321's log - 2015


321
 Share

Recommended Posts

Lørdag

Restitution.

Søndag

Morgen

Push ups

50.

Sit ups

50.

Eftermiddag

Løb

Type: Jogging.

Distance: 4km.

Jeg havde udskudt turen hele dagen, i håbet om at DMI ville tage fejl. Jeg nået ikke hjem før regnen kom :laugh:

Efterfølgende

2 runder af Barbell complex, 30kg

- 6 Dødløft.

- 6 Upright row.

- 6 Squat Clean.

- 6 Front squat.

- 6 Push press.

- 6 Back squat.

- 6 Push ups.

Vægten var udmærket, antallet af rundt var lidt lavt :blush:

Da jeg ikke har mulighed for at få trænet mit nye program ordentligt i den kommende uge besluttet jeg mig for at skyde mandagens styrketræning af idag, dog i en nået amputeret tilstand, da jeg kun havde sparsomt med vægte tilrådighed, ingen bænk og intet squat rack :blush: Men lidt har også ret...

Improvise, Adapt & Overcome

Bench press

1 x 05 x 60kg.

1 x 05 x 60kg.

1 x 15 x 60kg.

Øvelsen blev lavet på gulvet, med 2 stole som rack.

Back squat

1 x 05 x 65kg.

1 x 05 x 65kg.

1 x 15 x 65kg.

Dette var noget af et udstyrs stykke. Barren lå på 2 stolerygge, så jeg skulle starte og slutte, med et dybt squat for at få den op og ned. Min lille 'lånte' stang er af den type som der kan skilles ad på midten og det betyder så at der er en bule midt på stangen, hvilket gør den rimelig irreterende at squatte med, så jeg tog en 5kg sandsæk på nakken og brugte den som "tude-pude".

DB Curls

1 x 12 x 15kg.

1 x 15 x 15kg.

Mere vægt!

Næste uges motion bliver også lidt amputeret og nok mest bodyweight, hvis der overhovede bliver noget :nonono: Men jeg vil forsøge at få skudt noget alternativt af.

Imorgen, Mandag, Skal jeg møde lidt senere så jeg håber på at få fyret lidt interval løb af først :innocent:

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Mandag

Morgen

Push ups

50.

Sit ups

50.

Løb

Type: lange intervaller.

- 1000m opvarmning.

- 3 * 1000m. [03:44] [03:54] [03:59]

- 2500m afjog.

Distance: 6500m.

Eftermiddag

4 runder af

- 20 thrusters, 25kg.

- 400m løb.

Pulsen kom op og den satte sig godt i lår og skulder.

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 af

- 70kg dødløft.

- 50kg bænk press.

- 40kg clean.

Det var sgu en brutal omgang som stegte min ryg.

Tilbage til arbejdet....

Link to comment
Share on other sites

Lækker træning på en arbejdsdag - flere af dem mester :superman:

Jeg var bare heldig at tidsplanen faldt ud til min fordel. Og man må jo ta' hvad mand kan få. Jeg vidste jo ikke hvornår jeg ville få muligjeden igen...

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

Benene og specielt ryggen var ramt af DOMS, så træningen blev lagt an på at varme disse op...

4 runder af

- 20 box jumps.

- 30 KB swings, 12kg.

God opvarmning.

The Kettelbell complexe

10, 8, 6, 4, 2 x12kg.

- Squat jumps, 2 x 12kg.

- Swings H/V.

- "hold", something, something.

- Snatch H/V.

- Push press.

Allerede fra start af var min ryg syret helt til, så det var lidt en kamp at komme igennem.

TGU

4 x 12kg, H/V.

2 x 16kg, H/V.

Ren teknik. Der er til meget mere.

EZ curls

3 x 12 x 25kg.

Hammer curls

3 x 08 x 15,5kg.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Eftermiddag

Løb

Type: Roligt løb, iført kampbukser og terræn sko.

Distance: 6000m.

