Keeping the status quo


AndersL
 Share

Recommended Posts

Hvis det virker for dig er det jo også dumt at lave om på det. Jeg studsede bare over at du på din high rep dag ikke kørte efter PHA principperne, da det jo skulle give lidt ekstra på forbrændingskontoen. Det betyder nok ikke det store hvis du ellers giver den gas til den daglige træning. :smile:

Så har jeg overset noget?! :blink: Hvilke principper er det jeg ikke kører efter som er en del af programmet? Det eneste jeg har byttet om på er - såvidt jeg kan se - rækkefølgen af visse øvelser.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så har jeg overset noget?! :blink: Hvilke principper er det jeg ikke kører efter som er en del af programmet? Det eneste jeg har byttet om på er - såvidt jeg kan se - rækkefølgen af visse øvelser.

PHA= Øvelserne skal skifte fra overkrop til underkrop mellem hvert sæt.

Det er jo kun på høj rep dagene man skal dette. :smile:

Link to comment
Share on other sites

PHA= Øvelserne skal skifte fra overkrop til underkrop mellem hvert sæt.

Det er jo kun på høj rep dagene man skal dette. :smile:

BINGO! Jeg genlæste lige den del af artiklen! Du har fuldstændig ret! Det havde jeg overset da jeg omstrukturerede programmet i mit Excell ark fra sidste omgang DTF til denne omgang! Mange tak for dit skarpe og årvågne blik det bliver rettet fra og med næste fullbody workout! :4thumbup:

…jeg gider dog ikke lave mere end 1 ab øvelse… :blush:

Link to comment
Share on other sites

BINGO! Jeg genlæste lige den del af artiklen! Du har fuldstændig ret! Det havde jeg overset da jeg omstrukturerede programmet i mit Excell ark fra sidste omgang DTF til denne omgang! Mange tak for dit skarpe og årvågne blik det bliver rettet fra og med næste fullbody workout! :4thumbup:

…jeg gider dog ikke lave mere end 1 ab øvelse… :blush:

Det var så lidt.

Ellers et fedt "projekt" i har gang i. Det er altid godt med lidt konkurrence. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Sidste uge var meget travl, der blev selvfølgelig trænet fuldt program, men havde ikke lige tiden til at logge også.

EDIT: Altid huske aldrig glemme!!!

dd67.jpg

Træning 04/05/09

A1 Bænkpres

6 x 4-6 @ 115kg

A2 Incline Flyes

6 x 6-8 @ 28kg

B1 Pullups

6 x 4-6 @ BW+10kg

B2 HS Row

6 x 6-8 @ 65kg

X1 Ez-Bar Curl

6 x 6-8 @ 50kg

X2 Skullz

6 x 6-8 @ 50kg

SÅ var det slut med at jazze på de tunge dage! Idag var det virkelig tungt at komme igennem, men igennem kom vi!

Det var så lidt.

Ellers et fedt "projekt" i har gang i. Det er altid godt med lidt konkurrence. :wink:

Man bliver jo nødt til at hente sin motivation, til at hente noget der reelt er ubehageligt, så mange steder som muligt. :wink:

Hvordan ser din kost ud? Vi ligger nogenlunde ens stats-mæssigt, men har stadig lidt problemer med at få vægten til at falde.

Tung dag: ca 3000kcal

Let dag dag: ca 2700kcal

Cardio dag: ca 2000kcal

Jeg kører low carb/high fat over hele banen undtagen på den tunge dag, hvor jeg indtager en shake med 75g protein og 50g maltodextrin under træningen og spiser havregryn til morgenmad ca 1,5 time efter træning.

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Træning 05/05/09

dd208.jpg

"I wanna touch your tralala"

A1 OL Squat

3 x 15 @ 70kg

Havde fundet mine gamle Ironworks frem og kørte OL stil. Jeg skulle lige igang, men ellers blev der kørt ATG og det føltes faktisk meget godt.

