321's log - 2015


321
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet_26102014

Thumbs up med Le Mans! Ærgeligt med Tom og co.

Det er noget rod med dine achillessener. Hjælper VFF på dine smerter eller hvordan?

Link to comment
Share on other sites

Thumbs up med Le Mans! Ærgeligt med Tom og co.

Det er noget rod med dine achillessener. Hjælper VFF på dine smerter eller hvordan?

Det skal lige siges at jeg er meget pylret omkring achillessenerne, og stopper med den igangværende aktivitet, lige så snart der er noget der minder om en irretation.

Jeg må for alt i verden holde mig skadesfri. Og jeg syntes egentlig at det går OK.

Med hensyn til VFF'erne har achilessenerne ikke reageret på dem endnu, hverken positivt eller negativt. Jeg kan selvfølgelig godt mærke at man går anderledes og det også har en effekt på senerne.

Men mine ankler nyder godt af stabiliseringen. Jeg tror dog at de skal bruges en del mere før der kommer et egentligt resultat som jeg kan tilskrive, brugen af FiveFingers. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag

Morgen

Løb

Type: Jogging.

Distance: 4km.

Formiddag

Bench press

1 x 05 x 60kg.

1 x 05 x 60kg.

1 x 15 x 60kg.

Masser af pres styrke!

DB Curls

1 x 12 x 17kg.

1 x 15 x 17kg.

Så løb jeg tør for tid og måtte derfor udskyde skvatteriet til senere i mit Home Gym :nonono:

Squat

1 x 12 x 30kg. Dybe

1 x 10 x 30kg. Front

1 x 08 x 50kg.

1 x 05 x 60kg.

1 x 05 x 65kg.

1 x 05 x 70kg.

1 x 10 x 70kg.

1 x 01 x 80kg.

Jeg valgte at kører hårdere på, nu hvor jeg havde haft adskillige timers aktiv restitution :cool:

Det kommer jeg til at fortryde under løbe træningen imorgen :blush:

BONUS Shrugs

1 x 08 x 75kg.

1 x 10 x 75kg.

1 x 12 x 75kg.

Middag

Renovering

4 timer med at banke gulv op i det der bliver mit Farmer Gym :4thumbup:

Push ups

50.

Sit ups

50.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

Morgen

Push ups

50.

Sit ups

50.

FKP's stolpe træning x 2 :devil:

Den var som sædvanlig hardcore, men ikke noget der kunne slå mig ud af kurs.

2 af de andre deltagende måtte erkende at de havde bidt over for stor en kage, i dette tilfælde 2 gang stolpetræning og måtte afgå.

Træningen forgik svedende og i bar køler :4thumbup: med masser af overskud.

Eftermiddag

Løb

Type: Lange intervaller.

- 1600m Opvarmning.

- 5 x 1000m [03:48] [03:44] [03:40] [03:45] [03:57]

- 3200m Afjog.

Distance: 9800m.

Benene har været temmelig stive hele dagen og var det også under opvarmningen, men jeg var fortrøstningsfuld da jeg havde valgt at kører et lavere tempo og så 5 istedet for de sædvanlige 3 intervaller. Men jeg fløj bare derudaf og satte så næsen op efter 5 x 1000m under 4min/km. På det sidste interval var jeg i modvind, og det betød sgu meget da jeg iforvejen var lidt træt :blush:

Alt ialt var det en kanon tur som bekræftet mig i at jeg godt kan skyde en god hastighed og "æde mig selv" når jeg begynder at blive træt og det giver mig sgu selvtillid og troen på at det nok skal gå :superman:

Hele dagen har jeg tøffet rundt i mine VFF'er og har i den forbindelse indkasseret diverse spørgsmål, kommentarer og practical jokes :laugh: Jeg havde dem også på under 75 minutters vandring i terræn hvilket var en stor succes, man har bare en super lækker føling med underlaget :bigsmile:

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Endnu en gang super fed træning makker!

Bad med 2x stolpetræning!

