Hoosier's log III


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Fredag den 29. august 2008:

Squat:

Halv dragt:

12@20kg

8@50kg

4@70kg

2@80kg +bælte

2@100kg +løse bind og bælte

Skulle derefter have haft et par løft i fuldt udstyr, men da Kim desværre blev holdt op efter sin sejlads pga. en protest, var der ikke rigtig nogen til at hjælpe, så det må blive mandag i stedet. :smile:

Tog i stedet lidt mere uden udstyr:

Squat:

8@20kg

6@40kg

3@50kg

3@55kg

3x3@60kg

Fokus på teknik. Føltes udmærket, selvom man jo altid godt kunne ønske sig lidt mere fart. :rolleyes:

Legpress:

12@150kg

2x12@200kg

Kan godt mærke, at det er et stykke tid siden. :blush:

ss:

Chin-ups (UH):

2x10@bw

Easy! :w00t:

Seated cable rows:

8@50kg

8@60kg

3x8@63kg

Også nemme! :bigsmile:

Standing EZ-curls:

[email protected]

[email protected]

Store biiiiceps! :4flex:

ss:

Seated face-pulls:

3x15@40kg --> 15@30kg drop set efter sidste sæt

Mave på gulv:

3x20@mig

ss:

Hyperextensions:

3x12@mig

+udstrækning og McKenzie

Link to comment
Share on other sites

Fik trænet fra lidt over otte lørdag morgen (på kun fire timers søvn :wacko:) inden maling og flytning. :bigsmile:

Lørdag den 30. august 2008:

Smal bænkpres:

12@20kg

10@35kg

3x8@45kg

Ganske nemt. :smile:

Speed dødløft:

3x6@60kg

12singles@80kg

12@60kg back-off

Kørte ekstremt dårligt i dag. Føler mig træt i lænden. :crybaby:

Dips:

3x12@bw

Også nemt. :smile:

ss:

Goodmornings:

12@20kg

2x12@50kg

Har ikke kørt øveslsen i et par uger, så startede let ud, da der altid er doms-garanti for mig i denne øvelse efter selv en meget kort pause. :blush:

Standing db laterals:

12@5kg

[email protected]

ss med skiftevis:

Mave på gulv:

3x20@mig

og:

McKenzie:

3x15@mig

+4 sæt rotator med elastik samt udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 1. september 2008:

Squat:

Halv dragt str. 32:

12@20kg

6@50kg

3@70kg

1@85kg +bælte

Fuldt udstyr:

2@120kg egne knæbind

1@130kg Kims knæbind (dog ikke særligt stramme, synes jeg :blush:)

Stoppede efter det godkendte løft på 130 kg. Teknikken var acceptabel i dag, men farten var ikke specielt god. Energien er ikke overvældende god i squat og dødløft for tiden, :dry: så jeg valgte at spare mig lidt.

Bænkpres med kæder:

12@20kg u. kæder med fødderne på bænken

8@40kg u. kæder med fødderne på bænken

6@20kg +33kg kæder i led 6

6@30kg +33kg kæder i led 5 (det passede bedre med led 5)

5x3@40kg +33kg kæder :bigsmile:

12@25kg +33kg kæder - back-off :4flex:

Super god bænk igen i dag. :w00t: Bænk er sgu næsten min yndlingsøvelse for tiden. :blush:

Chin-ups (UH):

9@bw

3x8@bw

ss:

Mave på gulv:

3x20@mig

Standing db laterals:

[email protected]

[email protected]

[email protected]

ss:

Lying db rear laterals:

[email protected]

Triceps pushdown m. reb:

3x8@30kg

+ et sæt McKenzie, fire sæt rotator med elastik samt udstrækning :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hey!

Vist lidt for længe siden jeg har været forbi din log.

Tillykke med stævnet/PR!! :4thumbup: :superman:

(fatter jo ikke meget af det der udstyrsløft, men dine tal er uanset hvad altid imponerende - raw eller ej :wink: )

God fornøjelse med udpakning af flyttekasser - bliver der noget housewarmning eller hvad :tongue:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey!

Vist lidt for længe siden jeg har været forbi din log.

