SNF's log


Guest SNF
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Får man aldrig nogle tal på hvad du løfter? :bigsmile:

haha jo det kan jeg da godt sætte på. :laugh:

(formoder jeg bare skal skrive den ene af vægtene :unsure:, og ikke begge løs vægte, men er ikke sikker men ellers er det jo bare at gange med 2.

3*10 gange ved alle

Dumbell press 7 kg

laterail press 5 kg

bænkpress i maskine 22½ kg

incline dumbell press 6 kg

Fransk press 7 kg

hammercurl 8 kg

barbell curl siddende på bænk, hm ved ikke hvad stangen vejer. tjekker næste gang

leg curl 32½ kg

leg exrtension 30 kg

benpress 80 kg

crunches i maskine 30 kg

Som du kan se, er der forbedringspotentiale :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 595
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
jada - vi vil ha' enheder på det hele - sæt, reps, kg, meter, dollars, liter osv osv. :tongue:

Og så var yoga da en glimragende idé.

:laugh:

Jeg ved yoga er godt for mig, er bare så dårlig til det... :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det er bare den perfekte mulighed for at skrive PR igen og igen. :cool:

Det er da ingen undskyldning :poking::innocent:

nej det er det vil ikke :innocent: Det vil være en god ide i morgen, men der er ikke nogle begynderhold i morgen før kl. 20.00 og det er for sent i morgen og ellers kun begynderhold om morgenen :unsure: , og så kan jeg ikke nå på studie.

Der er godt yogafitness (står dog ikke beskrevt hvilket niveau der er), men ved ikke lige hvad det dækker over :blink:

har kun prøvet astranga yoga :hippy:

hm måske kan jeg gøre det lørdag og så kun køre en spinningstime :smile:

Link to comment
Share on other sites

haha jo det kan jeg da godt sætte på. :laugh:

(formoder jeg bare skal skrive den ene af vægtene :unsure:, og ikke begge løs vægte, men er ikke sikker men ellers er det jo bare at gange med 2.

3*10 gange ved alle

Dumbell press 7 kg

laterail press 5 kg

bænkpress i maskine 22½ kg

incline dumbell press 6 kg

Fransk press 7 kg

hammercurl 8 kg

barbell curl siddende på bænk, hm ved ikke hvad stangen vejer. tjekker næste gang

leg curl 32½ kg

leg exrtension 30 kg

benpress 80 kg

crunches i maskine 30 kg

Som du kan se, er der forbedringspotentiale :laugh:

Godt, så man kan få lidt en blik af hvor stærk du er :devil:

Link to comment
Share on other sites

armbøjninger (jeg er så dårlig til det, næsten pinligt :post-15167-1189536113.gif)

Åh da unge dame, du er ikke den eneste. Mit nye program indeholder triceps armbøjninger... Min træner vil have jeg skal tage 4x 8-12 gentagelser.. a080.gif Det man s.. da ikke... Kan da max tage 4x4-5 stk.. men det kommer vel, selvom det er dybt pinligt, at man er så slap. d075.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Åh da unge dame, du er ikke den eneste. Mit nye program indeholder triceps armbøjninger... Min træner vil have jeg skal tage 4x 8-12 gentagelser.. a080.gif Det man s.. da ikke... Kan da max tage 4x4-5 stk.. men det kommer vel, selvom det er dybt pinligt, at man er så slap. d075.gif

Hey unge Julie

Ja det er super pinligt man kan være så slap :laugh: , men desværre er der jo kun en måde at blive bedre til armbøjninger på :blink:

de bedste hilsner

Signe, som drikker dagens første kop kaffepost-15167-1189571316.gif

Link to comment
Share on other sites

Hey Signe :bigsmile:

Så fik jeg endelig lige luret din blog - nice træning :smile: Ville os' gerne dedikere mig til yoga'en fast - that's some nice shaaait :hippy:

Og et forsinket tillykke med lejligheden - du skal nok falde hurtigt til. Bare det, at man nærmest ka' nå fra den ene ende af kbh til den anden på 25min hjælper en del :tongue:

Hyg dig (med kaffen) :tongue: :4george:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Signe :bigsmile:

Så fik jeg endelig lige luret din blog - nice træning :smile: Ville os' gerne dedikere mig til yoga'en fast - that's some nice shaaait :hippy:

Og et forsinket tillykke med lejligheden - du skal nok falde hurtigt til. Bare det, at man nærmest ka' nå fra den ene ende af kbh til den anden på 25min hjælper en del :tongue:

Hyg dig (med kaffen) :tongue: :4george:

Hej Randipost-15167-1189606608.gif

Tak skal du have. :bigsmile: Ja det er jo nemt at komme rundt i KBH på sin cykel, men skal bare lige vende mig til tanken men bliver rart.....