Gode tider på løbet. Hvor lang pause holder du?

Jeg syntes ihvertfald at stolpetræningen er skide god træning, til lige præcis min mål gruppe :wink: og jeg må da erkende at jeg idag godt kan mærke at jeg har forsømt mavemusklerne her på det sidste.

Jeg er også selv ovenud tilfreds med løbet, som sagt gav det mig lidt selvtillid.

Normalt når jeg kører lange intervaller er det med 2 minutters pause.

Hvor lang tids pause har du, når du (en sjælden gang :tongue: ) kører lange intervaller?

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Morgen

3 runder af

- 30 Walking lunges.

- 15 Push ups.

- 20 Sit ups.

- 25 Back extensions.

3 runder af

- 05 Pull ups.

Det var en omgang morgen idræt anført af en af kollegaerne.

Military press

1 x 12 x 20kg.

1 x 05 x 40kg.

1 x 05 x 40kg.

1 x 08 x 40kg. Rep out

Pull ups

1 x 08 x BW+20kg.

1 x 06 x BW+25kg.

Deadlift

1 x 08 x 60kg.

1 x 03 x 90kg.

1 x 03 x 90kg.

1 x 03 x 90kg.

1 x 08 x 90kg. Rep out, mixed grip.

1 x 01 x 100kg.

1 x 01 x 100kg.

En noget ustruktureret omgang dødløft hvor der blev snakket politik imellem sættene. Jeg passer meget på teknikken under rep out :innocent:

DB Clean & Jerk

1 x 08 x 16kg.

1 x 08 x 16kg.

1 x 08 x 16kg.

Fokus på eksplosivitet.

Dips

1 x 08 x BW+40kg.

1 x 08 x BW+40kg.

Træningen var i selskab med et par kollegaer så der blev sludret en del imellem sæt og øvelser, så det tog over dobbelt så lang tid som det plejer, men det er nu hyggeligt nok engang imellem :smile:

Eftermiddag

Svømning

- 50m dynamisk apnea, uden afsæt.

- 500m Crawl GLID.

- 300m Crawl Tid: 05:13.

- 500m Crawl GLID.

Ialt: 1350m.

Det er alt for lang tid siden jeg sidst har været i vandet, og derfor kastet jeg mig over en omgang teknik træning og en 300m test for at se resultatet af den sidste tids slinger og resultatet er ikke imponerende, det er rædderligt og der skal strammes OP! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag

Fridag, med henblik på en tur hos fyssen.

Formiddag

Løb

Type: Roligt distance løb.

Underlag: Asfalt, smalle stier af sand og græs.

Distance: 15km.

Tid: 01:16.

Jeg valgte inden turen, at holde tempoet nede for at skåne led og sener, og det gjorde jeg. Hvilket gav mig en utrolig lækker løbe tur med masser af overskud. Det blandet underlag gav dejlig variation og lindret understellet lidt iforhold til den hårde asfalt.

Middag

Fysioterapeut

En længe ventet behandling. Fyssen tog godt fat idag :crazy:

Jeg har allerede en tid igen i næste uge, men det er pga at han snart går fra til ferie.

Eftermiddag

Vandtilvænding

- 10 x 25m dynamisk apnea, Pause: 1-5=30sek, 6-10=40sek.

- 60 sekunder statisk + 25m dynamisk, med finner.

- 45 sekunder statisk + 25m dynamisk, med finner.

- 30 sekunder statisk + 25m dynamisk, med finner.

- 30 sekunder statisk + 25m dynamisk, med finner.

En kort tur i vandet, men bedre end ingen ting :blush:

Aften

Push ups

50.

Sit ups

50.

And that's it for today.

Link to comment
Share on other sites

Fredag

Morgen

Løb

Type: Roligt/almindeligt løb.

Distance: 6100m.

Middag

Benchpress

1 x 20 x 20kg.

1 x 08 x 40kg.

1 x 08 x 50kg.

1 x 05 x 62,5kg.