A2 HS RDL

3 x 15 @ 110kg

A3 DB Press

3 x 15 @ 30kg

A4 Yates Row

3 x 15 @ 70kg

A5 Side Laterals

3 x 15 @ 12kg

-- 2 min pause --

B1 Leg Extension

3 x 15-20 @ 40kg

B2 Leg Curl

3 x 15-20 @ 40kg

B3 Shoulder DB Press

3 x 15-20 @ 19kg

B4 HS Plateloaded Pulldown

3 x 15-20 @ 2 x 35kg

B5 Floating Crunches

3 x 15-20 @ 10kg

-- 2 min pause --

C1 Cable Cross

3 x 15-20 @ 17,5kg

C2 HS Curl

3 x 15-20 @ 27,5kg

C3 Rope Pressdown

3 x 15-20 @ 40kg

C4 Scarecrows

3 x 15-20 @ 8,25kg

-- 5 min pause --

Cardio

Løbebånd 30min @ 15% incline @ 5,5-6,1km/t @ HR 152bpm (Jeg er ligesom tyskertechno)

-- sluge gale --

FUUUUCK der blev kørt tempo på idag! Merciless mercenaries! Jeg sidder her på arbejdet 1,5 time efter og er stadig kamp presset af seriøs kvalme.

It was truly nine circles of hell and a long walk through the valley of the shadow of death! Hvilket gjorde mig poetisk…

As I walk through the valley of the shadow of death,

I get more and more CAAAT, can't catch my breath,

but the fat on my sidebones is really hard stuck,

gotta work harder, cant give a FUCK!

YIIIRH! EAST COAZT 4 reeeaaalzzz

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 06/05/09

dd213.jpg

A1 Plateloaded Benpres

6 x 6 @ 2 x 120kg

A2 Plateloaded Leg Extension

6 x 8 @ 2 x 25kg

B1 Snatch Grip RDL

6 x 8 @ 100kg

B2 Lying Plateloaded Hammie Curl

6 x 8 @ 2 x 20kg

X1 Calf press

6 x 8 @ 2 x 120kg

X2 Calf Raise

6 x FAIL @ BW

Badabimbadabum! Super tempo og rigtig god træning trods fornuftig DOMS fra gårsdagens træning. Det skulle have været en træningsfri dag, men grundet at fredag er fridag, kompaktede vi denne uge.

Cilius følte sig nødsaget til endnu engang at kommentere, hvor flotte ben jeg i virkeligheden har! Og det kan jeg jo godt forstå!

Link to comment
Share on other sites

Træning 07/05/09

dd143.jpg

"I wanna touch your tralala"

A1 OL Squat

3 x 15 @ 70kg

A2 HS RDL

3 x 15 @ 90kg

A3 DB Press

3 x 15 @ 30kg

A4 Yates Row

3 x 15 @ 70kg

A5 Side Laterals

3 x 15 @ 12kg

-- 2 min pause --

B1 Leg Extension

3 x 15-20 @ 40kg

B2 Leg Curl

3 x 15-20 @ 40kg

B3 Shoulder DB Press

3 x 15-20 @ 19kg

B4 HS Plateloaded Pulldown

3 x 15-20 @ 2 x 35kg

B5 Floating Crunches

3 x 15-20 @ 10kg

-- 2 min pause --

C1 Cable Cross

3 x 15-20 @ 17,5kg

C2 HS Curl

3 x 15-20 @ 27,5kg

C3 Rope Pressdown

3 x 15-20 @ 40kg

C4 Scarecrows

3 x 15-20 @ 8,25kg

-- 5 min pause --

Cardio

Løbebånd 20min @ 15% incline @ 5,5km/t

Den hårdeste arbejdsuge jeg længe har haft, træning 4 dage i træk uden pause til kroppen og kun 4 timers søvn inat havde sat sine spor. Fuck det var en hård omgang, fatter slet ikke jeg kom igennem!

Link to comment
Share on other sites

Træning 11/05/09

A1 Bænkpres

6 x 4-6 @ 115kg

A2 Incline Flyes

6 x 6-8 @ 28kg

B1 Pullups

6 x 4-6 @ BW+10kg

B2 HS Row

6 x 6-8 @ 65kg

X1 Ez-Bar Curl

6 x 6-8 @ 50kg

X2 Skullz

6 x 6-8 @ 50kg

Hvis nu bare jeg havde festet lidt mindre, bare lidt… Og samtidig med den bare lidt mindre mængde fest, havde givet den lidt mindre gas, så havde træning idag MÅSKE være overkommelig at komme igennem… Men sådan skulle det ikke være! En weekend med speederen helt i bund, en pige der troede hun skulle gangbanges (Indtil jeg fortalte hende at jeg da ikke havde tænkt mig at knalde hende, da jeg har kæreste, jeg gjorde hende bare klar til min ven… Så blev hun sur… Moppe…), en pige der slet ikke kunne kigge mig i øjnene uden at småstamme og rødme (Hun var søøøød)… Osv osv! Men for sawtan da, jeg kan ikke tillade mig at feste og køre så hård diæt på samme tid! Man er jo hjelt fukt! Så nu vil jeg proklamere 3 ugers festfri! Det er det eneste seriøse at gøre!

