Keeping the status quo


AndersL
 Share

Recommended Posts

EMPTINESS TRIBUTE!!!

Dødløft

4r @ 200kg

3r @ 200kg

Mine straps var helt galtte, så kunne ikke holde fat. Jeg laver helt sikker 2x5 næste gang, de var nemlig ikke specielt tunge at løfte, bare intet greb. :dry:

Incline bænkpres

2s x 5r @ 110kg

Hellz yeah! :devil:

DB Rows

2s x 5r @ 70kg

HS Wide Press

2s x 5r @ 90kg

Pullup

2s x 5r @ BW+15kg

Incline Flyes

2s x 5r @ 34kg

Dips

2s x 5r @ BW+40kg

Hammer Cur (superset 1)

2s x 5r @ 30kg

Tate Pres (superset 1)

2s x 5r @ 30kg

Hammerstrength Curl

2s x 5r @ 52,5kg

2D Shoulder

2s x 5r @ 26kg

Hård weekend, men kom rigtig godt igennem træningen trods en lidt skuffende dødløft.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Beskidt træning der Anders, stadig lige travlt in the firm?

Det er en meget gammel træning :wink:

Jeg maxede ud på 160kg i dødløften igår dog! :laugh:

Der er stadig mega travlt in ze firm, men jeg har over de sidste 2 måneder formået at prioritere min tid virkelig, virkelig godt! Så problemet har ikke været tid, men at min ryg siden sidste sommer er stået HELT af to gange efterfølgende. Så squat og dødløft er ikke eksisterende, samt at dødløft generelt set bare ikke føles "rigtig" endnu.

Træningen kører dog rigtig fint! Op hver morgen kl 6 og lave cardio, HST om aftenen 3 gange om ugen. Så jeg er gået fra 107kg@22% til 99kg@15%. 8 uger til med samme fokus og nidkærhed og så burde jeg være præsentabel igen og kan fokusere på at bringe squat og dødløft op. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da jeg har indgået en aftale med SimonHP, KristianS (Tidligere Quadz), Quantanamo og Cilius - alle fyre med cirka samme højde og træningserfaring som jeg - om at vi skal ramme en form der hedder minimum 90kg, maximum 8 BF% til 1. juni, tænkte jeg at jeg ville prøve at holde en log kørende frem til datoen.

Stats pr. 14/04/09

Vægt 99,2kg

BF% (Tang 4-punkt) 13,3%

Det er ikke så vigtigt om tangen er 100% præcis. Det vigtige er at vi alle kan måle på max 8% med den, hvis den så skyder 2-3% ved siden af virkeligheden, så går det nok. :wink:

Jeg står op hver morgen kl 5.30 og hakker træning af. Programmet er de næste 6-8 uger: Destroying Fat.

Sættene bliver kørt: A1, A2, B1, B2, 2 min pause, A1, A2 etc, til der blevet kørt 6 cirkler. X1 og X2 bliver kørt uden pause til der er blevet kørt 6 cirkler.

Træning 14/04/09

A1 Bænkpres

6 x 6 @ 100kg

A2 Incline Flyes

6 x 8 @ 22kg

B1 Pullups

6 x 6 @ BW

B2 HS Row

6 x 8 @ 50kg

X1 Ez-Bar Curl

6 x 8 @ 35kg

X2 Skullz

6 x 8 @ 35kg

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Træning 15/04/09

Sættene blive kørt A1, A2, A3, A4, A5, A1, A2 etc uden pauser mellem sæt, indtil der blevet kørt 3 cirkler. Så bliver der holdt 2 minutters pause og så bliver B sættene kørt 3 cirkler, 2 min pause og så C sættene 3 cirkler.

A1 Squat

3 x 15 @ 50kg

(Jeg kan ikke gå uden at halte pga rygsmerter pt, så den bliver kørt uuuultralet kun får at prøve at strække hofterne ud.)

A2 HS RDL

3 x 15 @ 80kg

(Samme historie som på squatten)

A3 DB Press

3 x 15 @ 20kg

A4 Yates Row

3 x 15 @ 50kg

A5 Side Laterals

3 x 15 @ 8kg

-- 2 min pause --

B1 Leg Extension

3 x 20 @ 30kg

B2 Leg Curl

3 x 20 @ 30kg

B3 Shoulder DB Press

3 x 20 @ 15kg

B4 Pulldown to rear

3 x 20 @ 54kg

B5 Floating Crunches

3 x 20 @ 0kg

-- 2 min pause --

C1 Cable Cross

3 x 20 @ 12,5kg

C2 HS Curl

3 x 20 @ 25kg

C3 Rope Pressdown

3 x 20 @ 26kg

C4 Scarecrows

3 x 20 @ 5kg

-- 5 min pause --

Cardio

Løbebånd @ 15% incline @ 5,5km/t

-- sluge gale --

BAD!

