MaxPower


MaxPower
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Forskere har blandt de bøger som blev stjålet fra det Kongelige Bibliotek, men som nu er leveret tilbage, fundet nogle hidtil usete træningsvejledninger. Det viser sig at det udførte løft kaldes "Straddle Lift", og udføres som vist nedenfor.

Personen på illustrationen havde dog glemt sine høje hæle den dag hvor foto'et skulle tages...

post-12-1072402944.jpg

Edited by Wannabe
Link to comment
Share on other sites

wannabe -> :lol: Der kan man bare se, den fandtes sørme.

Nu er det efterhånden en lille uge siden jeg har trænet - sikke stærkt tiden går...

Albuen føles som om den er ved at være hel igen, så det ville jeg lige fejre med lidt spas med sandsækken.

WOW - DET ER FOR VILDT :w00t:

Det er BARE noget der kan få pulsen i vejret lige med det samme og sveden frem på panden.

Jeg fik lavet lidt af følgende med min 45kg sæk:

Skulderløft til begge skuldre

Lidt gåen frem og tilbage med sækken på skulderen

Dødløft

Squat med sækken på skulderen

Squat med sækken på nakken

Squat med sækken i favnen

Skulderpres

Floorpres

Grebet kom også pænt på arbejde - især fingerspidserne :devil:

Det var en hurtig omgang - tog nok højst 15 min, men det har virkelig potentiale.

:banana: :banana: :banana: for det

PS: Sådan et sæt her ønsker jeg mig næste jul :lol:

1paul.jpg

Link to comment
Share on other sites

Min SD går glimrende - jeg laver ikke og en skid :lol:

Kosten er desværre ikke så fantastisk - jeg spiser faktisk for lidt, eller i hvert fald ikke tit nok :( men det gider jeg ikke bekymre mig om før det bliver hverdag igen. Så skal der til gengæld også losses i skuffen :devil:

Link to comment
Share on other sites

ahhhhhh, min ryg har det daaaajligt nu :bigsmile:

Det er sgu' service, b_skaal. :4winkkiss:

Der blev ikke fundet større problemer, men lænden var lidt stram i det og nakken ligeså (gaffelarm :lol: ). Der var også en dims (den kliniske betegnelse :tongue: ) og dens fætter i nakken som blev revet godt rundt.

Det er næsten som om min ryg er helt forsvundet nu. Den er æltet så godt på plads at jeg nærmest ikke kan mærke den :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg fornemmer så småt de første abstinenser ;)

Det ville sgu' være rart at rive noget tungt, dødt metal rundt :devil:

Men der er en hel UGE til at jeg skal løfte igen :cries: :weeping:

For at dulme nerverne tror jeg jeg vil nuppe en lille svingom med en bette sandsæk i morgen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Den sandsæk er PURE EVIL :devil: :devil2: :asthanos:

Følgende er lige drønet igennem og jeg sidder og puster og stønner (stadig 45kg sæk):

10 dødløft

10 skulderløft, 5 til hver skulder

10 squat med sækken på nakken

10 floorpress

10 bent over rows

5 skulderpres

Kun cirka 1 minuts pause mellem hver øvelse, så pulsen fløj mod stjernerne meget meget hurtigt. Skulderløft er klart den hårdeste, men rows var også temmelig hård for fingerspidserne.

Hurtigt men effektivt

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share