Keeping the status quo


AndersL
 Share

Recommended Posts

Taaark sødeste søde, smukkeste smukke!

Bare rolig, når juni måned går igang og det er slut med at holde festdyret gemt, SÅ får du SMSer døgnet rundt! :4jumpy:

Du vil med andre ord, ligesom alle de foregående gange, smide alt det væk du lige har arbejdet for ved at gå amok i mad og alkohol? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du vil med andre ord, ligesom alle de foregående gange, smide alt det væk du lige har arbejdet for ved at gå amok i mad og alkohol? :tongue:

Nu vil jeg til mit forsvar sige at det ikke er alkoholen der har fucket min form op. Min manglende mæthedsfornemmelse og mangel på mådehold mht mad har dog helt sikkert en stor finger med i spillet. Da jeg lå med min discslip sidste år tog jeg 10kg på. Derefter kæmpede jeg så med manglende motivation fordi alle øvelser stort set gjorde ondt. Og da jeg begyndte at fungere igen, blev de fleste træninger droppet pga arbejde.

Nu træner jeg om morgenen, så den manglende træning er på plads. Det næste jeg skal lære er at spise nok, og ikke til den grænse jeg "tror" er mæt.

Derudover fester jeg rent faktisk langt, langt mindre end jeg har gjort før. Der er bare liiige en festival i starten af juni og en til i slutningen af juni som skal overståes. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved godt du ikke altid har haft den nemmeste forudsætninger, men sidste år kom du i pisse god form og derefter smed du deet grotesk hurtigt væk. Jeg synes egentlig bare mest af alt det var ærgerligt nu du have kæmpet så meget for det og lagt så mange kræfter i det. Det virker lidt som om du sætter dig et mål og bliver topmotiveret, men når det så er nået ryger du tilbage i et gammelt destruktivt (mad)mønster?

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved godt du ikke altid har haft den nemmeste forudsætninger, men sidste år kom du i pisse god form og derefter smed du deet grotesk hurtigt væk. Jeg synes egentlig bare mest af alt det var ærgerligt nu du have kæmpet så meget for det og lagt så mange kræfter i det. Det virker lidt som om du sætter dig et mål og bliver topmotiveret, men når det så er nået ryger du tilbage i et gammelt destruktivt (mad)mønster?

Du har fuldstændig ret! Jeg falder fuldstændig tilbage til gamle, uheldige vaner, hvilket jeg til dels godt kunne klare når jeg trænede 6-8 timer om ugen, men så meget træner jeg ikke mere og det kommer jeg heller ikke til. Min største udfordring når jeg er færdig med diætten her er helt sikkert at få et "normalt" forhold til mad. Derudover har jeg tænkt mig at blive ved med at træne om morgenen, så der ikke kommer noget arbejde ivejen og så har jeg også aftalt med Cilius at vi blive ved med at lave målinger hver anden uge, så det ikke stikker helt af. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning 19/05/09

Løbebånd

20min @ 6km/t @ 15% incline

Eclipse fætter (En anden slags)

20min @ lvl 13

Cilius sov i den grad over sig og jeg kunne ikke overskue at skulle køre fullbody dagen alene :blush: , så jeg hapsede noget cardio istedet og skubbede fullbody til imorgen.

Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg kan matche formen på mit profilbillede til om 10 dage eller ej, forskellige spejle sender forskellige signaler! :cry:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders,

Jeg syntes også du er en flot fyr, uanset fedtprocent og frisure du jour.

Jeg er begyndt at overveje morgentræning også, men har i den forbindelse aldrig kunne få kosten til at spille, jeg har enten for lidt energi til mit træningspas ellers er jeg ved at kaste op hele vejen igennem.

Hvad gør du mht. dette? Både hvad og hvornår?

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders,

Jeg syntes også du er en flot fyr, uanset fedtprocent og frisure du jour.

Jeg er begyndt at overveje morgentræning også, men har i den forbindelse aldrig kunne få kosten til at spille, jeg har enten for lidt energi til mit træningspas ellers er jeg ved at kaste op hele vejen igennem.

Hvad gør du mht. dette? Både hvad og hvornår?

Jeg tilslutter mig Lassefar. Jeg oplever ikke at have energi og især styrken er i bund om morgenen.

Glæder mig til at høre Guldkornene fra 90/8 frækkerten.

Link to comment
Share on other sites

Kære Anders, I mine øjne vil du altid være en smuk Snehvide :wub:

Tak br0! Det varmer!

Hej Anders,

Jeg syntes også du er en flot fyr, uanset fedtprocent og frisure du jour.

Jeg er begyndt at overveje morgentræning også, men har i den forbindelse aldrig kunne få kosten til at spille, jeg har enten for lidt energi til mit træningspas ellers er jeg ved at kaste op hele vejen igennem.

Hvad gør du mht. dette? Både hvad og hvornår?

Jeg tilslutter mig Lassefar. Jeg oplever ikke at have energi og især styrken er i bund om morgenen.