Tillykke med stævnet/PR!! :4thumbup: :superman:

(fatter jo ikke meget af det der udstyrsløft, men dine tal er uanset hvad altid imponerende - raw eller ej :wink: )

God fornøjelse med udpakning af flyttekasser - bliver der noget housewarmning eller hvad :tongue:

:smile:

Tusind tak! :biggrin: Jeg regner med housewarming i omkring år 2012, når jeg får de sidste ting på plads :laugh: (mangler stadig at male en del, og er af samme grund heller ikke rigtig gået igang med udpakningen endnu :innocent:).

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak! :biggrin: Jeg regner med housewarming i omkring år 2012, når jeg får de sidste ting på plads :laugh: (mangler stadig at male en del, og er af samme grund heller ikke rigtig gået igang med udpakningen endnu :innocent: ).

God så - vi lover først at blive insisterende hvis vi ikke har modtaget en kortfristet indbydelse den 21/9

Link to comment
Share on other sites

Fik trænet i går, men var alt for træt, da jeg endelig kom hjem efter en laaang dag, til at få skrevet log. :blush:

Onsdag den 3. september 2008:

Squat:

2x8@20kg overhead squat

8@20kg

6@40kg

8x3@50kg

Bare lige lidt let squat (med fokus på teknik), når nu jeg har døjet med trætte ben og desuden skal have dødløft i dragt fredag. Min far var med til træning. Ville lære ham at squatte, og det gik super godt. :blink: Han havde iflg. Mette (og også efter hvad jeg kunne se) en rigtig flot squatstil for en, som kun har prøvet det et par enkelte gange til bodypump. :devil: Som Kim sagde - det er i hvert fald ikke dér, jeg har det fra. :laugh:

DE bænkpres:

Langefingeren på ringen:

12@20kg

8@40kg

5x3@50kg

Alm. greb:

3x3@50kg

Utroligt så stor forskel der er på en fingerbredde i grebet. :blink: Sættene med pegefingeren på ringen var betydeligt nemmere. Og jeg føler egentlig også, at jeg er stærkere med lillefingeren på ringen end langefingeren. :raisebrow:

Pull-ups (OH):

10@bw

4x5@bw føltes meget nemme og eksplosive i dag :bigsmile:

ss:

Mave på gulv:

4x20@mig

Min vensre storetå, som jeg klemte under en bænk den 23. august er stadig sort. :blush: Men ømheden er ved at forsvinde, så tror, jeg kan lave Planken igen fra fredag. :bigsmile:

Military press:

3x12@20kg

Relativt korte pauser mellem sættene, så de små skuldre syrede godt til. :rolleyes:

+fire sæt rotator med elastik, et sæt McKenzie samt udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Min vensre storetå, som jeg klemte under en bænk den 23. august er stadig sort. :blush: Men ømheden er ved at forsvinde, så tror, jeg kan lave Planken igen fra fredag. :bigsmile:

Ellers kan du jo bare holde det ben løftet, ikk! :wink: Så bliver det også lidt hårdere for dig, der (har jeg noteret mig) kan ligge utroligt længe i planken...

Og tillykke med din konkurrence! Det er virkelig cool at læse med om. Du er satme sej :superman:

Link to comment
Share on other sites

Mave på gulv:

4x20@mig

Min vensre storetå, som jeg klemte under en bænk den 23. august er stadig sort. :blush: Men ømheden er ved at forsvinde, så tror, jeg kan lave Planken igen fra fredag. :bigsmile:

Jeg mangler neglen på min lilletå jeg klemmer den ofte i sumo. Nu har jeg skiftet standen lidt, så må vi se om det hjælper :laugh:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Fredag den 5. september 2008:

Dødløft:

2x5@60kg

5@80kg

1@100kg +bælte - meget nem

Fuldt udstyr:

1@130kg også meget nem

1@150kg igen ganske nem, dog lidt for ivrig med starten, så en anelse krum ryg, tror jeg

Super omgang dødløft i dag!! Det bliver den gamle Titandragt til WEUC. Så må jeg arbejde videre med Metal'en bagefter. :smile:

Goodmornings:

12@20kg

12@50kg

3x6@70kg

Lying leg curls:

4@4pl pyha, lidt for meget ovenpå både dødløft og GM :blush:

2x8@3pl

ss:

Standing EZ-curls:

3x8@25kg :4flex:

Store biiiiceps!! Endelig begynder jeg at få lidt fremgang i curls, som vi jo alle ved er dén vigtigste øvelse for en styrkeløfter! :4smartass:

Planken:

3x40sek@mig

Gik fint, ingen problemer med tåen - men det var selvfølgelig ganske hårdt som sædvanlig. :tongue:

ss:

McKenzie:

3x15@mig

+et sæt hyperextensions samt udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Ellers kan du jo bare holde det ben løftet, ikk! :wink: Så bliver det også lidt hårdere for dig, der (har jeg noteret mig) kan ligge utroligt længe i planken...

Og tillykke med din konkurrence! Det er virkelig cool at læse med om. Du er satme sej :superman:

Hov, denne besked forsvandt da helt i al tåsnakken. :tongue: Fedt at du læser min log! Og tak! :w00t: Jeg så, at du også selv havde et par rigtig gode konkurrencer her for nylig. Godt kæmpet. :devil:

Nu prøvede jeg bare den helt normale Planke i går (da det var længe siden sidst). Men god idé det med et ben. Mette og jeg kører normalt 30 sek med en vægtskive på ryggen. Men det er jo meget godt at have den anden mulighed in mente, til når jeg træner alene. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hovedsagligt disko i dag :4flex: i selskab med Claus. :smile:

Lørdag den 6. september 2008:

Smal bænkpres:

15@20kg

8@35kg

3x5@50kg ret nemme, især de sidste to sæt, hvor jeg fik udløft

Squat:

2x8@20kg med stop i bunden

5@40kg

5@50kg

5x3@60kg

Endnu engang fokus på teknik. Synes det går nogenlunde. :smile: Især sættet på 40 kg føltes rigtig godt. Nu skal teknikken også bare begynde at sidde på de tunge vægte. :devil:

Pull-ups (OH):

3x8@bw

ss:

McKenzie:

3x15@mig

Dips:

3x12@bw

Godt med overskud. :smile:

ss:

Lying db rear laterals:

15@5kg

[email protected]

Seated cable rows:

12@50kg

2x8@55kg

ss:

Standing db laterals:

[email protected]

ss:

Mave på gulv:

3x20@mig

+4 sæt rotator med elastik :sleeping: samt udstrækning :sleeping: :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 8. september 2008:

Bænkpres:

12@20kg

8@40kg

3@50kg

1@60kg meget nem :bigsmile:

Trøje:

2+1@75kg til 10/5 cm klods

1@75kg raket

2x1@80kg m. signal

10@50kg back-off uden trøje

De to singler på 80 kg blev lidt tungere, end de burde. På den første koncentrerede jeg mig ikke ordentligt. :dry: Og tror, at trøjen skulle være hevet lidt strammere ned på begge løft på 80 kg, for den hoppede op i halsen i stedet for at give et godt spænd, som den gjorde på de 75 kg. De 75 kg var dog nemmere end sidste pas før SM Bænk og de 80 kg var ca. det samme, hvis ikke en anelse bedre, så jeg er fortrøstningsfuld forud for WEUC. Startvægt bliver 75 kg (igenigen :biggrin:).

Speed dødløft:

2x6@65kg

12singles@85kg +bælte

Dødløften føltes ekstremt nem i dag. :bigsmile: Kunne nok egentlig sagtens være gået højere op i kg på mine speed singles.

Goodmornings:

12@20kg

12@50kg

3x6@60kg

Lying leg curls:

3x8@3pl

Med endnu langsommere excentrisk fase end normalt, da jeg ikke gad køre så mange reps i dag. :tongue:

ss:

Standing EZ-curls:

[email protected] PR? :w00t::tongue:

ss:

Lying db rear laterals:

[email protected]

McKenzie:

3x15@mig

ss:

Mave på gulv:

3x20@mig

ss:

Standing alternating db curls:

[email protected]

Seated db laterals:

[email protected]

ss:

Udstrækning

+4sæt rotator med kabel

Dejlig træning. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share