Hvor lang tid tager sådan et træningspas dig?

Synes det er de syge resultater du hiver hjem ifht vægttabet! :cool:

Fullbody træningen tager lige omkring 50-60 minutter og så er der cardio bagefter. De tunge dage tager 45-50 minutter. Det er skam også gode resultater, men det hårdt manner!

Link to comment
Share on other sites

Hvis nu bare jeg havde festet lidt mindre, bare lidt… Og samtidig med den bare lidt mindre mængde fest, havde givet den lidt mindre gas, så havde træning idag MÅSKE være overkommelig at komme igennem… Men sådan skulle det ikke være! En weekend med speederen helt i bund, en pige der troede hun skulle gangbanges (Indtil jeg fortalte hende at jeg da ikke havde tænkt mig at knalde hende, da jeg har kæreste, jeg gjorde hende bare klar til min ven… Så blev hun sur… Moppe…), en pige der slet ikke kunne kigge mig i øjnene uden at småstamme og rødme (Hun var søøøød)… Osv osv! Men for sawtan da, jeg kan ikke tillade mig at feste og køre så hård diæt på samme tid! Man er jo hjelt fukt! Så nu vil jeg proklamere 3 ugers festfri! Det er det eneste seriøse at gøre!

Morten, hvorfor skriver du i Anders' log?

PS: Vi ses i byen i næste weekend.

Link to comment
Share on other sites

2 week assessment aka "Punishment of the partyboy" aka "The wakeup call"

Vægt: 95,3kg

BF: 11,7%

Fedt: 11,5kg

LBM: 84,1kg

Forskel fra sidste måling

Vægt: -2,4kg

BF: -0,7%

Fedt: -0,5kg

LBM: -1,9kg

Forskel fra diætstart

Vægt: -11,6kg

BF: -9,5%

Fedt: -11,5kg

LBM: -0,1kg

Konklussion

Fuck mand! Det er bare slet, slet ikke okay!!! *suk* Flot at jeg har smidt næsten 2kg LBM de sidste 2 uger, men kun cirka 500g fedt… Jeg hader Maj måned og al den glade fest (samvær med gode venner og flirten med promiskuøse piger) den bringer med sig! Sekundært må jeg indse at jeg bare ikke har kunnet mønstre nok selvhad til at være superstrict de sidste par uge… Måske fordi jeg er flot, måske fordi jeg bare ikke er narcisistisk og forfængelig nok!

Link to comment
Share on other sites

Træning 12/05/09

SkinnyFat4549.jpg

Nu med dagsforms billeder!

A1 DB Press

3 x 15 @ 30kg

A2 OL Squat

3 x 15 @ 70kg

A3 Yates Row

3 x 15 @ 70kg

A4 HS RDL

3 x 15 @ 90kg

A5 Side Laterals

3 x 15 @ 12kg

-- 2 min pause --

B1 Leg Extension

3 x 15-20 @ 40kg

B2 Leg Curl

3 x 15-20 @ 40kg

B3 Shoulder DB Press

3 x 15-20 @ 19kg

B4 HS Plateloaded Pulldown

3 x 15-20 @ 2 x 35kg

B5 Floating Crunches

3 x 15-20 @ 10kg

-- 2 min pause --

C1 Cable Cross

3 x 15-20 @ 21kg

C2 HS Curl

3 x 15-20 @ 27,5kg

C3 Rope Pressdown

3 x 15-20 @ 40kg

C4 Scarecrows

3 x 15-20 @ 10,5kg

-- 5 min pause --

Cardio

Løbebånd 30min @ 15% incline @ 5,5km/t

Træningen kørte overraskende let! Jeg tror muligvis - *spyt* *salt-over-skulder* 7-9-13 * at morgenens helt latterlige kontrol måling har givet mig det fornødne drive til at give den gas de sidste få uger. Jeg er desværre fuldstændig indforstået med at 8% målet på tangen er ren utopi og jeg er også indforstået med at spejlet kun elsker mig når jeg er påklædt, men skider mig i lykken når jeg er nøgen.