Glæder mig til at høre Guldkornene fra 90/8 frækkerten.

Kære br0z Lasse og Kauf

Jeg kender jeres smerte. For blot 4 måneder siden, havde jeg nøjagtig de samme problemer som jer. Så så jeg lyset og lyset kaldte med lys og klar stemme: "Koooom". Og det gjorde jeg. Jeg startede simpelthen min rejse til mere livskvalitet ved at stå op hver morgen kl 6 og lave cardio på tom mave. Efter uge 8 uge trappede jeg således op og begyndte hermedefter at stå op kl 5.30 hver morgen og træne med vægte. Her skiftede jeg lidt mellem at træne på tom mave (full body) og umiddelbart bagefter indtage en shake med 50g whey. Ellers indtog jeg en shake bestående af 75g whey og 50g maltodextrin under træningen (Heavy upper/lower body).

Kvalmen lærer man at holde af. Det bliver ligesom bare en del af træningen, jeg håber dog den bliver mindre når jeg får flere kalorier indenbords. Energien synes jeg ikke er noget problem når man først har vænnet kroppen til at man står tidligt op og er igang tidligt.

Håber svaret kunne hjælpe jer! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kære br0z Lasse og Kauf

Jeg kender jeres smerte. For blot 4 måneder siden, havde jeg nøjagtig de samme problemer som jer. Så så jeg lyset og lyset kaldte med lys og klar stemme: "Koooom". Og det gjorde jeg. Jeg startede simpelthen min rejse til mere livskvalitet ved at stå op hver morgen kl 6 og lave cardio på tom mave. Efter uge 8 uge trappede jeg således op og begyndte hermedefter at stå op kl 5.30 hver morgen og træne med vægte. Her skiftede jeg lidt mellem at træne på tom mave (full body) og umiddelbart bagefter indtage en shake med 50g whey. Ellers indtog jeg en shake bestående af 75g whey og 50g maltodextrin under træningen (Heavy upper/lower body).

Kvalmen lærer man at holde af. Det bliver ligesom bare en del af træningen, jeg håber dog den bliver mindre når jeg får flere kalorier indenbords. Energien synes jeg ikke er noget problem når man først har vænnet kroppen til at man står tidligt op og er igang tidligt.

Håber svaret kunne hjælpe jer! :smile:

Amagad bro, du er mere hardcore end først antaget. Du træner igennem på tom mave/en shake. :cry:

Nå men tak for svaret.

Link to comment
Share on other sites

OMFG!!!

Du er lige så hård, som du er flot, smuk og trimmet!!

Jeg plejer ikke at kunne løfte noget som helst uden først at have spist mine 2 æg + 1 dåse tun preworkout meal og her kommer du og siger, at man bare skal gøre det på tom mave.

Tak for gode, men, for mig, absolut ubrugelige guldkorn :smile:

Link to comment
Share on other sites

Amagad bro, du er mere hardcore end først antaget. Du træner igennem på tom mave/en shake. :cry:

Nå men tak for svaret.

Det hardcore er stadig i mig, det har bare været gemt langt væk, meget længe! :laugh:

OMFG!!!

Du er lige så hård, som du er flot, smuk og trimmet!!

Jeg plejer ikke at kunne løfte noget som helst uden først at have spist mine 2 æg + 1 dåse tun preworkout meal og her kommer du og siger, at man bare skal gøre det på tom mave.

Tak for gode, men, for mig, absolut ubrugelige guldkorn :smile:

Faktisk var det ikke helt det jeg skrev. Jeg har også ALTID haft de mest lortede træninger når jeg prøvede at presse dem ind om morgenen. Havde ingen energi, kunne intet løfte og kunne for det meste slet ikke gennemføre. Faktisk har jeg altid påstået at jeg AAALDRIG kunne være andet end et nattemenneske og at jeg AAALDRIG kunne lære at stå tidlig op! 8 konsekvente uger efter havde jeg ændret min døgnrytme og nu er mine dage smadret, hvis jeg ikke står tidligt op og kommer igang! Så brug 8 ugers tid på at ændre din døgnrytme og til at vende kroppen til at komme igang tidligt. Så er jeg sikker på at det ikke volder de store problemer at tage det sidste step og vende kroppen til at løfte tunge vægte om morgenen.

Kh

DinNyeLifeCoach™

Link to comment
Share on other sites

Træning 20/05/09

A1 Plateloaded Benpres

5 x 6 @ 2 x 130kg

A2 Plateloaded Leg Extension

5 x 8 @ 2 x 25kg

B1 Snatch Grip RDL

5 x 8 @ 120kg

B2 Lying Plateloaded Hammie Curl

5 x 8 @ 2 x 22,5kg

X1 Calf press

4 x 8 @ 2 x 120kg

X2 Calf Raise

4 x FAIL @ BW

Sidste omgang DTF. Vi skulle have kørt Full body idag, men Cilius skal på sommerhusferie fra iaften, så han foreslog vi tog den sidste omgang tung ben istedet. Da jeg havde glemt min iPod der er obligatorisk under cardio, var jeg let at overtale. Alle led fra anklerne til hofterne gjorde ondt idag. 6 uger er det absolutte max jeg kan køre DTF. Jeg er virkelig glad for at det er overstået. De sidste 9 dage står på cardio og disko.