Baglårene var helt færdige ovenpå mandagens træning, så jeg valgte derfor at løbe en restitutions tur. Tiden var knap, da jeg hvert øjeblik kunne få et opkald om at jeg skulle stille klar, så det var begrænset hvor langt væk jeg kunne komme :dry:

Efterfølgende var mine ben løsnet lidt op, så jeg igen kunne gå ubesværet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag

Hvile.

Fredag

Morgen

Løb

Type: Jogging, + korte intervaller.

- 1800m Opvarmning.

- Tabatta, 8 x 20/10.

- 1700m Afjog.

Distance: 4500m.

En udmærket omgang. Føler at mine korte jogging ture berettiges lidt mere hvis man kaster en smule høj intensitivitets løb ind.

Jeg vil primært bruge denne fremgangs måde, i de uger hvor fokus ikke er på løb, men march og jeg derfor ikke løber 400m intervaller.

Det er jo ikke fordi at en omgang Tabatta, sender mine ben helt ud i torvene.

Middag

Renovering

3 timer med en boss hammer, så der røg en krybbe og en væg.

Eftermiddag

Vandtilvænding

- 50m dynamisk apnea, uden afsæt.

- Statisk apnea: 30, 40, 50, 90 sekunder.

- UV opgave: Skru møtrikker i jernstykke, blændet og ublændet.

- 25m dynamisk apnea, med 12kg bly på.

- Gå tur på bunden, med bly på.

- Udspring: Dødmur, efterfulgt af påtagning af maske.

En kort, men god tur i vandet.

Jeg har ikke fået svømmet eller dykket så meget her på det sidste og det er sgu for dårligt.

Jeg savner det lidt, så jeg må se at blive våd noget oftere!

Eftermiddag II

Denne træning var endnu engang i mit ræderlige home gym :dry:

Military press

2 x 05 x 40kg.

1 x 10 x 40kg. :superman:

Mere vægt! Der var rigtig godt skub i systemet idag, så nu må der sgu mere vægt på stangen :smile:

Pull ups

1 x 30 x BW.

1 x 25 x BW.

Længe siden jeg har gået efter rep's, og det gik sgu lidt bedre end forventet. Alle rep's var selvfølgelig strict :cool:

Jeg kørte ikke med vægt på da jeg ikke har et dip bælte, og desuden tror jeg ikke at min dørkarm kan holde til det :blush:

Squat

2 x 05 x 65kg.

1 x 15 x 65kg.

Same procedure as last time, med 2 stole som rack :blink:

Selvom vægten er rimelig lav gnaver de 15 reps ganske godt :wub:

Aften

Push ups

50.

Sit ups

50.

Imorgen håbet jeg på en lang, langsom løbe tur hvor distancen er for øje.

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Lørdag

Morgen

Renovering

4 timer med at slæbe grene og træer. Det gik lige i armene og lårene.

Eftermiddag

Løb

Type: Distance.

Distnce: 15km.

Underlag: Asfalt, sand, sten.

Tid: 01t 13m [04:53/km].

En god tur hvor fokus ikke var på hastigheden, men at få distancen hjem. Og det forløb, som påregnet, smerte frit. Jeg startet ganske roligt ud og holdt med vilje hastigheden nede.

Mit højre knæ drillet lidt undervejs, men efter et par kilometer gik det i sig selv igen.

Sidst på ruten kom jeg i et så lækkert flow så jeg overvejet at nappe et halv marathon, men tiden var imod mig og jeg måtte holde mig til planen.

Fremover vil min distance træning bestå af at kører tidstagning på 15km og ellers bygge op til halv marathon distance :smile:

Push ups

50.

Sit ups

50.

Iaften står den på "Dinner out" og bif tur med tøsen :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Søndag

Restitution.

Havde lidt vrøvl med højre knæ.

Mandag

Morgen

Push ups

50.

Sit ups

50.

Vandtilvænding, i fuld uniform & støvler

- Udspring fra kanten.

