Hvem vinder EM i Fussball?


TLunau
 Share

Recommended Posts

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg håber tyskerne vinder. Ikke for andet end glæden ved at læse samtlige fodboldeksperter i morgenens aviser/blogs forsøge at bortforklare hvorfor de havde alle de andre hold som favoritter før og under turneringen. :laugh:

Før EM var Tyskland den største favorit sammen med Italien.

Kan godt være at ikke alle eksperter havde Tyskland - hvis det er det du mener?

Link to comment
Share on other sites

LOL hver gang jeg satser penge i fodbold taber jeg :laugh: hvorfor blir jeg ikke bare ved det jeg har forstand på :wub:

Men nåede da at sælge mit væddemål og hive 25 kr ud, ca 5 min efter kampen var startet, men købte igen til andet odds

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gerne sige undskyld til alle jer der spillede på Tyskland, Tyskland tabte SELVFØLGELIG kun fordi JEG spillede på dem, havde jeg spillet på Spanien havde Tyskerne rendt med guldet LOL :laugh: såå undskyld :blush:

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Jeg er også overbevist om en tysk sejr!

Hvor sikker? Jeg mener Tyskland giver ca 2.35 tilbage igen hos bookmakerne :wink:

En sløj provisionaflønning denne måned har lokket mig til at satse en måneddsløn der forhåbentlig vokser til en anseelig størrelse. Jeg spiller stort set aldrig hos bookmakeren men jeg har en "gut feeling" omkring denne kamp om at Tyskland vinder. (håber ikke min følelser for det gode turneringshold spiller ind her :blush: ) I det mindste er Tyskland sjældent et hold der giver op, men altid gerne knokler på fysisk og med hårdt spil under pres.

Jeg bifalder faktisk at de lettere arrogante tyske spillere lavede en blandet præsentation i Tyrkiet kampen hvor spillet ikke hang helt så godt sammen - dette tjener som en lille opsang og lussing om at stramme sig lidt an og at sejren ikke er givet på forhånd.Men objektivt set, ud fra de kampe de to hold har spillet burde Spanien vinde. Min gut feeling siger bare noget andet :w00t:

Argh, nitte :w00t::crazy::cry::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Wheeee vandt 10kr fra min ven

Vinder 50 til 75, Jeg fik spanien for 75.

Første hjørner 20 til 20 han havde tysken

Første kort, da der var dobbelt kort først blev den udsat til næste.

Torres tog så det næste, og jeg skulle betale hvis spanien hev kort....

Ikke vilde bets, men kampen blev sjovere :-)

Link to comment
Share on other sites

nej nej nej, det ville jeg ikke kunne leve med. Dette er grunden til jeg aldrig spiller, særligt ikke den slags penge, fuck en nitte

Sådan er det at være en spiller, du vinder og taber.

Jeg har vundet små 5000 kr under EM - fratrukket de 1000, jeg tabte i aften. Men hey, Mike - kom da lige med lidt respons, hvor meget satsede du?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_04042015
Sådan er det at være en spiller, du vinder og taber.

Jeg har vundet små 5000 kr under EM - fratrukket de 1000, jeg tabte i aften. Men hey, Mike - kom da lige med lidt respons, hvor meget satsede du?

10.000 :gal: aaaaaargghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Omkring kampen så sad jeg sgu det meste af 2. halveg med en sjælden ærgerlig fornemmelse af at tyskerne var langt fra at score. Hvad blev der af at løbe modstanderen sønder sammen og totalt ned? Ballack som anfører har slet ikke samme format til at indpiske og løfte holdet som f.eks. den temperamentsfulde Matthäus kunne:

000160.jpg

Matthäus, Brehme, Hessler, Klinsmann, Effenberg, Kohler, ak ja, det var tider

Edited by Mike75
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_04042015
Har du tabt 10.000 kr på ÈEN kamp!!!!!! :blink:

Ja. Jeg er nogenlunde velovervejet omkring økonomi i det daglige og hader at gamble penge. Men indimellem får man lyst til at slå et sving. Ligesom "turen" på McDonalds, hvor des mere og usundere des bedre, kurerer trangen til den mad et år frem :wink: Men må indrømme at jeg også havde urimeligt stor tiltro til tyskerne kunne hive lige denne her finale hjem!

Edited by Mike75
Link to comment
Share on other sites

Har du tabt 10.000 kr på ÈEN kamp!!!!!! :blink:

Hvilket er meget, meget bedre end de folk, der spiller 20 kr om ugen på mange kampe, som aldrig går hjem. Det bliver hurtigt til mange penge, man taber - uden at det rigtigt mærkes, da ens pengepung kun gradvist eroderes.

Man vinder meget mere, hvis man spiller store summer på een kamp - hvis man vel at mærke ved, hvad man gør. Og en tysk sejr til over 3 i odds, ja det ser man meget sjældent.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share