Hoosier's log III


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Hej Hoosier,

Jeg har kigget på nogle af dine videor på Youtube, og i den forbindelse har jeg et spørgsmål. Spørgsmålet kommer her: Har du en kæreste?

/Lasse

Jeg kunne egentlig også godt tænke mig at vide det Kathrine :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 23. juni 2008:

Bænkpres:

12@20kg

8@40kg

3@50kg

1@60kg

Katana A/S str. 34:

3@80kg til 10 cm board

2@85kg til 5 cm board

2x1@85kg til bryst

1@90kg til bryst - syntes nok, at løftet var utroligt tungt i højre side, og det viste sig da også efterfølgende, at der var en 5'er for meget på i den side :4slap::laugh:

3@85kg til 5 cm board - bryder mig ikke så meget om så lav en klods, for synes ikke rigtig, at der er noget spænd i trøjen dér :innocent:

Nogenlunde omgang i trøjen. Ingen af løftene var godt nok specielt gode, men jeg fik da noget til brystet i Katanaen. Tror dog, den er for stram, nu hvor jeg er i -67.5, til at jeg kan bruge den til stævne (eller også er jeg for slap :tongue:).

High bar reverse medium bands squat:

12@40kg

2x6@65kg

4x6@75kg

Synes, jeg fik brugt ballerne bedre end normalt, da de først var blevet varmet ordentligt op efter et par sæt. :smile:

Chin-ups (UH):

4x6@bw+2.5kg i bæltet

Hmm... synes godt nok, mine chins er tunge for tiden. Måske jeg burde tage en uges tid med højrep pull-downs i stedet?! :unsure:

ss:

Legpress:

12@190kg

12@215kg

2x12@240kg

Standing alternating db press:

4x6@14kg

ss:

Mave på gulv:

3x20@mig

Overhead rope triceps extensions:

15@20kg

2x12@25kg

ss:

Lying db rear laterals:

15@5kg

2x15@6kg

Standing alternating db curls:

3x10@14kg

ss:

McKenzie:

2x15@mig

+rotator og udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Hehe det er fandme gustent! Jeg bliver så deprimeret over mine ungtøse-stænger når jeg ser på din benpres. Også selvom min ROM er større end din.

Uanset ROM, så er det da godt for min selvtillid at kunne køre med mere vægt end et par fyre i i hvert fald en enkelt øvelse. :innocent:

Trænede tidligt i går, men nåede ikke at logge, da jeg skulle direkte videre til fødselsdag hos en veninde (friskbagte boller og hjemmelavet lagkage med jordbær - uuuuhm! :4mewantfood: :tongue4:).

Onsdag den 26. juni 2008:

Dødløft:

2x8@55kg

5@75kg

5@85kg låsegreb herfra

5@95kg

2x3@105kg

12@85kg back-off

Yderst slatten omgang! :mad: Forhåbentlig er det bare de tunge dødløft for en uge siden, der stadig sidder i kroppen (måske i kombination med, at jeg har fået spist for lidt og for dårligt den sidste lille uges tid, hvor jeg har arbejdet hjemme :blush:). Ellers er jeg blevet ekstremt slap!! :crybaby:

DE super-miniband pinky grip bænkpres:

2x8@20kg

3x3@30kg

[email protected]

Goodmornings fra pins (hul 16):

12@20kg

12@45kg

12@55kg

2x12@65kg

Første gang, jeg prøver GMs fra pins. Kunne ikke helt finde ud af at starte den første rep fra pinsene, så den blev squattet op, og derefter kørte jeg således, at stangen kom ned at hvile på pinsene på hver rep.

ss:

Siddende db skulderpres uden rygstøtte:

3x8@14kg

Mave på gulv:

2x20@mig

ss:

McKenzie:

2x15@mig

ss:

Lying leg curls:

10@3pl+3kg

9@3pl+3kg

Hyperextensions:

2x15@mig

Skulle have taget en runde mere af trisættet samt rotatortræning og udstrækning. Men grundet for meget snak, nåede jeg det ikke, inden jeg skulle videre ud at købe gave og til fødselsdag. :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Kan se jeg skal læse denne log mere grundigt igennem, for der var lige et par indlæg der skulle rettes ind til højre.

Det havde jeg set, men det er stadig pisse sejt! :smile:

Kong Kent kan bænke det uden trøje og klods...