- 50m bryst.

- 5m Bjærgning og ophaling af medie.

Så var Bronze mærket hjemme :laugh:

Formiddag

Bench press

1 x 05 x 50kg.

1 x 05 x 60kg.

1 x 08 x 60kg.

Hammer curls

1 x 12 x 16kg.

1 x 12 x 16kg.

1 x 12 x 16kg.

Squat

1 x 05 x 60kg.

1 x 05 x 65kg.

1 x 15 x 65kg.

------ BONUS ------

Dips

1 x 10 x BW.

1 x 08 x 35kg.

1 x 08 x 40kg.

1 x 08 x 40kg.

Pull ups

5 x 10 x BW.

Træningen idag var i selskab med Gahrn der gik lavet en seriøs "rep out" i squat, med hvad der hører sig til at brøl. efterfølgende kalket han sine næver til den store guld medalje, SOM EN RIGTIG MAND! :superman:

Min egen træning var ikke så nævnværdig. Der var ikke det store skub i bænk, og jeg holdt igen på squat'en for ikke at f*cke med knæet.

Men tilgengæld var der bonus dips, og chins :4thumbup:

Eftermiddag

Svømning

- 30m dynamisk apnea, lydløs nedgang og uden afsæt.

- 300m bryst, Tid: 06:00 rent.

- 25-50-75-100-75-50-25m crawl.

- 50m løst.

- 3 x 100m crawl.

- 300m afsvømning

Distance: 1400m.

Aften

Løb

Type: Jogging.

Distance: 4000m.

Jeg holdt tempoet helt nede, for lige at kigge knæet an og det gik fint. Undervejs var havet dog så smukt og vejret så lunt så jeg smuttet ned på stranden, tog sko og t-shirt af og hoppet så i vandet. Så nu er bade sæsonen skudt igang :smile:

Det meste af dagen har jeg været iført mine VFF'er og det har sgu været behagligt nok. Mine tæer har dog godt kunne mærke den anderledes belastning men ingen decideret problemer :smile:

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

Morgen

Push ups

50.

Sit ups

50.

Det hjælper lige så stille og roligt. Jeg syrer ihvertfald ikke til på samme måde mere.

Hvad sker der for at ens chef konstant kaster arbejds opgaver i hovedet på én?

Jeg var bagud fra starten af, så hele dagen har jeg kæmpet med utallige arbejdsopgaver, men hver gang jeg blev færdig med en, havnet der 2 nye på mit bord. Det resulteret i at jeg måtte droppe frokosten i håbet om at nå alle mine deadlines :dry:

Så dagens træning blev skudt af på en redbull og en twix :crazy:

Eftermiddag

Løb

Type: Lange intervaller.

- 1500m Opvarmning.

- 3 x 1000m [03:48] [04:00] [04:08]

- 2500m Afjog.

Distance: 7000m.

Først varmet jeg godt op i knæene, og bad så til at der ikke ville blive nogen problemer!

Jeg skar 1,5km af trænings passet for at skåne knæet. Ligeså lod jeg højre knæ styrer tempoet under intervallerne, og nøøj hvor var jeg forsigtig, og derfor er der så stort et spring imellem første og sidste interval.

Men der kom heldigvis ikke en lyd fra knæet :smile:

Imorgen er planen en let jogging tur med kollegaerne og lidt Grey skull senere på dagen :wub:

Link to comment
Share on other sites

Solid træning 321 :superman:

Undervandstræning i top og god fart i benene. Du må være ved at føle dig klar!?

Thanks :bigsmile:

Jeg har forsømt UV træningen lidt her på det sidste, men kan da stadig uden problemer gå 50m. Men jeg skal dog have givet mere gas på denne front.

Hastigheden på løbet er OK, men jeg føler stadig at det er her jeg kan blive sat.

Derudover begynder jeg snart at lægge lidt mere fokus på cirklerne. Specielt reaktions øvelserne og mavebøjningerne.

