Keeping the status quo


AndersL
 Share

Recommended Posts

Løb DHL fredag. Trænede igår, gik fint, trænede idag, gik af lort! Først troede jeg det var min fiber i psoas der var spunget op, men da jeg kom ud af tågerne gik det op for mig at den jo sad i højre psoas og den smerte jeg har lige nu er i venstre psoas… TADAAA en ny ting at komme på listen!

Så nu ligger jeg med en pose kolde ærter i lysken og er sur.

Dagens højdepunkt var dog at møde SimonHP, Quads og Giovanni… De tre sammen ligner uden tvivl The Rat Pack, så må i selv gætte hvem der er hvem…

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg varmer op og strækker vha Bulgarian Split Squats før jeg går igang med vægtene, men ingen EQIs. Det burde jeg så gøre kan jeg høre på det hele?! :wink:

Det kan anbefales :smile:

Det sænker spændingsniveauet i hoftebøjerne betragteligt og hvis du holder spændet i ballerne (tænk på Sepe tjekker dig ud og du gerne vil se "stram ud"), får du også aktiveret ballerne i samme omgang.

Everybody wins!

Link to comment
Share on other sites

IMPACT PHOTOGRAPHY TRIBUTE!!!

SP_20Dec2004_05_lg.jpg

Incline bænkpres

2s x 5r @ 100kg

Faktisk ganske let

DB Rows

2s x 5r @ 55kg

HS Wide Press

2s x 5r @ 75kg

Pullup

2s x 10r @ BW+kg

Incline Flyes

2s x 5r @ 30kg

Dips

2s x 5r @ BW+30kg

Hammer Cur (superset 1)

2s x 5r @ 26kg

Tate Pres (superset 1)

2s x 5r @ 26kg

Hammersmtrength Curl

2s x 5r @ 52,5kg

2D Shoulder

2s x 5r @ 22kg

NØJ jeg var træt idag!!! Men kom godt igennem. Turde ikke køre dødløft da jeg har humpet rundt hele dagen, men min lysken havde det betragteligt bedre efter træningen, så jeg tror bare det en lille forsktrækning der er kommet efter den uvandte og udmattende oplevelse det var at løbe 5km til DHL stafetten. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

57842389.jpg

bffs_til_da_end_rainbow_stars.gif

Mit bedømmelses grundlag er måske også liiidt tyndt :tongue:

Under alle omstændigheder er jeg glad for MOL har fået sit eget ratpack, og nu ved jeg da hvem mine næste træninger skal dedikeres til :smile:

Det er jo heller ikke fordi jeg har tænkt tanken når jeg har set dem hver for sig. Det slog mig bare til træning i tirsdags, da jeg kastede stjålne og ensomme blikke i deres retning. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Du er til gengæld MOL's svar på en ung Marlon Brando,

Enspænder. Lidt mørk og dragende. Lever livet på kanten. Damerne er vilde med dig.

wildone.jpg

Den med Marlon Brando har jeg faktisk hørt ikke så få gange! :w00t:

…og James Dean et par gange også… Begge sammenligninger jeg har det ganske glimrende med! :innocent:

Tilgengæld vil jeg mene - for nu at holde det i trænings-posse-ånd - at Cilius og jeg minder mest om Gøg og Gokke!!!

Laurel-and-Hardy.jpg

Jeg kiggede lidt på din log titel.

ILS = Imaginary, lat syndrome?

jeg har hørt reference til syndromet fra flere piger her i canada omkring mænd der går rundt med fransbrød under amene uden rette :laugh: Den fedeste forkortelse EVER!

Jeps, det er det ILS står for! :bigsmile:

Vi har en ung palæstinensisk gut nede i FitDK. Han er vel omkring 180cm høj, vejer lige omkring 83kg og har en fedtprocent lige under 20%. Men FÅÅÅRK han er stor - i sit eget sind - træner altid i "rigtige" bodybuilder tanktops, godt nedringede også i siderne! Han har faktisk én hvorpå der ligefrem er påtrykt et billede af en BBer fra 80erne (Kunne dog ikke se hvem). Han har det vildeste ILS!!! Armene står nærmest vandret ud til siden og de spæde skuldre er skubbet helt op i fjæssing. Faktisk kalder vi ham bare for "Kong ILS"…

…og det er ham jeg har tænkt mig at sælge placebo til! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeps, det er det ILS står for! :bigsmile:

Vi har en ung palæstinensisk gut nede i FitDK. Han er vel omkring 180cm høj, vejer lige omkring 83kg og har en fedtprocent lige under 20%. Men FÅÅÅRK han er stor - i sit eget sind - træner altid i "rigtige" bodybuilder tanktops, godt nedringede også i siderne! Han har faktisk én hvorpå der ligefrem er påtrykt et billede af en BBer fra 80erne (Kunne dog ikke se hvem). Han har det vildeste ILS!!! Armene står nærmest vandret ud til siden og de spæde skuldre er skubbet helt op i fjæssing. Faktisk kalder vi ham bare for "Kong ILS"…

…og det er ham jeg har tænkt mig at sælge placebo til! :laugh:

Priceless... :laugh:

Sælg ham endelig en masse placebo og lad os høre hvordan hans lats reponderer :w00t:

Link to comment
Share on other sites

IMPACT PHOTOGRAPHY TRIBUTE!!!