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Hoos < KK
Siden hvornår er KK blevet bænk-reference på MOL? :smile:

Det har jeg været siden jeg meldte mig på boardet. Følg dog med!

KK er referencepunktet i forhold til Hoosier og alle andre!

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Jeg ville have det fint hvis han også var referencepunktet for folk udenfor MOL :wink:

Sådan. Så blev de små svipsere lige rettet. I behøver ikke takke mig.

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Fredag den 27-6-08:

Squat:

Super+ str. 32:

12@20kg

8@50kg

3@70kg

2@80kg

2@90kg PR eller rep PR

2@105kg

Fuldt udstyr:

2@115kg første parallel, anden nede

[email protected] begge parallelle

[email protected] begge nede

[email protected] første nede, anden lidt over - PR med egne bind (det var 122.5 kg vist også)

[email protected] kom godt i dybden og fik vendt den fint, men kom på tæerne på vej op - prøvede ikke på vægten igen, da jeg desværre fik lidt ondt i ryggen af at være kommet ud at hænge med den :unhappy:

God omgang squat i dag. Alle løft var relativt nemme, selvom alle sæt undtagen det sidste var med løse bind (jeg lagde selv på fire sæt). Dejligt. :smile: Bare en skam, at jeg fik lavet den fejl på de 142.5 kg. Og træls, så træt min ryg føles nu. Men det går vel over hurtigt med is.

Træk til bryst - spadegreb:

12@40kg

2x8@50kg

ss:

One-legged legpress (dybe):

3x12@70kg

Var for doven til at køre tungt ovenpå squatten. :innocent: Så kørte dem dybt i stedet. Sad ganske godt. :bottom::tongue:

Seated cable rows m. hold:

3x8@50kg

ss:

Mave på gulv:

2x20@mig

ss:

McKenzie:

2x15@mig

Hyperextensions:

15@mig

Udstrækningen glemte jeg igen. Doh! :4slap:

Link to comment
Share on other sites

Ryggen har det meget bedre i dag, end den havde det i går aftes. Dog stadig noget stiv og lidt træt i højre side (især helt nede ved bækkenet, så det er muligvis en låsning :unsure:). Så dødløften blev sprunget over i dag, og goodmornings blev kørt let. Til gengæld fik jeg curlet på livet løs sammen med Kim og Claus. :dumbbell_lift: :4flex:

Lørdag den 28. juni 2008:

High incline smal bænk:

2x8@20kg

[email protected]

Kørte godt i dag. Glæder mig til at komme lidt højere op i kg. :devil:

Goodmornings:

2x12@20kg

3x12@45kg

ss:

Dips:

4x12@bw

Easy! :bigsmile:

Standing bb curls:

5x8@20kg

ss:

Lying db rear laterals:

15@5kg

[email protected]

20@5kg

EZ preacher curls:

[email protected] ikke helt ned i strakt arm

[email protected]

ss:

Lying leg curls:

12@3pl

8@3pl+4kg

2x7@3pl+4kg

L-laterals:

[email protected]

ss:

McKenzie:

2x20@mig

og:

Planken:

2x60sek@mig

+rotator og UDSTRÆKNING :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik ikke skrevet log over mandagens træning, inden nettet gik ned. Nu kan jeg endelig komme online igen efter halvandet døgn uden internet! :blink: Da bækkenet stadig føltes underligt skævt, valgte jeg at ringe til kiropraktoren mandag morgen. Jeg kunne heldigvis få en tid allerede samme formiddag (dog hos en anden end min sædvanlige, men samme klinik). Han sagde, at når jeg lå på maven, kunne man tydelig se knoglen på den ene side af mit bækken stikke op - så min antagelse om, at jeg var skæv i bækkenet, var helt korrekt. :laugh: Det fik han heldigvis ordnet + de sædvanlige låsninger i øvre ryg. Og jeg fik endda tilladelse til at træne allerede samme eftermiddag. :biggrin: Kunne dog godt mærke under bænken, at jeg skulle passe lidt på ryggen, så jeg sprang over squatten og kørte ultra let i benpres. :smile:

Mandag den 30. juni 2008:

Bænkpres:

Fødderne på bænken:

12@20kg

8@40kg

Alm:

2x5@50kg føltes tungt og ustabilt :dry:

Til 10 cm klods:

5@70kg let men ustabilt

2x3@80kg på sidste sæt blev stabiliteten endelig bedre

Forhåbentlig skyldtes ustabiliteten bare formiddagens kiropraktorbehandling...