1 x 05 x 62,5kg.

1 x 07 x 62,5kg. Rep out.

1 x 01 x 65kg.

1 x 01 x 65kg.

1 x 01 x 65kg.

Curls

1 x 15 x 16kg.

1 x 12 x 18kg.

Squat

1 x 12 x 20kg

1 x 08 x 40kg.

1 x 08 x 50kg.

1 x 08 x 60kg.

1 x 05 x 70kg.

1 x 05 x 70kg.

1 x 10 x 70kg.

1 x 01 x 80kg.

1 x 01 x 80kg.

1 x 01 x 80kg.

Denne mangelfulde opdate er udført fra min telefon.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag

Push ups

50.

Sit ups

50.

Og ellers restitution...

Søndag

Middag

Løb

Type: Korte intervaller.

- 1600m Opvarmning.

- 8 x 400m + 60 sek. [01:15][01:21][01.26][01:33][01:33][01:32][01:35][01:35].

- 2000m Afjog.

Distance: 6800m.

Der var ikke den store fart i benene idag, og så lagde jeg ligelovligt aggresivt ud. det kneb lidt med luftindtaget :blink: nok mest pga den fugtige tunge luft. Disse faktorer gjorde at jeg ikke gik all-out på intervallerne, som jeg ellers plejer. Men istedet holdt jeg et, efter forholdene hurtigt, men behagligt tempo.

3 x Bronze cirkel

Tid: 05:53.

Stilsikkert, og med korrekt udgangsstilling.

Aften

Push ups

50.

Sit ups

50.

Excentriske.

Link to comment
Share on other sites

Mandag

Morgen

Push ups

50.

Sit ups

50.

Vandtilvænding

- 50m dynamisk apnea, uden afsæt.

- 300m Crawl. Tid 04:58.

- Haj & Guld fisk, 1 omgang.

- Hygge dyk.

Det var ikke meget jeg nået, men det var i arbejdstiden :tongue:

Formiddag

A1 Military press

1 x 12 x 20kg.

1 x 05 x 40kg.

1 x 05 x 40kg.

1 x 08 x 40kg. Rep out.

Der var ikke meget skub i skuldrene idag, det sidste sæt var det langsommeste i verden.

A2 Vippebræt

3 x ??.

B1 Pull ups

1 x 08 x 25kg.

1 x 09 x 25kg.

1 x 10 x 20kg.

B2 Shrugs

3 x 10 x 70kg.

C1 Deadlift

1 x 08 x 70kg.

1 x 05 x 90kg.

1 x 05 x 90kg.

1 x 10 x 90kg.

C2 Excentrisk vippe øvelse, til achilessenerne

3 x 15 x BW+30kg.

Eftermiddag

Løb

Type: Jogging.

Distance: 4km.

Hyggelig lille tur med hunden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sit ups

50.

Excentriske.

Når du nu skriver, som du gør, mener du så en længere TUT under den excentriske fase, eller mener du "rigtig" excenrisk træning, hvor du køre med en vægt du ikke er stærk nok til at løfte koncentrisk?

Hvis du mener nummer 1, vil jeg da foreslå dig, at du eksperimenter lidt med noget "dragon flags", som jeg personligt tror giver en del mere på abdominal-kontoen (når vi snakker længere TUT) :wink:

Link to comment
Share on other sites

Når du nu skriver, som du gør, mener du så en længere TUT under den excentriske fase, eller mener du "rigtig" excenrisk træning, hvor du køre med en vægt du ikke er stærk nok til at løfte koncentrisk?

Hvis du mener nummer 1, vil jeg da foreslå dig, at du eksperimenter lidt med noget "dragon flags", som jeg personligt tror giver en del mere på abdominal-kontoen (når vi snakker længere TUT) :wink:

Det er godt nok længe siden du sidst har smidt en besked her i loggen, men bedre sent end aldrig.

Jeg mener nummer 1.

Det er begrænset hvor meget energi jeg gider lægge i morgen "gymnastikken" kl. 0530.