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 16/04/09

A1 Plateloaded Benpres

6 x 6 @ 2 x 100kg

A2 Plateloaded Leg Extension

6 x 8 @ 2 x 15kg

B1 Snatch Grip RDL

6 x 15-20 @ 50kg (Brokeback Mountain Style)

B2 Lying Plateloaded Hammie Curl

6 x 8 @ 2 x 15kg

X1 Calf press

6 x 8 @ 2 x 100kg

X2 Calf Raise

6 x FAIL @ BW

Saunagus med pebermynte olie og Cilius' buff body

Link to comment
Share on other sites

Træning 17/04/09

A1 Squat

3 x 15 @ 50kg

Gik betydeligt bedre. Jeg kan næsten komme ned til 90° før ryggen slog ud til højre. Så jeg holdt mig godt over 90° :wink:

A2 HS RDL

3 x 15 @ 80kg

Bedre end sidst

A3 DB Press

3 x 15 @ 24kg

A4 Yates Row

3 x 15 @ 60kg

A5 Side Laterals

3 x 15 @ 10kg

-- 2 min pause --

B1 Leg Extension

3 x 15-20 @ 35kg

B2 Leg Curl

3 x 15-20 @ 35kg

B3 Shoulder DB Press

3 x 15-20 @ 16kg

B4 Pulldown to rear

3 x 15-20 @ 61kg

B5 Floating Crunches

3 x 15-20 @ 0kg

-- 2 min pause --

C1 Cable Cross

3 x 15-20 @ 15kg

C2 HS Curl

3 x 15-20 @ 25kg

C3 Rope Pressdown

3 x 15-20 @ 33kg

C4 Scarecrows

3 x 15-20 @ 6,25kg

-- 5 min pause --

Cardio

Løbebånd @ 15% incline @ 5,5km/t

-- sluge gale --

Shit det var hårdt! Der var lige noget grimt oppe og vende i munden et par gange og jeg stønnede som Monica Seles i en Wimbledon kamp på hver eneste rep på de sidste 2 cirkler i B og C sættene!

Jeg lægge rmærke til at du træner meget i plateloadede maskiner. Det er BB.

Plateloaded is tha shizzle for en brokenback warrior!

Link to comment
Share on other sites

Træning 19/04/09

Løbebånd

15 min @ 15% incline @ 6,4km/t

Eclipsefætter

15 min @ lvl 15

Det var dejligt lige at komme ned og lave lidt let cardio. Er lidt småsløj, hævede mandler, ikke særlig shizzle, men det hele føltes lidt bedre efter cardio.

Nøgne mænd?

Undskyld… Selvfølgelig…

sr116.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer tilbage til danmark om to uger, skal vi så ikke tage ud og drikke os kloge og genoptage hin 5 år gamle samtale om eksistensialisme og plasticbryster?

Det er bare en aftale!!! Name you date, så smutter vi og bliver verdensmestre til alt! :laugh:

Jeg er sikker på at Cilius også gerne ville med. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning 20/04/09

sr35.jpg

A1 Bænkpres

6 x 6 @ 105kg

A2 Incline Flyes

6 x 8 @ 24kg

B1 Pullups

6 x 6 @ BW

B2 HS Row

6 x 8 @ 55kg

X1 Ez-Bar Curl

6 x 8 @ 40kg

X2 Skullz

6 x 8 @ 40kg

Kørte rigtig, rigtig fint idag! Der skal også mere vægt på næste gang.

Og så har jeg barberet måtten af brystet og maven (og skuldre og ryg, shhhh). Jeg må sige at jeg ser noget mere fornuftig ud når jeg ikke er dækket af 2 cm hår! :w00t:

Jeg er dog stadig så buttet og bleg at jeg mest af alt ligner en mide, men BS ville sige til Bubber: "Det gør ik noget Bubber! Det kan vi arbejde med!"

Link to comment
Share on other sites

Og så har jeg barberet måtten af brystet og maven (og skuldre og ryg, shhhh). Jeg må sige at jeg ser noget mere fornuftig ud når jeg ikke er dækket af 2 cm hår! :w00t:

Jeg er dog stadig så buttet og bleg at jeg mest af alt ligner en mide, men BS ville sige til Bubber: "Det gør ik noget Bubber! Det kan vi arbejde med!"

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning 21/04/09

Ups… Havde jeg lige glemt…

sr49.jpg

A1 Squat

2 x 15 @ 60kg

Ryggen føltes god idag, men den var BARE ustabil! Turde kun lave 2 sæt da jeg på første rep i 3 sæt fik et temmelig stort udslag til højre… Patience… *suk*

A2 HS RDL

2 x 15 @ 80kg

Kørte faktisk fint, men turde ikke tage chancen på et tredje sæt

A3 DB Press

3 x 15 @ 26kg

A4 Yates Row

3 x 15 @ 60kg

A5 Side Laterals

3 x 15 @ 11kg

-- 2 min pause --

B1 Leg Extension

3 x 15-20 @ 35kg

B2 Leg Curl

3 x 15-20 @ 35kg

B3 Shoulder DB Press

3 x 15-20 @ 17kg

B4 HS Plateloaded Pulldown (Fååårk jeg ælske de plateloaded maskiner) :wub:

3 x 15-20 @ 2 x 30kg

B5 Floating Crunches

3 x 15-20 @ 0kg

-- 2 min pause --

C1 Cable Cross

3 x 15-20 @ 17,5kg

C2 HS Curl

3 x 15-20 @ 25kg

C3 Rope Pressdown

3 x 15-20 @ 33kg

C4 Scarecrows

3 x 15-20 @ 7,5kg

-- 5 min pause --

Cardio

Løbebånd 20min @ 15% incline @ 5,5km/t

-- sluge gale --

Havde massiv DOMS fra gårsdagens træning. Kvalmen så ud til at udeblive idag, det var jeg glad for! …ind til første cirkel på C sættene var overstået!!! Så kom der en kvalme af den slags hvor det isner i kroppen startende fra fødderne og op til issen, et tydelig skift i ansigtskukør, lidt smårysten i kroppen og… …så fik jeg det under kontrol og bankede hurtigt videre. Den efterfølgende cardio var på det løbebånd der var tættest på skraldespanden og jeg var et par gange ved at hoppe af for at knække mig, men fik det under kontrol hver gang (Weakness leaving the body princippet).

Derefter var det op og stå lidt ved spejlene. Jeg har ikke noget spejl derhjemme, så jeg føler det helt legalt at bruge 15-20 minutter på at kigge på min nøgne adoniskrop i træningscenteret. Denne intime selvnydelse blev desværre forstyrret af en gut der tørrede sine nosser MED HÅRTØRREREN lige foran spejlet! :crazy:

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Derefter var det op og stå lidt ved spejlene. Jeg har ikke noget spejl derhjemme, så jeg føler det helt legalt at bruge 15-20 minutter på at kigge på min nøgne adoniskrop i træningscenteret. Denne intime selvnydelse blev desværre forstyrret af en gut der tørrede sine nosser MED HÅRTØRREREN lige foran spejlet! :crazy:

Blafrede nosserne let i vinden?

Link to comment
Share on other sites

Træning 22/04/09

Løbebånd

20 min @ 15% incline @ 6km/t

Elipsefætter

20 min @ lvl 15 (På næste level får jeg EpicVeinsOfWOW™)

Blafrede nosserne let i vinden?

Jeg ved ikke med hans nosser, men mine gjorde!

Og så lige et billede af Cilius og jeg…

sr5.jpg

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 23/04/09

A1 Plateloaded Benpres

6 x 6 @ 2 x 110kg

A2 Plateloaded Leg Extension

6 x 8 @ 2 x 20kg

B1 Snatch Grip RDL

6 x 8 @ 80kg (Let og forsigtig, kørte fint)

B2 Lying Plateloaded Hammie Curl

6 x 8 @ 2 x 20kg

X1 Calf press

6 x 8 @ 2 x 110kg

X2 Calf Raise

6 x FAIL @ BW

Jeg begynder at overveje om mine rygproblemer overhovdet ER rygproblemer eller om det blot er et symptom på en fucked hofte?! Jeg har helt sikkert en fucked ryg også, ingen tvivl, men jeg tror bare ikke det er den der forårsager problemerner pt. Hvorfor tænker jeg så dette?

1) Jeg har prøvet at lave nogen "airsquats" med bred stand, for at strække ud i musklerne omkring hofterne og det føles som om der er grus i højre hofte, den knaser først, så knirker den og til sidst knækker den og det føles meget sært!!!

2) Min mor (Som jeg også har arvet min fucked rugsvajs problemer fra) fik en diskusprolaps og kom efter lang tid ovenpå, men aldrig HELT ovenpå! Hun blev ved med at blive behandlet for de rygproblemer i 15-fucking år, før der endelig var en behandler der sagde "Heyhov, det er da hoften den er gal med!". Så fik hun først én og et par år efter nummer to nye hofte og pist væk var alle rygproblemerne!

Nu kan det godt være jeg er paranoid og/eller hypokondrisk, men kunne der være noget om snakken, at jeg i en (fysisk) alder af blot 28 år har en så smadret hofte at det er DEN der bør kigges på?

EDIT: …men derfor skal jeg jo ikke glemme at poste dagens billede at verdens mest perfekt mand EVER!

sr207.jpg

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Det ER din hofte. Ikke kun din hofte men den er helt sikkert en del af billedet. Du har haft en psoas muskelskade for peats sake og din hofte knækker og brækker.

Du skulle vide hvor mange jeg "fikser" ved at rette styrke og bevægeligheds balancer mellem hoftebøjere glutes og andre ubalancer. Du behøver ikke have slidt din hofte ned allerede, min knækkede også da den var værst, men har det meget bedre nu med lidt TLC.

Jeg har en masse videoer og rehab øvelser jeg kan sende til dig. jeg uploder dem til den eneste download site du har platinum lifetime master user membership til: www.rapidgay.com

(seriously jeg har lidt forskelligt der måske kan have relevans for dig, men du skal forbi en der er rigtigt dygtig på området. Mon ikke Kauf og/eller Guardsn kan henvise til en dygtig behandler med fokus på hofter?).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share