Om jeg er ved at føle mig klar? Det hjælper på det, og jeg glæder mig til at komme igang!

Hvad med dig???

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Morgen I

3 x Bronze cirkel

Tid: 05:40.

Selvfølgelig med korrekt udgangsstilling.

Jeg fuckede en af gentagelserne op under rekations øvelserne, hvilket stjal lidt tid. men udmærket gennemførsel. Der skal dog skrabes en del mere tid af hvis jeg skal ned på min gamle PR, hvilket egentlig er planen (Det skal lige siges at den blev sat uden korrekte udgangs stillinger) :devil:

Morgen II

Pull ups

5 x 10 x BW.

Løb

Type: Almindeligt løb (Inklusive 10 x 70m sprint)

Distance: 5500m.

En ganske hyggelig tur i selskab med kollegaerne.

Undervejs var der indlagt et par momenter:

1. 25 Push ups, 20 Sit ups, 20 Rygbøjninger. (Rimelig originalt).

2. 20 Sit ups, 2 omgange af 15 mand der træder en på maven :blink:

3. 10 x 70m sprint mod en, nogenlunde lige hurtig makker. (10-0 til 321).

Eftermiddag

Pull ups

5 x 10 x BW.

Military press

1 x 12 x 20kg.

1 x 05 x 40kg.

1 x 05 x 40kg.

1 x 07 x 40kg. Rep out!

Der var desværre ikke til et 8 pres idag. Det 7 rep var så langsomt så folk omkring mig må ha' troede at jeg lavet en eller anden form for statisk arbejde :tongue:

Pull ups

1 x 08 x BW+20kg.

1 x 07 x BW+25kg.

Næste gang starter jeg på 25kg.

Deadlift

1 x 08 x 60kg.

1 x 08 x 90kg. Rep out, og en lille rep PR!

1 x 01 x 100kg.

1 x 01 x 100kg.

1 x 01 x 100kg.

1 x 01 x 100kg.

1 x 01 x 105kg.

Jeg har aldrig kørt singels i dødløft før. På en god dag er der til mere vægt, men idag var teknikken ikke god nok til at skyde den for vildt af.

Idag løb arbejdet igen af med mig og jeg nået derfor ikke i svømmeren, men jeg håber at de har åbent imorgen, for så skal jeg sgu have revance!

Link to comment
Share on other sites

Thanks :bigsmile:

Jeg har forsømt UV træningen lidt her på det sidste, men kan da stadig uden problemer gå 50m. Men jeg skal dog have givet mere gas på denne front.

Hastigheden på løbet er OK, men jeg føler stadig at det er her jeg kan blive sat.

Derudover begynder jeg snart at lægge lidt mere fokus på cirklerne. Specielt reaktions øvelserne og mavebøjningerne.

Om jeg er ved at føle mig klar? Det hjælper på det, og jeg glæder mig til at komme igang!

Hvad med dig???

Jeg ved ikke, om jeg nogensinde kommer til at føle mig 100 procent klar. Men jeg klarer ansættelsesprøven, og så må vi se med optagelsesprøverne.

Fokus er cirkler og løb op til første prøve, derefter march, svømning/undervandstræning og løb.

By the way - dine cirkler kan da næsten ikke blive bedre :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke, om jeg nogensinde kommer til at føle mig 100 procent klar. Men jeg klarer ansættelsesprøven, og så må vi se med optagelsesprøverne.

Fokus er cirkler og løb op til første prøve, derefter march, svømning/undervandstræning og løb.

By the way - dine cirkler kan da næsten ikke blive bedre :innocent:

Jeg kender godt følelsen. Og jeg tror sgu at det er svært at forberede sig til andet end ansættelses prøven. Herefter tror jeg at det er et brutalt "mind game"!

Min tilgang til træningen er næsten den samme som din.

Jeg kører på med mit nuværende program, og så propper jeg flere og flere cirkler ind.