Chins-ups (UH):

4x6@bw

Let og elefant i dag, hvor jeg kørte uden ekstra vægt. Mine chins har føltes for tunge på det seneste, så tog lige en uge med lettere rygtræning.

ss:

Legpress:

4x15@130kg

Incline db press:

2x8@19kg

6@19kg

[email protected]

Seated face-pulls:

4x15@35kg

ss:

Triceps pushdowns m. reb:

12@20kg

3x9@25kg

Standing EZ-curls:

[email protected]

ss:

Mave på gulv:

3x20@mig

Seated laterals:

15@5kg m. hold

[email protected]

ss:

McKenzie:

2x20@mig

Gemte rotator og udstrækning til jeg kom hjem, så jeg kunne følges med drengene (MC og Q). Og jeg fik rent faktisk både trænet rotator og lavet udstrækning, da jeg kom hjem. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 2. juli 2008:

Dødløft:

2x8@70kg

5@90kg låsegreb herfra

5x5@100kg på de to sidste sæt slap jeg lige spændet i bundet, inden jeg startede næste rep = markant hårdere, når man som jeg har sin svaghed i bunden :blush:

Styrken var god i dag. Teknikken kunne godt have været bedre - skal fortsat have fokus på at få den rette startposition. :nono:

DE super-miniband pinky grip bænkpres:

10@20kg

5@30kg

10x3@35kg

Goodmornings fra pins (hul 16):

12@20kg

10@45kg

2x10@70kg 'kæft, det bider i maven :devil:

Lying leg curls:

4x6@3pl+3kg

ss:

Siddende db skulderpres u. rygstøtte:

3x8@14kg

Mave på gulv:

3x20@mig

ss:

McKenzie:

2x20@mig

og:

Hyperextensions:

15@mig

+rotator og udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 4. juli 2008:

Squat:

Halv dragt str. 32:

12@20kg

5@50kg

3@70kg

1@80kg

1@90kg +bælte

1@100kg +bælte PR - 90 kg føltes så nemt, at jeg lige ville prøve 100 kg også :bigsmile:

Fuldt udstyr:

2@120kg egne bind

2@130kg egne bind

1@140kg Kims bind

2@140kg Kims bind - den første fløj op! :w00t:

Har syet stropperne en smule mere ind, så dragten var lidt sværere at styre end i sidste uge. Men på sidste sæt med 140 kg tror jeg, jeg ramte den rigtig godt på den første. Det skal nok blive godt, når jeg får lidt bedre styr på dragten. :smile: Mette var i en squatdragt for første gang i dag - det klarede hun sgu ret godt (efter en del asen og masen med forskellige dragter). Stærke tøs! :devil:

Pull-ups (OH):

5x8@bw

Prøvede med straps på fire af sættene, da mine underarme har været lidt ømme i denne uge. Ved dog ikke, hvor meget jeg synes, det hjalp. :unsure:

ss:

Legpress:

12@160kg

12@175kg

12@195kg

12@210kg

Seated cable rows m. hold:

3x8@50kg video af første sæt

15@40kg

Var på dette tidspunkt alene i klubben, så fik lige lyst til at smide trøjen og filme lidt:

Bruger desværre min gamle telefon i øjeblikket, så kvaliteten er ikke den bedste.

ss:

Mave på gulv:

3x20@mig

ss:

McKenzie:

3x15@mig

Biceps og bagskulder tager jeg i morgen. Udstrækning glemte jeg. :4slap:

Og så har jeg fået at vide i dag, at jeg er blevet tildelt et ph.d.-stipendium. Jubi jubi jubi!! :w00t:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Og så har jeg fået at vide i dag, at jeg er blevet tildelt et ph.d.-stipendium. Jubi jubi jubi!! :w00t:

Tillykke, hvor er det fedt! :4thumbup: Godt "scoret" :wink:

- og lækkert med mere videokrydderi i loggen :wub:

Ser flot ud!

