Keeping the status quo


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det kan du tro jeg er! :wink:

Skal bare ned i 10-12% området, er blevet lige det tykkeste (igen, igen, IGEN) så det er der afsat små 8 uger til.

Nu bliver jeg helt misundelig!!! :laugh:

Jeg render jo langsomt den modsatte vej!

Det er nærmest ligegyldigt hvad jeg går lige for tiden, så tager jeg bare på.

Men det var jo tildels også meningen! :wink:

Er det damen der har sat det i værk?

Link to comment
Share on other sites

Spinning - Intro+Begynder

1 time

Vil sgu' ikke engang rigtig kommentere på det. Udover jeg efterhånden begynder at overveje præcis HVOR meget Cilius og mit venskab kan holde til…

Smart strategi. Cykle i en time, så al følelse til de ædlere dele er forsvundet. Du skal alligevel ikke bruge den til noget nu hvor kæresten er i New York

Link to comment
Share on other sites

Nu bliver jeg helt misundelig!!! :laugh:

Jeg render jo langsomt den modsatte vej!

Det er nærmest ligegyldigt hvad jeg går lige for tiden, så tager jeg bare på.

Men det var jo tildels også meningen! :wink:

Er det damen der har sat det i værk?

HÆ! Kæresten vil gerne have mig stor og blød! :blink:

Jeg blev total fedet op da jeg var i New York. Peanut butter jelly sandwich, hver morgen! Og ikke noget med at levne! Og så blev der ellers købt øl og chips om aftenen og jeg blev plantet foran fjernsynet for at se Wrestling! :w00t:

Smart strategi. Cykle i en time, så al følelse til de ædlere dele er forsvundet. Du skal alligevel ikke bruge den til noget nu hvor kæresten er i New York

Hun kommer til DK om 2 uger. Så det gælder om at få de-sensitiveret de private så jeg ikke agere minutmand! :laugh:

Haha!

Men gå nu efter nok instruktører der er rigtigt gode - jeg kan stærkt anbefale Lasse Träff og Kurt Mørch!

Jeg går efter de timer hvor der står "Begynder". Det er min pejling. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Den der samle-selv-håndvægt - hvad er det for noget? Noget Cilius selv har med? Det er så irriterende de kun har db's til 40jg :dry:

Jeps! Det er sår'n nogen heftige håndtag Cilius lige har købt. Ved faktisk ikke hvor han har købt dem.

Link to comment
Share on other sites

HST

Squat

NÆ! Min psoas kunne ikke :unhappy:

Benpres

15r @ 60kg

Stadig lidt brok, øvøvøv!

Leg Extension (superset)

2s x 15r @ 45kg

Leg Curl (superset)

2s x 15r @ 45kg

Incline DB Press

15r @ 34kg

8r @ 34kg :blink:

Der var ingen juice i mine morgenflade patter

Pulldown

2s x 15r @ 89kg

DB Row

2s x 15r @ 34kg

Strit med røven Fonda!

Hi Incline Flyes

2s x 15r @ 24kg

Dips

2s x 15r @ BW+5kg

EZ Bar Curl (superset)

2s x 15r @ 35kg

French Press (superset)

2s x 15r @ 35kg

Lying Cable Curl

2s x 15r @ 26,25kg

Alle de store BBer laver den her!!!

Face Pull

2s x 15r @ 28kg

Leaning Side Raise

2s x 15r @ 18kg

Faktisk rigtig fin træning med Cilius en lørdag morgen. Der var ikke det store overskud til mange reps i patværket, men bortset fra det så gik det godt. :smile:

Derudover fik Cilius og jeg lavet en lille kontrolmåling på fedtprocenten imorges: 2% ned på 2 uger. Right on target I am! :4thumbup:

Til sidste blev jeg genkendt af MarianneB og CandyGirl, og det til trods for at min frisør har fået klippet mig så jeg ligner en blanding af Rick Astley (I'm not even joking), Elvis i slutningen af '70erne og dernæst rystet sammen med et stænk af Rammstein, kønt er det ikke, men man kan åbenbart stadig se jeg er mig! :tongue:

Det sjove var at Cilius lå og lavede db presses, mens MarianneB lavede skulderpres og jeg bemærkede straks OG kommenterede til Cilius at "hende ved siden af dig, hun har større arme end dig når jeres arme er strækt!!!" Cilius var ikke helt tilfreds med at en af det modsatte køn har større arme end ham. Dertil kan jeg dog kun sige én ting: Virkelig god form Marianne!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Til sidste blev jeg genkendt af MarianneB og CandyGirl, og det til trods for at min frisør har fået klippet mig så jeg ligner en blanding af Rick Astley (I'm not even joking), Elvis i slutningen af '70erne og dernæst rystet sammen med et stænk af Rammstein, kønt er det ikke, men man kan åbenbart stadig se jeg er mig! :tongue:

