskelgrupper få lidt mere opmærksomhed.

Opvarmning bestod af sjipning og leg på boksepude.

BB INCLINE BÆNKPRES, i smithstativ

15x50 kg

5x60 kg

5x70 kg

2x5x80 kg

5x90 kg

Udemærket omgang. Når der skal køres halvtungt, er det lidt ærgeligt, der kun er håndvægte til 30 kg på jobbet.

YATES ROWS

5x60 kg

5x70 kg

5x80 kg

2x5x90 kg

DB SKULDERPRES

10x18 kg

2x10x27,5 kg

7x27,5 kg

Så var der ikke mere at presse med.

FACEPULLS

3x12x40 kg

DIPS

30xbw

20xbw

DB HAMMER CURLS

3x10x21 kg

De sidste var ikke så pæne, men op kom de..

HANGING LEG RAISES

3x12

Blandet træning på balancebræt i løbet af træningen.

Udstrækning af en lidt ramt overkrop.

Jeg har i de sidste uger virkelig overvejet om der skal lidt boksning på programmet igen. Lysten til at give og tage lidt slag er bestemt til stede. Jeg har også igen tænkt på WT, der jo kan dyrkes under ganske fornuftige forhold i WT-centret, men jeg ved ikke, om jeg til vinter gider at cykle knap 9 km for at komme ind og træne WT. Det der taler for er, at det også er muligt at træne Mu Thai, BJJ samt vægttræne derinde, hvilket jo kunne være en god måde at kombinere det hele lidt på. Eneste og vel nok vigtigste ulempe er afstanden, da parkeringsforholdene i bil ikke er så gode.

CSA der også ser ud til at være et godt sted ligger endnu længere væk, det tiltaler mig ellers meget, at man derinde kan træne MMA.

Hmm. Jeg må tænke videre og så evt. tage en prøvetime i den lokale bokseklub eller noget.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 20. juli

En lille times MTB med en kammerat, der var ude på sin jomfrutur i dag. Efter knap 45 minutter røg hans baghjul af og var ikke umiddelbart til at sætte på igen. Dårlig stil. Han havde selv efterspændt alt andet end hjulene, da han mente de måtte være i orden ved leveringen af en cykel til 9000 kroner. Delene kommer nu nok bare over på et nyt stel, hvor hjul bliver ordentlig efterspændt denne gang. :4thumbup:

Hyggelig tur og vi nåede begge at bide lidt i græsset/jorden.

Hvis vejret er til det, skal jeg i Hareskoven og køre med en anden kammerat i morgen. Lækkert.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share