Link to comment
Share on other sites

Træning 14/05/09

sn362.jpg

A1 Plateloaded Benpres

6 x 6 @ 2 x 120kg

A2 Plateloaded Leg Extension

6 x 8 @ 2 x 25kg

B1 Snatch Grip RDL

6 x 8 @ 100kg

B2 Lying Plateloaded Hammie Curl

6 x 8 @ 2 x 22,5kg

X1 Calf press

6 x 8 @ 2 x 120kg

X2 Calf Raise

6 x FAIL @ BW

Det kørte faktisk rigtig godt. Min krop er ellers ved at være godt udkørt, fik da også rystesyge og tunnelvision på vej til arbejde.

Link to comment
Share on other sites

Træning 15/05/09

sn198.jpg

A1 DB Press

3 x 15 @ 30kg

A2 OL Squat

3 x 15 @ 70kg

A3 Yates Row

3 x 15 @ 70kg

A4 HS RDL

3 x 15 @ 90kg

A5 Side Laterals

3 x 15 @ 13kg

-- 2 min pause --

B1 Leg Extension

3 x 15-20 @ 40kg

B2 Leg Curl

3 x 15-20 @ 40kg

B3 Shoulder DB Press

3 x 15-20 @ 19kg

B4 HS Plateloaded Pulldown

3 x 15-20 @ 2 x 40kg

B5 Floating Crunches

3 x 15-20 @ 15kg

-- 2 min pause --

C1 Cable Cross

3 x 15-20 @ 21kg

C2 HS Curl

3 x 15-20 @ 27,5kg

C3 Rope Pressdown

3 x 15-20 @ 40kg

C4 Scarecrows

3 x 15-20 @ 10,5kg

-- 5 min pause --

Cardio

Løbebånd 30min @ 15% incline @ 5,5km/t

Kun 2 uger tilbage! Kun 2 uger tilbage! Kun 2 uger tilbage! Kun 2 uger tilbage! Kun 2 uger tilbage! Kun 2 uger tilbage! Kun 2 uger tilbage! Kun 2 uger tilbage! Kun 2 uger tilbage! Kun 2 uger tilbage! Kun 2 uger tilbage! Kun 2 uger tilbage! Kun 2 uger tilbage! Kun 2 uger tilbage! Kun 2 uger tilbage! Kun 2 uger tilbage! Kun 2 uger tilbage! Kun 2 uger tilbage! Kun 2 uger tilbage! Kun 2 uger tilbage! Kun 2 uger tilbage!

Link to comment
Share on other sites

Træning 16/05/09

Løbebånd

20min @ 6km/t @ 15% incline

Eclipse fætter

20min @ lvl 15

Nu vi er ved gammel nostalgi, kan du så ikke fortælle lidt om din SL karriere, og hvorfor du stoppede?

Jeg stoppede fordi jeg blev nødt til at træffe et valg. Al min energi, alt hvad jeg snakkede om, alt hvad jeg tænkte på, var min træning. Tilgengæld så var mit arbejde bare et sted jeg var, jeg havde været der i mange år og jeg hang fast der. Jeg kom så til at tænke på min fremtid, havde jeg lyst til at være i det nederste hieraki af den grafisk verden hele mit liv? Og så tilgengæld blive ved med at satse 100% på min styrkeløft. Problemet er at uanset hvor god man bliver til styrkeløft i DK, så bliver det bare aldrig noget man kan leve af. Så jeg valgte at skippe styrkeløften og fokusere 100% på min karriere. Jeg sagde mit job op og fandt et nyt job. Det nye sted arbejdede jeg så 11 måneder, men jeg kunne mærke at mine ambitioner også var alt for store til det sted, så jeg gjorde klart for 2 af mine kollegaer at jeg ville sige op og starte mit eget og spurgte om de ikke ville med. Det ville de gerne! Så nu driver jeg min egen virksomhed sammen med de to, og det tager nærmest al min vågne energi (Bortset fra mine weekend-eskapistiske udsving :blush: ).