Det sjove var at Cilius lå og lavede db presses, mens MarianneB lavede skulderpres og jeg bemærkede straks OG kommenterede til Cilius at "hende ved siden af dig, hun har større arme end dig når jeres arme er strækt!!!" Cilius var ikke helt tilfreds med at en af det modsatte køn har større arme end ham. Dertil kan jeg dog kun sige én ting: Virkelig god form Marianne!!! :devil:

Hehe, jeg nåede faktisk også at tænke, at er da vist var lidt morgenhår over det - men det var jo også lørdag før middag :tongue:

Og ja, hun er sku en sej træningsmakker hende MarianneB :superman:

God weekend :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, jeg nåede faktisk også at tænke, at er da vist var lidt morgenhår over det - men det var jo også lørdag før middag :tongue:

Og ja, hun er sku en sej træningsmakker hende MarianneB :superman:

God weekend :cool:

Aaah! Det havde jeg helt glemt! Jeg kunne jo bare påråbe mig lørdag-morgen-klausulen!!! Hermed gjort… :wink:

Jo, du var genkendelig, men jeg bemærkede også din tattoo, selv om du ikke viste så meget af den :smile:

Heh - Tak for de søde kommentarer :blush:

Njaaa… Jeg er ikke den store tattooflasher, med mindre jeg bliver spurgt om at gøre det, så flasher jeg den pavestolt! :w00t:

God weekend til jer begge to. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Så tramper du rundt i FDK Nørrebro med din Mass Infinite Body og Rockabilly-do uden at logge træningen efterfølgende! :mad:

yoyogi028ln0.jpg

Hot DAMN!!!

Jeg har faktisk set de drenge der live i Tokyo!

Det er supercool!

En masse japanere med det mest sindssyge hår, der mødes til old school Rock n' Roll. De står i en stor kreds og skiftes til at ryge ind i midten og lave moves - super underholdende og svedige moves :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

På talrige opfordringer (Simon har ligget og ringet til mig hele natten indtil jeg lovede at opdatere) kommer her lidt logning fra Anders og Rockabilly håret.

Snatch Grip RDL

2s x 10r @ 120kg

Min fys (Kauf), har fundet frem til at det nok ikke kun er en fiber i min psoas, men en irriteret bursa. Derudover er min højre psoas kraftig underudviklet. Når jeg squatter ned - selv uden vægt - skubber hele mit hofteparti sig lige 2-3 cm till højre, lige omkring (faktisk lidt over såvidt jeg husker Kauf?!?!) 90°. Det vil sige: ingen squat, ingen dødløft, ingen benpres. Jeg fik dog dispensation til at lave stivbenet dødløft (Min RDL er stort set stivbenet).

Leg Extension (Superset)

2s x 10r @ 55kg

Leg Curl (Superset)

2s x 10r @ 55kg

Incline DB Press

2s x 10r @ 40+1,25kg

Pullups

2s x 10r @ bw+5kg

Bent Arm Hi Incline Flyes

2s x 10r @ 32kg

DB Row

2s x 10r @ 40+2,5kg

Dips

2s x 10r @ bw+25kg

Ez-Bar Curl (superset)

2s x 10r @ 47,5kg

French Press (superset)

2s x 10r @ 47,5kg

Lying Cable Curl

2s x 10r @ 36,25kg

Face Pull

2s x 10r @ 36,25kg

Leaning Side Raise

2s x 10r @ 24kg

Floating Crunches

10r @ 24kg

Fin træning, midt i en masse pres! Jeg har faktisk fået trænet fast og uden afbrydelser, men vi har lige flyttet vores firma til Studiestræde og jeg får min "kortfilmsinstruktør debut" imorgen. Så der har været rigeligt at se til, med at skabe dialog, caste skuespillere, lave storyboard, flytte computere, lave netværk og bla bla bla - manden de kaldte blæksprutte. :w00t: Derfor har jeg ikke følt det store behov for at logge. :wink:

Link to comment
Share on other sites

På talrige opfordringer (Simon har ligget og ringet til mig hele natten indtil jeg lovede at opdatere) kommer her lidt logning fra Anders og Rockabilly håret.