Ses vi mon mandag? (du behøver ikke svare endeligt nu)

Tina

Link to comment
Share on other sites

Tillykke, hvor er det fedt! :4thumbup: Godt "scoret" :wink:

- og lækkert med mere videokrydderi i loggen :wub:

Ser flot ud!

Ses vi mon mandag? (du behøver ikke svare endeligt nu)

Tina

Tak :biggrin: og tak :w00t:.

Jeg skal som sagt træne og ud at spise med mine forældre mandag, men vi må altså lige finde en dag snart, hvor du og jeg og Mette kan træne sammen. :4flex:

Tillykke Hoos!

Hvad skal du lave?

Mange tak! :bigsmile: Jeg skal undersøge kødfarve i forbindelse med højtryksbehandling af svinekød. :4smartass:

Flot, tillykke med det :4thumbup:

Tak skal du have. :smile: Hvordan går det med dig? Er du blevet færdig med studiet efterhånden? Jeg kan se, at du og kæresten lige har fået ny lejlighed - lækkert! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 5. juli 2008:

High incline smal bænk:

2x8@20kg

3x10@35kg føltes ikke tungere end de 32.5 kg i sidste uge - lækkert :smile:

Smal dødløft:

5x5@60kg

Jeg har modificeret min plan for dødløft lidt. Tror, jeg bliver stærk af det... :devil: hehe. :tongue:

ss:

Dips:

4x12@bw

Jeg tror, at jeg fremover vil nøjes med dips med kropsvægt de lørdage, hvor jeg skal have trøjebænk mandag. Og så weighted dips de andre lørdage (dvs. burde have kørt med vægt på i sidste uge).

Goodmornings:

12@20kg

2x12@50kg

ss:

L-laterals:

[email protected]

2x10@10kg

Standing EZ-curls:

[email protected]

[email protected]

2x8@25kg

ss:

Lying db rear laterals:

[email protected]

ss:

Lying leg curls:

3x7@3pl+4kg

Planken:

2x60sek@mig

Pyyyy... den var hård i dag! :chicken:

ss:

McKenzie:

2x15@mig

+rotator samt lidt udstrækning både før og efter træning (da jeg ikke fik det gjort om morgenen :blush:)

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 7. juli 2008:

Bænkpres:

Fødderne på bænken:

12@20kg

8@40kg

Alm:

5@50kg

2@60kg

Trøje - F6 str. 34:

2+1@75kg til 10/5 cm board

1+1@80kg til 5 cm board/bryst

2@80kg første okay, anden dårlig

2@75kg første god, anden drejede i toppen

[email protected] udmærket

[email protected] blaaaah

Fuck, en elendig omgang i trøjen. :wacko: Styrken uden trøje var fin nok, men intet kørte med trøje. Det føltes tungt at ligge med, og i bunden føltes det som om, der intet som helst pop var i bunden. Synes ellers, jeg fik stangen godt nok til brystet. Men det har jeg vel ikke gjort, eller også er spændet røget i bunden. :unsure: På den positive side var stabiliteten bedre end i mandags. Men aaarrgh - fucking lorte trøjetræning. Det kan jo ikke passe, at jeg ikke er blevet stærkere på to år - eller lige pludselig er blevet slap, for følte mig meget stærkere for blot en måned siden. :mad: Men det er sådan set kun i bænken, især trøjebænken, for alle andre bænkrelaterede øvelser føles stadig fint. :raisebrow:

Front squat:

2x8@20kg

6@40kg

6@45kg

6@50kg

[email protected]

Lækker omgang. Og det føles som om, jeg allerede er ved at få doms i quads - det gør jeg ellers aldrig. :w00t:

Chin-ups (UH):

6@bw

2x5@bw+5kg i bæltet

6@bw

ss:

Db floor press:

8@14kg

2x8@19kg

Første gang jeg prøver denne øvelse. Den var ret fed. :bigsmile:

Seated face-pulls:

15@35kg

2x10@40kg

ss:

Triceps pushdown m. reb:

2x10@25kg

8@25kg

Standing EZ-curls:

[email protected]

[email protected]

[email protected]

ss:

Seated db laterals m. hold i toppen:

3x12@5kg

Planken:

60sek@mig

ss:

McKenzie:

20@mig

Udstrækning og rotator nåede jeg ikke, da jeg blev hentet af mine forældre. :blush: Men gør det i morgen tidlig. Nemlig ja... :innocent:

Senere blev det til omkring 10 chins i metroen. :tongue:

Edit: Pis - de 52.5 kg i front squat var ikke PR alligevel. Faldt over en træning fra april måned, hvor jeg lavede 6x55 kg. :blush:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 9. juli 2008:

Dødløft:

2x8@60kg

5@80kg låsegreb herfra

1@100kg

1@110kg halv dragt + bælte

Fuldt udstyr:

1@140kg

2x1@160kg

3@130kg efter den sidste kunne jeg faktisk mærke det i benene :w00t: det er ikke sædvanligt for mig efter dødløft :tongue:

Teknikken føltes super under opvarmningen, men den røg lidt fløjten i fuldt udstyr. Skal altså blive bedre til at holde spændet (og det gælder ikke kun i dødløft :blush:). Til gengæld føltes styrken rigtig god. For de 160 kg var kun tunge i bunden, lock-out føltes meget nemt. :smile:

DE super-miniband bænkpres m. langefingeren på ringen:

12@20kg

5x3@35kg

[email protected]

Føltes meget nemt og stabilt i dag. :smile: Vi havde muligvis fået sat elastiken en smuuule løsere end sidst, men ikke meget, tror jeg. Mette har iø påtaget sig den svære opgave at forsøge at få rettet op på min benstilling i bænken - jeg ligger mega skævt. :4whistling:

Goodmornings:

12@20kg

12@50kg

10@60kg

ss:

Siddende db skulderpres uden rygstøtte:

3x8@14kg

Lying leg curls:

2x8@3pl+3kg

2x6@3pl+3kg

ss:

Mave m. benene på bænk:

3x20@mig

ss:

McKenzie:

3x20@mig

+rotator (mødte Poul på Kassen lørdag nat, og han fik lige rettet lidt på min teknik :w00t::4smartass::tongue:) og udstrækning

Edit: Dammit! Det er jo kun onsdag. :mad::tongue:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Fredag den 11. juli 2008:

Reverse large bands squat:

Halv dragt str. 36:

12@40kg

8@70kg

8@90kg

5@110kg

3@120kg

2x5@120kg +bælte

Føltes rigtig godt i dag. Det sidste sæt på 120 kg var næsten nemt - dog hårdt for maven, så måske jeg endelig har fået spændt nogenlunde op. :tongue: Squattede sammen med Mette, som imponerede ved at nuppe 110 kg for reps kun med løse bind og bælte. :superman:

Chins m. V-greb:

5x8@bw

Easy. :bigsmile:

ss:

Legpress:

12@165kg

12@190kg

3x12@215kg

Fik en underlig afklemning eller noget i den stil i højre side af ryggen - under skulderbladet lidt længere væk fra midten. Tror dog ikke, det er noget alvorligt, for jeg kunne uden problemer træne videre bagefter. Det gør heller ikke ondt som sådan. Føles nærmest bare som en stor myose. Sidder dog med is på nu for en sikkerheds skyld. :smile:

Seated cable rows:

12@40kg m. hold

9@50kg m. hold (i hvert fald på de første 2/3 :innocent:)

12@50kg

10@60kg

ss:

Mave m. fødderne på bænk:

3x20@mig

EZ preacher curls:

[email protected]

[email protected]

God gang curls sammen med Claus og 1/3 af diskotrioen (som helt tydeligt savner Q en del, nu hvor han er på ferie :cool:).

ss:

Miniband pull-aparts:

4x15 i forskellige vinkler

Hyperextensions:

2x15@mig

+udstrækning og McKenzie

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 12. juli 2008:

High incline smal bænk:

2x10@20kg

[email protected] sidste sæt, hvor jeg fik udløft, blev helt let! :bigsmile:

Smal dødløft:

2x5@60kg

3x5@75kg

Dips:

8@bw

3x8@bw+10kg i bæltet

ss:

Goodmornings:

12@20kg

3x8@60kg

Lying leg curls:

6@3pl+4kg

7@3pl+4kg

14@3pl

ss:

Seated db laterals m. hold:

3x15@5kg m. næsten strakte arme

Synes godt nok, jeg er pinligt svag i laterals, uanset hvilken version jeg kører. :blush:

McKenzie:

2x15@mig

ss:

Planken:

60sek@mig

+rotator og udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share