Link to comment
Share on other sites

Jazz træning med kæresten. Kunne stort set intet da mine led og muskler simpelthen gjorde for ondt. Sluttede af med lidt cardio.

Løb ind i ham den lille med den store, som var igang med at få den strammeste røv i showbiz! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej LifeCoachtm:cheer::banana::bigsmile:

Jeg har prøvet dit råd med at forsøge at stå tidligt op.

Det har endnu ikke lykkedes.

Jeg prøver igen i løbet af ugen, det lover jeg.

Jeg vil ikke fejle, jeg vil vinde og lære.

Tusind tak for de fantastiske redskaber til mit nye liv :cheer: :banana3: :4jumpy::wub::bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Jazz træning med kæresten. Kunne stort set intet da mine led og muskler simpelthen gjorde for ondt. Sluttede af med lidt cardio.

Løb ind i ham den lille med den store, som var igang med at få den strammeste røv i showbiz! :tongue:

Min ass var så hot, at den tændte brandalarmen på 8'eren i morges. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning 24/05/09

Løbebånd

20 min @ 6km't @ 15° incline

Eclipse fætter

10 @ lvl 15

Jeg blev nødt til at stoppe efter 10 minutter på den sidste omgang cardio. Min kvalme var alt for heftig og jeg måtte liiige stå og sunde mig ved nærmeste skraldespand, da jeg var bange for at mine indvolde ville ud.

Det er altid et problem for mig når min faste struktur bliver rykket rundt på, med fridage osv. Normalt plejer det dog at gå i den retning hvor jeg indtager for mange kalorier, denne gang har jeg dog helt sikkert indtaget for få kalorier. 6 dage tilbage.

Hej LifeCoachtm:cheer::banana::bigsmile:

Jeg har prøvet dit råd med at forsøge at stå tidligt op.

Det har endnu ikke lykkedes.

Jeg prøver igen i løbet af ugen, det lover jeg.

Jeg vil ikke fejle, jeg vil vinde og lære.

Tusind tak for de fantastiske redskaber til mit nye liv :cheer: :banana3: :4jumpy::wub::bigsmile:

Træng ind i dit uudnyttede potentiale, find magien og bring den til live!

Min ass var så hot, at den tændte brandalarmen på 8'eren i morges. :laugh:

YO! Du' stadig hottere end Justin!

Link to comment
Share on other sites

Træning 25/05/09

Hammerstrength Plateloaded Patpres

5s x 10r @ 2x55kg

Cable Row

5s x 10r @ 2x41kg

Cablepatfætter

3s x 15r @ 21kg

Pulldown

3s x 15r @ 71kg

Leaning Side Raise

3s x 15r @ 12kg

Chimpansemave

3s x 15r @ BW

Lying Cable Curl

3s x 15r @ 23,75kg (Tror jeg nok)

Pushdown

3s x 15r @ 23,75kg (Tror jeg nok)

Fin lille jazztræning. Hovedformålet idag var ganske enkelt at det skulle gøre så lidt ondt i led og muskler som muligt. Det lykkedes næsten.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor har du ondt i dine led? Det lyder da ikke særlig rart. :blink:

Glæder mig til at se Pics af formen :superman: Det ser ud til at du har kørt dig selv hårdt på det sidste.

Ps. Kan se der er kommet flere kg på stangen i flere øvelser og din træning er hermed UncleT approved :4thumbup:

3 måneders hård træning med lave kalorier og kun én uge, hvor der blev kørt lidt let har sat sine spor. Både led, sener og muskler gør ondt ved vægte der er tungere end cirka 10RM.

Formen er sgu intet at pralle af. Jeg har så meget løs hud at mine mave, ryg og røv ligner en basset hund. Der er ikke et cut i syne, til trods for at jeg nu uden problemer passer 34" bukser (Mod stramme 38" bukser da jeg startede). Jeg vil afgøre på lørdag om min forfængelighed tillader mig at poste billeder. :blush:

Næste uge starter vi op på WSB, så skal der nok begynde at ske noget med vægtene. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning 26/05/09

HS PL Incline Press

3s x 15r @ 2x35kg

Widegrip Pullups

17r @ BW

12r @ BW

10r @ BW

Cable-X

3s x 15r @ 17,5kg

Arnold Press

3s x 15r @ 20kg

Cable Laterals

3s x 15r @ 5kg

Dips

30r @ BW

20r @ BW

Perfect Curl

3s x ?? @ 30kg

Reppede bare løs, talte ikke rigtig, det er bare biceps

Cable Overhead Triceps Extension

3s x 15r @ 33kg

Super lille pump-de-la-guf træning. Led og muskler havde det bedre idag. Jeg er sikker på at en uge med høje reps nok skal få mig fuldstændig parat til WSB start i næste uge. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share