Ja må vist i gang med yoga eller pilates som afveksling til min styrketræning og spinning :hippy:

Signe

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning post-15167-1189629967.gif

I stedet for spinning eller fri dag i dag som egentlig var planen tog jeg i stedet til fittnessYoga :hippy: , min krop bliver noget stiv i det af alt det spinning :dry: , og yoga plejer at hjælpepost-15167-1189630086.gif. Jeg er bare ikke så god til at gøre det så tit :innocent:, og er i øvrigt sindsyg dårlig til yoga :blink:

Så frisk mødte jeg til yogafitness, som jeg aldrig har prøvet, jeg plejer at være til astranga. Sædvanlig spørg han om der er nogle nye, jeg rækker pænt hånden om. "Nå det er en dårlig dag at være ny på, vi har kørt med det samme program i 3 måneder, så der bliver fart på.".. :crazy:

Han kiggede på mig, "og så er det bedst hvis i tager sko og strømper af". Jeg har en anke imod Yoga, jeg vil altså ikke trippe rundt på mine bare fødder :nonono:. Der er en grund til vi tager tøj på, jeg føler, jeg rykker tilbage i udviklingslæren hvis jeg skal trippe rundt på bare fødder. Det sammenholdt med at man gør det sammen med 30 andre med risiko for fodvårter, fodsvamp og andre spændende fodbårende sygdomme :nonono: (kan man sige fodbårende sygdomme?) Beholder mine strømper på ligegyldig om yogalæreren ser kritisk på mig.

Men jeg fik da mødt dyreriget i dag, i form af svanen, duen, skorpignonen, hunden, ørnen med mere. Det gik bedre end frygtet væltede ikke så meget rundt som jeg havde frygtet. :tongue:

Jeg bliver med yoga altid opmærksom på at min krop ikke fungere lige godt i hver side. Min venstre side har væsentlig sværere ved at holde balancen end den højere :raisebrow:

Jeg burde gå til yoga en dag om ugen som afveksling til spinning og styrketræning, men passer bare mit temperament bedre med noget med lidt mere gang i :w00t:

Men dejlig træning kan mærke min krop er glad for en rolig dag, i morgen står den på 2 spinningstimerpost-15167-1189630841.gif

post-15167-1189630191.gif

Link to comment
Share on other sites

Han kiggede på mig, "og så er det bedst hvis i tager sko og strømper af". Jeg har en anke imod Yoga, jeg vil altså ikke trippe rundt på mine bare fødder :nonono: . Der er en grund til vi tager tøj på, jeg føler, jeg rykker tilbage i udviklingslæren hvis jeg skal trippe rundt på bare fødder. Det sammenholdt med at man gør det sammen med 30 andre med risiko for fodvårter, fodsvamp og andre spændende fodbårende sygdomme :nonono: (kan man sige fodbårende sygdomme?) Beholder mine strømper på ligegyldig om yogalæreren ser kritisk på mig.

:laugh:

Hvordan vil du lave astanga med sokker på?

Nu ved jeg så ikke helt hvad det fitnessyoga indebærer, men holder i jer ikke primært på egen måtte? Jeg har altså lidt svært ved at se at det skulle være en væsentlig smitterisiko man udsætter sig selv for i forhold til hvad du ellers møder dagen igennem. Måske er jeg bare lykkeligt uvidende. :innocent:

Dog er det positivt du er meget påpasselig med dine fødder. :shades:

Link to comment
Share on other sites

hehe ja må lave en konditest på dig så :bigsmile:

:laugh: Det ville blive god entertainment for pengene!

Tror jeg vil lave et max test på et tidspunkt på vores løbebånd. Har lavet Åstrand for flere år siden, nu på det seneste kun Gerkin. Men jeg ved fra mit sidste Åstrand at jeg havde en højere max puls en "standardmodellen" for min alder, så på den måde bliver Gerkin lidt skæv.

Nå, men jeg skal nok komme i gang med min kondition i gen - intervaller passer mig udmærket som cardio under cut :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:laugh:

Hvordan vil du lave astanga med sokker på?

Nu ved jeg så ikke helt hvad det fitnessyoga indebærer, men holder i jer ikke primært på egen måtte? Jeg har altså lidt svært ved at se at det skulle være en væsentlig smitterisiko man udsætter sig selv for i forhold til hvad du ellers møder dagen igennem. Måske er jeg bare lykkeligt uvidende. :innocent:

Dog er det positivt du er meget påpasselig med dine fødder. :shades:

Jeg laver også astrangapost-15167-1189677163.gif med strømper. Der er sikkert ikke nogle risiko for "fodbårende" sygdomme, men synes fødder hm ikke er så lækre, og slet ikke andres :blink:

Yogafittness er åbenbart en blandning af pilates, tai chi og yoga. Jeg synes nu astrange er bedre, men har jo kun prøvet fittnessyoga en gang. :hippy: Vi var også på gulvet, og ikke kun på vores egen måtte. :bigsmile:

Jo hverdagen byder på væsentlig større risikoer end yogafødder :tongue: f.eks. er der ca. 10.000 bakterier pr. militer mælk :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning 2 timer spining :bike:

1. time

6 min opvarmning til 70 %

4 min siddende mellemtakt til 76-82%

derefter 15 sek siddende, 15 sek siddende spurt, 15 sek stående, 15 sek stående spurt.

gentaget med 30 sek, 45 sek og 1 min. 82- 92 %. :heartpump:

derefter 4 siddende mellemtakt nedtil 80 %

samme interval som det tidligere. Det var et dejligt ondt interval post-15167-1189711032.gif

Derefter enkelttakt arbejde for resten.