Men du har helt sikkert ret i at dragon flags er en fantastisk øvelse, som jeg gør mig for lidt i.

Link to comment
Share on other sites

Det er godt nok længe siden du sidst har smidt en besked her i loggen, men bedre sent end aldrig.

Det kan vel også være små irreterende at få for mange gode råd fra sidelinien :smile:

Jeg syntes da generelt du træner meget fornuftigt (af hvad jeg lige har set).

Hvis jeg da lige skal komme med et ekstra indspark, lige omkring din styrketræing, syntes jeg umiddelbart det set forholdsvis rodet ud. Det virker ikke som om, der er den store struktur på?

Personligt ville jeg i din situation prøve at presse 3 gode omgange fullbody ind, hvor du simpelthen kommer alle muskelgrupper igennem. 5x5 i de store basis og 3x8 i isolationsøvelser, med programsat progression. Det er et undervurderet program imo, fordi alle vil træne minimum 2-split, og gerne 3-4 split. Det er et skide godt standard program til både styrke og masse. Så ellers få spist mere end din sult føler for, så ofte så muligt, så skal badevægten sku nok komme op af.

Held og lykke fremover ellers!

Link to comment
Share on other sites

Gode råd kan man aldrig få for mange af, luksusen ved at være modtageren er jo at man selv kan vælge og vrage!

Jeg vil give dig ret i at "full body" er stærkt undervurderet. Jeg har selv, i en kort periode forsøgt mig med det.

Jeg fandt det ikke fordelagtigt da det tog for lang tid pr gang og jeg ikke kunne nusse om hver af de store øvelser, som jeg ellers nyder.

Disse grunde var de styrende for hvorfor jeg ikke valgte at fortsætte, med et ellers godt program.

Mit nuværende program er inspireret af Grey Skull som har skåret ind til benet og derfor ikke tager ret lang tid at gennemføre, så kan jeg efter tid og lyst proppe lidt stabiliserende (og lidt disko) øvelser ind.

Derudover forsøger jeg også at smide lidt cirkeltræning ind i ugens løb.

Men styrketræningen er langt fra en prioritet, det er derimod løb, vandtilvænding og march.

Link to comment
Share on other sites

Gode råd kan man aldrig få for mange af, luksusen ved at være modtageren er jo at man selv kan vælge og vrage!

Jamen, det har du da helt ret i. Nu er du også en af dem, der nemt kan forholde sig kritisk til al rådgivning. Jeg har nogle gange lidt ondt i de "naive sjæle", der opretter i tråd, takker for det første (dårlige)råd, og så ser dem ikke igen.

Ang. fullbody behøver det bestemt ikke tage lang tid. Det er lidt en misforståelse af fullbody skal tage 2 timer.

Jeg selv træner fullbody 2x om ugen, mest bare for at vedligeholde. Jeg gør følgende:

Bænk 5 sæt, gode pauser, høj intensitet

Squat 5 sæt, gode pauser, høj intensitet

Incline bænk & chin-up skifetevis mellem hver sæt, 4 sæt, mindre pauser, mindre intensitet

BOR & skulderpres på samme måde

Upright row & bicep curl på samme måde

Lidt læg og noget planke/mave træning til sidst

Det tager højst 1time og 45min, og kan nemt gøres hurtigere.

Jeg vil vove den påstand, at du kan træne et fornuftigt fullbody igennem på omkring 1 times tid, hvor du stadig kan "pusse nusse :laugh: " om basisøvelserne. En idé kunne være at træne tungt 2x om ugen, og CAT træning i basisøvelserne den 3. gang, så vil du sikkert opleve en rigtig god styrkefremgang.

Personligt tror jeg tung styrketræning har en rigtig god forebyggende effekt på speciel sådan noget som march-skader (så vidt jeg er informeret, er det mange der bliver slidt ned af de ekstrem mange kilometer med tung oppakning), og det ville være synd at neklicere styrkedelen for meget. Specielt når du ikke vejer mere end du gør (håber ikke det er en fornærmelse).