Min fokus kommer til at ligge på March, UV træning og løb, efter ferien. Jeg vil dog stadig styrketræne regelmæssigt.

Cirklerne kan sagtens blive bedre :cool:

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Torsdag

Løbet blev grundet igår, udskudt til imorgen.

Det går ganske godt med achilessenerne, og det lader ikke til at knæet kommer til at volde problemer alligevel. Men erfaringen siger mig at det er når det går bedst, at jeg bliver overmodig og dummer mig. Derfor fik skroget ro idag.

Push ups

50.

Sit ups

50.

Vandtilvænding

- 55m dynamisk apnea, uden afsæt.

- 3 x 60 sekunders statisk apnea, med bly bælte.

- 5 x Neddyk og påtagning af bly bælte.

- Udspring: Dødmur + påtagning af blybælte og maske.

- 50m dynamisk apnea, med finner.

- 17,5m gåtur hen over bunden, med bly på.

- Udspring: 1 1/2 saltomotale, fra 1m vippen.

En udmærket omgang UV-træningen. Jeg fik overhovede ikke nået de ting jeg havde planlagt, men tilgengæld fik jeg leget lidt med bly bæltet.

Går tur

3km.

Turen var med hunden og iført mine VFF'er.

Senere står den på klatring og grill hygge :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fredag

Aftenen igår stod på klatring, rapelling, grill og øl, alt ialt en super hyggelig aften.

Knap så hyggelig var, tømmermands træningen i mit "home-gym", uden racks eller bænk :gal:

Eftermiddag

Bench press

1 x 05 x 60kg.

1 x 05 x 60kg.

1 x 15 x 60kg.

Belastende ikke at have en bænk tilrådighed. Men det er bedre end ingen ting.

Squat

1 x 05 x 65kg. Dybe squats.

1 x 05 x 65kg. Flotte, dybe squats!

1 x 10 x 65kg. Dybe, semi flotte, squats.

Jeg mangler eksplosivitet i bunden.

Dumbell curls

1 x 12 x 17kg.

1 x 14 x 17kg.

Eftermiddag II

Løb

Type: Distance.

Distance: 10km.

Tid: 50:55

En monster varm tur, i bar køler, så jeg kunne få lidt farve på kroppen :cool:

Turen var udmærket, jeg holdt lidt igen for at skåne knæet.

Så gik tømmermændene sgu væk :clap:

Link to comment
Share on other sites

Fredag

Morgen

Push ups

50.

Sit ups

50.

Eftermiddag

Svømning

- 1500m Finneslag.

- Afklædning under vand.

- Hygge dyk.

Dagens vandpas forgik i havet, sammen med hunden.

Jeg var iført min våddragt som jeg smed under vandet, tilsidst.

Efterfølgende var hunden helt kvæstet, men det er sgu forståeligt nok :tongue: Men vandet var sgu dejligt.

Gå tur

4km.

Turen var frem og tilbage fra vandet, i selskab med hustru & hund.

Jeg havde mine Fivefingers på, da jeg er blevet helt glad for at gå ture i dem :smile:

Så blev det ikke til mere idag :blush:

Link to comment
Share on other sites

Søndag

Morgen

Push ups

50.

Sit ups

50.

Hele dagen blev brugt på at slendre rundt i solen, på Roskilde dyrskue. Så da jeg kom hjem var jeg fuldstændig kvæstet og gik omkuld på sofaen.

Da vækkeuret ringet var jeg stadig ultra træt men jeg skulle ud og løbe...

Løb

Type: Korte intervaller.

- 1600m Opvarmning.

- 8 x 400m + 1 min [01:24]-[01:20]-[01:23]-[01:30]-[01:25]-[01:25]-[01:27]-[01:25].

------ PAUSE 5 minutter ------

- 8 x 100m + 60 sek [00:19]-[00:18]-[00:18]-[00:19]-[00:18]-[00:19]-[00:19]-[00:19].

- 1965m Afjog.

Distance: 7565m.