Dejlig time, intervallet er så hårdt på den gode måde., min krop havde det egentlig godt i dag. :alright:

Time 2 var lidt mere stille og rolig :bigsmile:

Min kost kører også fint for tiden. Jeg er blevet helt godt til at spise både fedt og protein. Specielt min opdagelse af mandelsmør :wub: har gjort underværker for fedtindtaget :laugh:. Protein kører sådan ok, og er begyndt at få lyst til at spise ting med protein i. Jeg var inde i Anita Rye's log og se billeder af hendes proteinæggekage og fik sindsyg lyst til den :blink: Bliver nok nødtil at lave en i morgen :4mewantfood:

Desuden har jeg jo en trang til chokolade :post-15167-1189710974.gif og har fundet et fantastisk nyt produkt. De smager rigtig godt og en af dem indeholder 110 kcal. post-15167-1189712391.gif

Tror også de er med vanille og jordbær. De skal smages en af dagenepost-15167-1189712214.gif

post-15167-1189710146_thumb.jpg

I morgen(tidlig :sleepy: ) står den på 1 spiningstime, og desuden burde jeg køre en gang styrketræning post-15167-1189711226.gif

post-15167-1189710474.gif

Link to comment
Share on other sites

I morgen(tidlig :sleepy: ) står den på 1 spiningstime, og desuden burde jeg køre en gang styrketræning post-15167-1189711226.gif

Når man skriver sådan, har "man" så rent faktisk tænkt sig at gøre det?

Enten gør man det, eller også gør man det ikke. Så er det på plads. :devil:

Hvor fandt du de der choko-ting? De ser :4mewantfood: ud.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Når man skriver sådan, har "man" så rent faktisk tænkt sig at gøre det?

Enten gør man det, eller også gør man det ikke. Så er det på plads. :devil:

Hvor fandt du de der choko-ting? De ser :4mewantfood: ud.

Godmorgen unge Maxpower :sleepy:

Du har ret, enten så gør man det eller også gør man det ikke. Godt du :poking: til mig :innocent:

Det er nok mest udtryk for en bevidsthed om at jeg nogle gange burde priotere styrketræning fremfor spinning. :hmmm: Det er diskussion jeg har med mig selv i tiden :wink:

Choko-soya :wub: tingene har jeg købt i Irma :4mewantfood:

post-15167-1189746649.gif

Link to comment
Share on other sites

Jeg var inde i Anita Rye's log og se billeder af hendes proteinæggekage og fik sindsyg lyst til den :blink: Bliver nok nødtil at lave en i morgen :4mewantfood:

Utroligt som den æggekage smitter fra log til log :laugh:

Tror der skal laves regler om, at der ik må postes billeder af god mad :innocent:

Om ik andet, så kan jeg varmt anbefale æggekagen... Rigtigt lækkert og man får meget mad for sine kcal :4thumbup:

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Du har ret, enten så gør man det eller også gør man det ikke. Godt du :poking: til mig :innocent:

Hehe - I er da et godt team. Du prikker til MaxPower omkring hans mad og han holder dig til ilden mht. træning :wink:

Mmmmmm.. tror den står på æggekage i aften :4eat:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Godmorgen unge Maxpower :sleepy:

Du har ret, enten så gør man det eller også gør man det ikke. Godt du :poking: til mig :innocent:

Det er nok mest udtryk for en bevidsthed om at jeg nogle gange burde priotere styrketræning fremfor spinning. :hmmm: Det er diskussion jeg har med mig selv i tiden :wink:

Choko-soya :wub: tingene har jeg købt i Irma :4mewantfood:

Og igen er man bare afsat fordi man er jyde og bosat i ÅRHUS. INGEN IRMA = ingen choko ting. :bottom::poking::unsure: Minder mig om at jeg skla ud og have købt æg.. :tongue4:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Så blev der lavet æggekage inspireret af Anita Rye som havde skinke i. Se Anitas log. :bigsmile:

Min er med løg, 1 æg, 4 æggehvider, 50 gram tomat og 50 gram røget laks. Dertil spinat.post-15167-1189769981.gif

Energifordelingen i æggekagen er 47 % protein, 17 % kulhydrat og 36 % fedt. Der er 263 kcal i den, og så spinatten som kommer ud over. Velbekomme. :4mewantfood:

Beklager billedekvaliteten men gik først op for mig hvor dårlig den var da jeg havde spist den :laugh:

mad_laks.doc

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Og igen er man bare afsat fordi man er jyde og bosat i ÅRHUS. INGEN IRMA = ingen choko ting. :bottom::poking::unsure: Minder mig om at jeg skla ud og have købt æg.. :tongue4:

Hej Julie

Jeg tror nok man kan få dem i Føtex og Bilka også :w00t: Så kan det være du kan få chokoting :wub: . Desuden åbner der snart en Irma i Århus :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share