Men det vigtigste er trods alt at være glad for sin træning. Så hvis du syntes det kører kanon pt. så er der jo heller ikke nogen grund til at ændre på det.

Link to comment
Share on other sites

Personligt tror jeg tung styrketræning har en rigtig god forebyggende effekt på speciel sådan noget som march-skader (så vidt jeg er informeret, er det mange der bliver slidt ned af de ekstrem mange kilometer med tung oppakning), og det ville være synd at neklicere styrkedelen for meget. Specielt når du ikke vejer mere end du gør (håber ikke det er en fornærmelse).

Men det vigtigste er trods alt at være glad for sin træning. Så hvis du syntes det kører kanon pt. så er der jo heller ikke nogen grund til at ændre på det.

Jeg er helt enig i at et Full Body program ikke behøves at at være en tidsrøver bare fordi at man skal hele kroppen igennem. Det kan sagtens efektiviseres, og det var hvad jeg gjorde.

Jeg skød et full body program af på omkring en time.

Med Grey Skull kan jeg være færdig på lidt over en halv time, og jeg forbedrer mig stadig i de store basis øvelser. Udover det kommer så "CrossFit'en" som også giver lidt hist og her.

Jeg er helt enig med dig i, at man i min situation ikke bør springe over styrketræningen, selvom der ikke er nogen bestemte krav til dette, hugget i sten. Men tasker, grej og træstammer er tunge og det bliver ikke lettere af at man tilbagelægger en længere distance med dem :wink:

Specielt føler jeg mig nødsaget til at styrketræne, grundet min ringe højde og drøjde. Jeg skal simpelthen opveje min størrelse. Så nej, selvfølelig bliver jeg ikke fornærmet over et faktum :laugh:

Og som du siger, så skades forbygger tung styrketræning også og det kan man ikke se igennem fingre med!

Men ja, det handler om at være glad og tilfreds med ens træningen, og så længe at det går fremad på alle fronter, så er jeg sgu glad :4thumbup:

Én ting jeg dog skal have mere styr på, er min progression, og det skul GS også gerne hjælpe på.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

Morgen

Det var som altid mig der skulle stå for idrætten, men grundet det lave antal af fremmødte kollegaer valgte jeg i sidste øjeblik at ændre dagsorden. De følgende øvelser blev stykket sammen på få minutter.

4 runder af

- 6m Rope climb.

- 8 G2OH, m. 20kg sandsæk.

- Armgang, frem og tilbage i bom.

- 25m Walking lunges, m. 10kg sandsæk.

- 6 T2B.

Cirklen blev kørt sammen med kollegaerne, og de var alle på forskelligt niveau så det betød en smule vente tid ved nogen af stationerne, men jeg blev da stadig færdig på under 8 minutter. Specielt rope climb hev godt i bicepsne :devil:

------ 10 minutters PAUSE ------

3 runder af

- 400m løb.

- 20 Squats m. 20kg sandsæk.

- 200m løb.

- 40 Push ups.

- 200m løb.

- 60 sekunders pause.

Distance: 2400m.

Squatsne satte sig solidt i stængerne som skulle kold startes hver gang.

Det første hold blev sendt afsted 90 sekunder før mig, men inden jeg var færdig havde jeg indhentet dem og tilmed skabt mig et forspring på 4 minutter.

Eftermiddag

Løb

Type: Lange intervaller.

- 1500m Opvarmning.

- 4 x 3 minutter + 2 minutter [812m][823][780m][783m]

- 2300m Afjog.

Distance: 7000m.

Grundet dagens tidligere intervaller valgte jeg at gøre de lange skemalagte intervaller lidt kortere og sætte tempoet lidt ned. Jeg fik dog stadig pulsen godt op, og benene er da også lidt trætte. Dagens totale løbs distance sneg sig op på 9400m.