SP_11Feb2006_04_lg.jpg

Dødløft

2s x 5r @ 170kg

POW! POW! POW!

Incline bænkpres

2s x 5r @ 100kg

PIEW! PIEW! PIEW!

DB Rows

2s x 5r @ 60kg

ZOOM! ZOOM! ZOOM!

HS Wide Press

2s x 10r @ 65kg

SWISH! SWISH! SWISH!

Pullup

2s x 5r @ BW+5kg

KAPOING! KAPOING! KAPOING!

Incline Flyes

2s x 5r @ 32kg

FLAP! FLAP! FLAP!

Dips

2s x 5r @ BW+35kg

WONK! WONK! WONK!

Hammer Cur (superset 1)

2s x 5r @ 28kg

Tate Pres (superset 1)

2s x 5r @ 28kg

WUP! WUP! WUP!

Hammerstrength Curl

2s x 5r @ 52,5kg

ZØB! ZØB! ZØB!

2D Shoulder

2s x 5r @ 21kg

GAK! GAK! GAK!

SUPER lækker træning!!! Alt var tungt, men nemt, lige som jeg kan li' det! :w00t: Drømmer lidt om af få incline bænken op på 5x115 denne gang og dødløften op på 5x210, om det lykkedes, det finder jeg snart ud af! :devil:

Link to comment
Share on other sites

STEVE REEVES TRIBUTE!!!

sr17.jpg

Dødløft

2s x 5r @ 180kg

Nemme!

Incline bænkpres

2s x 5r @ 105kg

Nemme!

DB Rows

2s x 5r @ 65kg

Upraktiske!

HS Wide Press

2s x 5r @ 85kg

Nemme…

Pullup

2s x 5r @ BW+10kg

Nemme!!1!!

Incline Flyes

2s x 5r @ 32kg

NeMmE!1!!one!

Dips

2s x 5r @ BW+35kg

nEmmE!!!!!!!!

Hammer Cur (superset 1)

2s x 5r @ 28kg

Tate Pres (superset 1)

2s x 5r @ 28kg

neMME!!

Hammerstrength Curl

2s x 5r @ 52,5kg

nemme.1.1.1

2D Shoulder

2s x 5r @ 24kg

Motherfucker

God fin træning, der er stadig plads til stigning på alle øvelser. Det er en ren velsignelse at lave 5ere! :smile: Mødte Dean M og Frank S til træning. Tror de har lavet sindsyge ting i weekenden, for de lavede ikke rigtig andet end stå nede ved bænkpressen og fnise! :laugh: Dean fik dog skubbet en ganske habil vægt op, under ivrige tilråb fra os der overværede. Morten "Alitd-i-Sommerform" Essensen var også nede og give den disko-gas.

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Derfor du så så ekstra-glad ud i dag :bigsmile:

Jeg var faktisk megastresset og overhovedet ikke i godt humør igår da jeg startede igår, men det er forbandet svært at være i dårligt humør efter dødløft. :smile:

Som sagt - hver af jer som tilskuere giver lige 5kg på toppen!

Frank S har lavet gris hele weekenden, jeg fniste af hans historier :tongue:

Hæhæhæ… Ærgeligt at der ikke var tid til at høre et par røvere på vejen. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej du :smile:

Du er jo lidt af en ekspert i formater og hd afspilning! Gider du vurdere specs på denne fætter?

Lige nu bruger jeg min mbp som mediecenter, via dvi-hdmi kabel til fjernsynet, men søger en permanent løsning som ikke involverer den bærbare, men som har nogenlunde så lækkert interface som front row, og som æder hd materiale osv...

http://www.sarotech.com/english/product/dvp-570x.html

Link to comment
Share on other sites

Hej du :smile:

Du er jo lidt af en ekspert i formater og hd afspilning! Gider du vurdere specs på denne fætter?

Lige nu bruger jeg min mbp som mediecenter, via dvi-hdmi kabel til fjernsynet, men søger en permanent løsning som ikke involverer den bærbare, men som har nogenlunde så lækkert interface som front row, og som æder hd materiale osv...

http://www.sarotech.com/english/product/dvp-570x.html

Uha… Jeg aner intet om mediacenters overhovedet. Jeg har den mest nødvendige viden om videoformater, fra et produktionsmæssigt synspunkt, men det er det. Så jeg må desværre skuffe og melde pas på den der du.

Link to comment
Share on other sites

STEVE REEVES TRIBUTE!!!

sr70.jpg

Dødløft

2s x 5r @ 190kg

Incline bænkpres

2s x 5r @ 105kg

DB Rows

2s x 5r @ 65kg

HS Wide Press

2s x 5r @ 90kg

Pullup

2s x 5r @ BW+15kg

Incline Flyes

2s x 5r @ 34kg

Dips

2s x 5r @ BW+35kg

Hammer Cur (superset 1)

2s x 5r @ 30kg

Tate Pres (superset 1)

2s x 5r @ 30kg

Hammerstrength Curl

2s x 5r @ 52,5kg

2D Shoulder

2s x 5r @ 26kg

Jeg er travl, travl, TRAVL! Så ikke den store historie. Gik godt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share