En hård omgang korte intervaller midt i sommervarmen :devil:

400m intervallerne kørte ganske fint, trods varmen. Jeg er dog lidt utilfreds med 4 interval som afviger for meget i tiden, som begrundelse vil jeg dog påpege at intervallet blev udført på en bakke.

Efterfølgende gav jeg mig i kast med 100m intervaller, for at få smidt lidt sprint ind. Her ligger tiderne utroligt stabilt. Jeg løb frem og tilbage over den samme pukkel som gjorde at belastningen blev den samme på hvert interval. Efter det 4 interval var der et stræk i mit venstre forlår, men ikke noget som gjorde at jeg ikke kunne gennemføre interval løbet.

Den næste uge står igen i arbejdets tegn!

Udover imorgen (hvor planen er at jogge en tur og styrketræne) bliver der hverken trænet eller logget i en 5 dages tid. Arbejdets indhold vil primært bestå i at okse rundt med en rygsæk, uden at få noget mad. Hvilket under normale omstændigheder er go' spas, men denne gang kommer det rimelig ubelejligt, da det her på det sidste, har været alt for ofte at mine trænings uger overhovede ikke har været optimale :nonono: jeg kæmper samtidig, stadig med vægten, og en lille uge uden ordentlig kost smadrer mine små fremskridt fuldstændigt.

I denne sammenhæng vil jeg overveje at hoppe tilbage på Kreatin vognen.

Link to comment
Share on other sites

Ugen der gik

Løb

Har kørt skide godt. Ingen problemer med achilessenerne, og kun en meget lille smule med højre knæ. Dette er dog ikke et problem hvis jeg varmer knæene ordentligt op.

Jeg har haft 5 løbe pas (Jogging, Lange intervaller, Almindeligt + lidt sprint, Distance, Korte intervaller).

Ialt: 34,1km.

Styrke

Det blev til 4 pas. 3 pas af Greyskull og 1 pas Bronze cirkler. Denne fordeling af tre tunge og et cirkel pas, syntes jeg har fungeret ganske fint.

Svømning

I starten af ugen hoppet jeg i svømmehallen og tilbagelage 1400m i intervaller.

Sidst på ugen tog jeg en tur i havet, på ryggen med finner

Så ialt: 3000m.

Vandtilvænding

I ugens løb blev det til 2 pas. Ét hvor der blev taget et Bronze mærke i kampsvømning.

Og et andet hvor der blev lagt vægt på arbejde med blybælte.

VFF'er

Jeg har gået en del i dem i denne uge, og er blevet rigtig glad for dem. Jeg har også i ugensløb brugt dem til klatring hvilket fungeret perfekt! Man for simpelthen en helt anden føling med dem på. Jeg bryder mig dog ikke om at gå større afstande på asfalt, i dem.

Men måske det bare er et spørgsmål om yderligere tilvænning

Over & Out!

Link to comment
Share on other sites

Ugen der gik

Løb

Har kørt skide godt. Ingen problemer med achilessenerne, og kun en meget lille smule med højre knæ. Dette er dog ikke et problem hvis jeg varmer knæene ordentligt op.

Jeg har haft 5 løbe pas (Jogging, Lange intervaller, Almindeligt + lidt sprint, Distance, Korte intervaller).

Ialt: 34,1km.

Styrke

Det blev til 4 pas. 3 pas af Greyskull og 1 pas Bronze cirkler. Denne fordeling af tre tunge og et cirkel pas, syntes jeg har fungeret ganske fint.

Svømning

I starten af ugen hoppet jeg i svømmehallen og tilbagelage 1400m i intervaller.

Sidst på ugen tog jeg en tur i havet, på ryggen med finner

Så ialt: 3000m.

Vandtilvænding

I ugens løb blev det til 2 pas. Ét hvor der blev taget et Bronze mærke i kampsvømning.

Og et andet hvor der blev lagt vægt på arbejde med blybælte.