Til dagligt oplever jeg på min vej til og fra arbejde, billister té sig tosset i trafikken med gestikuleringer, hurtige aggresive accelerationer, hårde opbremsninger osv.

Under normale omstændigheder vil jeg gå udfra at de fleste mennesker er fornuftsbetonet, men når nogen personer sætter sig ind i en bil, er det som om de efterlader al sans for moral og etik i bakspejlet.

Sådan én type stiftet jeg (igen) idag bekendtskab med, da jeg kommer løbene i vejkanten (hvor jeg bor har vi ikke fortorve :laugh: ) her vælger en mand i en grå peugeot at styre direkte imod mig, med hvad jeg bedømmer som 90km/t, for så at dreje af i sidste øjeblik :blink:

For det første er det jo pisse farligt da mange ting kan gå galt i sådan en manøvre og for det andet er det rimelig ubehagligt at være fyren foran bilen!

Nu hvor jeg har pustet ud og dermed ikke længere har lyst til at nikke fyren en skalle, vil jeg mane til besindighed blandt pendlerne og bede jer tænke jer om i sommervarmen før i gør noget potentielt farligt, for andre :innocent:

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Formiddag

March

Vægt: 15kg+

Underlag: Asfalt, hvide veje.

Distance: 15km.

Tid: 02:10.

En god tur sammen med Klemme og Malling.

Tempoet var helt tilpas. Vi kom fremad uden at gå for stærkt, de sidste 1000m blev tempoet dog sat væsentligt op, og det er jeg bestemt ikke vandt til, så det skal der arbejdes med.

Vejret var dejligt, solrigt med skyer og lidt vind. "Heldigvis" nået vi ind i skoven før solen kom for højt op.

Eftermiddag

Idag havde jeg glemt mine shorts, så træningen blev skudt af i VFF'er og thights.

Bænk pres

1 x 12 x 20kg.

1 x 05 x 40kg.

1 x 05 x 60kg.

1 x 05 x 60kg.

1 x 08 x 60kg.

Ok med pres styrke. Jeg må se at få smidt flere kilo på og dermed komme mere ud over min comfort zone.

Squat

1 x 12 x 20kg.

1 x 08 x 50kg.

1 x 05 x 65kg.

1 x 05 x 65kg.

1 x 15 x 65kg.

Easy, Easy. Jeg holdt igen for at skåne understellet lidt. Men tilgengæld var mine reps rigtig flotte!

DB Curls

1 x 12 x 16kg.

1 x 15 x 16kg.

Done!

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Torsdag

Tid hos fyssen.

Da senerne havde fået rigeligt med tæsk de forgående dage, og jeg tilmed skulle til fys valgte jeg at skippe løbe turen til fordel for, ingen ting.

Fredag

Military pres

1 x 12 x 20kg.

1 x 05 x 40kg.

1 x 05 x 40kg.

1 x 08 x 40kg.

Jeg vil prøve med lidt mere vægt næste gang.

Pull ups

1 x 10 x BW.

1 x 08 x BW+25kg.

1 x 08 x BW+25kg.

Jeg overvejer at skyde et ekstra sæt ind fremover.

Dødløft

1 x 12 x 40kg.

1 x 05 x 92,5kg.

1 x 05 x 92,5kg.

1 x 20 x 92,5kg. Voldsom rep PR.

De sad lige i skabet idag. Jeg har længe siddet fast i en comfort zone på 90kg. Men jeg tænkte at nu måtte det være nok så jeg smed 2,5kg mere på og det var en kæmpe success. Jeg talte vægten efter flere gange da den føltes super let, det samme gjorde sig gældende for rep outen. Så næste gang, mere vægt

Tilsidst, lidt til rotatorcuffen og køllerne.

Nu har jeg kørt grey skull i en lille periode, og indtilvidere er jeg ovenud tilfreds. Jeg stiger i vægt i squat, bænk og dødløft, så mangler jeg bare lige at få mili pressen med.

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Lørdag

Hvile.

Søndag

Renovering

3 timer med hænderne over hovedet for at rive halvdelen af loftet i stue huset ned.