Snatch Grip RDL

2s x 10r @ 120kg

Min fys (Kauf), har fundet frem til at det nok ikke kun er en fiber i min psoas, men en irriteret bursa. Derudover er min højre psoas kraftig underudviklet. Når jeg squatter ned - selv uden vægt - skubber hele mit hofteparti sig lige 2-3 cm till højre, lige omkring (faktisk lidt over såvidt jeg husker Kauf?!?!) 90°. Det vil sige: ingen squat, ingen dødløft, ingen benpres. Jeg fik dog dispensation til at lave stivbenet dødløft (Min RDL er stort set stivbenet).

Du har med andre ord fået ordineret disko :cool: Håber du kommer dig over det i en fart!

Og gode dips der!

Link to comment
Share on other sites

Du har med andre ord fået ordineret disko :cool: Håber du kommer dig over det i en fart!

Og gode dips der!

Det er derfor jeg ikke rigtig har logført. Der er ikke det helt vildt sjove i ren disko. POWAAA og SÅ disko, det fee', men ren disko, ik' så fee'…

Dips er powerdisko = ultrafee' :w00t:

Pics or it didn't happen!

You ask, I deliver!

Oversmart, rockabilly, designer/instruktør/studieejer/blæksprutte på sin nye plads i fårking Studiestræde! :tongue:

post-619-1208961733_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

:wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub:
:4winkkiss:
Kan vi ikke hellere få et billede af tussen? Er den færdig?

Jeg har en session igen på mandag, så skal der nok komme nye billeder op. :wink:

Derefter kommer nok én session til og en omgang touchups før den er helt færdig. :smile:

Rammer meget godt min egen træningstilgang.

Og fedt garn der!

Vi totalt for seje er vi! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
98.1kg

14.1%

Biceps: 44cm

Bryst: 124cm

Liv: 95cm

Lår: 65cm

…og så ud i solen! :w00t:

Mine mål minder uhyggeligt meget om dine, og vi er også lige høje. :bigsmile:

Men mon ikke jeg har lidt mere flæsk på kroppen end dig. Det gætter jeg på. De må være de 4kg jeg vejer mere end dig der er kommet af bajerne :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

En lynopdatering fordi jeg er ved at blive rastløs.

Har haft en dejlig lille 3-trins-raket.

1) Fiber i psoas, en gammel historie, som bliver ved med at vende tilbage.

Derpå:

2) En inflamation i bursaen i hoften. En ny ting, men kan med lidt held gå hen og blive endnu en klassiker.

Derpå:

3) DISCSLIP!!! Det er ikke helt en prolaps, men en billigere udgave hvor en hvirvel bliver forskubbet kraftigt. Fik ondt i ryggen sidste fredag under en middag, næste morgen kollapser jeg i min gang pga smerter i ryggen. Jeg har været til 4 konsultationer hos en fys og han har stadig ikke turde røre ved min ryg, da den er for forskubbet. Jeg kan dog nu gå småture, hvilket er rart omend det bliver smertfuldt efter omkring 10 minutter. At sidde ned er stadig no-go. Den fuck-up glasryg er en sikker genganger, omend jeg ladrig før har prøvet noget helt oppe i denne klasse.

Det virkelig seje er at rollen som Jabba the Hutt i "Teen Star Wars - Young and crazy" helt sikkert er hjemme efterhånden.

Link to comment
Share on other sites

En lynopdatering fordi jeg er ved at blive rastløs.

Har haft en dejlig lille 3-trins-raket.

1) Fiber i psoas, en gammel historie, som bliver ved med at vende tilbage.

Derpå:

2) En inflamation i bursaen i hoften. En ny ting, men kan med lidt held gå hen og blive endnu en klassiker.

Derpå:

3) DISCSLIP!!! Det er ikke helt en prolaps, men en billigere udgave hvor en hvirvel bliver forskubbet kraftigt. Fik ondt i ryggen sidste fredag under en middag, næste morgen kollapser jeg i min gang pga smerter i ryggen. Jeg har været til 4 konsultationer hos en fys og han har stadig ikke turde røre ved min ryg, da den er for forskubbet. Jeg kan dog nu gå småture, hvilket er rart omend det bliver smertfuldt efter omkring 10 minutter. At sidde ned er stadig no-go. Den fuck-up glasryg er en sikker genganger, omend jeg ladrig før har prøvet noget helt oppe i denne klasse.

:crazy: Lyder ikke rart. God bedring.

Det virkelig seje er at rollen som Jabba the Hutt i "Teen Star Wars - Young and crazy" helt sikkert er hjemme efterhånden.

Wwtww? Tell me more

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share