VFF'er

Jeg har gået en del i dem i denne uge, og er blevet rigtig glad for dem. Jeg har også i ugensløb brugt dem til klatring hvilket fungeret perfekt! Man for simpelthen en helt anden føling med dem på. Jeg bryder mig dog ikke om at gå større afstande på asfalt, i dem.

Men måske det bare er et spørgsmål om yderligere tilvænning

Over & Out!

Ikke så meget pis - stærk træning :superman:

Link to comment
Share on other sites

Mandag

Push ups

50.

Sit ups

50.

Løb

Type: Jogging.

Distance: 4km.

Bænk pres

1 x 20 x 20kg.

1 x 05 x 60kg.

1 x 05 x 60kg.

1 x 08 x 60kg.

Dumbell curls

1 x 12 x 16kg.

1 x 13 x 16kg.

Squat

1 x 12 x 20kg.

1 x 05 x 70kg.

1 x 05 x 70kg.

1 x 10 x 70kg.

Også afsted på arbejde...

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

March

Vægt: 40kg.

Underlag: terræn.

Distance: ??

Tid: 4 timer.

Ellers har den i ugens løb stået på rapelling fra 46m, udspring fra 8m højde, ned i en sø med efterfølgende boat drills. Hvilket var, VERY NICE!

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg tilbage fra en lang arbejds uge som ikke har budt på noget videre træning, udover tirsdagens march som tog lidt hårdt på achilessenerne.

De kommende uger ser noget bedre ud, rent arbejdsmæssigt og det efterlader jo tid og energi til træning. jeg vil derfor se den sidste uge som "aktiv restitution" og så ellers bare gå til den!

Lørdag

Igen en træning i hjemmet :dry:

Morgen

Military press

1 x 20 x 20kg.

1 x 05 x 40kg.

1 x 05 x 40kg.

1 x 10 x 40kg.

Mine reps var langsomme men solide. Jeg var lidt stiv og øm i venstre håndled som gjorde at jeg holdt igen på rep out.

Pull ups

1 x 30 x BW.

1 x 25 x BW.

Strict :cool:

Dødløft

1 x 01 x 73kg.

1 x 01 x 78kg.

1 x 01 x 80kg.

1 x 15 x 80kg.

Der var kke mere vægt i hytten, selv min 5kg sandsæk var spændt på stangen. Men rigtig gode løft.

Under rep out var det kun sandsækken der rørte gulvet imellem reps'ne :wink:

Hammer curls

1 x 15 x 17kg.

1 x 12 x 19kg.

Push ups

50.

Sit ups

50.

Det var sgu rart at få trænet lidt igen, selvom det var low weight.

Jeg gemmer løbeturen til imorgen, for liige at skåne fusserne.

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Søndag

Morgen

Towel pull ups

10 x 5 x BW.

For at styrke grebet.

Hele dagen idag, som iøgrigt har været smuk og solskins fuld, har jeg brugt på langs på sofaen, med at se Le Mans hvilket er rigtig mandigt.

Hvad der var knap så mandigt var min ekstreme dovenskab. Jeg havde simpelthen ikke lyst til at fortage mig noget som helst. Men da det er alt for længe siden jeg har lavet nogensom helst form for cardio, så SKULLE jeg altså afsted og måtte dermed losse mig selv ud af døren.

Eftermiddag

Løb

Type: Rolig distance.

Distance: 8500m.

Tid: 43'00.

De første 5km var med et rigtig godt tempo, selvom kroppen var "ugidelig". Derefter kunne jeg mærke at mine achilessener var trætte og jeg gik derfor så langt ned i tempo så jeg var ved at vælte :crazy: Men better safe than sorry.

Dette skrives imens fødderne er eleveret og på is.

Senere går jeg en tur men hustru og hund. Hvem ved, måske jeg tager VFF'er på, måske jeg tager en sandsæk med i hånden :4disguise:

Imorgen håber jeg på at denne latterlige tilstand min hjerne er i, er skredet!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share