Thrusters

10-08-06-04-03-03-03 x 30kg.

10 runder af

- 03 x HSPU.

- 05 x Pull up (UH).

- 07 x T2B

Tid: 08:41.

Den var modbydelig for grebet, specielt under toes to bar. Og mine HSPU's stinker!

Alle øvelser blev kørt strict og unbroken. Jeg fik dog en ufrivillig pause da toilettet kaldte :laugh:

Jeg har hele denne uge kørt for nedsat blus, specielt de sidste 4 dage har været rolige.

Der har været forskellige årsager.

Bla har jeg været mere træt end jeg plejer og har derfor ikke følt det samme overskud til hård træning.

Derfor valgte jeg at sætte tempoet helt ned og lade krop og sind restituere igennem.

Derudover er jeg gået fra, til en dejlig lang ferie som kommer til at stå i træningens tegn, så jeg får helt sikkert brug for de fuldt opladte batterier!

Lørdag modtog jeg så det længe ventet brev, med datoen d. 15 August.

Så nu er "det" en realitet og der er INGEN vej tilbage :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Nu husker du at spise nok champ :smile: ?

Din træningsmængde det sidste stykke tid har også været stor. Jeg tror ikke det er en dum ide at holde en dealod uge en gang i mellem..

Fedt du har fået brevet. Det skal blive spændende. Jeg håber på updates/livstegn i weekenderne :wink:

Link to comment
Share on other sites

Spændende log! Og lidt længe jeg har været medlem på MOL inden jeg opdagede, at der var finner på dit profilbillede og fandt vejen forbi :tongue:

Det er spændende for mig at følge din træning, da jeg er vild med (næsten) alt, der har med vand at gøre. Dykker dog helst ikke uden flasker, men er fascineret af fridykkere i alverdens discipliner :smile:

Så vidt jeg kan skimme i din log er du inden for militæret, og det er i den forbindelse, du træner apnea - eller?

MVH Stine

Link to comment
Share on other sites

Lasse ->

Ja så er jeg ihvertfald igang. Og når det foralvor går igang skal jeg da forsøge at vise livs tegn engang imellem, men realistisk set bliver det nok ikke til meget mere end det :innocent:

Jeg er ihvertfald mere OBS på mit kalorie indtag nu, så det går den rigtige vej. Desværre har arbejdet sat mig lidt tilbage rent vægt mæssigt, du ved jo hvordan det kan være.

Mads ->

Gør det!!! :4thumbup:

Efter d. 15 venter endnu en prøve i uge 44 og går jeg igennem den er der uddannelses start i Januar (Ja det er rigtigt, der er vandet rimelig koldt :smile: )

Men indtil videre tager jeg ét skridt ad gangen og glæder mig over distancen jeg har tilbagelagt, ellers har "projektet" nok let ved at blive uoverskueligt.

Stine ->

Jamen velkommen til, bedre sent end aldrig. Det er altid rart når nye læsere melder deres ankomst :bigsmile:

Dykning med flasker kan også være ganske underholdene, det er dog efterhånden lang tid siden jeg sidst foralvor har dykket med flasker. Måske du kunne forsøge dig lidt med fri dykning, i bund og grund behøves det jo ikke at være voldsommere end at afslutte svømme passet med hovedet under vand :tongue:

Nu "dyrker" jeg ikke fridykning i den forstand som mange andre gør, dermed ikke sagt at jeg ikke går op i at tilbagelægge større distancer og løse opgaver undervand, og jeg er selvfølgelig også facineret af personer som feks Stig og bruger da til en vis grad fridykker metoder til at opnå mine mål.

Jeg har intet mål om at deltage i fridykker konkurrencer eller lignende på nuværende tidspunkt, min motivation er simpelthen af en anden karakter.

Jeg ville dog gerne tilbringe mere tid i vandet end jeg gør iøjeblikket, løbet og styrketræningen har bare fyldt utroligt meget her på det sidste.

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share