Link to comment
Share on other sites

Træning 16/05/09

Løbebånd

20min @ 6km/t @ 15% incline

Eclipse fætter

20min @ lvl 15

Jeg stoppede fordi jeg blev nødt til at træffe et valg. Al min energi, alt hvad jeg snakkede om, alt hvad jeg tænkte på, var min træning. Tilgengæld så var mit arbejde bare et sted jeg var, jeg havde været der i mange år og jeg hang fast der. Jeg kom så til at tænke på min fremtid, havde jeg lyst til at være i det nederste hieraki af den grafisk verden hele mit liv? Og så tilgengæld blive ved med at satse 100% på min styrkeløft. Problemet er at uanset hvor god man bliver til styrkeløft i DK, så bliver det bare aldrig noget man kan leve af. Så jeg valgte at skippe styrkeløften og fokusere 100% på min karriere. Jeg sagde mit job op og fandt et nyt job. Det nye sted arbejdede jeg så 11 måneder, men jeg kunne mærke at mine ambitioner også var alt for store til det sted, så jeg gjorde klart for 2 af mine kollegaer at jeg ville sige op og starte mit eget og spurgte om de ikke ville med. Det ville de gerne! Så nu driver jeg min egen virksomhed sammen med de to, og det tager nærmest al min vågne energi (Bortset fra mine weekend-eskapistiske udsving :blush: ).

Meget interessant.

Jeg har også haft en tendens til at lade min sport fylde lidt for meget i mit liv.

Hvorfor blev du så stor den gang, og har det haft nogen indflydelse? -Jeg kan se, du har været oppe på næsten 118kg!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor blev du så stor den gang, og har det haft nogen indflydelse? -Jeg kan se, du har været oppe på næsten 118kg!

Jeg nåede faktisk op og vende på 122kg :wink:

Jeg blev så stor fordi min træner i TSK fortalte mig efter ganske få måneder "Med din højde vejer du alt for lidt (Vejede omkring 95kg)! Hvis du vil være rigtig god skal du i -125kg!" Og da jeg gerne ville være rigtig god, så måtte jeg jo se at blive stor nok! :laugh: Det var ikke synderlig rart for mig at være så stor. Selvfølgelig var det da cool med nær 50 cm arme, men at skulle slæbe rundt på al den anden (læs = fedt) vægt var mindre morsomt. Det havde dog ingen indflydelse på hvorfor jeg stoppede.

Link to comment
Share on other sites

Jeg nåede faktisk op og vende på 122kg :wink:

Jeg blev så stor fordi min træner i TSK fortalte mig efter ganske få måneder "Med din højde vejer du alt for lidt (Vejede omkring 95kg)! Hvis du vil være rigtig god skal du i -125kg!" Og da jeg gerne ville være rigtig god, så måtte jeg jo se at blive stor nok! :laugh: Det var ikke synderlig rart for mig at være så stor. Selvfølgelig var det da cool med nær 50 cm arme, men at skulle slæbe rundt på al den anden (læs = fedt) vægt var mindre morsomt. Det havde dog ingen indflydelse på hvorfor jeg stoppede.

Du var ellers meget meget smuk da din vægt toppede

Link to comment
Share on other sites

Træning 18/05/09

A1 Bænkpres

6 x 4-6 @ 120kg

A2 Incline Flyes

6 x 6-8 @ 28kg

B1 Pullups

6 x 4-6 @ BW+15kg

B2 HS Row

6 x 6-8 @ 65kg

X1 Ez-Bar Curl

6 x 6-8 @ 50kg

X2 Skullz

6 x 6-8 @ 50kg

Nøøøj mine led gjorde ondt idag! Og jeg kan med det samme konkludere at træningen ikke bliver lettere når jeg ikke har festet i weekenden, kvalmen er bare langt mindre! :w00t:

Du var ellers meget meget smuk da din vægt toppede

Ja, man ved at man er blevet en smuk fyr når selv ens styrkeløftervenner kalder en fed! :laugh:

Du ER flot! :wub:

Og tak for alle dine søde SMS'er om morgenen/formiddagen/eftermiddagen når du er til fest! :tongue:

Taaark sødeste søde, smukkeste smukke!

Bare rolig, når juni måned går igang og det er slut med at holde festdyret gemt, SÅ får du SMSer døgnet rundt! :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share